Dat Bardet ook niet mee is met de tweede groep is toch wel verrassendquote:Op zondag 25 september 2022 08:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Titi heeft een groot probleem.
Zijn toch nog wel betere dan Jan Maas lijkt mequote:Op zondag 25 september 2022 08:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, prima als knecht. Je kunt niet allemaal vrijbuiters, egotrippers en pseudo-kopmannen meenemen.
En criminelen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, prima als knecht. Je kunt niet allemaal vrijbuiters, egotrippers en pseudo-kopmannen meenemen.
Ik zei het al, je weet het echt niet met hem.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef Devolder het volgende:
Als Lutsenko een zeldzame Lutsenko-dag heeft, is de winnaar gekend
Als je maar geen bakvisjes gaat meppen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ga er niet om heen draaien, ik ben vies mad.
Geen idee, zal een beetje lood om oud ijzer zijn voor zo'n rol. EK heeft Maas z'n werk ook prima gedaan.quote:Op zondag 25 september 2022 08:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zijn toch nog wel betere dan Jan Maas lijkt me
Mijn moeder moet uit mijn buurt blijven.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Als je maar geen bakvisjes gaat meppen.
Behalve over Evenepoel.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef Wicky15 het volgende:
Gaat al maanden over niks anders dan WvA en dan krijgen we deze teringzooi
Hebben gewoon de slag gemistquote:Op zondag 25 september 2022 08:05 schreef Pedroso het volgende:
Waarom rijden ze nu in het peloton niet ? Ze geven het wel erg makkelijk weg.
Alleen kon Colbrelli vrij goed sprinten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik voel een Deja vu met vorig EK, toen zou Hij ook Colbrelli wel even lossen bergop. Alsof de Luts een pannenkoek is.
Die ging hart ja.quote:Op zondag 25 september 2022 08:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen kon Colbrelli vrij goed sprinten.
+ dat hij er toen wel Cosnefroy afreedquote:Op zondag 25 september 2022 08:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen kon Colbrelli vrij goed sprinten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |