Nja, dit lijkt wel te laatquote:Op zondag 25 september 2022 07:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen , blijven zitten of zo?
Een ronde later, hij is de sterkste dus dan kan het dan ook.quote:Op zondag 25 september 2022 07:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen , blijven zitten of zo?
De op 597 na beste Nederlander, de rest kon of wilde niet en was geen vriendjes met de bondscoach.quote:Op zondag 25 september 2022 08:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens. Wie de fuck is Jan Maas.
De broer van Piet Rijn.quote:Op zondag 25 september 2022 08:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Broer van Dick Maas.quote:Op zondag 25 september 2022 08:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Toch n beetje treurig gesteld met het Nederlandse wielrennen als je Jan Maas moet selecteren, en idd wie de neuk is Jan Maasquote:
Vroeger had je Jo Maas.quote:Op zondag 25 september 2022 08:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De broer van Piet Rijn.
Dan hadden ze mij ook wel kunnen vragen. Tering zeg.quote:Op zondag 25 september 2022 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De op 597 na beste Nederlander, de rest kon of wilde niet en was geen vriendjes met de bondscoach.
Ach, prima als knecht. Je kunt niet allemaal vrijbuiters, egotrippers en pseudo-kopmannen meenemen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch n beetje treurig gesteld met het Nederlandse wielrennen als je Jan Maas moet selecteren, en idd wie de neuk is Jan Maas
Oh, maar wat waren de Fransen leuk in het begin van de koers!!!quote:Op zondag 25 september 2022 08:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Titi heeft een groot probleem.
Ik denk niet dat jij nog in het peloton had gezeten nu.quote:Op zondag 25 september 2022 08:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij ook wel kunnen vragen. Tering zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |