Ja goede vraag. We zijn allemaal Hollanders toch? Dat zit diep.quote:Op zondag 25 september 2022 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij ook al! Eerder vandaag las ik al ergens dat @:PietjePuk2000 eigenlijk alleen extreem gespannen was voor een wedstrijd van Ajax. Ik vraag me wel af waar het vandaan komt dat jullie niet durven toe te geven dat jullie diep van binnen gewoon Ajaxsupporter zijn.
Hier gaan wat Brabanders over zeiken.quote:Op zondag 25 september 2022 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We zijn allemaal Hollanders toch?
Mag vast niet van Louis.quote:Op zondag 25 september 2022 20:21 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ja joh na 10 jaar nog even afscheid nemen na de wedstrijdDe Nederlandse sportbonden zijn en blijven zo amateuristisch hè.
lol die spelen allang niet meer waarom nu afscheid nemenquote:Op zondag 25 september 2022 20:21 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ja joh na 10 jaar nog even afscheid nemen na de wedstrijdDe Nederlandse sportbonden zijn en blijven zo amateuristisch hè.
Volgende keer nemen ze afscheid van Beb Bakhuys, Faas Wilkes en Abe Lenstra.quote:Op zondag 25 september 2022 20:21 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ach JR, jou boeit die Nations League in ieder geval nog wat. Vandaag die eerste plek over de streep trekken genot.quote:Op zondag 25 september 2022 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gaan wat Brabanders over zeiken.
Muah het is ook niet zo dat ik er een seconde van wakker lig als Nederland er niet in doorgaat.quote:Op zondag 25 september 2022 20:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach JR, jou boeit die Nations League in ieder geval nog wat. Vandaag die eerste plek over de streep trekken genot.
Ajacieden zijn hier niet in grote getallen aanwezig, hoop boze Feyenoorders en PSVers waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 september 2022 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zes mensen verkiezen, volgens de poll, voor Vincent Janssen boven Brobbey.
Jullie neem ik totaal niet meer serieus.
Ik denk dat mijn Feyenoordvrienden niet voor Vincent Janssen kiezen.quote:Op zondag 25 september 2022 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajacieden zijn hier niet in grote getallen aanwezig, hoop boze Feyenoorders en PSVers waarschijnlijk.
Wat denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |