Ja. Waar is de chips dan, wie heeft het dan.quote:
ik denk ook dat Martin een vies spelletje heeft geprobeerd te spelenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Genieten he.
Martin had zijn zakken vol met snoep.
fan van de mannenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Waar is de chips dan, wie heeft het dan.
Echt beter om naar hun te luisteren dan naar een paar dames.
Ja en dus vet betrapt is.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook dat Martin een vies spelletje heeft geprobeerd te spelen
Soberso smerig mannetje die schele sjarrel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook dat Martin een vies spelletje heeft geprobeerd te spelen
Ik heb deze week Martin wel boven zien lopen met een zak chips.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Waar is de chips dan, wie heeft het dan.
Echt beter om naar hun te luisteren dan naar een paar dames.
wie?quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:07 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Soberso smerig mannetje die schele sjarrel.
Zou me niets verbazen dat hij gewoon de dief is onder het motto ik ben de manager dus ik verdien het meer. Ook die melk gisteren. Ja ik denk het bijna wel hoor. Vieze galbak vind ik het die Martin.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:08 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik heb deze week Martin wel boven zien lopen met een zak chips.
Hij nam er wat chippies uit en legde die zak in een kast.
Want?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand alsjeblieft die vlechtjes bij Djedi uit het haar halen
Yep. Dus betrapt met snoepies in zijn zak en een zak chips boven.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat hij gewoon de dief is onder het motto ik ben de manager dus ik verdien het meer. Ook die melk gisteren. Ja ik denk het bijna wel hoor. Vieze galbak vind ik het die Martin.
Stem vind ik ook niet bij hem passenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:17 schreef D. het volgende:
Tommy-Lee 27 kan ik niet bevatten. Hij lijkt echt 16
Ze maken de scharnieren soepeler zodat het minder pieptquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
wat zijn de meiden in werkkamer
an het doen?
ik kann me ook niet vorstellen dat hij weet wie tommy lee isquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stem vind ik ook niet bij hem passen
quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:17 schreef D. het volgende:
Tommy-Lee 27 kan ik niet bevatten. Hij lijkt echt 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |