Het is een beetje een arrogante af en toe.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef superniger het volgende:
Heeft Remco een link met Nederland?
Iedere Vlaming is in feite een afvallige Nederlander. Dus eigenlijk worden we gewoon wereldkampioen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef superniger het volgende:
Heeft Remco een link met Nederland?
Maar hij gaat echt niet 15 jaar domineren*. Nog niet misschien.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Knap, attractief gereden en niet gestolen. Toch heb ik hier geen zin in om nog 15 jaar naar zo een dominant figuur te moeten kijken.
Misschien kan Cian daar nog wat aan doenquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Knap, attractief gereden en niet gestolen. Toch heb ik hier geen zin in om nog 15 jaar naar zo een dominant figuur te moeten kijken.
Ik bedoel op een WK.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
EK Junioren won ie ooit met 9 minuten voorsprong of zo.
Valt allemaal nog te bezien, joh.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is net omgekeerd, na de val van Antwerpen zijn alle Nederlanders eigenlijk Vlamingenquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iedere Vlaming is in feite een afvallige Nederlander. Dus eigenlijk worden we gewoon wereldkampioen.
Ja precies, maar tegenwoordig gaat gewoon geen enkele renner zó bizar dominant meer zijnquote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Valt allemaal nog te bezien, joh.
Bernal zou ook de komende jaren onklopbaar zijn. Pogacar zou ook 18 keer op rij de Tour winnen...
Matje heeft op zijn deur geklopt vannachtquote:
Alsof die even dat verschil kan goedmakenquote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Van Aert de Rem terug haalt en daardoor de rem geen WK wordt.
Dan maken ze hem af vrees ik.
Met ze bedoel je PatLef?quote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Van Aert de Rem terug haalt en daardoor de rem geen WK wordt.
Dan maken ze hem af vrees ik.
En jij ook dan? Nee dank je.quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet Vlaanderen terug bij Nederland aansluiten. Dan hebben jullie er 2 toppers bij.
Bart De Wever is het hiermee eens.quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet Vlaanderen terug bij Nederland aansluiten. Dan hebben jullie er 2 toppers bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |