Is bang dat hij niet zo'n afscheid als Kwintie krijgtquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker geen afscheid hoeven nemen is zn plan
jawel dat was stream 1quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke stream is dat?
dat is niet videoland
*kijkt naar klokquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
Is dat een ochtendjas?
[ afbeelding ]
Okee.quote:
Niemand heeft gemerkt dat Leila ontbrak bij het Centraal?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
Is dat een ochtendjas?
[ afbeelding ]
die was er toch gewoon?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niemand heeft gemerkt dat Leila ontbrak bij het Centraal?
Maandag weer een kans. Of twee.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:46 schreef MMXMMX het volgende:
Shit man ik heb alweer een vertrek gemist
maandag weerquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:46 schreef MMXMMX het volgende:
@spapaars neemt het misschien wel opquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:46 schreef MMXMMX het volgende:
quote:
nee dit video doe ik me niet anquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
Quincy vertrekt
Video, de laatste 2 minuten daar
https://streamable.com/a93987
quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:47 schreef RobjeGeus het volgende:
Martin heeft vanaf de casting veel contact gehad met Kim, bellen, videobelleb etc... hij is in haar teleur gesteld dat dit in het huis niet verder is gegaan.
Hij heeft haar nog niet gevraagd waarom.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Heeft Martin al wel met Kim er over gepraat?
quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
Martin stiekem een beetje vullieft?
echt!!quote:
Nou ja... zij loopt vandaag in ieder geval steeds ruzie te maken met Martin.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt!!
ik dacht kapper kim
kan ik me helemaal niks bij voorstellen dat zij een klik hadden
Open deuren ja.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
gooit vooral met cliches
he mop
Die met de pukkels en tatoosquote:
Student.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |