quote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mss heeft de poog ook wel vervevelende kinderen op de gang gehad, maar er niet heeft op gereageerd
Mss heeft de remco wel een stel kinderen gezien op training en hun elk 20 Australische dollar gegeven om ze wakker te houden
De laatste keer dat iemand met meer dan een minuut voorsprong op de nummer twee de wereldtitel pakte finishte er wél een Van der Poel.quote:
Lijkt me duidelijk dat dit een actie is geweest van mensen in/rond de Belgische ploeg.quote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mss heeft de poog ook wel vervevelende kinderen op de gang gehad, maar er niet heeft op gereageerd
Mss heeft de remco wel een stel kinderen gezien op training en hun elk 20 Australische dollar gegeven om ze wakker te houden
Maar dat hebben we de afgelopen jaren al bij meerdere renners gehad, ze blijven niet oneindig lang beter wordenquote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij is zo jong en lijkt met iedere koers nog beter te worden, ik vrees enorm voor de spanning van de koers.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Momo het volgende:
Zou er nog een medaille in kunnen zitten voor Eenkhoorn?
quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd om Tsjieu te cancellen. Kindermepper, bah.
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat hebben we de afgelopen jaren al bij meerdere renners gehad, ze blijven niet oneindig lang beter worden
Denk dat ie gelost wordt om de laatste klim.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Momo het volgende:
Zou er nog een medaille in kunnen zitten voor Eenkhoorn?
Georges Ronsse denk ikquote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de grootste voorsprong op een wereldkampioenschap ooit, Hinault?
Ronsse won met bijna 20 minuten voorsprong.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Baronchelli had volgens mij maar een minuutje achterstand.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hm, moet lukken in de komende 17 kilometer.quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Georges Ronsse denk ik
https://www.procyclingstats.com/race/world-championship/1928
Ejército de Flandes bestond vooral uit anderstaligen. Verraders waren het.quote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Het is net omgekeerd, na de val van Antwerpen zijn alle Nederlanders eigenlijk Vlamingen
Wat er dan weer voor zorgt dat je tegenwoordig meer renners hebt die op jongere leeftijd erg goed zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.
https://www.procyclingstats.com/race/world-championship/1928quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapenquote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dit een actie is geweest van mensen in/rond de Belgische ploeg.
Giro en Vuelta werd toch gezegd?quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Faraday01 het volgende:
De tour gaat in 23 ook genot worden want daar kunnen hem echt niet meer weg houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |