Kristoff kon je blind invullen voor een top 10. Het is geen Kolobnev, maar hij staat er altijd op wereldkampioenschappen. Qua inhoud zullen er weinig renners beter zijn.quote:
Johquote:Op zondag 25 september 2022 08:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische wielrenner van het jaar is ook bekend. Van Aert zal hem niet winnen.
Ach, die jongen heeft tenminste karakter. Ik vond hem een tijd geleden nog een vrij lachwekkend figuur maar ben toch wel fan geworden. Jammer dat ie niet zo'n heel fraai (boerenkolen)hoofd heeft.quote:Op zondag 25 september 2022 08:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer van die gebaartjes, zo niet nodig.
Hij heeft ook genoeg ruimte voor inhoudquote:Op zondag 25 september 2022 08:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kristoff kon je blind invullen voor een top 10. Het is geen Kolobnev, maar hij staat er altijd op wereldkampioenschappen. Qua inhoud zullen er weinig renners beter zijn.
Goed ‘team’quote:
Sliepen blijkbaar allemaal apart...quote:Op zondag 25 september 2022 08:52 schreef Wicky15 het volgende:
Van Baarle wist dus niet dat Mathieu vannacht op het politiebureau heeft gezeten
En een zekere wereldtitel in het veld om 0 monumenten te winnen daarna.quote:Op zondag 25 september 2022 08:51 schreef Wicky15 het volgende:
Dus Wout heeft een goede kans op het goud in de tijdrit laten liggen, om vandaag de hele dag in het peloton te rijden
Dan nog, communiceren ze niet ofzoquote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sliepen blijkbaar allemaal apart...
Dan nog, voor de koers start spreek je elkaar toch nog wel even lijkt me?quote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sliepen blijkbaar allemaal apart...
Kan tijdens de rit ook niet.quote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan nog, communiceren ze niet ofzo
Toch een mooie top 5quote:Op zondag 25 september 2022 08:39 schreef JopJuh het volgende:
Verschrikkelijk wk, matige top 5 zo, terechte maar lelijke winnaar dat wel
Gewoon coke pakkenquote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nacht doortrekken zonder alcohol, die man kan ook alles.
Als ik Matje was zou ik Bondscoach en/of KNWU voor de rechter slepen ivm slechte beveiliging voor de prof renners...quote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaten de Nederlanders soms allemaal apart in een ander hotel
Mathieu lijk me wel het type die het hier totaal niet over heeft bij de bespreking vooraf.quote:Op zondag 25 september 2022 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan nog, voor de koers start spreek je elkaar toch nog wel even lijkt me?
Bijzonder ja. Geen gezamenlijk ontbijt, geen laatste briefing en tactische bespreking? Wtf doen die bondscoaches eigenlijk?quote:Op zondag 25 september 2022 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan nog, voor de koers start spreek je elkaar toch nog wel even lijkt me?
Waarom ook weer?quote:Op zondag 25 september 2022 08:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zelf gedaan hoor.
Tsjeu heeft dat anders ook gedaan afgelopen nacht hoor.quote:Op zondag 25 september 2022 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nacht doortrekken zonder alcohol, die man kan ook alles.
Kennelijk ook niet. Als je niet eens weet dat je ploegmaat in de lik heeft gezeten na het meppen van kinderen..quote:
Vind het een pleurisventje maar inderdaad hij heeft het niet gestolen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Knap gedaan van Evenepoel. Zie liever een WK met meer spanning, maar hij heeft iig niets gestolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |