Beterschap, gelukkig functioneer je nog. Al is griep net zo irritantquote:Op maandag 26 september 2022 19:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen covid, keelpijn en hoofdpijn, gewoon een griepje ofzo. Kan nog prima functioneren gelukkig.
Oei dat is wel koud ja. Lekker even de kachel aan om de kou eruit te halen. Hier is het nog 20 graden binnen.quote:Op maandag 26 september 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb de kachel aangezet... eventjes... vijftien graden was het in huis
Dankquote:Op maandag 26 september 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beterschap, gelukkig functioneer je nog. Al is griep net zo irritant
Mee eens, het begint steeds meer een herhaling van zetten te worden.quote:Op maandag 26 september 2022 18:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik een beetje Meiland moe aan het worden ben. Dat eeuwige gegil enzo. Hier zoiezo Robinson en Breuklijnen ga ik zeker weten opnemen.
Avond lieve Poppel_God. Ja inderdaad, het is een herhaling van zetten. Ik ga Robinson kijken en die docuserie van Can. Heb er een topic over geopend.quote:
brrrrrrquote:Op maandag 26 september 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb de kachel aangezet... eventjes... vijftien graden was het in huis
Ja overdag trek ik het wel, maar nu even niet meer. Voel me wel schuldig dat de kachel nu aan staatquote:
Ohh gekkie, natuurlijk moet je je niet schuldig voelen. Het is ook gewoon heel erg omschakelen. We waren echt al zo gewend aan die hele hoge temperaturen dat deze temperatuur extra koud aanvoelt.quote:Op maandag 26 september 2022 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja overdag trek ik het wel, maar nu even niet meer. Voel me wel schuldig dat de kachel nu aan staat
Naja... achttien graden vind ik lekker. Dus dat is niet extreem warm en vijftien in huis wel koud. Dus tja... naja... overdag blijft hij sowieso uitquote:Op maandag 26 september 2022 20:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh gekkie, natuurlijk moet je je niet schuldig voelen. Het is ook gewoon heel erg omschakelen. We waren echt al zo gewend aan die hele hoge temperaturen dat deze temperatuur extra koud aanvoelt.
Fijne avond mop, geniet van je pepernoten en fijn dat je weer rustig bent.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje , lekker grote lijst trouwens
En goedenavond iedereen
Hier Gilles kijken, lekker met de eerste pepernoten van het jaar.
Beetje down vandaag, de haakclub was teveel. Beetje teveel wappie-gepraat waar ik nogal panisch van werd in de schizofrenie die ik heb. Gelukkig ben ik nu weer rustig
quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
En goedenavond iedereen
Beetje down vandaag, de haakclub was teveel. Beetje teveel wappie-gepraat waar ik nogal panisch van werd in de schizofrenie die ik heb. Gelukkig ben ik nu weer rustig
Dank je wel, jij ookquote:Op dinsdag 27 september 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijne avond mop, geniet van je pepernoten en fijn dat je weer rustig bent.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
En goedenavond iedereen
quote:
Avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |