Hier een single malt erbijquote:Op zondag 25 september 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik trek er een Heineken 0.0 bij open.
ik doe een radlerquote:Op zondag 25 september 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat je de aankomende 90 minuten zonder alcohol aan gaat kunnen.quote:Op zondag 25 september 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet welke rol jou niet past.quote:
Ik wil mijn afscheid van Pleun Strik, verdomme.quote:Op zondag 25 september 2022 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgende keer nemen ze afscheid van Beb Bakhuys, Faas Wilkes en Abe Lenstra.
Onana van Evertonquote:Op zondag 25 september 2022 20:43 schreef TjjWester het volgende:
Wie is die dikke neger vooraan in de rij??
Circus Onana Genotquote:
Gisteren al keihard gezopen dus ik doe het even rustig aanquote:Op zondag 25 september 2022 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je de aankomende 90 minuten zonder alcohol aan gaat kunnen.
Diep respect.
Je bent een verstandig man Gurley.quote:Op zondag 25 september 2022 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren al keihard gezopen dus ik doe het even rustig aan
Precies. Volgende week weer lekker veel sporten. Alhoewel ik boksen morgen moet overslaan door een blessurequote:Op zondag 25 september 2022 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een verstandig man Gurley.
Die van Nederland zijn anders ook niet geweldig.quote:
Boksen lijkt me redelijk intensief.quote:Op zondag 25 september 2022 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Volgende week weer lekker veel sporten. Alhoewel ik boksen morgen moet overslaan door een blessure
Zullen we daar eens een poll over houden?quote:Op zondag 25 september 2022 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werkelijk niemand zit erop te wachten
Daarom stemt iedereen er ook vrolijk op. Ga ergens anders janken man, droeftoetert partypooper.quote:Op zondag 25 september 2022 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werkelijk niemand zit erop te wachten
Sorry. Ik wist niet dat je ziedend werd.quote:Op zondag 25 september 2022 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daarom stemt iedereen er ook vrolijk op. Ga ergens anders janken man, droeftoetert partypooper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |