Die zijn sowieso wat afwezig de laatste tijd.quote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Erg jammer dat mijn zéér goede vrienden @:maxi-mus en @:GGMM niet meeposten
@GGMM kijkt bij vriendenquote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis ze niet.quote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Is het zeker, maar ik vind de oefeningen erg leuk, motoriek en voetenwerk trainen plus het is goed voor je bovenlichaam. Maar er zit iets niet goed bij mijn duim waarmee ik woensdag mee naar de huisarts ga. Dan is het niet zo handig om morgen doffe klappen mee uit te delenquote:Op zondag 25 september 2022 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boksen lijkt me redelijk intensief.
Ik voelde dat een goede vriend verdrietig was dus besloot gelijk naar fok te browsenquote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef onlogisch het volgende:
En @Scrummie ook verbannen.quote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zijn sowieso wat afwezig de laatste tijd.
Hartverwarmend dit LRquote:Op zondag 25 september 2022 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voelde dat een goede vriend verdrietig was dus besloot gelijk naar fok te browsen
Ik kijk nu ook
Dat van Gaal niet start met Malacia is niet te geloven.quote:Op zondag 25 september 2022 20:57 schreef fetX het volgende:
Als het niet loopt kunnen ze gelukkig nog toppers als Rensch, Weghorst en Taylor inbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |