Voor het eerst rijden de elite mannen en vrouwen dezelfde afstand op de tijdrit. Ook nieuw is het uitroepen van een wereldkampioen bij de vrouwen beloften (onder 23). In 2025 Rwanda krijgen zij een eigen race, maar voor nu zullen ze nog meerijden bij de elite.Russische en Wit-Russische atleten zijn uitgesloten van deelname vanwege de invasie van en voortdurende oorlog in Oekraļne. Vanwege de 8 uur tijdsverschil vinden de wedstrijden van middernacht tot 9:15 uur in de ochtend plaats. Voor de fans in Europa dus weinig slaap.quote:Wollongong is een industriestad in de Australische staat Nieuw-Zuid-Wales. De op twee na grootste stad van de staat en 10e stad van het land is gelegen in het district Illawarra. Over het spoor ligt Wollongong 82 kilometer ten zuiden van Sydney. De stad Wollongong heeft 234.482 inwoners (2006). De gehele agglomeratie, inclusief de stad Shellharbour en de gemeente Kiama heeft 257.510 inwoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide mannen en vrouwen doen dit rondje 2 keer
Onder de linkjes parkoersen van de U23 en junioren tijdritten en wegritten
Men Under 23 Time Trial 19 september
Women Junior Time Trial 20 september
Men Junior Time Trial 20 september
Men Junior Road Race 23 september
Men U23 Road Race 23 september
Women Junior Road Race 24 september
Op 21 september wordt de Mixed Relay gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de wegraces zitten best wat hoogtemeters. Verschillende mensen hebben de vergelijking met Luik-Bastenaken-Luik gemaakt wat betreft parcours. De vrouwen rijden 164 km en de mannen 267 km.
Vrouwen parcours zaterdag 24 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen parcours zondag 25 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, deze tijden zijn in NSW tijd, maar hoe laat komen de renners ongeveer aan in Nederlandse/Belgische tijd?
Ja dat wordt de wekker zetten of gewoon wakker blijven.
De selecties
Voorlopige startlijst mannen road race
Voorlopige startlijst mannen time trial
Voorlopige startlijst mixed relay
Voorlopige startlijst vrouwen road race
Voorlopige startlijst vrouwen time trial
Qua tv zullen Eurosport en Sporza vast vrijwel alles uitzenden, NOS misschien ook wel??
Qua weer zijn we nog iets te ver weg om iets nuttig te zeggen, in Wollongong gaan ze nu van winter richting de lente. De maximum dagtemperatuur zou rond 25 graden ongeveer moeten liggen eind september in deze regio.
Komt Mathieu weer uit zijn dal qua slechte vorm? Hoe hard gaat Annemiek schroeien? Gunnen Wout en Remco elkaar het licht in de ogen? Is Alaphilippe al weer hersteld van zijn val? Gaat Pippo Ganna voor 3 op een rij?![]()
Dat klopt ja.quote:Op zondag 25 september 2022 07:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al te laat. Als je ziet dat Bardet en Evenepoel gaan, dan moet Mollema of Van Baarle ook mee zitten.
Dan zaten ze of te slapen of zijn ze gewoon niet goed genoeg vandaag. In het laatste geval heeft het ook niet veel zin om te gaan rijden.![]()
Ze zaten achterin toen het spel op de wagen ging.quote:Op zondag 25 september 2022 07:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Dan zaten ze of te slapen of zijn ze gewoon niet goed genoeg vandaag. In het laatste geval heeft het ook niet veel zin om te gaan rijden."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Dan sta ik nu volledig achter Bardet, ondanks DSM. Heb niks tegen Remco maar heb niet echt veel zin in een alleenheerser die alles wint straks.![]()
Gedevalueerd WK. Ik vond gisteren trouwens al dat Mathieu wallen onder de ogen had in het NOS-interview.
Volgens mij was de vorige nacht ook al een slechte slaapnacht voor Mathieu.![]()
lmao die pauper Tjeuke kon geen stilte hotel betalen terwijl hij gewoon een kemper had![]()
Gouden kans voor een oordoppen sponsor![]()
![]()
Godver ik ging speciaal kijken voor VDP-God, lees ik dit net![]()
Mathieu was goed maar niet top, volgens roodkop. Dus winst zat er misschien toch niet in.pindazakje![]()
Als Remco wint, zal het wederom een gedevalueerde koers zijn. LBL zonder de echte toppers, Vuelta waar de helft afstapte en dit WK zonder Mathieu van der P.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Welke serieuze kanshebbers missen we allemaal dan?quote:Op zondag 25 september 2022 07:45 schreef Idisrom het volgende:
Gedevalueerd WK. Ik vond gisteren trouwens al dat Mathieu wallen onder de ogen had in het NOS-interview.
Volgens mij was de vorige nacht ook al een slechte slaapnacht voor Mathieu.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Wat zijn een 'stilte, spatie, hotel', een 'kemper' en een 'oordoppen, spatie, sponsor'?quote:Op zondag 25 september 2022 07:45 schreef 1superbeschuitje het volgende:
lmao die pauper Tjeuke kon geen stilte hotel betalen terwijl hij gewoon een kemper had![]()
Gouden kans voor een oordoppen sponsorVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Maakt mij niet uit wie er wint, als het maar niet de Remco boii is want die moet ik niet.pindazakje![]()
Precies jaquote:Op zondag 25 september 2022 07:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Maakt mij niet uit wie er wint, als het maar niet de Remco boii is want die moet ik niet.![]()
Jumbo-Visma heeft volgend jaar twee wereldkampioenen met Foss en Tratnik. De verwacht namen.Citius, Altius, Fortius.![]()
Dot doen de Belgen vooraan dan weer niet slim. 40 seconden weggeven.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
heywoodu
![]()
Dit gaat hard
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Waarom doet Cosnefroy dit?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100![]()
Dit is toch een fout van de KNWU ?quote:Op zondag 25 september 2022 07:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn een 'stilte, spatie, hotel', een 'kemper' en een 'oordoppen, spatie, sponsor'?
Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk eisten een eigen huisje in Wollongong omdat zij niet elke dag naar Sydney wilden reizen.![]()
Voorsprong smelt als sneeuw voor de zon. Laat Hermans zich eens inspannen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Frankrijk rijdt in beide groepen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misschien heeft VdP geen huisje geėist....quote:Op zondag 25 september 2022 07:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit is toch een fout van de KNWU ?
Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk eisten een eigen huisje in Wollongong omdat zij niet elke dag naar Sydney wilden reizen.![]()
Te weinig knechten in de kopgroepquote:Op zondag 25 september 2022 07:50 schreef The_Undertone het volgende:
Wat zitten ze daar nu te freewheelen vooraan?![]()
Evenepoel heeft zn eigen ruiten ingegooid met die strijd 20km geleden . Niemand wil meer rijdenStilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger![]()
Gewoon solo tochquote:Op zondag 25 september 2022 07:51 schreef Fretwork het volgende:
Evenepoel heeft zn eigen ruiten ingegooid met die strijd 20km geleden . Niemand wil meer rijden![]()
Dat zou Hermans moeten doen, maar zodra hij de kop dreigt te pakken knijpt hij keihard in de remmen.quote:Op zondag 25 september 2022 07:51 schreef Fretwork het volgende:
Evenepoel heeft zn eigen ruiten ingegooid met die strijd 20km geleden . Niemand wil meer rijdenPut these foolish ambitions to rest.![]()
In alle eendagskoersen eigenlijk, die ene LBL was een enorme fluke.quote:Op zondag 25 september 2022 07:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Poels weer traditioneel onzichtbaar op een WK.![]()
Remco heeft het geprobeerd; hij was de eerste pion van de Belgen.quote:
Die blijft voorlopig rustig. Tenzij wellicht om op anderen te reageren."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Of Evenepoel moet rijden voor de sprint van Hermansquote:Op zondag 25 september 2022 07:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou Hermans moeten doen, maar zodra hij de kop dreigt te pakken knijpt hij keihard in de remmen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Vino is weer in de pen geklommen.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Oh Girmay doet ook mee zie ik nu, dan is dat mijn favoriet vanaf nu.
Een fenomeen in de regenboogtrui hoe gaaf zou dat zijn
[ Bericht 1% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 25-09-2022 07:55:45 ]pindazakje![]()
Welnee.quote:
Ik denk dat Wout gewoon moet wachten."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 07:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh Girmay doet ook mee zie ik nu, dan is dat mijn favoriet vanaf nu.
Een neger in de regenboogtrui hoe gaaf zou dat zijn![]()
![]()
Wat ik bedoel: peloton op 2 min geeft geen enkele druk op anderen in de kopgroep om te rijden, 1 min wel.quote:Op zondag 25 september 2022 07:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Remco heeft het geprobeerd; hij was de eerste pion van de Belgen.
Die blijft voorlopig rustig. Tenzij wellicht om op anderen te reageren.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Vooruitgeschoven voor Van Aert.quote:
Eventueel voor zichzelf.
Eventueel voor Hermans.
Al naar gelang de koers zich ontwikkelt."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
En fascinerendquote:Op zondag 25 september 2022 07:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wielrennen is soms zo frustrerend![]()
![]()
Kan nooit kwaad een speerpunt voorin te hebben als er zo'n groep wegrijdt. Dan kun je meer kanten op dan wanneer je twee speerpunten wat achterin zitten te kloten.quote:Op zondag 25 september 2022 07:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vooruitgeschoven voor Van Aert.
Eventueel voor zichzelf.
Eventueel voor Hermans.
Al naar gelang de koers zich ontwikkelt.![]()
Senegal, die net op kop heeft gereden om de kopgroep een zo groot mogelijke voorsprong te geven, gaat nu rijden op kop van het peloton.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Als je de Oranjebril afzet, dan is de koers veel leuker en interessanter geworden dan wat mogelijk leek op 100k voor de finish.quote:"Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
heywoodu
![]()
Voorlaatste ronde alweer.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nu gaan alle landen rijden in het peloton muv Belgie. Is dit slim ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sinds wanneer kan Lutsenko lange afstanden aan? Vino gaat aan het eind van het seizoen na een dramatisch jaar nog even full retard.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Inb4 Evenepoel die over de verkeerde schouder kijkt en de Luts die wintStilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger![]()
Ja, wat moet je anders doen , blijven zitten of zoquote:Op zondag 25 september 2022 07:59 schreef Pedroso het volgende:
Nu gaan alle landen rijden in het peloton muv Belgie. Is dit slim ??
![]()
Nja, dit lijkt wel te laatquote:Op zondag 25 september 2022 07:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen , blijven zitten of zo?
![]()
Evenepoel is een speelvogel.
Dat zijn wel de leukste renners in een koers."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Een ronde later, hij is de sterkste dus dan kan het dan ook.quote:Op zondag 25 september 2022 07:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen , blijven zitten of zo?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
heywoodu
![]()
De op 597 na beste Nederlander, de rest kon of wilde niet en was geen vriendjes met de bondscoach.quote:Op zondag 25 september 2022 08:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens. Wie de fuck is Jan Maas.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rellende_Rotscholier
![]()
De broer van Piet Rijn.quote:Op zondag 25 september 2022 08:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens. Wie de fuck is Jan Maas.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Broer van Dick Maas.quote:Op zondag 25 september 2022 08:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens. Wie de fuck is Jan Maas.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Remco als wereldkampioen, we zullen ermee moeten levenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Toch n beetje treurig gesteld met het Nederlandse wielrennen als je Jan Maas moet selecteren, en idd wie de neuk is Jan Maasquote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
José vindt nu al dat de Luts te weinig overneemtLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vroeger had je Jo Maas.quote:Op zondag 25 september 2022 08:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De broer van Piet Rijn.
Vroeg opgebrand klimtalent.
Geen familie volgens mij."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Dan hadden ze mij ook wel kunnen vragen. Tering zeg.quote:Op zondag 25 september 2022 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De op 597 na beste Nederlander, de rest kon of wilde niet en was geen vriendjes met de bondscoach.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Titi heeft een groot probleem.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ach, prima als knecht. Je kunt niet allemaal vrijbuiters, egotrippers en pseudo-kopmannen meenemen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch n beetje treurig gesteld met het Nederlandse wielrennen als je Jan Maas moet selecteren, en idd wie de neuk is Jan Maas![]()
Oh, maar wat waren de Fransen leuk in het begin van de koers!!!quote:Op zondag 25 september 2022 08:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Titi heeft een groot probleem.![]()
heywoodu
![]()
Ik denk niet dat jij nog in het peloton had gezeten nu.quote:Op zondag 25 september 2022 08:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij ook wel kunnen vragen. Tering zeg.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gewoon leuk.quote:"Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Dat Bardet ook niet mee is met de tweede groep is toch wel verrassendquote:Op zondag 25 september 2022 08:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Titi heeft een groot probleem.![]()
Zijn toch nog wel betere dan Jan Maas lijkt mequote:Op zondag 25 september 2022 08:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, prima als knecht. Je kunt niet allemaal vrijbuiters, egotrippers en pseudo-kopmannen meenemen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
En criminelen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, prima als knecht. Je kunt niet allemaal vrijbuiters, egotrippers en pseudo-kopmannen meenemen.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik voel een Deja vu met vorig EK, toen zou Hij ook Colbrelli wel even lossen bergop. Alsof de Luts een pannenkoek is.![]()
Ik zei het al, je weet het echt niet met hem.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef Devolder het volgende:
Als Lutsenko een zeldzame Lutsenko-dag heeft, is de winnaar gekend![]()
Als je maar geen bakvisjes gaat meppen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ga er niet om heen draaien, ik ben vies mad.![]()
Geen idee, zal een beetje lood om oud ijzer zijn voor zo'n rol. EK heeft Maas z'n werk ook prima gedaan.quote:Op zondag 25 september 2022 08:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zijn toch nog wel betere dan Jan Maas lijkt me![]()
Waarom rijden ze nu in het peloton niet ? Ze geven het wel erg makkelijk weg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mijn moeder moet uit mijn buurt blijven.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Als je maar geen bakvisjes gaat meppen.![]()
heywoodu
![]()
Behalve over Evenepoel.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef Wicky15 het volgende:
Gaat al maanden over niks anders dan WvA en dan krijgen we deze teringzooiVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hebben gewoon de slag gemistquote:Op zondag 25 september 2022 08:05 schreef Pedroso het volgende:
Waarom rijden ze nu in het peloton niet ? Ze geven het wel erg makkelijk weg.![]()
Alleen kon Colbrelli vrij goed sprinten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik voel een Deja vu met vorig EK, toen zou Hij ook Colbrelli wel even lossen bergop. Alsof de Luts een pannenkoek is.![]()
Denkt Maarten nou serieus dat WOUT nog wat gaat doen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Die ging hart ja.quote:Op zondag 25 september 2022 08:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen kon Colbrelli vrij goed sprinten.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
+ dat hij er toen wel Cosnefroy afreedquote:Op zondag 25 september 2022 08:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen kon Colbrelli vrij goed sprinten.![]()
De bleke Oranjemannen, uitgepierd en al, gaan rije!"Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Volgens de Wet van Herbert kan het nogquote:Op zondag 25 september 2022 08:06 schreef franklop het volgende:
Denkt Maarten nou serieus dat WOUT nog wat gaat doen?![]()
Unieke kans voor Lutsenko.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Werken voor je geld.quote:Op zondag 25 september 2022 08:06 schreef Toby56 het volgende:
De bleke Oranjemannen, uitgepierd en al, gaan rije!![]()
Bizar nieuws van MVDP. Ik verwacht nu niet Eenkhoorn als WK winnaar
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Wout gaat even heel het peloton naar voren slepen voor een massasprintquote:Op zondag 25 september 2022 08:06 schreef franklop het volgende:
Denkt Maarten nou serieus dat WOUT nog wat gaat doen?
pindazakje![]()
2e groepje verliest een seconde per 100 meterCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zou wel een nationale rouwdag voor de Belgen als Lutsenko de titel gaat pakken met Remco in het wiel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Fransen in de kopgroep![]()
![]()
![]()
De Britten, Nederlanders, Denen, Sloveniė en weet ik wie dan ook in het peloton![]()
![]()
![]()
![]()
heywoodu
![]()
Riebedebie.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik ga nog even een paar uur slapen.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik ook. Trusten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga nog even een paar uur slapen.![]()
Ah leuk ze geven Remco nu ook een gratis wereldtitel, blij dat ik hier niet voor ben opgestaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is een naar mannetje maar oververdiend als hij dit naar huis rijdt.quote:Op zondag 25 september 2022 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo dan, indrukwekkende wereldkampioien hoor.![]()
Nou ja , één troost, Hier had vd Poel ook niets tegen begonnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
heywoodu
![]()
World Cup BMX (Colombia), Moto3 en Moto2 (Japan) en wat college football al achter de kiezen. MotoGP is tien minuten geleden begonnen, maar heb ik gepauzeerd, want de laatste 40km van de koers wil ik wel gewoon zonder afleiding kijken dus die race zie ik straks welquote:Op zondag 25 september 2022 08:09 schreef franklop het volgende:
@:heywoodu is er al andere sport om te kijken
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
VdPoel wist Pogacar ook, net, bij te houden bergop in Vlaanderenquote:Op zondag 25 september 2022 08:10 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja , één troost, Hier had vd Poel ook niets tegen begonnen.
Maar denk dat Mathieu waarschijnlijk nog bij WOUT had gezetenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik haat het om dit te zeggen maar, Remco is een bizar getalenteerde renner met een uitzonderlijk leuke koersinstelling.
Qua renner een prachtige wereldkampioen.![]()
heywoodu
![]()
Maar de spanning is er nu juist eindelijk af.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
WOUT gaat lekker op tijd ook even wat doen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Merckx was ook 22 in Heerlen 1967."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Zilver voor Wout zou natuurlijk wel grappig zijnCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Gespeeld in de jeugd van PSV!quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef superniger het volgende:
Heeft Remco een link met Nederland?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dit wordt de dag van Matthews, ik voel het.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
EK Junioren won ie ooit met 9 minuten voorsprong of zo.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel wint straks met een voorsprong op de nummer 2 die denk ik lang niet gezien is.![]()
Kan nog wel naar het podium.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef heywoodu het volgende:
WOUT gaat lekker op tijd ook even wat doen.Citius, Altius, Fortius.![]()
Het is een beetje een arrogante af en toe.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef superniger het volgende:
Heeft Remco een link met Nederland?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Knap, attractief gereden en niet gestolen. Toch heb ik hier geen zin in om nog 15 jaar naar zo een dominant figuur te moeten kijken.![]()
De voorstelling is sportgeschiedenis."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Iedere Vlaming is in feite een afvallige Nederlander. Dus eigenlijk worden we gewoon wereldkampioen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef superniger het volgende:
Heeft Remco een link met Nederland?![]()
heywoodu
![]()
Maar hij gaat echt niet 15 jaar domineren*. Nog niet misschien.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Knap, attractief gereden en niet gestolen. Toch heb ik hier geen zin in om nog 15 jaar naar zo een dominant figuur te moeten kijken.
*met domineren = jaar na jaar monumenten, grote rondes en wereldtitels winnenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Misschien kan Cian daar nog wat aan doenquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Knap, attractief gereden en niet gestolen. Toch heb ik hier geen zin in om nog 15 jaar naar zo een dominant figuur te moeten kijken.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik bedoel op een WK.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
EK Junioren won ie ooit met 9 minuten voorsprong of zo.![]()
Valt allemaal nog te bezien, joh.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Knap, attractief gereden en niet gestolen. Toch heb ik hier geen zin in om nog 15 jaar naar zo een dominant figuur te moeten kijken.
Bernal zou ook de komende jaren onklopbaar zijn. Pogacar zou ook 18 keer op rij de Tour winnen...![]()
Het is net omgekeerd, na de val van Antwerpen zijn alle Nederlanders eigenlijk Vlamingenquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iedere Vlaming is in feite een afvallige Nederlander. Dus eigenlijk worden we gewoon wereldkampioen.![]()
![]()
heel nerveuze bellege ineens. " stop met die stylo te tikken." "stop met fietsen Wout, doe niks meer""Toto, it's called motor racing. Alright? We want Car Racing!"![]()
heywoodu
![]()
Ja precies, maar tegenwoordig gaat gewoon geen enkele renner zó bizar dominant meer zijnquote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Valt allemaal nog te bezien, joh.
Bernal zou ook de komende jaren onklopbaar zijn. Pogacar zou ook 18 keer op rij de Tour winnen...
Matje heeft op zijn deur geklopt vannachtquote:
Alsof die even dat verschil kan goedmakenquote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Van Aert de Rem terug haalt en daardoor de rem geen WK wordt.
Dan maken ze hem af vrees ik.![]()
Tijd om Tsjieu te cancellen. Kindermepper, bah.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Met ze bedoel je PatLef?quote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Van Aert de Rem terug haalt en daardoor de rem geen WK wordt.
Dan maken ze hem af vrees ik.
Ze gaan hčm nooit meer terughalen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
En jij ook dan? Nee dank je.quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet Vlaanderen terug bij Nederland aansluiten. Dan hebben jullie er 2 toppers bij.![]()
Bart De Wever is het hiermee eens.quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet Vlaanderen terug bij Nederland aansluiten. Dan hebben jullie er 2 toppers bij."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Laat het vlaggetje eens losquote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet Vlaanderen terug bij Nederland aansluiten. Dan hebben jullie er 2 toppers bij.![]()
Hij is zo jong en lijkt met iedere koers nog beter te worden, ik vrees enorm voor de spanning van de koers.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hij gaat echt niet 15 jaar domineren*. Nog niet misschien.
*met domineren = jaar na jaar monumenten, grote rondes en wereldtitels winnen![]()
Ook alleen dan maar bij het wielrennen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
We moeten daar niet zo mee bezig zijn ook en gewoon genieten van dit nummer.quote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies, maar tegenwoordig gaat gewoon geen enkele renner zó bizar dominant meer zijn
Nogmaals naar mannetje, groot nummer in de maak.![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Om alvast te wennen….![]()
![]()
mss heeft de poog ook wel vervevelende kinderen op de gang gehad, maar er niet heeft op gereageerdquote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Matje heeft op zijn deur geklopt vannacht
Mss heeft de remco wel een stel kinderen gezien op training en hun elk 20 Australische dollar gegeven om ze wakker te houden![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mss heeft de poog ook wel vervevelende kinderen op de gang gehad, maar er niet heeft op gereageerd
Mss heeft de remco wel een stel kinderen gezien op training en hun elk 20 Australische dollar gegeven om ze wakker te houden![]()
![]()
Wat is de grootste voorsprong op een wereldkampioenschap ooit, Hinault?Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
De laatste keer dat iemand met meer dan een minuut voorsprong op de nummer twee de wereldtitel pakte finishte er wél een Van der Poel.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Overigens is Evenepoel perfect tweetalig, opgegroeid op 5 km van Brussel en jaren in aderlecht gespeeld. Op dat gebeid is het ook een tweede Merckx![]()
![]()
Lijkt me duidelijk dat dit een actie is geweest van mensen in/rond de Belgische ploeg.quote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mss heeft de poog ook wel vervevelende kinderen op de gang gehad, maar er niet heeft op gereageerd
heywoodu
![]()
Maar dat hebben we de afgelopen jaren al bij meerdere renners gehad, ze blijven niet oneindig lang beter wordenquote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij is zo jong en lijkt met iedere koers nog beter te worden, ik vrees enorm voor de spanning van de koers.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Momo het volgende:
Zou er nog een medaille in kunnen zitten voor Eenkhoorn?![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd om Tsjieu te cancellen. Kindermepper, bah.
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat hebben we de afgelopen jaren al bij meerdere renners gehad, ze blijven niet oneindig lang beter worden![]()
Als je ziet hoe sterk Evenepoel nog is verbeterd dit jaar, ben je wel benieuwd waar het gaat eindigen. Hoop voor de rest van het peloton is dat hij per se op klimniveau Pogacar en Vingegaard wil komen en daar net het talent niet voor heeft. Maar misschien kan hij dat óók nog wel, wie weet![]()
![]()
Denk dat ie gelost wordt om de laatste klim.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Momo het volgende:
Zou er nog een medaille in kunnen zitten voor Eenkhoorn?![]()
Georges Ronsse denk ikquote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de grootste voorsprong op een wereldkampioenschap ooit, Hinault?
https://www.procyclingstats.com/race/world-championship/1928![]()
Ronsse won met bijna 20 minuten voorsprong.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de grootste voorsprong op een wereldkampioenschap ooit, Hinault?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Baronchelli had volgens mij maar een minuutje achterstand.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Schotte had in 1948, om maar een voorbeeld te noemen, ook een minuutje voorsprong.
Voor grote verschillen moet je terug naar de pioniersjaren, vermoed ik."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Hm, moet lukken in de komende 17 kilometer.quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Georges Ronsse denk ik
https://www.procyclingstats.com/race/world-championship/1928Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ejército de Flandes bestond vooral uit anderstaligen. Verraders waren het.quote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Het is net omgekeerd, na de val van Antwerpen zijn alle Nederlanders eigenlijk Vlamingen
Daarnaast waren de Nederlanden er natuurlijk eerder dan Belgiė.
Ik ben overigens een Limburger, dus een afvallige Vlaming, afvallige Nederlander en afvallige Duitser![]()
![]()
![]()
heywoodu
![]()
Wat er dan weer voor zorgt dat je tegenwoordig meer renners hebt die op jongere leeftijd erg goed zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.procyclingstats.com/race/world-championship/1928quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook een paar keer 9 minuten.Citius, Altius, Fortius.![]()
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapenquote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dit een actie is geweest van mensen in/rond de Belgische ploeg.![]()
![]()
Wel goed dat Evenepoel met een psycholoog (heeft) (ge)praat, dat laten sporters nog wel eens achterwege.![]()
wat een laf belletje voor de laatste ronde. het is geen Triangel. ah de achtervolgers krijgen een betere"Toto, it's called motor racing. Alright? We want Car Racing!"![]()
Giro en Vuelta werd toch gezegd?quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Faraday01 het volgende:
De tour gaat in 23 ook genot worden want daar kunnen hem echt niet meer weg houden.
Zeker als de Giro 100miljard tijdritten erin gaat doenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
1928 dus.quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ronsse won met bijna 20 minuten voorsprong."Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)![]()
Het is van dat.<a href="https://streamable.com/81ofli" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://streamable.com/81ofli</a>![]()
Aan Evenepoel was waarschijnlijk niets te doen, maar in het peloton zitten dus 3 Fransen bij de beste 7 man bergop en ze hebben dit laten gebeuren. Wat een grap.![]()
Ja.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.
Jonge renners zijn veel sneller goed, omdat ze nu vanaf hun 14e of zo al als profs leven, trainen en begeleid worden.
"Vroeger" gingen ze bij de profs voor het eerst serieus trainen, met optimaal materiaal rijden, etc. En dan werden ze vaak pas na een jaar of 3 bij de elite z.c./beloften te hebben gereden prof.
Het is dan wel een grotere uitdaging natuurlijk om dat heel lang vol te houden. Sinaasappel kun je maar een keer uitpersen.![]()
Geweldige regie negeert al 10 kilometer Lutsenko.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
heywoodu
![]()
Snap ik, halve nacht bezig geweest om de boel op te jutten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dutroux wordt de dag van vandaag nog gehaat hoor.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef Zwansen het volgende:
In de jaren 90 hadden ze met Dutroux een enorm gehaatte Belg. Remco is een goede opvolger.
De dag dat die monster vrij komt, dan komt er zelfs een burgeroorlog.![]()
Dit kan niet.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef Zwansen het volgende:
In de jaren 90 hadden ze met Dutroux een enorm gehaatte Belg. Remco is een goede opvolger.![]()
Dus in het kamp van Evenepoel moeten we de daders zoekenquote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapen![]()
![]()
Had hij maar voetballer geblevenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat ophemelen van Remco stoort me nu ook. Straks valt hij, of heeft hij een lekke band en wint iemand anders.![]()
Maar dat zeg je omdat Evenepoel wint. Was gewoon een leuk WKquote:Op zondag 25 september 2022 08:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Los van het grootse nummer van Hem is dit wel echt een draak van een WK.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: