Ik kan het mij ook heel goed voorstellen hoor, het is heel begrijpelijk dat mensen op die manier reageren. Dat wat vanuit je individuele perspectief heel begrijpelijk is, maakt het voor het collectief echter alleen maar erger. Dat is wat ik er interessant aan vind.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik kan mij er wel wat bij voorstellen omdat je met een aankomst van 4 uur voor je vlucht nog altijd geen garantie heb dat je ook daadwerkelijk op tijd bent. Binnen afzienbare tijd moet ik zelf ook op het vliegtuig, en helaas ben ik zo onverstandig geweest een ticket via Schiphol te kopen. Ik was zo naïef om te denken dat het na de zomervakantie wel beter zou worden. Nu weet ik ook nog niet wat ik ga doen. Misschien arriveer ik ook wel gewoon op locatie met een zeer ruime marge.
Het blijft natuurlijk ook gewoon de schuld van Schiphol. Zij verkopen de slots aan de luchtvaartmaatschappijen die vervolgens vliegtickets verkopen aan hun klanten. Als Schiphol niet kan leveren, moeten ze gewoon niet verkopen of anders hun verplichtingen op een redelijke manier nakomen.
Hoezo? Het verantwoordelijke directielid heeft gisteren toch uitgebreid alle pers te woord gestaan? Het is een grote bende, maar ze probeert het wel uit te leggen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:47 schreef Red_85 het volgende:
En stil blijft het vanuit Schiphol.
Man, wat een bagger bedrijf is dat geworden.
Ja ik kan ook uitleggen dat het ons spijt. Maar dat we als directie in de afgelopen 6 maanden geen resultaten geboekt hebben om deze chaos te voorkomen is natuurlijk de vraag die beantwoord moet worden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoezo? Het verantwoordelijke directielid heeft gisteren toch uitgebreid alle pers te woord gestaan? Het is een grote bende, maar ze probeert het wel uit te leggen.
Dit is nep toch, toch... ?quote:
Ze begon met laten we niet beginnen met schuldigen aan te wijzenquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook uitleggen dat het ons spijt. Maar dat we als directie in de afgelopen 6 maanden geen resultaten geboekt hebben om deze chaos te voorkomen is natuurlijk de vraag die beantwoord moet worden.
Dat er ernstig gebrek aan zelfreflectie is bij dit bestuur maken ze wel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze begon met laten we niet beginnen met schuldigen aan te wijzen.
Waarom post je dit?quote:
Zelfs als het gebeurt door een of andere willekeurige idioot?quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat er niet hard en vaak genoeg geroepen kan worden dat Benschop moet oprotten![]()
Wil je een bal door je slaapkamerraam van Harry?quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zelfs als het gebeurt door een of andere willekeurige idioot?
Er is er maar een de grootste mongool en idioot en dat isquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:38 schreef Sodemieters het volgende:
Zelfs als het gebeurt door een of andere willekeurige idioot?
Is dat zo? Erger dan Hugo de Jonge? Erger dan Wopke Hoekstra? Erger dan Sywert? Erger dan Rutte?quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Er is er maar een de grootste mongool en idioot en dat is
Dick Benschop
Goeie vraag.quote:
De hele overheid is volledig zwakzinnig en kiest alleen vriendjes voor een functiequote:Op dinsdag 13 september 2022 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Er is er maar een de grootste mongool en idioot en dat is
Dick Benschop
of hij krijgt een andere baan di ehij kan verziekenquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:52 schreef Jed1Gam het volgende:
Benschop blijft daar nog tot zijn pensioen zitten.
Omdat ze worden gechanteerd door de leiding, kijk Jinek maar terugquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:36 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de beveiligers en het bagagepersoneel niet gaan staken. Er is een groot personeelstekort en de zomerbonus is weer afgeschaft. Zeker met de huidige inflatie erbij is dat niet uit te leggen.
Heb Jinek niet gezien maar hoe dan? Als een meerderheid meedoet met een staking van heeft Schiphol niet zoveel te willen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat ze worden gechanteerd door de leiding, kijk Jinek maar terug
Kijk Jinek maar terug, de moeite waardquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:44 schreef Breekfast het volgende:
Heb Jinek niet gezien maar hoe dan? Als een meerderheid meedoet met een staking van heeft Schiphol niet zoveel te willen.
Opnieuw stonden er lange rijen op de geplaagde luchthaven, al was de chaos minder dan op maandag.quote:,,Het is beschamend, een nachtmerrie. Internationaal is de reputatie van Schiphol te grabbel gegooid”, beziet hij de ellende die ook dinsdag voortduurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)an-nog-maanden-duren
12.35 vliegen en 10u aankomen is ook niet verstandig he ?quote:Op woensdag 14 september 2022 07:06 schreef Ellatjuh het volgende:
Ik vloog dus gisteren.
10 uur aanwezig en gelijk in de rij gaan staan ook al was de balie nog dicht.
Tegen de tijd dat ie open was waren we in de buurt, was na ruim een uur.
Rond kwart voor 12 naar de rij bij de veiligheidscontrole.
Was wel steeds spannender, omdat we 12:35 gingen vliegen..
Uiteindelijk kwart over 12 erdoor heen en toen goed doorstappen.
Stond al dat de gate ging sluiten..
En achter ons kwamen mensen aan rennen toen zelf ook maar een sprintje getrokken.
Net aan het vliegtuig gehaald en kwamen nog meer dus was niet de laatste maar was even spannend
Dit. Een incheckbalie die 1,5 uur voor vertrek opent? Welke is dat?quote:Op woensdag 14 september 2022 08:13 schreef Enawh het volgende:
[..]
12.35 vliegen en 10u aankomen is ook niet verstandig he ?
En 11u ging de incheckbalie pas open ?
Gewoon lekker ergens anders gaan werken, fuck schipholquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:36 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de beveiligers en het bagagepersoneel niet gaan staken. Er is een groot personeelstekort en de zomerbonus is weer afgeschaft. Zeker met de huidige inflatie erbij is dat niet uit te leggen.
Hoogstens bij het bagage inchecken.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maakt het nog eigenlijk uit of je economy of business vliegt?
Als de incheckbalie niet open is heeft het geen zin om 2,5u voor de incheckbalie te wachten.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit. Een incheckbalie die 1,5 uur voor vertrek opent? Welke is dat?
Met 4 uur van te voren had je dus niet hoeven rennen. Maar ieder z’n keuze.
Nu kom je aan met een rij en ben je niet de eerste. Dus nee het maakt wel uit. Je verliest tijd.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:38 schreef groenen het volgende:
[..]
Als de incheckbalie niet open is heeft het geen zin om 2,5u voor de incheckbalie te wachten.
Business class heb je toch je eigen rij bij de security? Die aan de rechterkant?quote:Op woensdag 14 september 2022 08:35 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoogstens bij het bagage inchecken.
Nee hij ging om 10:35 openquote:Op woensdag 14 september 2022 08:13 schreef Enawh het volgende:
[..]
12.35 vliegen en 10u aankomen is ook niet verstandig he ?
En 11u ging de incheckbalie pas open ?
Maar je bent nooit in 2,5 uur door de security rijen als het weer zo'n bende is.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu kom je aan met een rij en ben je niet de eerste. Dus nee het maakt wel uit. Je verliest tijd.
Daarbij advies van Schiphol om 4 uur aan te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |