quote:De gedachte dat ik dit tegen haar moet verzwijgen tot mijn graf is erg benauwend. Ben ook een beetje teleurgesteld in mezelf omdat ik altijd wel dacht dat ik in de basis een goed persoon was maar dit is natuurlijk vanuit geen enkel opzicht juist gehandeld en ik voel me eigenlijk vrij eenzaam sindsdien.
Toen pas?quote:Naarmate de dagen vorderden, werd ik steeds enthousiaster, maar ook nerveus over de date met het andere meisje. Het bedrog werd op dit punt wel heel echt voor mijn gevoel.
Wat een kutvriend.quote:Ik stel voor om naar een hotelbar te gaan waar een vriend van mij werkt om wat gratis drankjes te halen. Zij is het er mee eens. We zijn nu al een uur of 7 aan het chillen en mijn vriend geeft ons nog wat shotjes.
Jezustering wat erg dit... echt ziek.quote:Dan komt het er allemaal uit: ze zegt dat ze nooit het jaloerse type was, maar de naam van dit meisje al een tijd op mijn telefoon zag en dat het haar onzeker maakt. Ze twijfelde of ik vreemdging, of ze me verkeerd beoordeeld had en wat ik uitgespookt hebt in het buitenland enz. Ik verzekerde haar dat er niets aan de hand was en dat het gewoon haar eigen onzekerheden waren die opspeelde.
Een sneue troll met teveel fantasie.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:24 schreef corehype het volgende:
TS luister niet naar de nerds hier die jaloers zijn op je relatie
R&P zit ook vol nitwits
Ik neuk zowat elk maand een ander chick terwijl ik al 8 jaar een relatie heb, wat kan mij dat rotten
En jij hebt niet eens geneukt
Wat maakt mij dat dan?
Een fantast.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:24 schreef corehype het volgende:
R&P zit ook vol nitwits
Ik neuk zowat elk maand een ander chick terwijl ik al 8 jaar een relatie heb, wat kan mij dat rotten
Wat maakt mij dat dan?
Een 12-jarige internetheld.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:24 schreef corehype het volgende:
R&P zit ook vol nitwits
Wat maakt mij dat dan?
Top 10 van sneuneuzen.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:24 schreef corehype het volgende:
R&P zit ook vol nitwits
Wat maakt mij dat dan?
Ik weet dat het door dit verhaal overkomt alsof ik een of ander monster ben.. maar in de basis is de relatie tussen mij en mijn vriendin echt heel goed. Ik heb dan nu iets gedaan waar ik zelf ook van geschrokken ben maar ik zie ons wel echt samen oud worden. En zij wil niets anders.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezustering wat erg dit... echt ziek.
Wat sneu voor die meid...
Ik weet wel een beetje hoe het voelt om gegaslight te worden helaas.
Je moet het echt zeggen tegen haar, eerlijk... en dan uitmaken. Ook voor je eigen gerustheid. Dit gaat ook aan jou vreten maar het ergste is het voor jouw vriendin... manmanman
Is de enige optie.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
Opbiechten is daarom voor mij op dit moment geen optie.
Jaaaaa, je kon erop wachten.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:38 schreef Elan het volgende:
Wat een moraalridders allemaal hier zeg. Wat niet weet wat niet deert, een keertje vreemdgaan puur vanwege seksueel genot is echt geen doodzonde in een relatie.
Waar ik wel moeite mee heb is je sentimentele gezeik over je gevoelens richting haar ACHTERAF, had dan lekker je pik in je broek gehouden.
“Aan jezelf werken.”quote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Ik weet dat het door dit verhaal overkomt alsof ik een of ander monster ben.. maar in de basis is de relatie tussen mij en mijn vriendin echt heel goed. Ik heb dan nu iets gedaan waar ik zelf ook van geschrokken ben maar ik zie ons wel echt samen oud worden. En zij wil niets anders.
Zij voelt zich ook echt goed, gesteund en gesterkt door mijn aanwezigheid en andersom geldt hetzelfde. Ik wil haar dat ook niet afnemen. Ik hoop aan mezelf te kunnen werken en dit hele verhaal achter me te kunnen laten. Opbiechten is daarom voor mij op dit moment geen optie.
Dat is het niet anders was dit nooit gebeurd...quote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Ik weet dat het door dit verhaal overkomt alsof ik een of ander monster ben.. maar in de basis is de relatie tussen mij en mijn vriendin echt heel goed. Ik heb dan nu iets gedaan waar ik zelf ook van geschrokken ben maar ik zie ons wel echt samen oud worden. En zij wil niets anders.
Zij voelt zich ook echt goed, gesteund en gesterkt door mijn aanwezigheid en andersom geldt hetzelfde. Ik wil haar dat ook niet afnemen. Ik hoop aan mezelf te kunnen werken en dit hele verhaal achter me te kunnen laten. Opbiechten is daarom voor mij op dit moment geen optie.
Zoals de waard is vertrouwt zij haar gasten.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
Ze twijfelde of ik vreemdging, of ze me verkeerd beoordeeld had en wat ik uitgespookt hebt in het buitenland enz.
Dit is veel meer dan wat genot vriend... hier zijn maanden of weken over heen gegaan en hij is constant in zijn hoofd met haar bezig geweest... daten, zoenen alles dat is gewoon dik vreemd gaan en niet alleen een keer je pik in iemand steken.. of wel?quote:Op donderdag 15 september 2022 16:38 schreef Elan het volgende:
Wat een moraalridders allemaal hier zeg. Wat niet weet wat niet deert, een keertje vreemdgaan puur vanwege seksueel genot is echt geen doodzonde in een relatie.
Waar ik wel moeite mee heb is je sentimentele gezeik over je gevoelens richting haar ACHTERAF, had dan lekker je pik in je broek gehouden.
Lul toch niet zo manquote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Ze hebben toch maar een plezierig avondje samen gehad op dat festival en dat andere meidje is inmiddels volledig uit beeld?quote:Op donderdag 15 september 2022 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is veel meer dan wat genot vriend... hier zijn maanden of weken over heen gegaan en hij is constant in zijn hoofd met haar bezig geweest... daten, zoenen alles dat is gewoon dik vreemd gaan en niet alleen een keer je pik in iemand steken.. of wel?
Zoals ts bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommigen tillen hier wel heel zwaar aan monogamie hoor
Ja, als je verder geen last hebt van je geweten ga je natuurlijk lekker je gang.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben toch maar een plezierig avondje samen gehad op dat festival en dat andere meidje is inmiddels volledig uit beeld?
Sommigen tillen hier wel heel zwaar aan monogamie hoorEen keertje wat anders kan heel verfrissend werken voor jezelf en juist zorgen dat je meer waardering hebt voor datgene dat je thuis hebt.
Tja, ik begrijp je reactie maar dit is natuurlijk niet het enige wat er in een relatie van twee jaar gebeurd is.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:43 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Lul toch niet zo man
Oh nou wat zal ze zich gesteund voelen toen je net deed of zij gek was omdat ze dacht dat je vreemdging, echt, hadden we allemaal maar zo iemand in ons leven
Ja dat vind ik dus ook zwak, if you can't stand the heat, stay out of the kitchenquote:
Maar je geeft haar geen keus.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:48 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp je reactie maar dit is natuurlijk niet het enige wat er in een relatie van twee jaar gebeurd is.
Er zijn overwegend veel mooie en leuke momenten geweest en we hebben elkaar ook veel geholpen en gesteund bij moeilijkere momenten.
Of dat tegen het leed van één hele lelijke ervaring opweegt is de vraag die ik mezelf nu stel.
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook zwak, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen
Dat is niet een vraag die JIJ jezelf zou moeten stellen maar een vraag voor je vriendin. Dan kan zij zelf bepalen of ze je dit wil vergeven (ik mag hopen van niet) maar dan heeft zij tenminste de keuze.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:48 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp je reactie maar dit is natuurlijk niet het enige wat er in een relatie van twee jaar gebeurd is.
Er zijn overwegend veel mooie en leuke momenten geweest en we hebben elkaar ook veel geholpen en gesteund bij moeilijkere momenten.
Of dat tegen het leed van één hele lelijke ervaring opweegt is de vraag die ik mezelf nu stel.
Nou, begin dan maar eens met eerlijk te zijn tegen die vriendin met wie je zo'n fantastische basis hebt. Dat kan jullie relatie wel aan, toch? Zo sterk, dat krijgt windkracht 10 nog niet kapot.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:48 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens hier!quote:Op donderdag 15 september 2022 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook zwak, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen
Het is inderdaad te laat en als je er niet mee kan leven rest je maar een ding en dat is het verhaal opbiechten. Uitmaken kan ook maar dan moet je wel zeker weten dat je niet meer verder wil. Of misschien maakt zij het wel uit voor jouquote:Op donderdag 15 september 2022 16:50 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ben ik ook van mezelf te weten gekomen en is de reden waarom ik mezelf nooit meer in die positie zal brengen waarin de verleiding de overhand kan nemen.
Maarja dat kan nu niet meer teruggedraaid worden.
Is dit wat je van je moeder geleerd hebt toen ze voor de 5de keer met een andere man dan je vader de trap opliep? Of is dit je wijsgemaakt door je vriendin?quote:Op donderdag 15 september 2022 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben toch maar een plezierig avondje samen gehad op dat festival en dat andere meidje is inmiddels volledig uit beeld?
Sommigen tillen hier wel heel zwaar aan monogamie hoorEen keertje wat anders kan heel verfrissend werken voor jezelf en juist zorgen dat je meer waardering hebt voor datgene dat je thuis hebt.
je weet dat de geloofwaardigheid van die uitspraak ongeveer 0,0001% is?quote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
Ik weet in elk geval dat ik nooit meer vreemd wil gaan
Gebruik dit verhaal eigenlijk vooral als je zusje weer moeilijk loopt te doen.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Is dit wat je van je moeder geleerd hebt toen ze voor de 5de keer met een andere man dan je vader de trap opliep? Of is dit je wijsgemaakt door je vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
En gewoon bij haar blijven, gezin stichten?quote:Op donderdag 15 september 2022 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Hou dit gewoon voor jezelf. Zou erg egoïstisch zijn je vriendin dit te vertellen. Dan is zij kapot en jij gaat vrolijk door naar de ander
Onzin. Laat die vriendin lekkere wraakseks nemen. Maakt ook voor een leuker topic.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Hou dit gewoon voor jezelf. Zou erg egoïstisch zijn je vriendin dit te vertellen. Dan is zij kapot en jij gaat vrolijk door naar de ander
Volgens mij neukt ze geen gehandicapten voor het goede doel maar ik zal haar steunen mocht dit wel zo zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebruik dit verhaal eigenlijk vooral als je zusje weer moeilijk loopt te doen.
Alsof ze het verschil met een normaal mens überhaupt zou zien zo'n neukfout van een broer als referentiekader .quote:Op donderdag 15 september 2022 17:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij neukt ze geen gehandicapten voor het goede doel maar ik zal haar steunen mocht dit wel zo zijn.
Een psychopaat?quote:Op donderdag 15 september 2022 16:24 schreef corehype het volgende:
R&P zit ook vol nitwits
Wat maakt mij dat dan?
Je bent geen monster hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Ik weet dat het door dit verhaal overkomt alsof ik een of ander monster ben..
Ok ok, jij mag de laatste hebben. Nu weer OT.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ze het verschil met een normaal mens überhaupt zou zien zo'n neukfout van een broer als referentiekader .
Ben je het eens dat een relatie gebaseerd is op vertrouwen? Zo ja. Ben je het dan ook eens dat jij het vertrouwen zwaar beschadigd hebt eigenlijk in je relatie?quote:Op donderdag 15 september 2022 16:48 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Even eerlijk, vind jij dat je relatie na deze ervaring nog steeds gebaseerd is op goed vertrouwen, als je dit niet opbiecht? En vind jij dat jij voor je vriendin kan bepalen hoe nu verder te gaan?quote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
...
Oke dit is een lang verhaal maar ik moet het toch even kwijt. Om het aan bekenden te bekennen ben ik toch te laf.
Het is een superstabiele en serieuze relatie met vertrouwen, goede communicatie, tijd en aandacht voor elkaar, volledige steun van familie en vrienden en alles wat je zou zoeken in een relatie.
..
Btw, heel classy ditquote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
Ik verzekerde haar dat er niets aan de hand was en dat het gewoon haar eigen onzekerheden waren die opspeelde. Daarna was ze weer oké.
Ik verzeker je dat je echt een naar mens bent. Schaam je kapot.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
Ik verzekerde haar dat er niets aan de hand was en dat het gewoon haar eigen onzekerheden waren die opspeelde.
Een man mag meerdere vrouwen neuken en een vrouw mag ook andere vrouwen neukenquote:
Even los van jouw rare theorie/normen en waarden want daar heb ik verder niks mee gemeen.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Een man mag meerdere vrouwen neuken en een vrouw mag ook andere vrouwen neuken
Een man mag GEEN mannen neuken en een vrouw mag ook geen ander man neuken
Ik ben het meest eerlijk op dit forum
Daarnaast TS heb je nou geneukt of zit je enkel met jezelf in de knoop omdat je een hollywood pedofilm hebt gezien over hoe een monogaam relatie moet zijn?
Ik kan nog één ding zeggen…quote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
Het is een superstabiele en serieuze relatie met vertrouwen,
Orale seks is gewoon seks. Dus wel.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:52 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Even los van jouw rare theorie/normen en waarden want daar heb ik verder niks mee gemeen.
Maar ik heb geen seks met haar gehad nee. Dat is tevens ook de enige ‘bagetalliserende’ factor in dit hele verhaal.
Ja hier gaat het al fout hequote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
De afgelopen maanden ben ik geleidelijk aan meer uit gegaan met vrienden om me weer een beetje jong te voelen. Denk dan aan drinken, flirten, dansen met andere meisjes, hun instagram toevoegen enz.
Hou die onzin even op Dumpert ja.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:25 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben Tjarda, bijna blind. Ik vind dit een opwindend verhaal. Zou boek zo kopen in brailleschrift.
En zichzelf wel 'een jongen van 25' noemenquote:Op donderdag 15 september 2022 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hier gaat het al fout heJe jong voelen, man je bent 25, hoe jong wil je je voelen? Je was er gewoon naar op zoek en bent vreemd gegaan, eikel.
Iemand anders bekritiseren over normen en waarden. De ironie.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:52 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Even los van jouw rare theorie/normen en waarden want daar heb ik verder niks mee gemeen.
Lol, maanden bezig zijn met vreemdgaan en dan 'geschrokken zijn'. Oké.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
Ik heb dan nu iets gedaan waar ik zelf ook van geschrokken ben maar ik zie ons wel echt samen oud worden.
Een incel die denkt dat zijn dromen realiteit zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:24 schreef corehype het volgende:
R&P zit ook vol nitwits
Wat maakt mij dat dan?
Dit is echt zo gemeen...quote:Ik verzekerde haar dat er niets aan de hand was en dat het gewoon haar eigen onzekerheden waren die opspeelde.
Er zit wel een kern van waarheid in. Maar had ze maar naar haar onzekerheid geluisterd... Was het anders af gelopen.quote:
Als je geweten het niet kan dragen, dan moet je het niet doen idd.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:38 schreef Elan het volgende:
Nee, want ze was terecht wantrouwig.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in. Maar had ze maar naar haar onzekerheid geluisterd... Was het anders af gelopen.
Helaas...
Dat zeg ik, ze heeft er alleen niet naar gehandeld en hem maar gelaten.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, want ze was terecht wantrouwig.
Nee je liegt tegen haar door het niet te zeggen.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
Zij voelt zich ook echt goed, gesteund en gesterkt door mijn aanwezigheid en andersom geldt hetzelfde.
Dat heb je al gedaan op het moment dat je vreemdging.quote:Ik wil haar dat ook niet afnemen.
Het enige wat je kunt doen is haar aankijken en zeggen dat je bent vreemdgegaan.quote:Ik hoop aan mezelf te kunnen werken en dit hele verhaal achter me te kunnen laten.
Nee je bent gewoon zwak, een verrotte teerling in de schoot van de wellust geworpen, verblind door de gemakzucht van de leugen en de ogen kiezen die voor jou het meest in gezichte gelijken.quote:Opbiechten is daarom voor mij op dit moment geen optie.
Nee man, vreemdgaan is de hoogste zonde die je kunt begaan!11quote:Op donderdag 15 september 2022 18:25 schreef TheBarret het volgende:
Tja, iedereen maakt fouten. Maar om nou gelijk iemand helemaal de grond in te trappen?!
Opeens wordt iedereen een relatie therapeut en denkt dat hij of zij heilig is, je zou ook kunnen zeggen van :
"joh, je heb een fout gemaakt, hoop dat je er van geleerd hebt, je moet dit bespreken hoe pijnlijk het ook is met haar"
Wat een pracht zo op een willekeurige donderdagavond.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:24 schreef Metalfrost het volgende:
Nee je bent gewoon zwak, een verrotte teerling in de schoot van de wellust geworpen, verblind door de gemakzucht van de leugen en de ogen kiezen die voor jou het meest in gezichte gelijken.
Als je eerlijk bent dat je een ander wil neuken, dat levert wel wat op wil je zeggen?quote:Op donderdag 15 september 2022 19:04 schreef RetepV het volgende:
Het gaat helemaal niet om die seks. Het gaat er om dat je het vertrouwen in jou hebt geschonden, TS.
Niks moeilijkers dan vertrouwen winnen. En niks stommers dan vertrouwen schenden.
Zo beginnen open relaties/swinger relaties (en alles wat er tussen in zit).quote:Op donderdag 15 september 2022 22:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent dat je een ander wil neuken, dat levert wel wat op wil je zeggen?
Wat overkomt jou niet? Dat de ander vreemdgaat of het er achterkomen dat de ander vreemdgaat?quote:Op donderdag 15 september 2022 22:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het ook eens gedaan en all is fair in love and war en er zijn mensen die worden hier heel boos van, toch vind ik het wel mooi. Het is waarschijnlijk oprecht hoe je bent, hoe je in je relatie beweegt, en ik heb geen hekel aan mensen die zo zijn met hun relatie, ik vind het ook wel grappig.
Mensen doen er wel vaak een beetje anaal over, maar het leven moet stromen en mensen hebben ook gewoon het recht er een puinhoop van te maken, over 10 jaar lach je er om. Of niet, maar such is life. Zij misschien ook niet. Of wel. Weet je niet.
Vaak zeggen mensen dan zo iets van 'ja wacht maar tot jouw dit overkomt' en dan denk ik gewoon bij mezelf, ja maar dat overkomt mij dus blijkbaar niet' en dan is dat ook wel klaar.
Ja allebei dusquote:Op donderdag 15 september 2022 22:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat overkomt jou niet? Dat de ander vreemdgaat of het er achterkomen dat de ander vreemdgaat?
Als dit waar was, dan zouden bar weinig mensen vreemdgaan. Want de partner kan alleen maar denken hoe hij of zij niet genoeg is. Minstens 80% van de mensen vervalt in onzekerheid. 20% staat er wellicht voor open, waarbij het bij de helft alsnog mislooptquote:Op donderdag 15 september 2022 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo beginnen open relaties/swinger relaties (en alles wat er tussen in zit).
Zo werkt het niet.quote:
Als je t doet, doe t dan goedquote:Op donderdag 15 september 2022 22:57 schreef Cockwhale het volgende:
Het mooie van dit verhaal is dat TS deze chick ook nog niet kan toevoegen aan zijn afwerklijstje, want hij heeft d'r niet gebald
Ja, maar ik ben niet eens getrouwd.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:56 schreef corehype het volgende:
Toch wel frappant dat mensen uberhaupt advies nemen van een forum uit een land waar meer dan de helft scheidt
Met wat ze hebben uitgespookt heeft ie volgens mij wel goed materiaal voor de 'spank bank', beter dan het materiaal dat je krijgt met een pump & dump. Ik vraag me nu eigenlijk ook af of ie het al tevoorschijn heeft gehaald terwijl ie met z'n vriendin bezig was.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:57 schreef Cockwhale het volgende:
Het mooie van dit verhaal is dat TS deze chick ook nog niet kan toevoegen aan zijn afwerklijstje, want hij heeft d'r niet gebald
Dit, hoe kan je vreemdgaan als je niet eens neuktquote:Op donderdag 15 september 2022 22:57 schreef Cockwhale het volgende:
Oh, dus jouw vrouw mag zich gerust uren oraal laten bevredigen door een andere man, want dat is toch geen vreemdgaan.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:10 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit, hoe kan je vreemdgaan als je niet eens neukt
Gekke mensen
Tijdens dat internationale festivals zijn er meerdere momenten geweest waarbij ik over mijn eigen grenzen had kunnen gaan. Een aantal van de jongens met wie ik was hebben dat ook gedaan terwijl ze in vaste relaties zaten. Dat is hun zaak. Ik koos ervoor dat niet te doen, omdat het oprecht mijn intentie was om de spanning en het randje op te zoeken maar er niet overheen te gaan.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, want ze was terecht wantrouwig.
Overigens is dit verder dus ook een klassiek bokkenlullenverhaal. Bij het eerste meisje waar hij naast zat dacht ik al "ja hoor" maar gelukkig, er kwam nog een betere optie. Uiteraard was er een onverklaarbare magische spanning. Het enige woord dat ontbreekt aan die lulkoek is "soulmate".
Daarna een hoop gekonkel en een opzet naar het uiteindelijke vreemdgaan, wekenlang en tadaaaa ineens weet TO niet meer wat hem overkomen is en hoe hij toch in deze situatie terecht is gekomen. Wroeging!
De verklaring is simpel: als het dit meisje niet was geweest dan was het een ander want TO is te onvolwassen. Hij was maanden hiervoor al grenzen aan het opzoeken en meldt daarover dat hij echt heel groot is geweest door die niet te overschrijden. Maanden later is het raak. Daar zit een directe lijn tussen.
TO, wees een grote jongen en wees eerlijk tegen je vriendin. Je bent niet klaar voor een relatie.
Het was echt niet je bedoeling!quote:Op donderdag 15 september 2022 23:29 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Tijdens dat internationale festivals zijn er meerdere momenten geweest waarbij ik over mijn eigen grenzen had kunnen gaan. Een aantal van de jongens met wie ik was hebben dat ook gedaan terwijl ze in vaste relaties zaten. Dat is hun zaak. Ik koos ervoor dat niet te doen, omdat het oprecht mijn intentie was om de spanning en het randje op te zoeken maar er niet overheen te gaan.
Nu weet ik dus dat dat zelfoverschatting is en dat ook ik zwicht bij een te grote verleiding. Ik wil mezelf niet neerzetten als iemand die dit passief heeft ondergaan maar om in het bed met die meid te belanden is echt niet mijn bedoeling geweest. Zelfs niet toen we afspraken om een drankje te doen. Dat is inderdaad achteraf naief en onvolwassen gedacht, maar wel zo gegaan.
En nou hebben ze allemaal afgesproken om elkaar niet te verraden natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2022 23:35 schreef Akathisia het volgende:
Sterker nog, ik denk dat je achteraf spijt kreeg ómdat je vrienden wél waren vreemdgegaan. Gevoelsmatig had je nog iets tegoed, waarop je besloot een verzekering af te sluiten tijdens de terugweg in de taxi.
Zeker.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:33 schreef Marsenal het volgende:
Je hebt er in elk geval van geleerd
ja, gewoon omdat dat hier wél kan zonder clitloos ergens de vloer te moeten boenen en hier mág je niet eens met een volle nicht trouwen.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:56 schreef corehype het volgende:
Toch wel frappant dat mensen uberhaupt advies nemen van een forum uit een land waar meer dan de helft scheidt
Jawel, hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:51 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ja, gewoon omdat dat hier kan en hier mág je niet eens met een volle nicht trouwen.
Oh, gelukkig maarquote:
Graag gedaan. Ik vrees alleen dat je de belangrijkste twee punten moedwillig denkt te kunnen blijven vermijden met deze interpretatie van wat er voornamelijk gezegd wordt, namelijk 1) dat je het haar verplicht bent te vertellen wat je hebt gedaan 2) dat je het haar verplicht bent om naar jezelf eerlijk te zijn over de waarom.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
Maarja, nuance telt ook niet op het internet. Ik wordt nu even als de duivel neergezet en dat is prima. Ik wilde en verdien wellicht ook om even (online en anoniem) door het stof te gaan. Dat is ook grotendeels waarom ik dit uberhaupt heb gedeeld.
Ja, dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Het is ook een wake up call geweest. Alle meisjes heb ik verwijderd van Instagram, bepaalde vriendschappen ga ik toch maar afbouwen en ook met feesten ga ik even wat minderen.
Maarja, nuance telt ook niet op het internet. Ik wordt nu even als de duivel neergezet en dat is prima. Ik wilde en verdien wellicht ook om even (online en anoniem) door het stof te gaan. Dat is ook grotendeels waarom ik dit uberhaupt heb gedeeld.
Zwart en wit is echter geen enkele situatie en als je dan wordt neergezet ‘rokkenjager’, ‘niet geschikt voor vaderschap’ en ‘eeuwige cheater die in patroon zal vervallen’ vind ik dat allemaal toch wel erg zwart/wit.
Dat is toch neukenquote:Op donderdag 15 september 2022 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dus jouw vrouw mag zich gerust uren oraal laten bevredigen door een andere man, want dat is toch geen vreemdgaan.
Je mag prima trouwen met je nicht hoor. Scheelt ook in scheidingen, sterkere familiebanden, het is net wat makkelijker tijdens kerstquote:Op donderdag 15 september 2022 23:51 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ja, gewoon omdat dat hier wél kan zonder clitloos ergens de vloer te moeten boenen en hier mág je niet eens met een volle nicht trouwen.
Is toch anders als een man het doetquote:
Ja, in jouw wereld vast.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:17 schreef corehype het volgende:
[..]
Is toch anders als een man het doet
Om eerlijk te zijn last ik het orale gedeelte niet eens in de lap tekst, dacht dat het een geleuter was van geestelijk vreemdgaanquote:
Dus? Er is niks mis met realiseren dat je om welke reden dan ook niet (meer) zo goed bij elkaar past. Wel met ondertussen doelbewust verleidingen opzoeken en je pik in allerlei gaten steken voordat je uit elkaar gaat.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:56 schreef corehype het volgende:
Opzich wel mee eens, maar dat is dan meer bij een geile impuls op een avondje, dan gewoon lekker voor je houden en doorgaan. Maar dit, wat al maanden (quote:Op donderdag 15 september 2022 16:38 schreef Elan het volgende:
Ach nee man, dit is niet meer dan normaal en overkomt 99% van de mensen in een relatie, fysiek of emotioneel. In onze hoofd gaan we allemaal vreemd. En ook in de interactie, flirten we erop los of doen we dingen waarvan de partners het liever niet zouden hebben. Met elkaar lachen, flirten, dansen, dromen, knuffelen, we delen gigantisch veel met andere mensen buiten een relatie. Alleen 'seks' is dan een grote zonde, volgens velen, terwijl het eigenlijk minder persoonlijk en intiem kan zijn dan een goed en diepgaand gesprek.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Het is ook een wake up call geweest. Alle meisjes heb ik verwijderd van Instagram, bepaalde vriendschappen ga ik toch maar afbouwen en ook met feesten ga ik even wat minderen.
Zwart en wit is echter geen enkele situatie en als je dan wordt neergezet ‘rokkenjager’, ‘niet geschikt voor vaderschap’ en ‘eeuwige cheater die in patroon zal vervallen’ vind ik dat allemaal toch wel erg zwart/wit.
Mwah, dat klinkt als zelfverzonnen regels. Dat hoeft hij niet toe te passen als hij niet wilquote:Op donderdag 15 september 2022 23:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik vrees alleen dat je de belangrijkste twee punten moedwillig denkt te kunnen blijven vermijden met deze interpretatie van wat er voornamelijk gezegd wordt, namelijk 1) dat je het haar verplicht bent te vertellen wat je hebt gedaan 2) dat je het haar verplicht bent om naar jezelf eerlijk te zijn over de waarom.
Maar...ga je het nu ook als een echte man vertellen aan je vriendin? Of ga je het als een mietje voor jezelf houden?quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Ja adviseer lekker de makkelijkste weg.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:26 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar...ga je het nu ook als een echte man vertellen aan je vriendin? Of ga je het als een mietje voor jezelf houden?
Maar dat weet zij wel wat ze aan hem heeft en van hem kan verwachten.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja adviseer lekker de makkelijkste weg.
Zei boos en emotioneel en hij lekker opgelucht.
Juist het tergende knagen van deze eenmalige leugen is de harde weg.
Mwoah, maar misschien is het handig om er aan toe te voegen dat ie het zichzelf ook verplicht is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mwah, dat klinkt als zelfverzonnen regels. Dat hoeft hij niet toe te passen als hij niet wil
Nee, je bent niet de duivel of zo. Je bent gewoon een redelijk normaal mens en stereotype vreemdganger, met alle stereotype gedachten en gedragingen, tot aan het smoesje "ik wil het niet opbiechten om haar te beschermen tegen de pijn" aan toe.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Lekker gehapt meid.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dus jouw vrouw mag zich gerust uren oraal laten bevredigen door een andere man, want dat is toch geen vreemdgaan.
Nou, nee hoor. Want het bleek dat corehype de OP niet goed gelezen had.quote:
Slachtofferrolquote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Als hij van dat morele kaliber was, maar dat is hij blijkbaar niet. Zijn leven, zijn relatie, zijn regels, vind ik.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mwoah, maar misschien is het handig om er aan toe te voegen dat ie het zichzelf ook verplicht is.
Hij had het er volgens mij over teleurgesteld te zijn in het niet zijn van een goed persoon. Nu weet ik dat je daar hele creatieve invullingen aan kan geven, maar hè, we moeten ergens een grens trekken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als hij van dat morele kaliber was, maar dat is hij blijkbaar niet. Zijn leven, zijn relatie, zijn regels, vind ik.
En dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Op zich niet heel gek. Zo is het bijvoorbeeld advies van iemand waarvan de relatie is geklapt doordat zijn of haar partner vreemdging of diegene zelf best waardevol denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:56 schreef corehype het volgende:
Gewoon opbiechten. Zoals het aloude spreekwoord luidt:quote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
Oke dit is een lang verhaal maar ik moet het toch even kwijt. Om het aan bekenden te bekennen ben ik toch te laf.
Ik ben een 25 jarige jongen en heb nu al meer dan twee jaar een relatie met mijn 24-jarige vriendin. Het is een superstabiele en serieuze relatie met vertrouwen, goede communicatie, tijd en aandacht voor elkaar, volledige steun van familie en vrienden en alles wat je zou zoeken in een relatie. We wonen samen, praten zeer regelmatig over kinderen, trouwen en hebben zelfs al een nieuwbouwhuis gekocht wat momenteel gebouwd wordt. Ik ben de afgelopen tijd zeker gelukkig geweest, maar de stabiliteit waar ik eerst van hield, veranderde geleidelijk en gedeeltelijk in verveling aan mijn zijde. Van haar kant is hier totaal geen sprake van. Zij is altijd op zoek geweest naar die stabiliteit. Ik ook op een bepaald vlak, maar onbewust vind ik het wellicht toch moeilijk om mezelf helemaal te binden.
De afgelopen maanden ben ik geleidelijk aan meer uit gegaan met vrienden om me weer een beetje jong te voelen. Denk dan aan drinken, flirten, dansen met andere meisjes, hun instagram toevoegen enz. Maar ik had altijd de controle en wist duidelijk mijn grenzen. Ik wil niemand kussen, ik wil niemand anders regelmatig berichten of zelfs maar willekeurig contact met ze opnemen. Mijn vriendin weet verder niks van deze kant van mij Dat ging allemaal aardig tot ik twee maanden geleden met mijn vrienden naar een festival in het buitenland ging. Mijn vriendin is nooit het jaloerse type geweest, maar ik merkte onbewust dat ze het niet leuk vond dat ik ging. Achteraf heeft ze daar gelijk over gekregen
In het vliegtuig op weg naar het festival zat ik naast een meisje dat ook naar het festival ging en we raakten aan de praat. We hebben eigenlijk de hele vlucht gepraat op een vriendschappelijke wijze. Haar vrienden zaten op willekeurige stoelen in het vliegtuig en de mijne ook. Ik stelde voor om een taxi met hen te delen omdat we allemaal dezelfde kant op gingen. Ze stemde toe en we voegden elkaar toe op Instagram.
Toen we elkaar allemaal ontmoetten bij de bagageafgifte, zag ik haar vriendinnen en één van hen was superknap. Er was een onmiddellijke aantrekkingskracht tussen ons en ik kon merken dat ze hetzelfde gevoel had. Ze had een leuke en sexy blik in haar ogen die me gelijk trok. In de taxi hebben we gepraat en zo'n goed en leuk gesprek gehad van ongeveer een uur. De aantrekkingskracht was bij ons beiden heel duidelijk. Ze zag de screensaver op mijn telefoon en vroeg of dat mijn vriendin was. Ik zei ja, dus ze wist dat ik niet single was. We stapten uit de taxi en namen afscheid.
Tijdens het festival zag ik zoveel mooie vrouwen, maar in mijn achterhoofd kon ik niet stoppen met denken aan het taximeisje. Op de laatste dag van het festival heb ik het meisje dat ik in het vliegtuig ontmoette een DM gestuurd of we weer een taxi terug naar het vliegveld konden delen om kosten te besparen. Ze stemde toe en zo geschiedde. Ik zag hetzelfde meisje en terwijl de rest (nog 4 mensen) moe en dood was van het festival, hadden wij twee net zoveel plezier als de eerste taxirit. De aantrekkingskracht was er nog steeds, zo niet groter.
Ik was nog aangeschoten en vertelde haar dat ik een maand later naar een ander festival in Nederland ging en dat zij ook moest komen. Ze stemde toe en we voegden elkaar toe op Instagram. Ik had nooit gedacht dat ze echt zou komen, maar dat we gewoon een leuk en flirterig gesprek hebben. We stapten uit de taxi en op het vliegveld bleven we praten. We vlogen terug naar huis en op de luchthaven in Nederland zag ik haar weer. Ik herinnerde haar eraan dat ik haar op het volgende festival zou zien en ze lachte en zei dat ze het niet zou vergeten.
In de dagen erna bleef ik aan haar denken, maar ik wilde geen contact opnemen, want dat is een grens die ik eigenlijk niet wilde overschrijden. Ik dacht niet dat ik ooit nog iets van haar zou horen en dacht dat het gewoon een leuk vakantiedingetje zou zijn. Vier dagen later stuurde ze me een DM stuurde over het volgende festival. Ze had kaartjes gekocht en ik zei dat we dan maar moesten afspreken ergens op die dag. Ik dacht toen nog niet na over de gevolgen.
Weken gingen voorbij en onze enige communicatie was het leuk vinden van elkaars foto's en Instagram-verhalen om elkaar eraan te herinneren dat we nog steeds op dezelfde lijn zaten. De dag van het tweede festival is aangebroken en ze DM't me 's ochtends of ik klaar ben om af te spreken. Dat was mijn eigen suggestie en achteraf een vreselijk idee, want ik ging met een paar van mijn vrienden, mijn vriendin en een paar van haar vriendinnen. Ik wist nog steeds niet zeker hoe dit allemaal zou uitpakken en zei toch ja.
Dus we begonnen te drinken en kwamen aan op het terrein. De hele dag waren we aan het DM’en om ons ontmoetingspunt te bespreken. Ik stond met mijn vrienden en was al aangeschoten en ineens zie ik haar. Zonder na te denken loop ik naar haar toe en begroet haar met een knuffel. We praten ongeveer 30 seconden voordat ik voel dat er aan mijn arm wordt getrokken. Een van mijn vrienden kwam achter me aan en zei dat ik terug moest komen. Mijn vriendin keek me verward, boos en wantrouwend aan en hij stelde me daarvan op de hoogte. Ik ging terug naar mijn groep en vertelde mijn vriendin dat dit een random meid was met wie ik eerder een taxi had gedeeld.
Een paar uur later ben ik nog steeds bezig om haar te ontmoeten, maar ik weet dat ik dat alleen kan doen als ik alleen ben. Op een gegeven moment verlies ik mijn vrienden en ga ik naar ze op zoek. Plots voel ik dat er aan mijn arm wordt getrokken en zie ik het meisje. Ze omhelst me weer en kijkt me op een uitdagende manier aan. Ze is met een vriendin en vraag of ik meekom naar de stage waar ze naartoe gaan. Ik vertelde haar dat ik eraan zou komen en dat ik blij was haar te zien. We gingen dus onze eigen wegen en bleven elkaar DM'en om af te spreken. Mijn vriendin ziet haar naam op mijn telefoon en vraagt wie die meid is met een boze toon, maar ik zei dat dat het taximeisje was, niet wist wat ze wilde en praatte er een beetje overheen. Ik heb het meisje die avond niet meer gezien.
Nadat het festival was afgelopen, stuurde ze me 's nachts een DM dat het jammer was dat ik een vriendin had, want anders was ze graag wat gaan drinken. Ik heb er drie dagen over getwijfeld en nagedacht, nadenkend of dit niet te ver ging. Ik gaf toen toch toe en antwoordde dat we gewoon wat konden gaan drinken en hield mijn bedoelingen zo vaag mogelijk. Ik heb expres een datum gekozen die pas twee weken later was zodat ik nog kon nadenken of ik dit echt wilde doen.
Een week na het festival word ik wakker en gedraagt mijn vriendin zich helemaal koud tegen me. Ik vraag haar wat er aan de hand is en ze zegt niets. Ik liet haar met rust, maar na een paar uur word ik het zat en zeg ik dat ik dan maar met vrienden uit ga en haar alleen laat als ze zo blijft doen. Dan komt het er allemaal uit: ze zegt dat ze nooit het jaloerse type was, maar de naam van dit meisje al een tijd op mijn telefoon zag en dat het haar onzeker maakt. Ze twijfelde of ik vreemdging, of ze me verkeerd beoordeeld had en wat ik uitgespookt hebt in het buitenland enz. Ik verzekerde haar dat er niets aan de hand was en dat het gewoon haar eigen onzekerheden waren die opspeelde. Daarna was ze weer oké.
Naarmate de dagen vorderden, werd ik steeds enthousiaster, maar ook nerveus over de date met het andere meisje. Het bedrog werd op dit punt wel heel echt voor mijn gevoel. De dag breekt aan en ik kijk er wel echt naar uit. We ontmoeten elkaar in de avond op een terrasje en beginnen te praten. De aantrekkingskracht tussen ons is heel duidelijk en onze lichaamstaal liegt er niet om maar het is nog even aftasten. Ze heeft me een paar keer gevraagd wat de situatie met mijn vriendin is en geeft ook aan dat ze getwijfeld heeft of ze überhaupt met me moest afspreken i.v.m. de ‘girlcode’. Ik probeer het vaag te houden en dat ik misschien niet zeker ben van mijn relatie. Na ongeveer twee uur en wat drankjes begonnen we toen toch te kussen. Die ene kus veranderde toen in een volledige zoensessie. De seksuele spanning die in twee maanden was opgebouwd was heel hoog en dat had ik lang niet zo gevoeld. We speelden vanaf dat moment ook open kaart en ik zei dat ik dit al wilde doen sinds we elkaar ontmoetten tijdens onze eerste taxirit. Ze zei dat ze me eigenlijk al op het vliegveld voor de eerste vlucht al had gezien en me wel wat vond hebben en dat ze zich echt heel aangetrokken voelde.
We bleven uren praten en drinken. We blijven een beetje zoenen en voelen. Na een paar uur gingen we naar een andere bar en daar is het hetzelfde verhaal. Ik stel voor om naar een hotelbar te gaan waar een vriend van mij werkt om wat gratis drankjes te halen. Zij is het er mee eens. We zijn nu al een uur of 7 aan het chillen en mijn vriend geeft ons nog wat shotjes. De alcohol zit er dan goed in en ik stel voor dat we teruggaan naar haar huis en ze aarzelde toen ze nogmaals mijn vriendin en girlcode noemde. Ik lieg en zeg dat mijn vriendin het niet erg vindt en dat ze zich geen zorgen hoef te maken over haar.
Dus we gaan naar haar huis en beginnen te zoenen. We kleden ons uit en ik denk bij mezelf ‘dit is wel het moment van ‘no return’. Maar de seksuele spanning heft alle moraal op die ik nog had. We worden er dan aan herinnerd dat we geen condooms hebben, dus penetratieve seks is geen optie. Maar verder hebben we wel alles gedaan. Urenlang. Naakt in bed, zoenen, droogneuken, handwerk, oraal, knuffelen, lepeltje lepeltje liggen, de hele mikmak. Op dit moment is het 7 uur 's ochtends en mijn vriendin belt me waarom ik niet thuis ben. Ik lieg en zeg dat ik na een feestje bij een vriend ben, dat ik wacht tot mijn telefoon is opgeladen en dat ik dan naar huis ga.
Het meisje blijft mijn relatiestatus noemen. Dat ze exact een jongen als mij zoekt maar dan zonder vriendin. Dat ze me echt leuk vindt, maar ze wil toch geen side-chick zijn omdat ze niet gekwetst wil worden. Ik zei dat het aan haar is en ik spring onder de douche en kleed me aan om naar huis te gaan. We zoenen nog een laatste keer, zeggen hoe leuk we het allebei gehad hebben en spreken af dat ze me zal laten weten hoe we verder gaan.
Ik loop naar buiten en ze DM’t me nog of alles oke is, of ik de Uber heb gevonden enz. Ze gaat pas slapen als ik thuis ben en stuurt een emoji met een hartje. Ik kom thuis bij mijn vriendin die al om 7 uur wakker is en ze maakt ontbijt voor me. Ik lieg tegen haar dat ik op een vriendenfeestje was. De hele dag heb ik last van een kater en denk ik steeds aan de avond ervoor. De gedachte dat ik nu eigenlijk een bedrieger ben blijft door mijn hoofd spoken. Ik blijf aan het andere meisje denken en hoe ik hoop dat ze me weer willen zien. Aan de andere kant hou ik van mijn vriendin en wil ik houden wat we in de loop der jaren hebben opgebouwd. Ik wist het echt niet, maar ik neigde er toch naar om het contact met het andere meisje te verbreken.
Dan sms't het meisje me eindelijk. Ze bedankte me voor de leuke tijd en dat ze me graag weer zou zien.. maar alleen als ik al vriendin meer heb. Ze kan er moreel niet mee omgaan als en is bang om emotioneel gekwetst te worden als ze de side chick zou zijn. Ik antwoord dat ik het begrijp, dat ik haar ook heel leuk vind, maar dat dat nu geen optie is. We kunnen het hier waarschijnlijk beter bij laten. Ik wens haar het beste.
Sindsdien hebben zij en ik geen contact meer maar voel ik me wel anders ten opzichte van mijn vriendin. Aan de ene kant waardeer ik haar extra en wil ik nog liever voor haar zijn. Aan de andere kant heb ik de aantrekkingskracht, spanning en lol die ik bij het andere meisje heb gevoeld, bij haar lang niet gehad. Ik slaap slecht en voel me niet meer oprecht. De gedachte dat ik dit tegen haar moet verzwijgen tot mijn graf is erg benauwend. Ben ook een beetje teleurgesteld in mezelf omdat ik altijd wel dacht dat ik in de basis een goed persoon was maar dit is natuurlijk vanuit geen enkel opzicht juist gehandeld en ik voel me eigenlijk vrij eenzaam sindsdien.Ik weet in elk geval dat ik nooit meer vreemd wil gaan en ben er ook achter gekomen dat ik mezelf beter niet in de verleiding of gelegenheid kan brengen om uberhaupt in die positie te komen.
Zijn er hier mensen die ooit vreemd gegaan zijn en hoe hebben jullie dat voor jezelf verwerkt?
Je bent er maanden mee bezig geweest om deze verleidingsval zo op te tuigen dat je er echt alleen nog maar in hoefde te trappen. Dat is echt wel beyond naief.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:29 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Tijdens dat internationale festivals zijn er meerdere momenten geweest waarbij ik over mijn eigen grenzen had kunnen gaan. Een aantal van de jongens met wie ik was hebben dat ook gedaan terwijl ze in vaste relaties zaten. Dat is hun zaak. Ik koos ervoor dat niet te doen, omdat het oprecht mijn intentie was om de spanning en het randje op te zoeken maar er niet overheen te gaan.
Nu weet ik dus dat dat zelfoverschatting is en dat ook ik zwicht bij een te grote verleiding. Ik wil mezelf niet neerzetten als iemand die dit passief heeft ondergaan maar om in het bed met die meid te belanden is echt niet mijn bedoeling geweest. Zelfs niet toen we afspraken om een drankje te doen. Dat is inderdaad achteraf naief en onvolwassen gedacht, maar wel zo gegaan.
Wat een onzin. Alsof dit meteen betekent dat hij in alle volledigheid een "slecht" mens is...quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat weet zij wel wat ze aan hem heeft en van hem kan verwachten.
Ik weet niet wat jij leest, maar dat is niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof dit meteen betekent dat hij in alle volledigheid een "slecht" mens is...
Een goede vreemdganger is TS iig niet. Niet geneukt, z'n halve vriendengroep weet het (ondertussen), z'n vriendin heeft die chick ontmoet, en die chick was ook nog eens geïnteresseerd in meer dan seks...quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vraag mij serieus af trouwens of dit uiteindelijk niet buiten TS zelf om uit gaat komen... Er zijn meerdere mensen die er van af weten. Ook in de dynamiek met die mensen kan er wat veranderen met de tijd en die kunnen ook uit de school klappen. Nog niet eens gesproken over de meid in kwestie die er enigszins toch mee leek te zitten dat TS een vriendin heeft.
Lijkt me niet heel lastig om TS zijn vriendin te vinden via zijn instagram?
Denk dat het nog erger word als je vriendin het van een ander hoort eerlijk gezegd...
Inderdaad. Recept voor het over willen doen en dan goed...quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een goede vreemdganger is TS iig niet. Niet geneukt, z'n halve vriendengroep weet het (ondertussen), z'n vriendin heeft die chick ontmoet, en die chick was ook nog eens geïnteresseerd in meer dan seks...
Dat zegt ook niemand, maar ik vind ook dat zijn vriendin recht heeft om te weten hoe hij in de relatie staat. Hij kan nu wel roepen dat dit allemaal niet de bedoeling was, het feit is dat het is gebeurd en dat hij een hoop blabla spendeert aan tegen zichzelf vertellen dat dit hem vooral overkomen is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof dit meteen betekent dat hij in alle volledigheid een "slecht" mens is...
En dan de eerste Fok!-er die ervan hoort en zegt "heej, daar was laatst een heel topic over"quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vraag mij serieus af trouwens of dit uiteindelijk niet buiten TS zelf om uit gaat komen... Er zijn meerdere mensen die er van af weten. Ook in de dynamiek met die mensen kan er wat veranderen met de tijd en die kunnen ook uit de school klappen. Nog niet eens gesproken over de meid in kwestie die er enigszins toch mee leek te zitten dat TS een vriendin heeft.
Lijkt me niet heel lastig om TS zijn vriendin te vinden via zijn instagram?
Denk dat het nog erger word als je vriendin het van een ander hoort eerlijk gezegd...
Nou...quote:Op donderdag 15 september 2022 16:38 schreef Elan het volgende:
een keertje vreemdgaan puur vanwege seksueel genot is echt geen doodzonde
Het is geen doodzonde als beide in de relatie dat geen doodzonde vinden.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:38 schreef Elan het volgende:
ik denk ook dat hij vooral bezig is zichzelf voor te liegen, en zichzelf aan te praten hoe 'knap'dat alles was wat hij deed, terwijl het eigenlijk een ongelooflijk klunzige aanpak was, zijn vriendin en vriendenkring alles meekregen en allang doorhadden waar hij mee bezig was.quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een goede vreemdganger is TS iig niet. Niet geneukt, z'n halve vriendengroep weet het (ondertussen), z'n vriendin heeft die chick ontmoet, en die chick was ook nog eens geïnteresseerd in meer dan seks...
Ik heb hier net geleerd dat het uitmaakt of een man of een vrouw iets doet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:11 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me af of de lui die hier vreemdgaan goedpraten het dan blijkbaar ook okay vinden als hun partner dat zelf doet. Heb zo het idee dat dat dan ineens niet twee kanten opgaat.
Ik ben wel benieuwd wat je nu van plan bent om te gaan doen? Heb je de keuze al gemaakt om niks te gaan zeggen en wil je alleen advies over hoe je je schuldgevoel moet onderdrukken? Of zie je stiekem toch wel in dat je het haar eigenlijk moet gaan vertellen?quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Een open relatie die 1 kant op werkt is natuurlijk wel de ultieme droomquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:11 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me af of de lui die hier vreemdgaan goedpraten het dan blijkbaar ook okay vinden als hun partner dat zelf doet. Heb zo het idee dat dat dan ineens niet twee kanten opgaat.
Zij*quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja adviseer lekker de makkelijkste weg.
Zei boos en emotioneel en hij lekker opgelucht.
Juist het tergende knagen van deze eenmalige leugen is de harde weg.
Seks is bij jou alleen penetratie? Orale seks is geen seks?quote:Op donderdag 15 september 2022 18:52 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen seks met haar gehad nee. Dat is tevens ook de enige ‘bagetalliserende’ factor in dit hele verhaal.
ts is eigenlijk bill clintonquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Seks is bij jou alleen penetratie? Orale seks is geen seks?
Kom op zeg. Wat een onzin lul je hier.
Dit.quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de duivel of zo. Je bent gewoon een redelijk normaal mens en stereotype vreemdganger, met alle stereotype gedachten en gedragingen, tot aan het smoesje "ik wil het niet opbiechten om haar te beschermen tegen de pijn" aan toe.
Dat is het goede nieuws, je bent gewoon een mens en geen gevoelloze sociopaat of narcist of zo.
Het slechte nieuws is dat je er daardoor niet mee wegkomt (in elk geval voor jezelf) en dat alles wat je zegt makkelijk door te prikken valt.
Wat jij beschrijft is een stereotype opmaat naar vreemdgaan en vervolgens het stereotype stukje lulkoek dat het "echt niet je bedoeling" was.
Jij verpakt het patroon nu als "ik was mijn grenzen aan het opzoeken en ben daar naïef in geweest". Dat is prima als je dat jezelf wil vertellen om jezelf te sparen, maar het gaat je niet verder helpen met kijken wat er precies speelt dat je dit hebt gedaan, hoe je hier verder mee moet en vooral hoe je zorgt dat je in de toekomst niet weer op hetzelfde punt uitkomt.
Als je nu je eigen oogkleppen niet afdoet, en dan heb ik het niet over je goede pogingen om jezelf niet meer in de verleiding te laten komen, dat doe je goed, is er echt een kans dat dit je weer "overkomt".
De pretentie dat het voor de ander beter is, vind ik ook kolder. Mensen verdienen het om op basis vam de waarheid (over de ander) keuzes te kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zij*
Ik vind dat juist de lafste weg. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Daarbij geef je haar hiermee wel een eerlijke kans om met alle informatie de keuze te maken of ze door wil gaan met deze relatie.
Voor TS is het misschien ook goed af te vragen of het voor hem erg wenselijk is, als dat op later moment uitkomt, en hij dus financieel enorm aan zijn partner gebonden is en een scheiding hem langdurige financiele verplichtingen (kinderalimentatie) en/of een fikse kostenpost kan opleveren (dat nieuwbouwhuis zeer voortijdig weer moeten doorverkopen, wat echt de domste investering is, eerst een nieuwbouwhuis laten bouwen en dan vroegtijd gedwongen zijn het te verkopen: het is de klassieker in nieuwbouwwijken dat vrijwel alle huizen die 2,3 jaar na oplevering te koop komen te staan, gedwongen verkopen zijn en veelal vor duidelijk onder de kosten verkocht worden, dan degenen die gebouwd hebben er aan tijd en financiele midelen in gestoken hebben).quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:08 schreef over_hedge het volgende:
Vraag is alleen even wanneer. of dit voor of na dat jullie een koophuis en kinderen hebben.
vermoed ik dat het probleem van TS is, dat hij nog lang niet aan deze verantwoording toe is en hij gewoon koudwatervrees heeft, maar ook te onvolwassen dat goed uit te spreken, mogelijk omdat al die '"supergoede communicatie" eerder van zijn vriendin afkomt en hij daarin niet de sturende is.quote:"We wonen samen, praten zeer regelmatig over kinderen, trouwen en hebben zelfs al een nieuwbouwhuis gekocht wat momenteel gebouwd wordt."
Nee joh, gewoon je smoel houden, die meid verwijderen en klaarquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit.
En hij dient het zijn vriendin te vertellen.
Ja dat weet iedereen toch... of moet je dat nog even bevestigen ofzo? je bericht heeft 0 inbreng.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee man, vreemdgaan is de hoogste zonde die je kunt begaan!11
Wat ik heb geleerd is dat de spanning en mezelf (op deze wijze) jong voelen minder waard is dan de relatie die ik heb met mijn vriendin. Dat is er veranderd.quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:52 schreef YStec het volgende:
[..]
En dan?
Wat verandert er nou eigenlijk fundamenteel aan jou? Of wil je je inmiddels wel volledig binden? Zo ja, waarom nu wel?
Je vriendin en relatie blijven hetzelfde. Dus de gevoelens die je hiervoor had, ga je weer krijgen. Straks is je huis klaar en dan is het allemaal nog stabieler.
Dus, dat je nu even bent wakkergeschud is fijn. Je bent nu alert, maar is dat niet eventjes? Eventjes totdat het allemaal weer hetzelfde voor je wordt? En wat ga je dan doen, als je weer in de verleiding komt en je je weer jong wil voelen? Ga je dan niet weer de spanning opzoeken, kijken hoe ver je komt zonder net de grenzen te overschrijden?
Dus, om erop terug te komen: wat is er anders voor én aan jou?
Lijkt me heel verstandig. Al was het alleen maar voor je bouwrekeningen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Wat ik heb geleerd is dat de spanning en mezelf (op deze wijze) jong voelen minder waard is dan de relatie die ik heb met mijn vriendin. Dat is er veranderd.
Ik overschat mezelf niet langer door te denken dat ik altijd terug kan vallen op mijn zelfcontrole. Dat gevoel had ik wel, hoe dom dat ook is. Vooral omdat ik de afgelopen tijd juist verleidingen had afgeslagen ontstond onbewust misschien wel het gevoel dat ik altijd boven de situatie stond en er niks kon gebeuren waar ik spijt van zou krijgen. Dat was dus zo totdat het niet zo meer was. Van die wolk ben ik dus ook wel afgedonderd.
Ik heb ook al tegen mijn vrienden gezegd dat ik even wat minder ga feesten. Hoe ik daar over 5 jaar in sta weet ik niet en kan ik niks over zeggen, maar wie kan wel garanderen dat hij/zij over 5 jaar nog precies hetzelfde in het leven staat? Iedereen kan met de tijd veranderen, door die angst wil ik me niet laten leiden. Ik vind het in ieder geval te ver gaan om mezelf aan te praten dat dit onvermijdelijk nog een keer gaat gebeuren en probeer het positief te benaderen.
Over een paar jaar hoop ik dat dit een vage en eenmalige herinnering is in het verdere stabiele verhaal tussen mij en mijn vriendin. Daar ga ik mijn stinkende best voor doen en wat niet weet wat niet deert. Dan kunnen anonieme fokkers me daarom een eikel vinden maar zo zie ik het wel voor me.
Wat een gelul. Je vriendin vertrouwt de hele situatie niet en je verslijt haar voor gek terwijl ze de boel prima aanvoelt. Nee, deert niet hoor.. alsjeblieft zegquote:
Wat is er zo heilig aan penis-in-vaginacontact dat die daad pas telt als vreemdgaan, maar niet het over langere tijd opgeilen van die meid, erover liegen tegen zijn vriendin, het afspreken met die meid en vervolgens ongeveer naakt alles met elkaar doen behalve zijn pik in haar vagina steken?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:33 schreef Joppiez het volgende:
Ik vind het niet echt vreemdgaan, TS heeft haar niet eens geneukt. TS is nog jong en fouten maken hoort erbij.
Voor de rest zou ik even de tijd nemen en na gaan wat je nou echt wil. Zie jij je nou echt in een normale relatie met je vriendin? Ga er voor maar geef haar dan het respect wat ze verdient. Anders maak het uit. Het uitmaken is geen ramp verder, jullie zijn jong en de draad achteraf weer oppakken moet geen probleem zijn.
Waar is dit topic überhaupt dan nog voor. Als je toch al besloten hebt wat je doetquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Wat ik heb geleerd is dat de spanning en mezelf (op deze wijze) jong voelen minder waard is dan de relatie die ik heb met mijn vriendin. Dat is er veranderd.
Ik overschat mezelf niet langer door te denken dat ik altijd terug kan vallen op mijn zelfcontrole. Dat gevoel had ik wel, hoe dom dat ook is. Vooral omdat ik de afgelopen tijd juist verleidingen had afgeslagen ontstond onbewust misschien wel het gevoel dat ik altijd boven de situatie stond en er niks kon gebeuren waar ik spijt van zou krijgen. Dat was dus zo totdat het niet zo meer was. Van die wolk ben ik dus ook wel afgedonderd.
Ik heb ook al tegen mijn vrienden gezegd dat ik even wat minder ga feesten. Hoe ik daar over 5 jaar in sta weet ik niet en kan ik niks over zeggen, maar wie kan wel garanderen dat hij/zij over 5 jaar nog precies hetzelfde in het leven staat? Iedereen kan met de tijd veranderen, door die angst wil ik me niet laten leiden. Ik vind het in ieder geval te ver gaan om mezelf aan te praten dat dit onvermijdelijk nog een keer gaat gebeuren en probeer het positief te benaderen.
Over een paar jaar hoop ik dat dit een vage en eenmalige herinnering is in het verdere stabiele verhaal tussen mij en mijn vriendin. Daar ga ik mijn stinkende best voor doen en wat niet weet wat niet deert. Dan kunnen anonieme fokkers me daarom een eikel vinden maar zo zie ik het wel voor me.
Ik denk dat dat afhangt van hoe open-minded iemand is en open kan communiceren over seksualiteit/intimiteit. Iemand met een gesloten, koppige houding is ten alle tijden net zo verantwoordelijk voor de gevolgen, of het nou over vreemd gaan of andere problematiek binnen een relatie gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:11 schreef Gunner het volgende:
Ik denk dat dat afhangt van hoe open-minded iemand is en open kan communiceren over seksualiteit/intimiteit. Iemand met een gesloten, koppige houding is ten alle tijden net zo verantwoordelijk voor de gevolgen, of het nou over vreemd gaan of andere problematiek binnen een relatie gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:11 schreef Gunner het volgende:
Oké, meneer de rechter.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:24 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen toch... of moet je dat nog even bevestigen ofzo? je bericht heeft 0 inbreng.
Dus als jouw vriendin langdurig contact heeft met een gozer en daarmee in bed eindigt met zijn pipi in haar mond, dan zou je dat niet al te zwaar opnemen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:33 schreef Joppiez het volgende:
Ik vind het niet echt vreemdgaan, TS heeft haar niet eens geneukt. TS is nog jong en fouten maken hoort erbij.
Voor de rest zou ik even de tijd nemen en na gaan wat je nou echt wil. Zie jij je nou echt in een normale relatie met je vriendin? Ga er voor maar geef haar dan het respect wat ze verdient. Anders maak het uit. Het uitmaken is geen ramp verder, jullie zijn jong en de draad achteraf weer oppakken moet geen probleem zijn.
Iedereen heeft wel iets gedaan, niemand is onschuldig (kinderen ernaast gelaten).quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat dat afhangt van hoe open-minded iemand is en open kan communiceren over seksualiteit/intimiteit. Iemand met een gesloten, koppige houding is ten alle tijden net zo verantwoordelijk voor de gevolgen, of het nou over vreemd gaan of andere problematiek binnen een relatie gaat.
[..]
Oké, meneer de rechter.
Ik zeg: he who is without sin, cast the first stone.
Nee, dat is toch niet vreemdgaan? Dat is gewoon vriendschappelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin langdurig contact heeft met een gozer en daarmee in bed eindigt met zijn pipi in haar mond, dan zou je dat niet al te zwaar opnemen?
Nouja jong, hij is 25. Een volwassen vent die zichzelf twee weken de tijd geeft om zich te bedenken of hij dit echt wil.......quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:33 schreef Joppiez het volgende:
Nee, ik ben nooit vreemd gegaan. Ik heb wel een vriend gehad die tijdens onze relatie met zijn ex naar bed ging. Hij durfde het ook niet te vertellen, maar als iemand het weet, zingt zo'n verhaal toch rond, de kans dat het uitkomt is best groot. Bij mij was het dat zijn ex het tegen een gezamenlijke kennis had verteld en die vond het toch nodig om het tegen mij te vertellen. Het vreemdgaan zelf is nog niet eens zo pijnlijk als het liegen, bedriegen en het feit dat iedereen er van blijkt te weten, maar niemand het je verteld heeft. Dus in het belang van je vriendin vertel je het haar beter wel.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
Zijn er hier mensen die ooit vreemd gegaan zijn en hoe hebben jullie dat voor jezelf verwerkt?
Wel een mooi betoog en alles. Maar hoe kan je relatie stand houden als het op bedrog gebaseerd is. Ts en zijn partner kozen voor elkaar. Met het aangaan van een relatie bouw je een vertrouwen op. Hoe je het ook wendt of keert, TS heeft dat vertrouwen beschaamd. Als TS het niet verteld en zijn partner komt er later alsnog achter, lijkt het me pijnlijker dan dat TS had opgebiecht. Daarnaast ging TS vast niet zomaar vreemd en heeft hij blijkbaar wat gemist in zijn huidige relatie. Als hierdoor de relatie eindigt dan moest dat zo zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:40 schreef DutchBlend het volgende:
Ik heb geen pasklaar antwoord, alleen wat gedachten die ik hier wel over wil delen. En misschien wat voer voor discussie hier.
Ik lees hier voornamelijk dat TS het aan zijn vriendin moet vertellen. Daar heeft ze recht op etc. Snap ik volledig, maar er zit wellicht ook een andere kant aan.
Mijn partner heeft wel eens tegen mij gezegd dat als ik vreemd zou gaan en ik besef dat het een eenmalige fout is geweest, dat ze het liever niet weet. Wat niet weet, dat niet deert. Is ook wat voor te zeggen als het een eenmalige fout was en je verder gelukkig bent. Het kan in die zin inderdaad een leermoment zijn waarbij je je weer realiseert wat je hebt.
Ik realiseer me hierbij tegelijkertijd wel dat voorgaande meer een hypothetische situatie betreft waarbij je 'in een moment' voor verleiding bent gevallen. Dus anders dan de situatie van TS, waarbij het zich heeft opgebouwd in meerdere maanden. Dus hoe zich dit vertaalt naar de situatie van TS vind ik lastig te zeggen. Maar wat zegt het over je relatie? Je hebt je talloze keren kunnen beseffen wat je haar aan het aandoen was toen je met haar gedurende die maanden op de bank zat en ze lief voor je was. Je had je toen al schuldig kunnen voelen en het af kunnen kappen. Dat heb je niet gedaan. Was er dan toch een gebrek aan liefde voor haar?
Hoe dan ook, als je het vertelt dan kun je er vanuit gaan dat de relatie voorbij is of dat ze je nooit meer zal vertrouwen als voorheen (want vertrouwen komt te voet en vertrekt te paard). De dynamiek binnen de relatie zal dus voor altijd anders zijn. De vraag is of dat is wat je wilt en of dat het beste is voor beiden. Aan de andere kant, wie ben jij om dat voor beide te bepalen.
Ik vind het ergens ook wel egoïstisch om het te vertellen als het uiteindelijke doel is om met elkaar verder te gaan. Ergens wil je het nl ook vertellen omdat je zelf nu onder de stress leeft van het geheim dat je bewaart. Die stress wil je uiteraard kwijt. Als je het vertelt ben jij van deze stress af (bewaren van het geheim), maar geef je stress aan haar (van wat ze te weten is gekomen) en wat ze met deze relatie aan moet. Bovendien zal je zelf nog steeds stress ervaren door de nieuw ontstane situatie (de relatie die aan een zijden draadje hangt). In die zin heft het dus niet je eigen stressniveau op, maar maakt het het slechts anders. Toch lijkt het me wel tenminste ten dele je doel om je eigen stressniveau te verlagen door het te vertellen, wat je ook als egoïstisch zou kunnen zien.
Uiteindelijk TS, wel een verhaal dat leerzaam is voor anderen. Het doet mij weer extra realiseren dat ik nooit vreemd wil gaan (en het niet moet opzoeken -en als ik die drang voel, me af moet vragen waarom ik dat voel etc-). Echt een situatie waar ik niet in wil belanden, de stress van het vertellen of niet vertellen. Want ik weet niet of ik met zo'n geheim zou kunnen leven (persoonlijk denk ik van niet). En gezien m'n partner heeft gezegd het liever niet te willen weten, zou ik er toch behoorlijk mee in m'n maag zitten.
Ik vind wel dat je het behoorlijk hebt opgezocht allemaal. Ergens moet je toch niet helemaal tevreden zijn geweest met je relatie. Wilde je kijken of het gras elders groener was?
Besef je ook dat stel dat deze relatie eindigt, die andere meid misschien alsnog afhaakt. Zij kan zich als nog gaan realiseren dat zij een 'housewrecker' was/is. Of dat je hetzelfde bij haar kunt doen. Geen goede basis.
Veel wijsheid toegewenst TS.
Online en anoniem door het stof gaanquote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Nou ik vind je inmiddels geen eikel meer....... Je bent gewoon een klootzak.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef Nesta6 het volgende:
[..] Dan kunnen anonieme fokkers me daarom een eikel vinden maar zo zie ik het wel voor me.
True. Het was ook geen steunbetuiging aan TS om het niet te vertellen. Maar zou ik zelf in soortgelijke situatie zitten dan zou ik het wel een lastige keuze vinden (en wss uiteindelijk alsnog vertellen omdat ik niet met het geheim kan leven). Schijnbaar heeft TS inmiddels besloten het niet te vertellen. En lijkt nu dan ook op zoek naar manieren om daarmee om te gaan. Tsja die heb ik niet. Ik zou me heel erg schuldig voelen en ik weet niet in hoeverre dat gevoel zou slijten. Misschien dat ik 20 jaar later nog steeds af en toe denk dat ik het had moeten vertellen en het gevoel heb dat er iets tussen ons in staat. Ik vraag me ook af wat voor stress dat op de lange termijn op je lichaam geeft. En of mijn partner er iets van zou merken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:16 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Wel een mooi betoog en alles. Maar hoe kan je relatie stand houden als het op bedrog gebaseerd is. Ts en zijn partner kozen voor elkaar. Met het aangaan van een relatie bouw je een vertrouwen op. Hoe je het ook wendt of keert, TS heeft dat vertrouwen beschaamd. Als TS het niet verteld en zijn partner komt er later alsnog achter, lijkt het me pijnlijker dan dat TS had opgebiecht. Daarnaast ging TS vast niet zomaar vreemd en heeft hij blijkbaar wat gemist in zijn huidige relatie. Als hierdoor de relatie eindigt dan moest dat zo zijn.
Nuja, ergens is dat toch ook zo? Anders heb je toch geen behoefte aan een ander?quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als dit waar was, dan zouden bar weinig mensen vreemdgaan. Want de partner kan alleen maar denken hoe hij of zij niet genoeg is. Minstens 80% van de mensen vervalt in onzekerheid. 20% staat er wellicht voor open, waarbij het bij de helft alsnog misloopt
Nee nee. Want hij gaat het haar niet vertellen. Dus alles is goedquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
Dus, je had alles voor elkaar en gooit dat zo het raam uit. Ik begrijp dat nooit zo goed.
Ik heb niet het hele topic gelezen maar wat een arme vriendin.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee nee. Want hij gaat het haar niet vertellen. Dus alles is goed
tldr van het topic is:quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele topic gelezen maar wat een arme vriendin.
En een huis gekocht!quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tldr van het topic is:
Hij zocht al maanden het randje op met dmen met allemaal verschillende chicks. Op 1 avond ging het wel fout.
Maar hij wilt haar niet pijn doen dus verteld het haar niet.Want de relatie is van de rest zo goed! Hebben het al over kinderen en trouwen na 2 jaar.
Fijne samenvatting.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tldr van het topic is:
Hij zocht al maanden het randje op met dmen met allemaal verschillende chicks. Op 1 avond ging het wel fout.
Maar hij wilt haar niet pijn doen dus verteld het haar niet.Want de relatie is van de rest zo goed! Hebben het al over kinderen en trouwen na 2 jaar.
Het is irreëel om te denken dat je volledig aan iemands wensen kan voldoen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, ergens is dat toch ook zo? Anders heb je toch geen behoefte aan een ander?
Waarom kan dat niet beide dan? Er staat toch geen wetquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tldr van het topic is:
He wat? Vreemdgaan + een goede relatie hebben bedoel je? Dat is aan die vriendin om te bepalen he. Maarja als die het haar nooit verteld kan ze die beslissing ook niet makenquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:12 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet beide dan? Er staat toch geen wet
Nee ok, maar dan toch ook normaal om enige onzekerheid te kunnen voelen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het is irreëel om te denken dat je volledig aan iemands wensen kan voldoen.
Zeker, maar het is jammer wanneer angst en onzekerheid leiden tot ontkenning, negeren, vermijden, verbieden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ok, maar dan toch ook normaal om enige onzekerheid te kunnen voelen?
Orale seks is geen vreemdgaan in jouw boek? Als jouw vriendin een kerel pijpt dan is ze niet vreemdgegaan?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:33 schreef Joppiez het volgende:
Die chick heeft zijn lul in haar mond gehad en als een malle aan dat ding zitten zuigen. En hij haar poes gelikt. Lijkt mij gewoon seks ook al is er evt niet geneukt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:17 schreef Lenny77 het volgende:
Voor de rest geloof ik ook niet dat er geen seks is geweest.. Iets wat maanden een opbouw heeft en in een geile nacht eindigt zal niet tegen gehouden worden door het gebrek aan condooms. Het gezond verstand is dan al lang weg.
Gaat sowieso uitkomen als er meer dan twee (TS en die meid) van af weten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als TS de leugen vol kan houden tot en met zijn huwelijksdag, dan lachen de vrienden van TS de ballen uit de hun broek als TS "Ja" antwoordt op de vraag:"Blijft u haar trouw tot de dood u scheidt?"
Dat gelooft echt niemand meer en dus is het wel een heel duur toneelstukje op dat moment.
Mja, als er één klikt zijn ze allemaal de klos .....quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Gaat sowieso uitkomen als er meer dan twee (TS en die meid) van af weten.
Ik heb werkelijk nergens gelezen dat hij zich schuldig voelt tegenover zijn vriendin. Hij is wat teleurgesteld in zichzelf ja, en heeft ervan geleerd (rightquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:57 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Maandenlang aankloten met een ander en nu huilen dat je je zo schuldig voelt.
Bitch please
Als het geen doodzonde is kun je het ook gewoon opbiechten.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:38 schreef Elan het volgende:
Dit dus. Lekker de grens steeds een beetje verleggen en snuffelen en op den duur hapt er iemand.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hier gaat het al fout heJe jong voelen, man je bent 25, hoe jong wil je je voelen? Je was er gewoon naar op zoek en bent vreemd gegaan, eikel.
't is alleen vreemdgaan als het in je eigen bed plaatsvindt, waar je normaliter met je partner slaapt.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:23 schreef Haushofer het volgende:
Sowieso is het niet echt vreemdgaan als het in een andere provincie gebeurd.
Hoe zit dat dan als je het met de buurvrouw doet in je eigen bed? Want de buurvrouw en je vrouw zijn waarschijnlijk geen vreemden van elkaar.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
't is alleen vreemdgaan als het in je eigen bed plaatsvindt, waar je normaliter met je partner slaapt.
Het bed is niet gewend aan de buurvrouw dus is het vreemd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als je het met de buurvrouw doet in je eigen bed? Want de buurvrouw en je vrouw zijn waarschijnlijk geen vreemden van elkaar.
Goed punt. Is ook vreemdgaan dus. En hoe lang dien je vreemd te gaan voordat het bed zich heeft aangepast en het niet meer vreemd is voor het bed? (ik vraag dit voor een vriend)quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het bed is niet gewend aan de buurvrouw dus is het vreemd.
Maakt het eigenlijk toch wel extra pijnlijk voor zijn vriendin. Dat geen enkele gedachte aan haar TS blijkbaar tegen kan houden, maar hij te midden van de grootste hitsigheid bij gebrek aan condoom ineens wel denkt: nee dat gaat me te verquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:17 schreef Lenny77 het volgende:
Voor de rest geloof ik ook niet dat er geen seks is geweest.. Iets wat maanden een opbouw heeft en in een geile nacht eindigt zal niet tegen gehouden worden door het gebrek aan condooms. Het gezond verstand is dan al lang weg.
Buurgaan heet dat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als je het met de buurvrouw doet in je eigen bed? Want de buurvrouw en je vrouw zijn waarschijnlijk geen vreemden van elkaar.
Een geslachtsziekte of baby herinnert natuurlijk teveel aan het slippertje en dát is teveel voor TS zijn geweten.quote:Op zondag 18 september 2022 00:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk toch wel extra pijnlijk voor zijn vriendin. Dat geen enkele gedachte aan haar TS blijkbaar tegen kan houden, maar hij te midden van de grootste hitsigheid bij gebrek aan condoom ineens wel denkt: nee dat gaat me te ver
En hij heeft niet eens geneukt als ik het goed heb gezien?quote:Op donderdag 15 september 2022 16:05 schreef Metalfrost het volgende:
Dus je hebt even gesnoept van het single leven terwijl je een relatie hebt en wenst door te gaan op de stabiele voet terwijl je weet dat je ontrouw bent geweest tegen de persoon die al die stabiliteit biedt?
Je stabiliteit is een farce. Je zou je ogen uit de kop moeten schamen voor dit infantiele gedrag.
Dat vind ik ook wel erg als ik dit soort dingen lees. Het gaat er niet om hoe die meid zich gaat voelen maar om 'hoe zorg ik ervoor dat ze er niet achter komt', wat een extreem egoïstische gedachte is.quote:Op zondag 18 september 2022 00:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk toch wel extra pijnlijk voor zijn vriendin. Dat geen enkele gedachte aan haar TS blijkbaar tegen kan houden, maar hij te midden van de grootste hitsigheid bij gebrek aan condoom ineens wel denkt: nee dat gaat me te ver
Dat zegt hij inderdaad. Ik geloof er alleen geen zak van.quote:Op zondag 18 september 2022 13:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
En hij heeft niet eens geneukt als ik het goed heb gezien?
Hm, kan zomaar zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zegt hij inderdaad. Ik geloof er alleen geen zak van.
Met al zijn vriendenquote:Op donderdag 15 september 2022 16:05 schreef Metalfrost het volgende:
Dus je hebt even gesnoept van het single leven terwijl je een relatie hebt en wenst door te gaan op de stabiele voet terwijl je weet dat je ontrouw bent geweest tegen de persoon die al die stabiliteit biedt?
Je stabiliteit is een farce. Je zou je ogen uit de kop moeten schamen voor dit infantiele gedrag.
laten we wel zijn, het was het vooral dat flirtmeisje dat dat gewoonweg weigerde:quote:Op zondag 18 september 2022 00:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
vertaling is natuurlijk dat zij _hem_ eraan herinnerde dat _zij_ dat niet wilde doen, zoals ze op eerdere punten al veel kritischer was en aangaf niet happig te zijn het met een man met vaste vriendin te gaan doen, waardoor hij al eerdere tot behoorlijke direkte leugens overstapte (nl. dat hij een open relatie zou hebben en zn vriendin alles wist en instemde ermee, wat echter ongeloofwaardig maakt dat hij dan zonder condooms op stap gaat).quote:We worden er dan aan herinnerd dat we geen condooms hebben, dus penetratieve seks is geen optie.
Zeker als je vrienden het allemaal weten. Daar gaat zeker over geluld worden, of iemand verspreekt zich een keer.quote:Op maandag 19 september 2022 11:38 schreef junkiesietze het volgende:
geen zin om 5 paginas door te lezen,
Maar vreemdgaan komt 99% van de tijd altijd uit.
quote:Op donderdag 15 september 2022 15:53 schreef Nesta6 het volgende:
Het is een superstabiele en serieuze relatie met vertrouwen, goede communicatie
quote:Mijn vriendin weet verder niks van deze kant van mij
quote:maar ik merkte onbewust dat ze het niet leuk vond dat ik ging. Achteraf heeft ze daar gelijk over gekregen
quote:Vier dagen later stuurde ze me een DM stuurde over het volgende festival. Ze had kaartjes gekocht en ik zei dat we dan maar moesten afspreken ergens op die dag. Ik dacht toen nog niet na over de gevolgen.
quote:Ik wist nog steeds niet zeker hoe dit allemaal zou uitpakken en zei toch ja.
quote:Mijn vriendin keek me verward, boos en wantrouwend aan
quote:Ik ging terug naar mijn groep en vertelde mijn vriendin dat dit een random meid was met wie ik eerder een taxi had gedeeld.
quote:ik zei dat dat het taximeisje was, niet wist wat ze wilde en praatte er een beetje overheen.
quote:Ik gaf toen toch toe en antwoordde dat we gewoon wat konden gaan drinken en hield mijn bedoelingen zo vaag mogelijk.
quote:Ik liet haar met rust, maar na een paar uur word ik het zat en zeg ik dat ik dan maar met vrienden uit ga en haar alleen laat als ze zo blijft doen
quote:Ik verzekerde haar dat er niets aan de hand was en dat het gewoon haar eigen onzekerheden waren die opspeelde. Daarna was ze weer oké.
quote:Het bedrog werd op dit punt wel heel echt voor mijn gevoel.
quote:Ik probeer het vaag te houden en dat ik misschien niet zeker ben van mijn relatie.
quote:Ik lieg en zeg dat mijn vriendin het niet erg vindt en dat ze zich geen zorgen hoef te maken over haar.
quote:Op dit moment is het 7 uur 's ochtends en mijn vriendin belt me waarom ik niet thuis ben. Ik lieg en zeg dat ik na een feestje bij een vriend ben, dat ik wacht tot mijn telefoon is opgeladen en dat ik dan naar huis ga.
Mooi dat je verhaal vol zit met allerlei voorbeelden die de eerste zin onderschrijven.quote:Ik lieg tegen haar dat ik op een vriendenfeestje was.
nouja zomaar een half huis weggeven als boetedoening voor een beetje vreemdgaan is ook wel weer extreem natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt honderden kansen gehad om het af te kappen. Maar je hebt het niet gedaan.
Enige kans die je hebt is dat je vriendin het je vergeeft. Anders heb je het gewoon verkloot. Het zou je sieren om je nieuwbouwhuis aan haar te geven als ze het wil. Ik zou zeggen dat je niet in positie bent om dingen te willen of eisen.
haha ja gewoon beetje gaslighten... kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezustering wat erg dit... echt ziek.
Wat sneu voor die meid...
Ik weet wel een beetje hoe het voelt om gegaslight te worden helaas.
Je moet het echt zeggen tegen haar, eerlijk... en dan uitmaken. Ook voor je eigen gerustheid. Dit gaat ook aan jou vreten maar het ergste is het voor jouw vriendin... manmanman
nee hoor, als je relatie in de basis echt goed is dan praat je ook met je vriendin op het moment dat je gevoelens voor iemand anders hebt ontwikkeld.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
haha kijk TS liegt niet alleen tegen z'n vriendin maar ook tegen ons én zichzelfquote:Op donderdag 15 september 2022 23:29 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoe je het aanpakt.quote:Op maandag 19 september 2022 11:38 schreef junkiesietze het volgende:
Maar vreemdgaan komt 99% van de tijd altijd uit. En dat zorgt voor alleen maar meer gezeik dan als je het gewoon nu verteld.
Tuurlijk komt er een shitstorm over je heen, en daar heb je maar mee te dealen. Maar je hebt het wel eerlijk verteld.
en wat nou jong voelen, je bent 25 broekie
proest, juist dat gedrag was maandelang héél overduidelijk dat er wat aan het spelen was en je zou bijna vermoeden dat hij het erom deed om het te laten uitlekken....quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:20 schreef Landslide het volgende:
Moet wel lukken obv je gedrag de afgelopen maanden
Ga heen zeg.quote:Op zondag 18 september 2022 00:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja ik denk dat jij en @RM-rf daar wel gelijk in hebben. Lijkt me overigens nog geen reden voor mij om heen te gaanquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ga heen zeg.
Het enige wat hem tegen hield was die ander die ho zei.
Die niet zonder condoom wilde en het afgekapt heeft omdat ze geen bezette man wilde.
Hij is vooral bezig geweest met die ander overtuigen om hem te geven wat hij wilde.
Als zij ja had gezegd had hij het zonder condoom gedaan. Als zij geen stop had gezegd was hij daar nu nog geweest.
Dat was enkel spreekwoordelijk bedoeld.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:27 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja ik denk dat jij en @:RM-rf daar wel gelijk in hebben. Lijkt me overigens nog geen reden voor mij om heen te gaan
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen van mijn leeftijd vaak als broekie weg worden gezet.quote:Op maandag 19 september 2022 11:38 schreef junkiesietze het volgende:
Maar vreemdgaan komt 99% van de tijd altijd uit. En dat zorgt voor alleen maar meer gezeik dan als je het gewoon nu verteld.
Tuurlijk komt er een shitstorm over je heen, en daar heb je maar mee te dealen. Maar je hebt het wel eerlijk verteld.
en wat nou jong voelen, je bent 25 broekie
Je beschrijft het hier wel goed.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
proest, juist dat gedrag was maandelang héél overduidelijk dat er wat aan het spelen was en je zou bijna vermoeden dat hij het erom deed om het te laten uitlekken....
De vriendin kreeg het volop mee en heeft al letterlijk uitgesproken hem te verdenken dattie aan het vreemdgaan was, al voordat hij daadwerkelijk met die flirt gezoend had.
hij had zeer regelmatig met zn telefoon contact met haar, waarvan notificaties op het lockscreen kwamen met naam erbij en de vriendin heeft aangegeven dit regelmatig gezien te hebben en het haar al lang opgevallen was.
Op een festival liep hij met zn bezopen kop naar haar toe en gaat haar knuffelen en een vriend komt op hem toe om hem te vertellen dat zn vriendin dit opgevallen was en hij onmiddelijk terug moest komen (dus gestuurd door de vriendin die het gezien had).
Hij is op zn vreemdgaans-avond nog bezopen met die meid nadat ze al aan het zoenen waren langsgegaan bij een bar waar een vriend barman is om wat te drinken daar, om vooral zeker te zijn dat het verhaal de ronde gaat doen naar andere vrienden, geniaal!
echt, hij lijkt het serieus erom te doen om zn vreemdgaan vooral zo opvallend mogelijk te maken (misschien juist omdat hij dan zichzelf kan wijsmaken dat hij 'niks eraan gepland' heeft, anders had hij wel een klein beetje moeite gedaan zn sporen iig minimaal te verhullen; net als de weigering voorheen condooms te kopen is hij doodsbang een beetje zelfbewustzijn en planning in zn handelen te laten merken )
Toxic muchquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:57 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Je beschrijft het hier wel goed.
Misschien heb ik mezelf ook wel een beetje voor de gek gehouden door alles te bagatelliseren totdat het leed al geschiet was. Daar ben ik ook van geschrokken omdat ik toen echt niet meer kon ontkennen dat ik de grens ver overschreden had. Wat dat betreft vertrouw ik mezelf dus nu ook minder in dit soort situaties omdat ik altijd dacht wel in controle te zijn rondom verleidingen (die ik al dan niet zelf opzocht). Door het niet of minder op te zoeken maak ik het mezelf ook een stuk makkelijker.
Dat is een leerpunt dat ik meeneem uit dit hele verhaal. Tot nu toe gaat het gewoon weer goed tussen ons en daar blijf ik me voor inzetten
Ah, wat fijn dat het weer goed gaat, nadat je haar niet verteld hebt over je vreemdgaan- en gaslight-praktijkenquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:57 schreef Nesta6 het volgende:
Tot nu toe gaat het gewoon weer goed tussen ons en daar blijf ik me voor inzetten
Hier een opzetje voor een gewijzigde tekst.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:57 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Misschien heb ik mezelf ook wel een beetje voor de gek gehouden door alles te bagatelliseren totdat het leed al geschiet was. Daar ben ik ook van geschrokken omdat ik toen echt niet meer kon ontkennen dat ik de grens ver overschreden had. Wat dat betreft vertrouw ik mezelf dus nu ook minder in dit soort situaties omdat ik altijd dacht wel in controle te zijn rondom verleidingen (die ik al dan niet zelf opzocht). Door het niet of minder op te zoeken maak ik het mezelf ook een stuk makkelijker.
Dat is een leerpunt dat ik meeneem uit dit hele verhaal. Tot nu toe gaat het gewoon weer goed tussen ons en daar blijf ik me voor inzetten
Ik vind het een beetje vreemd dat je je een paar maanden met haar hebt opgegeild, zij in de contacten steeds zorgen had over je relatiestatus, jullie toch uiteindelijk in bed belanden, dat het alleen omdat jullie geen condooms hadden niet tot seks is gekomen (dat moet ik je wel meegeven, ken zat mensen die in de geilheid een baby of soa verspreiden), het op haar initiatief tot no contact is gekomen, en jij al die tijd gewoon aan het geilen bent geweest zonder haar af te houden omdat je een relatie heb.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:29 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
ach nee joh, je bent gewoon pas 25 en je leven vind je nu al een oude lullenleven,. Komt dat door haar? Waarom ging zij niet gewoon mee naar Sziget?quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Zeker.
Ja, klopt wat je zegt, maar zo werkt dat nu eenmaal... zij doet ook alsof ze een serieuze relatie wil, terwijl dat nog maar de vraag is.quote:Op woensdag 21 september 2022 06:32 schreef Nielsch het volgende:
TS heeft trouwens ook gelogen tegen die andere chick door te zeggen dat hij "niet meer zo zeker was over z'n huidige relatie" . Een hele bewuste leugen om haar in bed te krijgen nadat ze aangaf moeite te hebben met zijn relatieststatus. Dus niet alleen lieg je tegen je vriendin zodat je bij een ander kan zijn, je liegt ook tegen die ander zodat ze verder gaat dan ze eigenlijk wil. Allemaal voor je eigen gewin. Je manipuleert de boel wel lekker bij elkaar het TS.
Op zich prima advies maar z'n halve vriendenkring lijkt het te weten. Dus dat gaat toch wel uitkomen.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:03 schreef Frenky893 het volgende:
Iedereen word helemaal lijp hier![]()
Ik heb een hoop mensen in mijn leven gekend die zijn vreemd gegaan en nog steeds gewoon in dezelfde relatie zitten. Je bent natuurlijk lul maar we doen allemaal weleens debiele dingen.
Iedereen zegt hier dat je moet opbiechten, moet je juist niet doen. Of je blijft bij haar en doet vanaf nu normaal, of je zegt dat je niet meer van haar houd (of wat dan ook) en kapt ermee. Dat je bent vreemd gegaan nooit zeggen, daar heeft echt helemaal niemand wat aan en gaat zij alleen maar kapot. Achterlijk advies. Gewoon verder gaan met je leven en normaal doen, over 3 weken ben je het allemaal weer vergeten en is het huisje boompje beestje
quote:Op woensdag 21 september 2022 07:03 schreef Frenky893 het volgende:
Ik heb een hoop mensen in mijn leven gekend die zijn vreemd gegaan en nog steeds gewoon in dezelfde relatie zitten. Je bent natuurlijk lul maar we doen allemaal weleens debiele dingen.
Iedereen zegt hier dat je moet opbiechten, moet je juist niet doen. Of je blijft bij haar en doet vanaf nu normaal, of je zegt dat je niet meer van haar houd (of wat dan ook) en kapt ermee. Dat je bent vreemd gegaan nooit zeggen, daar heeft echt helemaal niemand wat aan en gaat zij alleen maar kapot. Achterlijk advies. Gewoon verder gaan met je leven en normaal doen, over 3 weken ben je het allemaal weer vergeten en is het huisje boompje beestje
En hoe kapot denk je dat ze gaat als ze achter het bedrog komt?quote:Op woensdag 21 september 2022 07:03 schreef Frenky893 het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op zich prima advies maar z'n halve vriendenkring lijkt het te weten. Dus dat gaat toch wel uitkomen.
Ach, het is lullig en niet netjes richting haar, maar haar wereld vergaat niet. Er gaat niemand dood, laat staan 'n dierbare. Er wordt niemand verkracht, afgeranseld, ze is niet al haar geld kwijt, haar baan kwijt, etc.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe kapot denk je dat ze gaat als ze achter het bedrog komt?
Achterlijk om daar niet bij stil te staan.
Ja, zo kun je alles wat krom is recht lullen.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, het is lullig en niet netjes richting haar, maar haar wereld vergaat niet. Er gaat niemand dood, laat staan 'n dierbare. Er wordt niemand verkracht, afgeranseld, ze is niet al haar geld kwijt, haar baan kwijt, etc.
Ze is gewoon een lul-de-behanger (voor haar dan) kwijt. Dat slijt wel.
Gaat niet om recht lullen, maar over hoe kapot ze is... dat valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wat krom is recht lullen.
Afhankelijk van wanneer ze er achter komt is ze mogelijk ook een huis kwijt. En mag ze gedeelde voogdij gaan regelen voor hun kind(eren).quote:Op woensdag 21 september 2022 09:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, het is lullig en niet netjes richting haar, maar haar wereld vergaat niet. Er gaat niemand dood, laat staan 'n dierbare. Er wordt niemand verkracht, afgeranseld, ze is niet al haar geld kwijt, haar baan kwijt, etc.
Ze is gewoon een lul-de-behanger (voor haar dan) kwijt. Dat slijt wel.
Jaaaa, dat kun jij voor iedereen bepalen.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gaat niet om recht lullen, maar over hoe kapot ze is... dat valt allemaal wel mee.
Ze praten alleen over kinderen. Ze hebben nog geen kinderen.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Afhankelijk van wanneer ze er achter komt is ze mogelijk ook een huis kwijt. En mag ze gedeelde voogdij gaan regelen voor hun kind(eren).
Afhankelijk van wanneer ze erachter komt. Misschien komt ze er pas over 2-3 jaar achter. Vertrouwen weg. Relatie kapot. Ouderschapsplan voor je 6 maanden oude tweeling maken.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze praten alleen over kinderen. Ze hebben nog geen kinderen.
Daarom zei ik ‘afhankelijk van wanneer ze erachter komt’. Een huis hebben ze al gekocht. Dus dat raakt ze mogelijk ook kwijt. En dat is fijn in de huidige woningmarkt.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze praten alleen over kinderen. Ze hebben nog geen kinderen.
Het probleem is denk ook deels het zonder-broekie gedeelte van het verhaal waar je op hebt aangestuurd.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:47 schreef Nesta6 het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen van mijn leeftijd vaak als broekie weg worden gezet.
mwah... probleem is nu net dat je hele verhaal twee belangrijke zwakke punten kent, die het 'berouw' dat je zegt te hebben een beetje ondergraven;quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:57 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
gokje, maar ik heb een bruin vermoeden dat hij er niet echt over nadenkt, maar vooral zijn vriendin er zo mee bezig is.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:36 schreef Frenky893 het volgende:
Beetje off topic misschien maar ik begrijp niet waarom je nu al denkt aan kinderen.
Ga jij er derhalve vanuit dat jouw vriendin wel eens een andere lul dan de jouwe afzuigt?quote:Op woensdag 21 september 2022 07:03 schreef Frenky893 het volgende:
Moet kunnen toch? (tegenwoordig)quote:Op woensdag 21 september 2022 13:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ga jij er derhalve vanuit dat jouw vriendin wel eens een andere lul dan de jouwe afzuigt?
Het ene moment wordt je voor hooghartig en egoistische narcist uitgemaakt. Het volgende moment word je weer als een trainbaar schoothondje afgeschilderd. Moet er wel om lachen en beiden zijn in ieder geval niet waar.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
gokje, maar ik heb een bruin vermoeden dat hij er niet echt over nadenkt, maar vooral zijn vriendin er zo mee bezig is.
Ergens komt TS me over als iemand die een beetje meewaait met anderen.
Zeer geliefd bij bepaalde dames als 'vriend die je goed kunt trainen' en kinderen krijgen is ook geen probleem als hij zelf niet in staat is z'n condooms te kopen
Beiden sluiten elkaar allerminst uit.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:00 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Het ene moment wordt je voor hooghartig en egoistische narcist uitgemaakt. Het volgende moment word je weer als een trainbaar schoothondje afgeschilderd. Moet er wel om lachen en beiden zijn in ieder geval niet waar.
De eerste zeker weten waar, de tweede is twijfelachtig.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:00 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Het ene moment wordt je voor hooghartig en egoistische narcist uitgemaakt. Het volgende moment word je weer als een trainbaar schoothondje afgeschilderd. Moet er wel om lachen en beiden zijn in ieder geval niet waar.
Begrijp je het verschil tussen eenmalig vreemdgaan en je relatie fixen vs. vreemdgaan, er jaren over zwijgen en als ze erachter komt dat je 5 jaar lang gelogen hebt het dan nog te fixen? De jaren bedrog tellen dan meer dan dubbel zo hard als het vreemdgaan zelf.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:37 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Nouja, als we even terug gaan de OP:quote:Op woensdag 21 september 2022 17:32 schreef Sfancta het volgende:
Maar als je er al lang uit bent dat je haar niks zegt, waarom dan dit topic?
Attention whoring?
quote:Op woensdag 21 september 2022 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Begrijp je het verschil tussen eenmalig vreemdgaan en je relatie fixen vs. vreemdgaan, er jaren over zwijgen en als ze erachter komt dat je 5 jaar lang gelogen hebt het dan nog te fixen? De jaren bedrog tellen dan meer dan dubbel zo hard als het vreemdgaan zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien hebben wij nog tipsquote:Op woensdag 21 september 2022 17:32 schreef Sfancta het volgende:
Attention whoring?![]()
Die vriendengroep he ... het is de vraag wie er gaat klikken ... en dan gaan ze allemaal nat![]()
Gast, dit is typisch een reactie van een narcist lol.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:00 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 21 september 2022 17:32 schreef Sfancta het volgende:
Attention whoring?
Wat wil je ermee zeggen?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:16 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Lol
Laten we doen alsof we nooit in klb komen.
Ziedend.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
Fijn dat je helemaal tevreden over jezelf bent. Wat zal jouw vriendin zichzelf gelukkig prijzen met zo'n perfecte partner als jij.
Geen idee wat je verder nog met dit topic wel bereiken, behalve het aan de rest van de wereld laten zien wat voor een geweldig persoon jij bent. Je bent een voorbeeld voor velen: was iedereen maar zo fantastisch, dan zou de wereld een stuk mooier zijn.
Dat was inderdaad de insteek van dit topic. Maar op het internet is het makkelijk om de nuance in situaties weg te laten, anderen in een hokje te plaatsen en te oordelen over andermans karakter obv een enkele situatie.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nouja, als we even terug gaan de OP:
"Zijn er hier mensen die ooit vreemd gegaan zijn en hoe hebben jullie dat voor jezelf verwerkt?"
Een huis-tuin-keuken-affaire, precies volgens het handboek vreemdgaan. Wel een lange lap tekst in de OP, maar verder generiek (grenzen bewust opgezocht en overschreden, geheimhouden omdat het welzijn je vriendin je niet genoeg boeit).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |