quote:In de laatste poulewedstrijd van de Nations League neemt het Nederlands elftal het in de eigen Johan Cruijff Arena op tegen België. Oranje heeft de groepswinst en daarmee plaatsing voor het eindtoernooi in eigen hand.
Het Nederlands elftal sluit de groepsfase van de Nations League af met een thuiswedstrijd tegen België.
UEFA Nations League
In de Amsterdamse Johan Cruijff Arena staat de derby der Lage Landen voor de 129e keer op het programma. Een belangrijke wedstrijd in de voorbereiding voor het WK in Qatar maar ook de kans op plaatsing voor de eindronde van de Nations League.
Nederland vs. België
Sinds België een voetbaltopland is, gaat het ook om prestige tussen buren. België staat op de tweede plek op de FIFA ranking, achter Brazilië. Nederland neemt de achtste plaats op de lijst van beste voetballanden ter wereld in. Onze Zuiderburen zullen uit zijn op revanche na de 4-1 nederlaag in juni in het Koning Boudewijn-stadion in Brussel. Het is de vraag of Oranje dit kunststukje voor de eigen fans kan herhalen.
Aftrap: 25 september om 20:45 NPO1.
3-0quote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
Nederland - België
NPO1 20:45
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Jemig is deze onzin vanavond alquote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
Nederland - België
Zeg het maar:
Dat lijkt me dik verdiend, ga de rest van de dag maar van het weekend genieten!quote:Op zondag 25 september 2022 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Gereekst
Nu even een rustmomentje pakken.
@:AFCNiels
Wijze woorden Marius95.quote:Op zondag 25 september 2022 15:56 schreef Marius95 het volgende:
Dat België op de 2e plaats van de FIFA-ranking staat is wel vertekent. Ze hebben de laatste jaren vrijwel geen mede (top) landen getroffen zodat ze konden winnen van minder aangeschreven landen. Het leverde ze wel de punten op omdat ze wonnen (dat dan wel), maar die paar keer dat ze Italië en één keer Frankrijk troffen verloren ze wel gelijk. Ik kan me wat dat betreft maar één topprestatie herinneren, één keer winst tegen Brazilië. De notering bij de FIFA heeft niet zoveel om het lijf zo. Ik win met Nederland liever de Nations Leage of ander toernooi. Dan ben je in een reeks wedstrijden echt de beste.
En die pot tegen Brazilie hadden ze ook prima kunnen (en misschien wel moeten) verliezen, op basis van de kansen. Dat was vrij met de hakken over de sloot wat ik me herinner.quote:Op zondag 25 september 2022 15:56 schreef Marius95 het volgende:
Dat België op de 2e plaats van de FIFA-ranking staat is wel vertekent. Ze hebben de laatste jaren vrijwel geen mede (top) landen getroffen zodat ze konden winnen van minder aangeschreven landen. Het leverde ze wel de punten op omdat ze wonnen (dat dan wel), maar die paar keer dat ze Italië en één keer Frankrijk troffen verloren ze wel gelijk. Ik kan me wat dat betreft maar één topprestatie herinneren, één keer winst tegen Brazilië. De notering bij de FIFA heeft niet zoveel om het lijf zo. Ik win met Nederland liever de Nations Leage of ander toernooi. Dan ben je in een reeks wedstrijden echt de beste.
WK 2018 was de piek van de generatie. Het had daar moeten en kunnen gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2022 15:56 schreef Marius95 het volgende:
Van Frankrijk hadden ze ook prima kunnen winnen natuurlijk. Zo gaat dat op een toernooi.quote:Op zondag 25 september 2022 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En die pot tegen Brazilie hadden ze ook prima kunnen (en misschien wel moeten) verliezen, op basis van de kansen. Dat was vrij met de hakken over de sloot wat ik me herinner.
Wel gewonnen van Portugal vorig EK, maar ook daar was het met heel veel geluk.
3-1quote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
Nederland - België
Zeg het maar:
2-1quote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
Nederland - België
Zeg het maar:
verdediging is wel om te janken bij de Belgen.quote:Op zondag 25 september 2022 16:09 schreef Belgosome het volgende:
[..]
WK 2018 was de piek van de generatie. Het had daar moeten en kunnen gebeuren.
Het probleem nu is dat Martinez te veel aan namen blijft vast houden, terwijl het eigenlijk tijd is om te bouwen met een nieuwe generatie. Nu met Courtois, KDB en Lukaku kan je nog steeds van iedereen winnen als ze een top dag hebben, ook al is de rest van de selectie op een lager niveau. Maar met Martinez wordt er hier in BE niets verwacht komend WK, de meeste zijn wel pessimistisch.
Ik denk dat @onlogisch en @GGMM dit ook vinden.quote:Op zondag 25 september 2022 15:56 schreef Marius95 het volgende:
Je noemt nu de 3 namen die in het Nederlands elftal niet zouden misstaan., sterker, die zou ik wel als Nederlander willen zien, maar de rest doet me niet zoveel hoor en maken Nederland niet sterker. Volgens mij spelen er niet veel (misschien wel helemaal niemand) in de Belgische competitie.quote:Op zondag 25 september 2022 16:09 schreef Belgosome het volgende:
[..]
WK 2018 was de piek van de generatie. Het had daar moeten en kunnen gebeuren.
Het probleem nu is dat Martinez te veel aan namen blijft vast houden, terwijl het eigenlijk tijd is om te bouwen met een nieuwe generatie. Nu met Courtois, KDB en Lukaku kan je nog steeds van iedereen winnen als ze een top dag hebben, ook al is de rest van de selectie op een lager niveau. Maar met Martinez wordt er hier in BE niets verwacht komend WK, de meeste zijn wel pessimistisch.
Ik herinner me de factor geluk in de wedstrijden niet meer zo, alleen Japen kan ik me herinneren ja, dat was met de hakken over de sloot. Geluk bij de lotingen ligt me meer bij.quote:Op zondag 25 september 2022 16:10 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Van Frankrijk hadden ze ook prima kunnen winnen natuurlijk. Zo gaat dat op een toernooi.
Zelfs tegen Japan hadden ze er ook uit kunnen liggen
Zou niet genoeg zijn voor poulewinst.quote:Op zondag 25 september 2022 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als FOK!Blg kan ik niet anders dan zeggen dat belgië gaat winnen met 0-1
Dat zijn vaak wel de leukste wedstrijden.quote:Op zondag 25 september 2022 18:19 schreef DonRaja het volgende:
Het wordt een schoppartij en 1-3.
Belgjes blij met een overwinning, ook al hebben ze er geen fuck aan.
Man man. Trossard moet voor Hazard starten.quote:Op zondag 25 september 2022 19:16 schreef Bolasie het volgende:
BELGIË: Courtois, Debast, Alderweireld, Vertonghen, Meunier, Onana, Witsel, Castagne, De Bruyne, E. Hazard, Batshuayi.
België wint.
Echt jammer dat Lavia er niet bij kan zijn, die had kapot gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2022 19:28 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Man man. Trossard moet voor Hazard starten.
Benieuwd naar Onana
Wow, spannend! Wat ga je kopen?quote:
Wat heb je gehaaldquote:Op zondag 25 september 2022 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik net geweest.
Zo komt het wel heel dichtbij.
Kan er niks van.quote:Op zondag 25 september 2022 19:37 schreef Paul het volgende:
Waarom speelt Malen nooit meer eigenlijk
De vorige keer toen ik dat vertelde kreeg ik de wind van voren van users die zelf nooit wat posten wat ze eten. Dat zegt genoeg lijkt me.quote:
Het is een slangenkuil hier!quote:Op zondag 25 september 2022 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik dat vertelde kreeg ik de wind van voren van users die zelf nooit wat posten wat ze eten. Dat zegt genoeg lijkt me.
Dit België kan er vrij weinig van dus jaquote:Op zondag 25 september 2022 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Heeft het nog zin om te kijken als Maarten de Roon in de basis staat.
Wen er maar aan (misschien).quote:Op zondag 25 september 2022 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Heeft het nog zin om te kijken als Maarten de Roon in de basis staat.
België heeft ook nog steeds allemaal opa's in de defensie staan anders.quote:Op zondag 25 september 2022 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Bruyne gaat heel die defensie in hun kontje neuken.
Vertonghen en Alderweireld. Debast is 18 jaar.quote:Op zondag 25 september 2022 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
België heeft ook nog steeds allemaal opa's in de defensie staan anders.
Jij ook al! Eerder vandaag las ik al ergens dat @PietjePuk2000 eigenlijk alleen extreem gespannen was voor een wedstrijd van Ajax. Ik vraag me wel af waar het vandaan komt dat jullie niet durven toe te geven dat jullie diep van binnen gewoon Ajaxsupporter zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg benieuwd naar Ajax zometeen.
#viesmad
Op die twee doelde ik ook ja.quote:Op zondag 25 september 2022 20:10 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Vertonghen en Alderweireld. Debast is 18 jaar.
Ja goede vraag. We zijn allemaal Hollanders toch? Dat zit diep.quote:Op zondag 25 september 2022 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij ook al! Eerder vandaag las ik al ergens dat @:PietjePuk2000 eigenlijk alleen extreem gespannen was voor een wedstrijd van Ajax. Ik vraag me wel af waar het vandaan komt dat jullie niet durven toe te geven dat jullie diep van binnen gewoon Ajaxsupporter zijn.
Hier gaan wat Brabanders over zeiken.quote:Op zondag 25 september 2022 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We zijn allemaal Hollanders toch?
Mag vast niet van Louis.quote:Op zondag 25 september 2022 20:21 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ja joh na 10 jaar nog even afscheid nemen na de wedstrijdDe Nederlandse sportbonden zijn en blijven zo amateuristisch hè.
lol die spelen allang niet meer waarom nu afscheid nemenquote:Op zondag 25 september 2022 20:21 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ja joh na 10 jaar nog even afscheid nemen na de wedstrijdDe Nederlandse sportbonden zijn en blijven zo amateuristisch hè.
Volgende keer nemen ze afscheid van Beb Bakhuys, Faas Wilkes en Abe Lenstra.quote:Op zondag 25 september 2022 20:21 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ach JR, jou boeit die Nations League in ieder geval nog wat. Vandaag die eerste plek over de streep trekken genot.quote:Op zondag 25 september 2022 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gaan wat Brabanders over zeiken.
Muah het is ook niet zo dat ik er een seconde van wakker lig als Nederland er niet in doorgaat.quote:Op zondag 25 september 2022 20:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach JR, jou boeit die Nations League in ieder geval nog wat. Vandaag die eerste plek over de streep trekken genot.
Ajacieden zijn hier niet in grote getallen aanwezig, hoop boze Feyenoorders en PSVers waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 september 2022 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zes mensen verkiezen, volgens de poll, voor Vincent Janssen boven Brobbey.
Jullie neem ik totaal niet meer serieus.
Ik denk dat mijn Feyenoordvrienden niet voor Vincent Janssen kiezen.quote:Op zondag 25 september 2022 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajacieden zijn hier niet in grote getallen aanwezig, hoop boze Feyenoorders en PSVers waarschijnlijk.
Wat denk je?quote:
Hier een single malt erbijquote:Op zondag 25 september 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik trek er een Heineken 0.0 bij open.
ik doe een radlerquote:Op zondag 25 september 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat je de aankomende 90 minuten zonder alcohol aan gaat kunnen.quote:Op zondag 25 september 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil mijn afscheid van Pleun Strik, verdomme.quote:Op zondag 25 september 2022 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgende keer nemen ze afscheid van Beb Bakhuys, Faas Wilkes en Abe Lenstra.
Onana van Evertonquote:Op zondag 25 september 2022 20:43 schreef TjjWester het volgende:
Wie is die dikke neger vooraan in de rij??
Gisteren al keihard gezopen dus ik doe het even rustig aanquote:Op zondag 25 september 2022 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je de aankomende 90 minuten zonder alcohol aan gaat kunnen.
Diep respect.
Je bent een verstandig man Gurley.quote:Op zondag 25 september 2022 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren al keihard gezopen dus ik doe het even rustig aan
Precies. Volgende week weer lekker veel sporten. Alhoewel ik boksen morgen moet overslaan door een blessurequote:Op zondag 25 september 2022 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een verstandig man Gurley.
Die van Nederland zijn anders ook niet geweldig.quote:
Boksen lijkt me redelijk intensief.quote:Op zondag 25 september 2022 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Volgende week weer lekker veel sporten. Alhoewel ik boksen morgen moet overslaan door een blessure
Zullen we daar eens een poll over houden?quote:Op zondag 25 september 2022 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werkelijk niemand zit erop te wachten
Daarom stemt iedereen er ook vrolijk op. Ga ergens anders janken man, droeftoetertquote:Op zondag 25 september 2022 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werkelijk niemand zit erop te wachten
Sorry. Ik wist niet dat je ziedend werd.quote:Op zondag 25 september 2022 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daarom stemt iedereen er ook vrolijk op. Ga ergens anders janken man, droeftoetertpartypooper.
Die zijn sowieso wat afwezig de laatste tijd.quote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Erg jammer dat mijn zéér goede vrienden @:maxi-mus en @:GGMM niet meeposten
@GGMM kijkt bij vriendenquote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis ze niet.quote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Is het zeker, maar ik vind de oefeningen erg leuk, motoriek en voetenwerk trainen plus het is goed voor je bovenlichaam. Maar er zit iets niet goed bij mijn duim waarmee ik woensdag mee naar de huisarts ga. Dan is het niet zo handig om morgen doffe klappen mee uit te delenquote:Op zondag 25 september 2022 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boksen lijkt me redelijk intensief.
Ik voelde dat een goede vriend verdrietig was dus besloot gelijk naar fok te browsenquote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
En @Scrummie ook verbannen.quote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zijn sowieso wat afwezig de laatste tijd.
Hartverwarmend dit LRquote:Op zondag 25 september 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voelde dat een goede vriend verdrietig was dus besloot gelijk naar fok te browsen
Ik kijk nu ook
Dat van Gaal niet start met Malacia is niet te geloven.quote:Op zondag 25 september 2022 20:57 schreef fetX het volgende:
Als het niet loopt kunnen ze gelukkig nog toppers als Rensch, Weghorst en Taylor inbrengen.
Mooi, doen we hopelijk niks meequote:Op zondag 25 september 2022 20:57 schreef fetX het volgende:
Als het niet loopt kunnen ze gelukkig nog toppers als Rensch, Weghorst en Taylor inbrengen.
Boeit me niet eens zo. Er zit zoveel middelmaat in dit elftal.quote:Op zondag 25 september 2022 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat van Gaal niet start met Malacia is niet te geloven.
Van Gaal is een parodie op een trainer. Maar laten we er aub geen topic over openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |