Topic hunterquote:Op zondag 25 september 2022 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry kon het niet laten hem snel te sluiten
Goed bezigquote:Op zondag 25 september 2022 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ren door heel FOK om snel dit te doen, ook in topics waar ik normaal nooit kom
Avond Drassquote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
Beetje tennis kijken en vanavond ned-bel
Mathieu was lokale tijd ook zo vroeg wakker :pquote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanochtend om 2 uur opgestaan (WK wielrennen in Australië). Tot nu toe houd ik de ogen nog prima open.
Die zat toen nog achter de traliesquote:Op zondag 25 september 2022 18:46 schreef Drass het volgende:
[..]
Mathieu was lokale tijd ook zo vroeg wakker :p
Ha, ik wist het.quote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanochtend om 2 uur opgestaan (WK wielrennen in Australië). Tot nu toe houd ik de ogen nog prima open.
quote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
Ben benieuwd of wij gaan winnen of jullie #rodeduivelsquote:Op zondag 25 september 2022 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]Ben benieuwd of wij gaan winnen of jullie #rodeduivelsquote:Op zondag 25 september 2022 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond Drass
Voetbal ga ik ook kijken.
Zal lastig worden zonder Depay en Frenkie
België fluitend.4-2quote:Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd of wij gaan winnen of jullie #rodeduivels
Ik denk dat jullie gaan winnen. Nederland mist een paar grote namen en België is gebrand op revanche na die smadelijke nederlaag in juni.quote:Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd of wij gaan winnen of jullie #rodeduivels
Geen tennis meer vanavondquote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
Zeg dat wel...Romário de Souza Faria en Ed de Goeij zijn al 55+quote:Op zondag 25 september 2022 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voetballers uit mijn jeugd zijn oude knarren geworden
Hahaha die ken ik niet. Dacht aan Arjan Robben en zoquote:Op zondag 25 september 2022 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel...Romário de Souza Faria en Ed de Goeij zijn al 55+
Ik ben denk ik een paar jaar ouder (thirty somethingquote:Op zondag 25 september 2022 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha die ken ik niet. Dacht aan Arjan Robben en zo
Ik ben 34quote:Op zondag 25 september 2022 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een paar jaar ouder (thirty something)
Robben zag trouwens op z'n 23e er al bejaard uit.
In november begint het WK in Qatar...het is altijd leuk en gezellig om mee te posten in de WK-topics. Voetbal is daar bijzaak.quote:Op zondag 25 september 2022 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben 34alleen niet zo van het voetballen om eerlijk te zijn. De kans dat ik WK/EK? ga kijken is zeer nihil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WcPot
@Ole
@Tassendief
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@monkyyy
Snowsquall![]()
@Van_Poppel
@Lavenderr
@Dotteke
@Drass
@ChildoftheStars
quote:Op maandag 26 september 2022 09:23 schreef praadje het volgende:
Vanaf vanavond interessante docuserie;
Breuklijnen.Thanks, gaan we opnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Ja, lekkere lijst wel.quote:Op maandag 26 september 2022 18:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Komt weer veel op tv vanavond.
Ik merk dat ik een beetje Meiland moe aan het worden ben. Dat eeuwige gegil enzo. Hier zoiezo Robinson en Breuklijnen ga ik zeker weten opnemen.quote:Op maandag 26 september 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond lastige keuze. Of Hunted, of Robinson, of Meiland... Ik begin bij Hunted en de rest kijk ik terug denk ik
Snap ik wel hoor. Dat heb ik met Gilles en het eeuwige negatieve gezeurquote:Op maandag 26 september 2022 18:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik een beetje Meiland moe aan het worden ben. Dat eeuwige gegil enzo. Hier zoiezo Robinson en Breuklijnen ga ik zeker weten opnemen.
Thanks.quote:Op maandag 26 september 2022 13:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ojee, dat klinkt niet best. Beterschap lieverd
Oh overheen gelezen, sorry. Hoe gaat het met je? Toch geen covid hoop ik?quote:Op maandag 26 september 2022 19:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Thanks.Hoe bevalt je elektrische snuggie. Ik heb hem vandaag weer tevoorschijn getoverd, heerlijk.
Geen covid, keelpijn en hoofdpijn, gewoon een griepje ofzo. Kan nog prima functioneren gelukkig.quote:Op maandag 26 september 2022 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh overheen gelezen, sorry. Hoe gaat het met je? Toch geen covid hoop ik?
Heerlijk hey. Vooral s'morgens is het lekker om niet de kachel aan te zetten maar gewoon even te snugglen en warm te wordenquote:Op maandag 26 september 2022 19:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Thanks.Hoe bevalt je elektrische snuggie. Ik heb hem vandaag weer tevoorschijn getoverd, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |