't Is me wat meidquote:Op zondag 25 september 2022 08:31 schreef franklop het volgende:
Op zich wel mooi dat Evenepoel een podium krijgt met 'mindere' namen om zich heen
Hadden ze nou de matrixborden maar gebruikt!quote:Op zondag 25 september 2022 08:30 schreef JohnDDD het volgende:
Met oortjes krijg je wel een andere koers
want toen Pogi even doortrok was de voorsprong nog maar 1.10
met oortjes gaan er dan toch mannen doortrekken vanuit het peloton
maar toch een groots nummer van Remco
ook wel een renner bij wie het koersen zonder oortjes wel past
Hij heeft een zwakke ploeg voor dat soort werk. Bergop krijgt 'ie inderdaad veel meer tegenstand dan in de Vuelta. Veel zal ook wel afhangen van het aantal tijdritkilometers.quote:Op zondag 25 september 2022 08:32 schreef Pedroso het volgende:
Vraag me wel af of hij ook in de Tour ook zo dominant gaat worden, zeker met een sterk blok als JumboVisma als tegenstander. En ook Pogacar schat ik hoger in het hooggebergte.
Dan moet hij nog een flinke stap zetten. Maar als je ziet hoe kneiterhard hij getraind heeft, en het feit dat hij dat blijkbaar aankan, dan zijn de mogelijkheden eindeloos.quote:Op zondag 25 september 2022 08:32 schreef Pedroso het volgende:
Vraag me wel af of hij ook in de Tour ook zo dominant gaat worden, zeker met een sterk blok als JumboVisma als tegenstander. En ook Pogacar schat ik hoger in het hooggebergte.
Iemand die vaak de aanval kiest. Niets mis mee.quote:Op zondag 25 september 2022 08:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke knul.
Als pure klimmer schat ik Remco behoorlijk minder in dan Jonas Vingegaard, Pogacar. Zelfs een Roglic zonder vallen en in vorm schat ik horger in.quote:Op zondag 25 september 2022 08:32 schreef Pedroso het volgende:
"Nou, aansluiten nu!"quote:Op zondag 25 september 2022 08:35 schreef franklop het volgende:
Haha, herbert die 5 seconden ervoor zegt dat hij nog goede indruk maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |