Is bang dat hij niet zo'n afscheid als Kwintie krijgtquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker geen afscheid hoeven nemen is zn plan
jawel dat was stream 1quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke stream is dat?
dat is niet videoland
*kijkt naar klokquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
Is dat een ochtendjas?
[ afbeelding ]
Okee.quote:
Niemand heeft gemerkt dat Leila ontbrak bij het Centraal?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
Is dat een ochtendjas?
[ afbeelding ]
die was er toch gewoon?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niemand heeft gemerkt dat Leila ontbrak bij het Centraal?
Maandag weer een kans. Of twee.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:46 schreef MMXMMX het volgende:
Shit man ik heb alweer een vertrek gemist
maandag weerquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:46 schreef MMXMMX het volgende:
@spapaars neemt het misschien wel opquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:46 schreef MMXMMX het volgende:
quote:
nee dit video doe ik me niet anquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
Quincy vertrekt
Video, de laatste 2 minuten daar
https://streamable.com/a93987
quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:47 schreef RobjeGeus het volgende:
Martin heeft vanaf de casting veel contact gehad met Kim, bellen, videobelleb etc... hij is in haar teleur gesteld dat dit in het huis niet verder is gegaan.
Hij heeft haar nog niet gevraagd waarom.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Heeft Martin al wel met Kim er over gepraat?
quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
Martin stiekem een beetje vullieft?
echt!!quote:
Nou ja... zij loopt vandaag in ieder geval steeds ruzie te maken met Martin.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt!!
ik dacht kapper kim
kan ik me helemaal niks bij voorstellen dat zij een klik hadden
Open deuren ja.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
gooit vooral met cliches
he mop
Die met de pukkels en tatoosquote:
Student.quote:
Open uni Maastricht.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Open Universiteit in Maastricht
pittigquote:
heeftquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:59 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Die heeft, of had, toch een vriend?
zomerrrrrrrquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt Kenzi(?) elke keer in die topjes?
73 euro?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
ze hebben nog 73 in de pot
herstel boodschappen voor 73
ze zijn nu weer aan het bestellenquote:
omdat ze van de keuken helemaal niet weten wat er nu allemaal besteld wasquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:07 schreef BeriBeri het volgende:
Waarom gaan ze nu weer eten bestellen
wie denkt dat ?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:04 schreef Ireth het volgende:
"Kijkend Nederland ziet maar een half uurtje!"
Moeten ze dat even na gaan vragenquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze van de keuken helemaal niet weten wat er nu allemaal besteld was
Daar is de kookclub niet voor. Daar hebben ze een voedingsclub voor.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze van de keuken helemaal niet weten wat er nu allemaal besteld was
Dat zei Bertjequote:
het is zo onnodig ingewikkeldquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:10 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is de kookclub niet voor. Daar hebben ze een voedingsclub voor.
Je doet het toch nooit goed voor iedereen maar ze doen er hard hun best voorquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is zo onnodig ingewikkeld
dat ze het zelf niet meer snappen
oh de gaat zijn blauwe wonder erleven als hij de waarheit verteltquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zei Bertje![]()
"Wij weten hoe het écht is, kijkend Nederland ziet maar een half uurtje!"
in de keuken doen ze zeker hard hun bestquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:13 schreef engine het volgende:
[..]
Je doet het toch nooit goed voor iedereen maar ze doen er hard hun best voor
heel vreemd hoe Martin bezig is geweest met die snoepjes.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
Marciano verteld
dat Martin een snoepje in zijn zak heeft gestoken
niet gewoon gegeven
maar stiekem in zijn zak gestoken(die van Marciano)
Hebben de kijkers er ook wat aanquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt Kenzi(?) elke keer in die topjes?
het lijkt of alles naar Martin wijstquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
heel vreemd hoe Martin bezig is geweest met die snoepjes.
heb je wel goede avondstreamsquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:19 schreef Hunter het volgende:
Gevoel voor dagritme zijn ze ook behoorlijk kwijt. Ze gaan nu lunchen.
Omdat de boodschappen er pas net zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:19 schreef Hunter het volgende:
Gevoel voor dagritme zijn ze ook behoorlijk kwijt. Ze gaan nu lunchen.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
jammm
ze hebben die puist uitgeknepen
zegt gert jan![]()
quote:
Ja daar kan je goed ziek van zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar dat hij zo beroerd was
Geen idee. Had andere stream geluid aan, bbcquote:
Beetje saai iddquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
ben t gelul wel zat...
kom op, actie daaaaar
Rustig, ze motten ff allemaal bijkomen van daarstraks.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
ben t gelul wel zat...
kom op, actie daaaaar
Dat Kwinsie weg ging?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig, ze motten ff allemaal bijkomen van daarstraks.
Zoveel emoties etcquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaha, dat was heel heftig natuurlijk![]()
Lekker pitamintjes, dat ze maar kunnen schijten erdoor.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Twee broodjes per persoon 1 met pindakaas en 1 met appelstroop
Is wel fijn als je gewoon grote boodschap kan doenquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker pitamintjes, dat ze maar kunnen schijten erdoor.
Echt wel. Snap ook wel dat de meeste strontsjagrijnig zijn erdoor.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel fijn als je gewoon grote boodschap kan doen
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze de bammetjes er niet in leggen dan.![]()
Yep, zelf ook wel eens gehadquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel. Snap ook wel dat de meeste strontsjagrijnig zijn erdoor.
Hoe weten ze eigenlijk dat er 1 tomaat is gejat? Ik zag ze van de week toch bezig met een enorme schaal tomaten, dan mis je toch 1 tomaat niet?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
De tomatendief is een zij.
Maar val net in, weet verder niet over wie het gaat.
Er is veel verwarring door de tomaatjesdief, 1 dame wordt beschuldigd omdat ze een geintje erover maakte en dus zeggen ze dat zij het heeft gedaan maar zij ontkent.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
Op onze leeftijd hebben de meeste het wel een keer gehad, pruimen helpt ook goed ja, dacht ik gister ook aan toen ze moesten bestellen, bestel pruimen of pruimensap mensen, maar nee hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, zelf ook wel eens gehad![]()
Anders moeten ze pruimen sap kopen
Er lag er eentje op de grond en die stopte ze in haar mond waar ruben bijstond.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe weten ze eigenlijk dat er 1 tomaat is gejat? Ik zag ze van de week toch bezig met een enorme schaal tomaten, dan mis je toch 1 tomaat niet?
Aha, dat had ik weer niet meegekregen. Tis maar net op welke stream je aanheb en wat je kan volgen, daarom zo fijn dat er meer streamers zijn en dat hier ook tikken.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er lag er eentje op de grond en die stopte ze in haar mond waar ruben bijstond.
Ze zij dat je die mocht pakken.
Later zou ze grapje gezegd hebben
Zo snugger zijn ze blijkbaar nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op onze leeftijd hebben de meeste het wel een keer gehad, pruimen helpt ook goed ja, dacht ik gister ook aan toen ze moesten bestellen, bestel pruimen of pruimensap mensen, maar nee hoor.
gerry is het nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
Zelfs de oudere weten het niet daar blijkbaar, wij wel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo snugger zijn ze blijkbaar niet
Allemaal een schepje lijnzaad door de yoghurt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, zelf ook wel eens gehad![]()
Anders moeten ze pruimen sap kopen
Net op stream 2, vertelde meisje met wit t'shirt blond en aardige boobies het. En Ruben kwam erbij.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, dat had ik weer niet meegekregen. Tis maar net op welke stream je aanheb en wat je kan volgen, daarom zo fijn dat er meer streamers zijn en dat hier ook tikken.
Er zijn 3 blondjes die heel erg op elkaar lijken, ik heb het opgegeven wie wie is.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net op stream 2, vertelde meisje met wit t'shirt blond en aardige boobies het. En Ruben kwam erbij.
Ik kan meisje nog ff niet herkennen bij de foto's
of gewoon een stuk gaan lopen, al is het maar rondjes door de tuin, maar die beweging wil ook nog wel eens de darmen op gang brengen. En goed drinken, vooral water, helpt ook om de boel soepel te houden.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelfs de oudere weten het niet daar blijkbaar, wij wel.
Ik zou het niet weten.. misschien iemand anders welquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:34 schreef mario390 het volgende:
maar hoe zollen we weten wie waar slaapt?
ik weet nur wandy,kim, in 1 kamer
echt lastig die iddquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn 3 blondjes die heel erg op elkaar lijken, ik heb het opgegeven wie wie is.
In de ochtend lekker rondje lopen of wat ze in BB deden sportenquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:35 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon een stuk gaan lopen, al is het maar rondjes door de tuin, maar die beweging wil ook nog wel eens de darmen op gang brengen. En goed drinken, vooral water, helpt ook om de boel soepel te houden.
maar ze liggen en/of hangen heel de dag maar een beetje.
zij heeft in en ronde met 15 gezegtquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:36 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ook zomaar gerry zijn geweest hoor, die is toch niet heilig?
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
Quincy vertrekt
Video, de laatste 2 minuten daar
https://streamable.com/a93987
Zijn er ook wel die dat doen. Maar dat ga je ook niet de hele dag doen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de ochtend lekker rondje lopen of wat ze in BB deden sporten
Klopt helemaal wat je zegt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:35 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon een stuk gaan lopen, al is het maar rondjes door de tuin, maar die beweging wil ook nog wel eens de darmen op gang brengen. En goed drinken, vooral water, helpt ook om de boel soepel te houden.
maar ze liggen en/of hangen heel de dag maar een beetje.
hoeft ook niet de hele dag natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er ook wel die dat doen. Maar dat ga je ook niet de hele dag doen.
Dat is waarquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er ook wel die dat doen. Maar dat ga je ook niet de hele dag doen.
Hebben ze de kracht niet voorquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:43 schreef Verida het volgende:
[..]
hoeft ook niet de hele dag natuurlijkMaar wel 's morgens een half uurtje, na de lunch nog even wat rondjes en dan ben je al een eind op weg
Ik niet. live geklikt, nog steeds niet.quote:
Klopt want dat kan hij ook niet. koken. Hij heeft wel afgewassen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:46 schreef Sestra666 het volgende:
zijn er weer
klopt mijn gevoel, dat bert nog nooit wat gedaan heeft in de keuken?
tegelwaardigquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
Esther haar naam is in de slijk gegaan.
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:51 schreef Sestra666 het volgende:
hij heeft 2 vreselijke episodes gehad, je moet aan het ergste denken, want hij wil t niet op tv zeggen..
oke naar huis dan maar
als het echt zo erg is, hoe is hij dan door de psychologische screening gekomen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:51 schreef Sestra666 het volgende:
hij heeft 2 vreselijke episodes gehad, je moet aan het ergste denken, want hij wil t niet op tv zeggen..
oke naar huis dan maar
Ik meende een burnout.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:51 schreef Sestra666 het volgende:
oke naar huis dan maar
hij voelde zich goed toen denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
als het echt zo erg is, hoe is hij dan door de psychologische screening gekomen.
dat zet ik erbijquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann niet videoland zijn
bij ons staat het datum niet
daar hebben we vanmorgen van mogen genietenquote:
Goed plan dan om hier aan mee te doen.quote:
precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed plan dan om hier aan mee te doen.
Wat een verhaal.quote:
7quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:58 schreef Gia het volgende:
Hoeveel pruiken heeft Moraima bij zich? Is dat al bekend?
quote:
Dat moet ik zienquote:
en vooral meedoen aan een RLSquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, dan moet je er zeker een jaartje tussenuit
Ik vind het best goed staanquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand alsjeblieft die vlechtjes bij Djedi uit het haar halen
als hij er nu overal een paar drupjes zonnebloemolie tussen doetquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:00 schreef Hendrik83 het volgende:
Scharnier pen oppoetsen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:02 schreef engine het volgende:
Lekker dingen fixen die niet kapot zijn
Ik denk afschuren zodat hij beter werkt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:00 schreef Hendrik83 het volgende:
Scharnier pen oppoetsen.
[ afbeelding ]
ze pieptenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:02 schreef engine het volgende:
Het schijnt behoorlijk te piepen, ook al gehoord, dus zal daarvoor zijn, iets anders kan ik niet verzinnen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:02 schreef engine het volgende:
ijzer op ijzer kan piepenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het schijnt behoorlijk te piepen, ook al gehoord, dus zal daarvoor zijn, iets anders kan ik niet verzinnen.
Leila is de dief. 300%.Ze had gezegd dat ze dat doet om te overleven.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
de mannen laten hun psychologische gedachten los op alle deelnemers
wie reageert waarom op een bepaalde manier
quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:03 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Leila is de dief. 300%.Ze had gezegd dat ze dat doet om te overleven.
Ze hadden alleen geen olie meer dus misschien deze oplossing, kweet ook niet of ze inmiddels wel olie hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ijzer op ijzer kan piepen
ietsje smeren
WD40quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ijzer op ijzer kan piepen
ietsje smeren
zonnebloemoliequote:Op vrijdag 9 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hadden alleen geen olie meer dus misschien deze oplossing, kweet ook niet of ze inmiddels wel olie hebben.
Dat zouden ze kunnen gebruiken dan maar als dit werkt, prima toch en erik voelt zich nuttig. win win.quote:
heerlijk die mannenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:04 schreef itsme46 het volgende:
Ze gaan weer los op Martin = boven.
Snoepies uitdelen enzo.
niks mis mee inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zouden ze kunnen gebruiken dan maar als dit werkt, prima toch en erik voelt zich nuttig. win win.
Ja. Waar is de chips dan, wie heeft het dan.quote:
ik denk ook dat Martin een vies spelletje heeft geprobeerd te spelenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Genieten he.
Martin had zijn zakken vol met snoep.
fan van de mannenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Waar is de chips dan, wie heeft het dan.
Echt beter om naar hun te luisteren dan naar een paar dames.
Ja en dus vet betrapt is.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook dat Martin een vies spelletje heeft geprobeerd te spelen
Soberso smerig mannetje die schele sjarrel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook dat Martin een vies spelletje heeft geprobeerd te spelen
Ik heb deze week Martin wel boven zien lopen met een zak chips.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Waar is de chips dan, wie heeft het dan.
Echt beter om naar hun te luisteren dan naar een paar dames.
wie?quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:07 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Soberso smerig mannetje die schele sjarrel.
Zou me niets verbazen dat hij gewoon de dief is onder het motto ik ben de manager dus ik verdien het meer. Ook die melk gisteren. Ja ik denk het bijna wel hoor. Vieze galbak vind ik het die Martin.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:08 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik heb deze week Martin wel boven zien lopen met een zak chips.
Hij nam er wat chippies uit en legde die zak in een kast.
Want?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand alsjeblieft die vlechtjes bij Djedi uit het haar halen
Yep. Dus betrapt met snoepies in zijn zak en een zak chips boven.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat hij gewoon de dief is onder het motto ik ben de manager dus ik verdien het meer. Ook die melk gisteren. Ja ik denk het bijna wel hoor. Vieze galbak vind ik het die Martin.
Stem vind ik ook niet bij hem passenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:17 schreef D. het volgende:
Tommy-Lee 27 kan ik niet bevatten. Hij lijkt echt 16
Ze maken de scharnieren soepeler zodat het minder pieptquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
wat zijn de meiden in werkkamer
an het doen?
ik kann me ook niet vorstellen dat hij weet wie tommy lee isquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stem vind ik ook niet bij hem passen
quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:17 schreef D. het volgende:
Tommy-Lee 27 kan ik niet bevatten. Hij lijkt echt 16
Maar het wordt er per definitie niet beter van.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:24 schreef D. het volgende:
Goed te zien dat ze even met iets anders bezig zijn dan praten over eten, en wat daar allemaal mis bij gaat
martin kwam al weer met een bla bla verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:24 schreef D. het volgende:
Goed te zien dat ze even met iets anders bezig zijn dan praten over eten, en wat daar allemaal mis bij gaat
Ik geef het 5 minutenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:24 schreef D. het volgende:
als ze goed bezig zijnquote:
is inderdaad wel lekker om al je spanning uit je lijf te krijgenquote:
Zeker.. lekker actief bezig in de buiten luchtquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
is inderdaad wel lekker om al je spanning uit je lijf te krijgen
En woensdagavond was ook al content voor een weekquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben content voor een week na die discussie van gisterenavond en vanochtend. Zo halen ze de tijd nooit echt in tussen streams en uitzending, het blijft dan ruim een week achter. Vanaf vanavond zien we pas wat er vanaf zondagavond ook op de streams te zien was
Lekker in andermans spullen gaan rommelen dan. De DIEF moet gevonden worden.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
mexx verdenkt iemand
die daglenzen heeft
inspector Enginequote:Op vrijdag 9 september 2022 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker in andermans spullen gaan rommelen dan. De DIEF moet gevonden worden.
Ik zou eerst in haar eigen rommel gaan zoekenquote:
nee zondagquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
is vanavond bonte avond?
weet ik dat ik niet hoef te kijken
een bonte avond is een avond waarbij iedereen een stukje opvoertquote:
NIET LEUKquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
een bonte avond is een avond waarbij iedereen een stukje opvoert
de 1 gaat zingen
de ander dansen
weer een ander goochelen ofzo
wat je goed kan en leuk vindt
Mij nie bellenquote:
aw Rolf was leuk jaquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Deed me aan dat spelletje denken, met Rolf Wouters
Dat is een tijd geleden.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Deed me aan dat spelletje denken, met Rolf Wouters
Een hij toch?quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
mexx verdenkt iemand
die daglenzen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |