Kung?quote:Op zondag 25 september 2022 08:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dubbele huldiging.
Remco heeft het helemaal waar gemaakt. Enkel een rare Foss verwijdert van een nooit vertoonde WK-dubbel.
Misschien kun je er een topic over openen?quote:Op zondag 25 september 2022 08:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga straks even uit mijn dak gaan, niet erop letten.
Waarom ben zo'n grote fan van Evenepoel?quote:Op zondag 25 september 2022 08:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga straks even uit mijn dak gaan, niet erop letten.
Nu overdrijf je.quote:Op zondag 25 september 2022 08:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco kan zelfs nu op mijn tempo rijden, dan zou hij het nipt halen. 30km/u)
Kung helemaal vergeten, maar brons is ook niet slecht.quote:
Volgend jaar Tourwinnaar van Aertquote:
Geweldige coureur toch? En dan ook nog eens enorm aanvallend ingesteld.quote:Op zondag 25 september 2022 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom ben zo'n grote fan van Evenepoel?
Heeft toch niks te maken met dat hij Belgisch is hoop ik?
Gewoon ja, gewoon. Ik vind remco niet zo gek slecht karakter hebben.quote:Op zondag 25 september 2022 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
We mogen Foss (en Kung) eeuwig dankbaar zijn dat ze dat in ieder geval hebben voorkomen.quote:Op zondag 25 september 2022 08:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dubbele huldiging.
Remco heeft het helemaal waar gemaakt. Enkel een rare Foss verwijdert van een nooit vertoonde WK-dubbel.
Dat zouden WIJ Nederlanders nooit doen, juichen voor een vlaggetje.quote:Op zondag 25 september 2022 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit ja. Maar blijkbaar moet iemand die zo'n enorm talent weet te combineren met discipline, vooral een grijze muis zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 08:42 schreef Steven184 het volgende:
Eventueel is een fantastische coureur met een fantastische manier van koersen.
Voor het team gereden, Remco super sterk. Wat moet hij anders zeggenquote:Op zondag 25 september 2022 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Wel benieuwd naar de reactie van Wout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |