https://www.procyclingstats.com/race/world-championship/1928quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de grootste voorsprong op een wereldkampioenschap ooit, Hinault?
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapenquote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dit een actie is geweest van mensen in/rond de Belgische ploeg.
Giro en Vuelta werd toch gezegd?quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Faraday01 het volgende:
De tour gaat in 23 ook genot worden want daar kunnen hem echt niet meer weg houden.
1928 dus.quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ronsse won met bijna 20 minuten voorsprong.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.
Snap ik, halve nacht bezig geweest om de boel op te jutten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapen
Dutroux wordt de dag van vandaag nog gehaat hoor.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef Zwansen het volgende:
In de jaren 90 hadden ze met Dutroux een enorm gehaatte Belg. Remco is een goede opvolger.
Dit kan niet.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef Zwansen het volgende:
In de jaren 90 hadden ze met Dutroux een enorm gehaatte Belg. Remco is een goede opvolger.
Dus in het kamp van Evenepoel moeten we de daders zoekenquote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapen
Maar dat zeg je omdat Evenepoel wint. Was gewoon een leuk WKquote:Op zondag 25 september 2022 08:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Los van het grootse nummer van Hem is dit wel echt een draak van een WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |