Volgens de Wet van Herbert kan het nogquote:Op zondag 25 september 2022 08:06 schreef franklop het volgende:
Denkt Maarten nou serieus dat WOUT nog wat gaat doen?
Unieke kans voor Lutsenko.quote:
Werken voor je geld.quote:Op zondag 25 september 2022 08:06 schreef Toby56 het volgende:
De bleke Oranjemannen, uitgepierd en al, gaan rije!
Wout gaat even heel het peloton naar voren slepen voor een massasprintquote:Op zondag 25 september 2022 08:06 schreef franklop het volgende:
Denkt Maarten nou serieus dat WOUT nog wat gaat doen?
Ik ook. Trusten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga nog even een paar uur slapen.
Het is een naar mannetje maar oververdiend als hij dit naar huis rijdt.quote:Op zondag 25 september 2022 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo dan, indrukwekkende wereldkampioien hoor.
World Cup BMX (Colombia), Moto3 en Moto2 (Japan) en wat college football al achter de kiezen. MotoGP is tien minuten geleden begonnen, maar heb ik gepauzeerd, want de laatste 40km van de koers wil ik wel gewoon zonder afleiding kijken dus die race zie ik straks welquote:Op zondag 25 september 2022 08:09 schreef franklop het volgende:
@:heywoodu is er al andere sport om te kijken
VdPoel wist Pogacar ook, net, bij te houden bergop in Vlaanderenquote:Op zondag 25 september 2022 08:10 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja , één troost, Hier had vd Poel ook niets tegen begonnen.
Maar de spanning is er nu juist eindelijk af.quote:
Gespeeld in de jeugd van PSV!quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef superniger het volgende:
Heeft Remco een link met Nederland?
EK Junioren won ie ooit met 9 minuten voorsprong of zo.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel wint straks met een voorsprong op de nummer 2 die denk ik lang niet gezien is.
Kan nog wel naar het podium.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef heywoodu het volgende:
WOUT gaat lekker op tijd ook even wat doen.
Het is een beetje een arrogante af en toe.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef superniger het volgende:
Iedere Vlaming is in feite een afvallige Nederlander. Dus eigenlijk worden we gewoon wereldkampioen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef superniger het volgende:
Maar hij gaat echt niet 15 jaar domineren*. Nog niet misschien.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Knap, attractief gereden en niet gestolen. Toch heb ik hier geen zin in om nog 15 jaar naar zo een dominant figuur te moeten kijken.
Misschien kan Cian daar nog wat aan doenquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Knap, attractief gereden en niet gestolen. Toch heb ik hier geen zin in om nog 15 jaar naar zo een dominant figuur te moeten kijken.
Ik bedoel op een WK.quote:Op zondag 25 september 2022 08:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
EK Junioren won ie ooit met 9 minuten voorsprong of zo.
Valt allemaal nog te bezien, joh.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is net omgekeerd, na de val van Antwerpen zijn alle Nederlanders eigenlijk Vlamingenquote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iedere Vlaming is in feite een afvallige Nederlander. Dus eigenlijk worden we gewoon wereldkampioen.
Ja precies, maar tegenwoordig gaat gewoon geen enkele renner zó bizar dominant meer zijnquote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Valt allemaal nog te bezien, joh.
Bernal zou ook de komende jaren onklopbaar zijn. Pogacar zou ook 18 keer op rij de Tour winnen...
Matje heeft op zijn deur geklopt vannachtquote:
Alsof die even dat verschil kan goedmakenquote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Van Aert de Rem terug haalt en daardoor de rem geen WK wordt.
Dan maken ze hem af vrees ik.
Met ze bedoel je PatLef?quote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Van Aert de Rem terug haalt en daardoor de rem geen WK wordt.
Dan maken ze hem af vrees ik.
En jij ook dan? Nee dank je.quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet Vlaanderen terug bij Nederland aansluiten. Dan hebben jullie er 2 toppers bij.
Bart De Wever is het hiermee eens.quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet Vlaanderen terug bij Nederland aansluiten. Dan hebben jullie er 2 toppers bij.
Laat het vlaggetje eens losquote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij is zo jong en lijkt met iedere koers nog beter te worden, ik vrees enorm voor de spanning van de koers.quote:Op zondag 25 september 2022 08:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hij gaat echt niet 15 jaar domineren*. Nog niet misschien.
*met domineren = jaar na jaar monumenten, grote rondes en wereldtitels winnen
Ook alleen dan maar bij het wielrennen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
We moeten daar niet zo mee bezig zijn ook en gewoon genieten van dit nummer.quote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies, maar tegenwoordig gaat gewoon geen enkele renner zó bizar dominant meer zijn
quote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Om alvast te wennen….
mss heeft de poog ook wel vervevelende kinderen op de gang gehad, maar er niet heeft op gereageerdquote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Matje heeft op zijn deur geklopt vannacht
quote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mss heeft de poog ook wel vervevelende kinderen op de gang gehad, maar er niet heeft op gereageerd
Mss heeft de remco wel een stel kinderen gezien op training en hun elk 20 Australische dollar gegeven om ze wakker te houden
De laatste keer dat iemand met meer dan een minuut voorsprong op de nummer twee de wereldtitel pakte finishte er wél een Van der Poel.quote:
Lijkt me duidelijk dat dit een actie is geweest van mensen in/rond de Belgische ploeg.quote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mss heeft de poog ook wel vervevelende kinderen op de gang gehad, maar er niet heeft op gereageerd
Mss heeft de remco wel een stel kinderen gezien op training en hun elk 20 Australische dollar gegeven om ze wakker te houden
Maar dat hebben we de afgelopen jaren al bij meerdere renners gehad, ze blijven niet oneindig lang beter wordenquote:Op zondag 25 september 2022 08:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij is zo jong en lijkt met iedere koers nog beter te worden, ik vrees enorm voor de spanning van de koers.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Momo het volgende:
Zou er nog een medaille in kunnen zitten voor Eenkhoorn?
quote:Op zondag 25 september 2022 08:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd om Tsjieu te cancellen. Kindermepper, bah.
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat hebben we de afgelopen jaren al bij meerdere renners gehad, ze blijven niet oneindig lang beter worden
Denk dat ie gelost wordt om de laatste klim.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Momo het volgende:
Zou er nog een medaille in kunnen zitten voor Eenkhoorn?
Georges Ronsse denk ikquote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de grootste voorsprong op een wereldkampioenschap ooit, Hinault?
Ronsse won met bijna 20 minuten voorsprong.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Baronchelli had volgens mij maar een minuutje achterstand.quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hm, moet lukken in de komende 17 kilometer.quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Georges Ronsse denk ik
https://www.procyclingstats.com/race/world-championship/1928
Ejército de Flandes bestond vooral uit anderstaligen. Verraders waren het.quote:Op zondag 25 september 2022 08:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Het is net omgekeerd, na de val van Antwerpen zijn alle Nederlanders eigenlijk Vlamingen
Wat er dan weer voor zorgt dat je tegenwoordig meer renners hebt die op jongere leeftijd erg goed zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.
https://www.procyclingstats.com/race/world-championship/1928quote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapenquote:Op zondag 25 september 2022 08:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dit een actie is geweest van mensen in/rond de Belgische ploeg.
Giro en Vuelta werd toch gezegd?quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Faraday01 het volgende:
De tour gaat in 23 ook genot worden want daar kunnen hem echt niet meer weg houden.
1928 dus.quote:Op zondag 25 september 2022 08:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ronsse won met bijna 20 minuten voorsprong.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2022 08:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat bij de Vlaamse juniors bijvoorbeeld de waarden van Evenepoel op La Gleize verpulverd worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de juniors tegenwoordig bijna als profs rijden.
Snap ik, halve nacht bezig geweest om de boel op te jutten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapen
Dutroux wordt de dag van vandaag nog gehaat hoor.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef Zwansen het volgende:
In de jaren 90 hadden ze met Dutroux een enorm gehaatte Belg. Remco is een goede opvolger.
Dit kan niet.quote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef Zwansen het volgende:
In de jaren 90 hadden ze met Dutroux een enorm gehaatte Belg. Remco is een goede opvolger.
Dus in het kamp van Evenepoel moeten we de daders zoekenquote:Op zondag 25 september 2022 08:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
al hoewel wout heeft gezegd dat hij niet goed heeft geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |