Voor het eerst rijden de elite mannen en vrouwen dezelfde afstand op de tijdrit. Ook nieuw is het uitroepen van een wereldkampioen bij de vrouwen beloften (onder 23). In 2025 Rwanda krijgen zij een eigen race, maar voor nu zullen ze nog meerijden bij de elite.Russische en Wit-Russische atleten zijn uitgesloten van deelname vanwege de invasie van en voortdurende oorlog in Oekraïne. Vanwege de 8 uur tijdsverschil vinden de wedstrijden van middernacht tot 9:15 uur in de ochtend plaats. Voor de fans in Europa dus weinig slaap.quote:Wollongong is een industriestad in de Australische staat Nieuw-Zuid-Wales. De op twee na grootste stad van de staat en 10e stad van het land is gelegen in het district Illawarra. Over het spoor ligt Wollongong 82 kilometer ten zuiden van Sydney. De stad Wollongong heeft 234.482 inwoners (2006). De gehele agglomeratie, inclusief de stad Shellharbour en de gemeente Kiama heeft 257.510 inwoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide mannen en vrouwen doen dit rondje 2 keer
Onder de linkjes parkoersen van de U23 en junioren tijdritten en wegritten
Men Under 23 Time Trial 19 september
Women Junior Time Trial 20 september
Men Junior Time Trial 20 september
Men Junior Road Race 23 september
Men U23 Road Race 23 september
Women Junior Road Race 24 september
Op 21 september wordt de Mixed Relay gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de wegraces zitten best wat hoogtemeters. Verschillende mensen hebben de vergelijking met Luik-Bastenaken-Luik gemaakt wat betreft parcours. De vrouwen rijden 164 km en de mannen 267 km.
Vrouwen parcours zaterdag 24 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen parcours zondag 25 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, deze tijden zijn in NSW tijd, maar hoe laat komen de renners ongeveer aan in Nederlandse/Belgische tijd?
Ja dat wordt de wekker zetten of gewoon wakker blijven.
De selecties
Voorlopige startlijst mannen road race
Voorlopige startlijst mannen time trial
Voorlopige startlijst mixed relay
Voorlopige startlijst vrouwen road race
Voorlopige startlijst vrouwen time trial
Qua tv zullen Eurosport en Sporza vast vrijwel alles uitzenden, NOS misschien ook wel??
Qua weer zijn we nog iets te ver weg om iets nuttig te zeggen, in Wollongong gaan ze nu van winter richting de lente. De maximum dagtemperatuur zou rond 25 graden ongeveer moeten liggen eind september in deze regio.
Komt Mathieu weer uit zijn dal qua slechte vorm? Hoe hard gaat Annemiek schroeien? Gunnen Wout en Remco elkaar het licht in de ogen? Is Alaphilippe al weer hersteld van zijn val? Gaat Pippo Ganna voor 3 op een rij?![]()
De hele saga Van der Poel en Frankrijk dat opent op 230 kilometer van de streep en dan durven te zeggen dat het geen leuk wereldkampioenschap was. Het kakte even in toen de Duitsers de boel terugreden, maar er zijn edities geweest waar je pas in de laatste ronde iets zag. Dit was een schitterend schouwspel.Put these foolish ambitions to rest.![]()
de couwer gaat zo Olav Mol imiteren ( johee johoo)"Toto, it's called motor racing. Alright? We want Car Racing!"![]()
Ik vind het een prima WK.quote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar dat zeg je omdat Evenepoel wint. Was gewoon een leuk WK"Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Ik wilde me vanmorgen weer in slaap huilen toen ik het las van Mathieu.<a href="https://streamable.com/81ofli" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://streamable.com/81ofli</a>![]()
Niet helemaal eens, het is soms best interessant geweest, maar totaal de strijd tussen de grote namen gemist.quote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar dat zeg je omdat Evenepoel wint. Was gewoon een leuk WK![]()
Nu al zin naar de Tour 2023 als Wout achter Remco gaat aanrijden en mede daardoor de Tour niet wint.
Karl en cs zullen witheet zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, want in tegenstelling tot de meesten hier heb ik helemaal niks tegen die knaap. Op een WK zie ik gewoon graag een spannende strijd tussen de groten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar dat zeg je omdat Evenepoel wint. Was gewoon een leuk WK![]()
Bij de NOS downplayen ze het meppen van Van Der Poel al.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Prima. Had ik goed mee kunnen levenquote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan had hij vanavond Nederland opgerold in de Nations LeagueCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Soms hebben kinderen gewoon een harde hand nodig.quote:Op zondag 25 september 2022 08:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij de NOS downplayen ze het meppen van Van Der Poel al.
#JesuisMathieu![]()
Beetje duwen naar kutkinderen is niets mis mee.quote:Op zondag 25 september 2022 08:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij de NOS downplayen ze het meppen van Van Der Poel al.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dan wordt Wout op stel en sprong een Nederlands wielrenner uit Rijsbergen genoemdquote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef Pedroso het volgende:
Nu al zin naar de Tour 2023 als Wout achter Remco gaat aanrijden en mede daardoor de Tour niet wint.
Karl en cs zullen witheet zijn."Toto, it's called motor racing. Alright? We want Car Racing!"![]()
Prima WK, Prima winnaar, jammer dat hij zo'n persoonlijkheid heeftCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Vlaming op een motor?quote:Op zondag 25 september 2022 08:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die motor zit zo achterlijk dicht achter de RemYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100![]()
Er is dus nog hoopquote:Op zondag 25 september 2022 08:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die motor zit zo achterlijk dicht achter de Rem![]()
Roche?quote:Op zondag 25 september 2022 08:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wanneer was laatste keer dat een renner het WK en een grote ronde in 1 seizoen won?![]()
Hinault in de jaren 80.quote:Op zondag 25 september 2022 08:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wanneer was laatste keer dat een renner het WK en een grote ronde in 1 seizoen won?![]()
Gisteren.quote:Op zondag 25 september 2022 08:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gisteren.quote:Op zondag 25 september 2022 08:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
![]()
Wanneer was de laatste keer dat iemand WK werd en ook op profniveau heeft gevoetbald?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Eerste renner sinds Hinault die een monument, een grote ronde en de wereldtitel wint. Eerste renner sinds Lemond die wereldkampioen is bij de junioren en de profs in de wegrit.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Geen idee. REV heeft alleen in de jeugd gevoetbald.quote:Op zondag 25 september 2022 08:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat iemand WK werd en ook op profniveau heeft gevoetbald?![]()
Eens ja, heb me prima vermaakt!quote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef Koffieplanter het volgende:
De hele saga Van der Poel en Frankrijk dat opent op 230 kilometer van de streep en dan durven te zeggen dat het geen leuk wereldkampioenschap was. Het kakte even in toen de Duitsers de boel terugreden, maar er zijn edities geweest waar je pas in de laatste ronde iets zag. Dit was een schitterend schouwspel.
Zeker als je vergelijkt hoe slaapverwekkend de WK’s waren van bijvoorbeeld 2011-2017.leven zoals het leven is![]()
Mic drop.quote:Op zondag 25 september 2022 08:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerste renner sinds Hinault die een monument, een grote ronde en de wereldtitel wint. Eerste renner OOIT die wereldkampioen is bij de junioren en de profs in de wegrit.<a href="https://streamable.com/81ofli" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://streamable.com/81ofli</a>![]()
Die is al hartjes aan het vragen in België zie ikquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Om de vraag nog eens te stellen maar dan meer gedetailleerd:
Wanneer was de laatste mannelijke wielrenner die een grote ronde + monument en WK wordt?![]()
Op 70 km was al duidelijk wie er ging winnen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef Koffieplanter het volgende:
De hele saga Van der Poel en Frankrijk dat opent op 230 kilometer van de streep en dan durven te zeggen dat het geen leuk wereldkampioenschap was. Het kakte even in toen de Duitsers de boel terugreden, maar er zijn edities geweest waar je pas in de laatste ronde iets zag. Dit was een schitterend schouwspel.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Lemondquote:
Excuus, was een reactie op de grote ronde en WK.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Lemondquote:Op zondag 25 september 2022 08:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Met oortjes krijg je wel een andere koers
want toen Pogi even doortrok was de voorsprong nog maar 1.10
met oortjes gaan er dan toch mannen doortrekken vanuit het peloton
maar toch een groots nummer van Remco
ook wel een renner bij wie het koersen zonder oortjes wel pastGaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Gaat Snushoorn een PLAK pakkenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hoe zou Wuyts zich nou voelen?![]()
Net een jaar te vroeg met pensioen gestuurd.
leven zoals het leven is![]()
Ik zou het hem gunnen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op zich wel mooi dat Evenepoel een podium krijgt met 'mindere' namen om zich heenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die zit met de broek uit naar de TV te kijken nu.quote:Op zondag 25 september 2022 08:30 schreef Jason22 het volgende:
Hoe zou Wuyts zich nou voelen?![]()
Net een jaar te vroeg met pensioen gestuurd.![]()
Is Karrel nog te houden?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Saaiste WK ooit, met afstand. (ik kijk niet)Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
't Is me wat meidquote:Op zondag 25 september 2022 08:31 schreef franklop het volgende:
Op zich wel mooi dat Evenepoel een podium krijgt met 'mindere' namen om zich heen![]()
Hadden ze nou de matrixborden maar gebruikt!quote:Op zondag 25 september 2022 08:30 schreef JohnDDD het volgende:
Met oortjes krijg je wel een andere koers
want toen Pogi even doortrok was de voorsprong nog maar 1.10
met oortjes gaan er dan toch mannen doortrekken vanuit het peloton
maar toch een groots nummer van Remco
ook wel een renner bij wie het koersen zonder oortjes wel pastLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vraag me wel af of hij ook in de Tour ook zo dominant gaat worden, zeker met een sterk blok als JumboVisma als tegenstander. En ook Pogacar schat ik hoger in het hooggebergte.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij heeft een zwakke ploeg voor dat soort werk. Bergop krijgt 'ie inderdaad veel meer tegenstand dan in de Vuelta. Veel zal ook wel afhangen van het aantal tijdritkilometers.quote:Op zondag 25 september 2022 08:32 schreef Pedroso het volgende:
Vraag me wel af of hij ook in de Tour ook zo dominant gaat worden, zeker met een sterk blok als JumboVisma als tegenstander. En ook Pogacar schat ik hoger in het hooggebergte.![]()
Dan moet hij nog een flinke stap zetten. Maar als je ziet hoe kneiterhard hij getraind heeft, en het feit dat hij dat blijkbaar aankan, dan zijn de mogelijkheden eindeloos.quote:Op zondag 25 september 2022 08:32 schreef Pedroso het volgende:
Vraag me wel af of hij ook in de Tour ook zo dominant gaat worden, zeker met een sterk blok als JumboVisma als tegenstander. En ook Pogacar schat ik hoger in het hooggebergte.![]()
Iemand die vaak de aanval kiest. Niets mis mee.quote:Op zondag 25 september 2022 08:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke knul."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Jammer EenkhoornYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Als pure klimmer schat ik Remco behoorlijk minder in dan Jonas Vingegaard, Pogacar. Zelfs een Roglic zonder vallen en in vorm schat ik horger in.quote:Op zondag 25 september 2022 08:32 schreef Pedroso het volgende:
Vraag me wel af of hij ook in de Tour ook zo dominant gaat worden, zeker met een sterk blok als JumboVisma als tegenstander. En ook Pogacar schat ik hoger in het hooggebergte.
Maar als puncher, wedstrijden zoals LBL is Remco veruit de beste.![]()
Misschien wel de lelijkste wereldkampioen ooit? (qua uiterlijk)Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haha, herbert die 5 seconden ervoor zegt dat hij nog goede indruk maaktCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
"Nou, aansluiten nu!"quote:Op zondag 25 september 2022 08:35 schreef franklop het volgende:
Haha, herbert die 5 seconden ervoor zegt dat hij nog goede indruk maaktVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Eenkhoorn heeft zich geweldig geweerd.
Geen schande."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 08:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
die zit nu stiekem onder zijn bureau te fappen.
Citius, Altius, Fortius.![]()
Vrouwensport is hobby, geen sport.quote:Op zondag 25 september 2022 08:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WK bij de vrouwen, dat is toch iets.![]()
Hij werd "verrast" he?quote:Op zondag 25 september 2022 08:35 schreef franklop het volgende:
Haha, herbert die 5 seconden ervoor zegt dat hij nog goede indruk maakt![]()
Wereldkampioen op deze weergaloze manier en dan een Rota en/of Jensen naast je op het podium krijgen. Hij had beter verdiend.![]()
Heeft met het tijdsverschil te maken.quote:Op zondag 25 september 2022 08:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand op Wiki heeft de naam al ingevuldpindazakje![]()
Misschien toch nog maar even Lombardije gaan winnen als wereldkampioen. Als je dan toch bezig bent.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ook nog zilver bij het WK tijdrijden.quote:Op zondag 25 september 2022 08:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vuelta winnaar en 2 weken later wereldkampioen worden
RespectYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Dubbele huldiging.quote:Op zondag 25 september 2022 08:37 schreef Jason22 het volgende:
De markt in Brussel gaat vol staan volgende week.
Remco heeft het helemaal waar gemaakt. Enkel een rare Foss verwijdert van een nooit vertoonde WK-dubbel.Citius, Altius, Fortius.![]()
Wout mag voortaan kan knechten bij Wk's en OS , zal hij blij mee zijn !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die kan je gewoon ophalen lijkt mequote:Op zondag 25 september 2022 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien toch nog maar even Lombardije gaan winnen als wereldkampioen. Als je dan toch bezig bent.![]()
Hier gaat iets foutquote:Op zondag 25 september 2022 08:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog zilver bij het WK tijdrijden.![]()
Kung?quote:Op zondag 25 september 2022 08:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dubbele huldiging.
Remco heeft het helemaal waar gemaakt. Enkel een rare Foss verwijdert van een nooit vertoonde WK-dubbel.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Misschien kun je er een topic over openen?quote:Op zondag 25 september 2022 08:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga straks even uit mijn dak gaan, niet erop letten.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Waarom ben zo'n grote fan van Evenepoel?quote:Op zondag 25 september 2022 08:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga straks even uit mijn dak gaan, niet erop letten.
Heeft toch niks te maken met dat hij Belgisch is hoop ik?pindazakje![]()
Nu overdrijf je.quote:Op zondag 25 september 2022 08:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco kan zelfs nu op mijn tempo rijden, dan zou hij het nipt halen. 30km/u)![]()
Kung helemaal vergeten, maar brons is ook niet slecht.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Mooie winnaar, attractief en super getalenteerd. Maar hoop niet dat het zo blijft de komende jaren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgend jaar Tourwinnaar van Aertquote:[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Geweldige coureur toch? En dan ook nog eens enorm aanvallend ingesteld.quote:Op zondag 25 september 2022 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom ben zo'n grote fan van Evenepoel?
Heeft toch niks te maken met dat hij Belgisch is hoop ik?![]()
Gewoon ja, gewoon. Ik vind remco niet zo gek slecht karakter hebben.quote:Op zondag 25 september 2022 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
We mogen Foss (en Kung) eeuwig dankbaar zijn dat ze dat in ieder geval hebben voorkomen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dubbele huldiging.
Remco heeft het helemaal waar gemaakt. Enkel een rare Foss verwijdert van een nooit vertoonde WK-dubbel.![]()
Dat zouden WIJ Nederlanders nooit doen, juichen voor een vlaggetje.quote:Op zondag 25 september 2022 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik klap plichtmatigCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DAG MOEDER
WE ZIJN NOG NIET THUIS![]()
Eventueel is een fantastische coureur met een fantastische manier van koersen.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Waarom dat vingertje RemcoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit ja. Maar blijkbaar moet iemand die zo'n enorm talent weet te combineren met discipline, vooral een grijze muis zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 08:42 schreef Steven184 het volgende:
Eventueel is een fantastische coureur met een fantastische manier van koersen.![]()
Voor het team gereden, Remco super sterk. Wat moet hij anders zeggenquote:Op zondag 25 september 2022 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Wel benieuwd naar de reactie van Wout.![]()
heywoodu
![]()
Belgen zeker helemaal blij, vuile chauvinisten!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Chapeau.<a href="https://streamable.com/81ofli" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://streamable.com/81ofli</a>![]()
Neeeee niet het vingertje
<a href="https://streamable.com/81ofli" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://streamable.com/81ofli</a>![]()
heywoodu
![]()
Eenkhoorn
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Alles wat voor een maar staat moet je vergeten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit ja. Maar blijkbaar moet iemand die zo'n enorm talent weet te combineren met discipline, vooral een grijze muis zijn.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
heywoodu
![]()
Au au auVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
God wat ben ik blij dat ik dit niet heb gezien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze gooien hun plak wegCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ben wel benieuwd naar de beelden vanuit het hotel van Van Der Poel.quote:Op zondag 25 september 2022 08:44 schreef Mani89 het volgende:
God wat ben ik blij dat ik dit niet heb gezien.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Restant peloton toch nog wel een minuutje teruggepakt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wauw, de strijd om zilver en brons."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Dit is opzich toch wel beter dan godbetert Eenkhoorn, Rota of Skjelmose op het podium.
Gelachen om Matthews wel.![]()
Zijn landgenoot en omdat hij om 2:00 de wekker had gezet heeft hij het idee dat ie meegeholpen heeft.quote:Op zondag 25 september 2022 08:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarin ben jij wereldkampioen geworden ouwe reus?![]()
Toch podium thuis dus zal tevreden zijnquote:Op zondag 25 september 2022 08:46 schreef Pistolero het volgende:
Dit is opzich toch wel beter dan godbetert Eenkhoorn, Rota of Skjelmose op het podium.
Gelachen om Matthews wel.![]()
maventoch maventoch maventoch. die mag ook wel in een TT"Toto, it's called motor racing. Alright? We want Car Racing!"![]()
Dat stupide gepoker altijd vlak voor het eind.
Nu worden ze mooi 20e of zoiets."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Kristoff kon je blind invullen voor een top 10. Het is geen Kolobnev, maar hij staat er altijd op wereldkampioenschappen. Qua inhoud zullen er weinig renners beter zijn.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dus Wout heeft een goede kans op het goud in de tijdrit laten liggen, om vandaag de hele dag in het peloton te rijden![]()
![]()
Johquote:Op zondag 25 september 2022 08:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische wielrenner van het jaar is ook bekend. Van Aert zal hem niet winnen.![]()
Ach, die jongen heeft tenminste karakter. Ik vond hem een tijd geleden nog een vrij lachwekkend figuur maar ben toch wel fan geworden. Jammer dat ie niet zo'n heel fraai (boerenkolen)hoofd heeft.quote:Op zondag 25 september 2022 08:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer van die gebaartjes, zo niet nodig.![]()
Hij heeft ook genoeg ruimte voor inhoudquote:Op zondag 25 september 2022 08:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kristoff kon je blind invullen voor een top 10. Het is geen Kolobnev, maar hij staat er altijd op wereldkampioenschappen. Qua inhoud zullen er weinig renners beter zijn.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als de Fransen Laporte, Flip en zelfs Bardet zien rijden dat is toch wel duidelijk dat je beter zo snel mogelijk weg kunt gaan bij een Franse ploeg.![]()
Goed ‘team’quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Sliepen blijkbaar allemaal apart...quote:Op zondag 25 september 2022 08:52 schreef Wicky15 het volgende:
Van Baarle wist dus niet dat Mathieu vannacht op het politiebureau heeft gezeten[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
En een zekere wereldtitel in het veld om 0 monumenten te winnen daarna.quote:Op zondag 25 september 2022 08:51 schreef Wicky15 het volgende:
Dus Wout heeft een goede kans op het goud in de tijdrit laten liggen, om vandaag de hele dag in het peloton te rijden![]()
Dan nog, communiceren ze niet ofzoquote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sliepen blijkbaar allemaal apart...![]()
heywoodu
![]()
Dan nog, voor de koers start spreek je elkaar toch nog wel even lijkt me?quote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sliepen blijkbaar allemaal apart...Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Kan tijdens de rit ook niet.quote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan nog, communiceren ze niet ofzoJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Mathieu moet nog voor de rechter verschijnen komende week![]()
Er hangt hem dus nog een celstraf boven het hoofd, zouden ze mugshots van hem gemaakt hebben?pindazakje![]()
Toch een mooie top 5quote:Op zondag 25 september 2022 08:39 schreef JopJuh het volgende:
Verschrikkelijk wk, matige top 5 zo, terechte maar lelijke winnaar dat wel![]()
Gewoon coke pakkenquote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nacht doortrekken zonder alcohol, die man kan ook alles.![]()
Als ik Matje was zou ik Bondscoach en/of KNWU voor de rechter slepen ivm slechte beveiliging voor de prof renners...quote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaten de Nederlanders soms allemaal apart in een ander hotel
Gewone stervelingen moeten niet bij prof goden kunnen komen tijdens hun voorbereiding..[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Mathieu lijk me wel het type die het hier totaal niet over heeft bij de bespreking vooraf.quote:Op zondag 25 september 2022 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan nog, voor de koers start spreek je elkaar toch nog wel even lijkt me?
Alsnog wel vreemd natuurlijk.![]()
Wat een nummer van Evenepoel, heel knap.
Verder zijn lange solo's extreem saai, gelukkig wel een mooie koers geweest daarvoor.![]()
Bijzonder ja. Geen gezamenlijk ontbijt, geen laatste briefing en tactische bespreking? Wtf doen die bondscoaches eigenlijk?quote:Op zondag 25 september 2022 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan nog, voor de koers start spreek je elkaar toch nog wel even lijkt me?![]()
![]()
Waarom ook weer?quote:Op zondag 25 september 2022 08:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zelf gedaan hoor.![]()
![]()
Tsjeu heeft dat anders ook gedaan afgelopen nacht hoor.quote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nacht doortrekken zonder alcohol, die man kan ook alles.![]()
Kennelijk ook niet. Als je niet eens weet dat je ploegmaat in de lik heeft gezeten na het meppen van kinderen..quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Vind het een pleurisventje maar inderdaad hij heeft het niet gestolen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Knap gedaan van Evenepoel. Zie liever een WK met meer spanning, maar hij heeft iig niets gestolen.
Andere landen (met name Frankrijk) hebben wel behoorlijk gefaald.![]()
Hij heeft wel een paar kinderen laten jengelen in het hotel van Mathieuquote:Op zondag 25 september 2022 08:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Knap gedaan van Evenepoel. Zie liever een WK met meer spanning, maar hij heeft iig niets gestolen.![]()
![]()
Van Aert vond het geloof ik ook wel best dat LaPorte nog zilver paktGaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ik heb in Leuven mannen om 08:00 een Duvel zien bestellen, weet niet of dat in België een erkend ontbijt is.quote:Op zondag 25 september 2022 08:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het probleem is daar in schepdaal. voor bier is het nog erg vroeg.![]()
Ja, dat is toch achterlijk. Bespreken ze niet in de ochtend nog even de tactiek ofzo?quote:Op zondag 25 september 2022 08:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kennelijk ook niet. Als je niet eens weet dat je ploegmaat in de lik heeft gezeten na het meppen van kinderen..
'jongens, Mathieu heeft niet geslapen vannacht!'![]()
Ligt ook wel een beetje aan Mathieu. In Japan bleek hij ook een einzelgänger.quote:Op zondag 25 september 2022 08:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bijzonder ja. Geen gezamenlijk ontbijt, geen laatste briefing en tactische bespreking? Wtf doen die bondscoaches eigenlijk?![]()
Voor de camera een leuke kerel, maar geloof best dat het achter de schermen een flierefluiter is.quote:Op zondag 25 september 2022 08:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan Mathieu. In Japan bleek hij ook een einzelgänger.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
True.quote:Op zondag 25 september 2022 09:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor de camera een leuke kerel, maar geloof best dat het achter de schermen een flierefluiter is.![]()
Frankrijk was eigenlijk de ploeg die ervoor zorgde dat er bijna de hele nacht koers was. Daar mogen 'we' ze dankbaar voor zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 08:58 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind het een pleurisventje maar inderdaad hij heeft het niet gestolen.
Andere landen (met name Frankrijk) hebben wel behoorlijk gefaald.
Evenepoel was gewoon de beste.
Frankrijk heeft zilver.
Italië, Spanje en NL hebben niks."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Maar was Mathieu dan de enige die er niet bij was, of hebben ze elkaar letterlijk allemaal niet gezien tot vlak voor de start?quote:Op zondag 25 september 2022 08:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan Mathieu. In Japan bleek hij ook een einzelgänger.![]()
Zou die ook zelf z'n hotel geboekt hebben? Dat zou wel weer een mooie nieuwe episode zijn van zijn eigenwijsheid.quote:Op zondag 25 september 2022 08:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan Mathieu. In Japan bleek hij ook een einzelgänger.![]()
Ik heb niks tegen flierefluiters.quote:"Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
In principe hoeft een slechte nachtrust normaal gesproken helemaal geen probleem te zijn voor een wedstrijd. Alleen denk ik dat hij sowieso nog wel wat vermoeid was en die rust wel echt nodig had.
Daarbij fietst het ook niet echt lekker met het idee dat je net een aantal uur hebt vastgezeten en er mogelijk nog een staartje aan vastzit.![]()
![]()
Ja, leuk dat ze koers gemaakt hebben. Alsnog hebben ze gefaald.quote:Op zondag 25 september 2022 09:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Frankrijk was eigenlijk de ploeg die ervoor zorgde dat er bijna de hele nacht koers was. Daar mogen 'we' ze dankbaar voor zijn.
Frankrijk heeft zilver.
Italië, Spanje en NL hebben niks.
Ja, zilver in de sprint is leuk meegenomen.![]()
Dat is ie sowieso maar dat regel je toch als bondscoach. Van jongens Mathieu heeft maar 3 uur geslapen vannacht dus daar rekenen we niet op.quote:Op zondag 25 september 2022 09:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor de camera een leuke kerel, maar geloof best dat het achter de schermen een flierefluiter is.![]()
Die gozer gaat over een jaar of 20 zoveel spijt hebben. Mooie dingen bereikt hoor, en komt wellicht nog wel wat bij, maar had zoveel meer ingezeten al op de weg.quote:Op zondag 25 september 2022 09:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Derde keer podium al.quote:Op zondag 25 september 2022 08:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch podium thuis dus zal tevreden zijnCitius, Altius, Fortius.![]()
Moet je op een weekdag eens uitstappen in Brussel-Centraal , zit al een legertje ambtenaren wat biertjes achterover te tikken.quote:Op zondag 25 september 2022 08:58 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik heb in Leuven mannen om 08:00 een Duvel zien bestellen, weet niet of dat in België een erkend ontbijt is.![]()
Heeft dat te maken met het zijn van een einzelganger?quote:Op zondag 25 september 2022 09:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor de camera een leuke kerel, maar geloof best dat het achter de schermen een flierefluiter is.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
En jammer dat ze vandaag rondjes moesten rijden, anders kon hij er toch heel hard vandoor om aan de politie te ontkomen!quote:Op zondag 25 september 2022 09:01 schreef Zwansen het volgende:
In principe hoeft een slechte nachtrust normaal gesproken helemaal geen probleem te zijn voor een wedstrijd. Alleen denk ik dat hij sowieso nog wel wat vermoeid was en die rust wel echt nodig had.
Daarbij fietst het ook niet echt lekker met het idee dat je net een aantal uur hebt vastgezeten en er mogelijk nog een staartje aan vastzit.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Frankrijk is de eerste verliezer. Daarnaast hebben ze continu achter andere Fransen aangereden.quote:Op zondag 25 september 2022 09:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Frankrijk was eigenlijk de ploeg die ervoor zorgde dat er bijna de hele nacht koers was. Daar mogen 'we' ze dankbaar voor zijn.
Frankrijk heeft zilver.
Italië, Spanje en NL hebben niks.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Op het moment dat het peloton nog maar op 1 minuut zat hadden een paar landen, waaronder Frankrijk, de knop al helemaal om moeten gooien en voor de kansen van het peloton moeten gaan. Maar een halve ronde later was het verschil alweer 2 minuten en was Remco vertrokken.quote:Op zondag 25 september 2022 09:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Frankrijk heeft zilver.
Italië, Spanje en NL hebben niks.
En waarom heeft Australië niet gereden?![]()
Hoezo? Zelfs als Mathieu de enige was die niet bij het ontbijt was, dan nog zou Koos het de anderen moeten vertellen toch?quote:Op zondag 25 september 2022 08:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat dus. En ze hebben Evenepoel lekker gepacedquote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Frankrijk is de eerste verliezer. Daarnaast hebben ze continu achter andere Fransen aangereden.![]()
![]()
... hoe laat?quote:Op zondag 25 september 2022 09:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Moet je op een weekdag eens uitstappen in Brussel-Centraal , zit al een legertje ambtenaren wat biertjes achterover te tikken.![]()
Zonder paspoort wordt dat lastig.quote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef Szura het volgende:
[..]
En jammer dat ze vandaag rondjes moesten rijden, anders kon hij er toch heel hard vandoor om aan de politie te ontkomen!![]()
Spanje had dan ook een kutteam eerste klasquote:Op zondag 25 september 2022 09:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Frankrijk heeft zilver.
Italië, Spanje en NL hebben niks.![]()
Als een ander veel beter is, dan heeft, wat mij betreft, niemand gefaald.quote:Op zondag 25 september 2022 09:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, leuk dat ze koers gemaakt hebben. Alsnog hebben ze gefaald.
Ja, zilver in de sprint is leuk meegenomen.
Ze zaten in de vluchten mee, en ze hadden nog troeven achter de hand.
Prima tactiek.
(Spanje en NL hebben tientallen kilometers lang amechtig achter de feiten moeten aanfietsen.)
Maar Remco was fenomenaal."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Sowieso een laatste tactische bespreking vlak voor het begin lijkt me logisch.quote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Zelfs als Mathieu de enige was die niet bij het ontbijt was, dan nog zou Koos het de anderen moeten vertellen toch?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Misschien was Koos ook niet op de hoogte van Mathieu's nachtelijke escapades.quote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Zelfs als Mathieu de enige was die niet bij het ontbijt was, dan nog zou Koos het de anderen moeten vertellen toch?![]()
Ik ga ook maar even een stukje fietsen. Even proberen om een KOM te pakken hier in de buurt. Als het lukt zal ik ook even wat gebaartjes maken.![]()
![]()
Cortina zowaar mee net van Aert en Laporte.quote:Op zondag 25 september 2022 09:03 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Spanje had dan ook een kutteam eerste klasWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
7u, 7u30. Toen ik vroeger in Kortrijk opstapte vroeger rond een uur of 6 draaide café 'De Posthoorn' ook volle bak. Maar goed, dat waren soms ook mannen die de nacht hadden.quote:![]()
Remco was fenomenaal. Betekent niet dat je niet kan zeggen dat de tactiek van Frankrijk raar was.quote:Op zondag 25 september 2022 09:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als een ander veel beter is, dan heeft, wat mij betreft, niemand gefaald.
Ze zaten in de vluchten mee, en ze hadden nog troeven achter de hand.
Prima tactiek.
(Spanje en NL hebben tientallen kilometers lang amechtig achter de feiten moeten aanfietsen.)
Maar Remco was fenomenaal.
Leuk voor de kijker was het in het begin wel.![]()
Gaat-ie naar Lefèvre dan?quote:Op zondag 25 september 2022 09:03 schreef superniger het volgende:
Wout moet vanaf nu knechten voor Remco."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Voor als je wil meezingen
O dierbaar België, o heilig land der vaad'ren,
Onze ziel en ons hart zijn U gewijd,
Aanvaard ons kracht en het bloed van ons aad'ren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd,
Bloei, o land, in eendracht niet te breken,
Wees immer u zelf, en ongeknecht,
Het woord getrouw dat g' onbevreesd moogt spreken.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
Bron: https://muzikum.eu/nl/het(...)rabanconne-songtekst![]()
Dat is op zich ook wel merkwaardig te noemen als dat het geval is.quote:Op zondag 25 september 2022 09:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien was Koos ook niet op de hoogte van Mathieu's nachtelijke escapades.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Heb je um ook in het Frans?quote:Op zondag 25 september 2022 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien is Mathieu gewoon de stad in gegaan met een paar hoeren en superlam in een karaokebar geëindigd en is dit zijn smoesje.quote:Op zondag 25 september 2022 09:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien was Koos ook niet op de hoogte van Mathieu's nachtelijke escapades.![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rev komt altijd te vroeg
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik stel niet alleen dat Remco fenomenaal was.quote:Op zondag 25 september 2022 09:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Remco was fenomenaal. Betekent niet dat je niet kan zeggen dat de tactiek van Frankrijk raar was.
Leuk voor de kijker was het in het begin wel.
Ik stel ook dat Frankrijk, door met alle vluchten mee te zijn en een aantal toppers achter de hand te houden, een prima tactiek voerde.
Maar wij verschillen daarover blijkbaar van mening.
Ik zit nog een beetje in de jaren 70: toen was Oranje een geduchte concurrent, en was de opdracht in die ploeg: zorg er gvd in elk geval voor dat je met elke vlucht meezit. Anders fiets je achter de feiten aan.
Sowieso vind ik bij een dergelijke wedstrijd: er kan er maar eentje winnen, en de winnaar heeft achteraf altijd gelijk.
Maar het is te gemakkelijk om andere ploegen dan te verwijten dat ze hebben gefaald.
Ik vond de kritiek op België vorig jaar ook zwaar overdreven.
Misschien ben ik te mild."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: