Er is veel verwarring door de tomaatjesdief, 1 dame wordt beschuldigd omdat ze een geintje erover maakte en dus zeggen ze dat zij het heeft gedaan maar zij ontkent.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
De tomatendief is een zij.
Maar val net in, weet verder niet over wie het gaat.
Op onze leeftijd hebben de meeste het wel een keer gehad, pruimen helpt ook goed ja, dacht ik gister ook aan toen ze moesten bestellen, bestel pruimen of pruimensap mensen, maar nee hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, zelf ook wel eens gehad![]()
Anders moeten ze pruimen sap kopen
Er lag er eentje op de grond en die stopte ze in haar mond waar ruben bijstond.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe weten ze eigenlijk dat er 1 tomaat is gejat? Ik zag ze van de week toch bezig met een enorme schaal tomaten, dan mis je toch 1 tomaat niet?
Aha, dat had ik weer niet meegekregen. Tis maar net op welke stream je aanheb en wat je kan volgen, daarom zo fijn dat er meer streamers zijn en dat hier ook tikken.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er lag er eentje op de grond en die stopte ze in haar mond waar ruben bijstond.
Ze zij dat je die mocht pakken.
Later zou ze grapje gezegd hebben
Zo snugger zijn ze blijkbaar nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op onze leeftijd hebben de meeste het wel een keer gehad, pruimen helpt ook goed ja, dacht ik gister ook aan toen ze moesten bestellen, bestel pruimen of pruimensap mensen, maar nee hoor.
gerry is het nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
De tomatendief is een zij.
Maar val net in, weet verder niet over wie het gaat.
Zelfs de oudere weten het niet daar blijkbaar, wij wel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo snugger zijn ze blijkbaar niet
Allemaal een schepje lijnzaad door de yoghurt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, zelf ook wel eens gehad![]()
Anders moeten ze pruimen sap kopen
Net op stream 2, vertelde meisje met wit t'shirt blond en aardige boobies het. En Ruben kwam erbij.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, dat had ik weer niet meegekregen. Tis maar net op welke stream je aanheb en wat je kan volgen, daarom zo fijn dat er meer streamers zijn en dat hier ook tikken.
Er zijn 3 blondjes die heel erg op elkaar lijken, ik heb het opgegeven wie wie is.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net op stream 2, vertelde meisje met wit t'shirt blond en aardige boobies het. En Ruben kwam erbij.
Ik kan meisje nog ff niet herkennen bij de foto's
of gewoon een stuk gaan lopen, al is het maar rondjes door de tuin, maar die beweging wil ook nog wel eens de darmen op gang brengen. En goed drinken, vooral water, helpt ook om de boel soepel te houden.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelfs de oudere weten het niet daar blijkbaar, wij wel.
Ik zou het niet weten.. misschien iemand anders welquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:34 schreef mario390 het volgende:
maar hoe zollen we weten wie waar slaapt?
ik weet nur wandy,kim, in 1 kamer
echt lastig die iddquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn 3 blondjes die heel erg op elkaar lijken, ik heb het opgegeven wie wie is.
In de ochtend lekker rondje lopen of wat ze in BB deden sportenquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:35 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon een stuk gaan lopen, al is het maar rondjes door de tuin, maar die beweging wil ook nog wel eens de darmen op gang brengen. En goed drinken, vooral water, helpt ook om de boel soepel te houden.
maar ze liggen en/of hangen heel de dag maar een beetje.
zij heeft in en ronde met 15 gezegtquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:36 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ook zomaar gerry zijn geweest hoor, die is toch niet heilig?
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
Quincy vertrekt
Video, de laatste 2 minuten daar
https://streamable.com/a93987
Zijn er ook wel die dat doen. Maar dat ga je ook niet de hele dag doen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de ochtend lekker rondje lopen of wat ze in BB deden sporten
Klopt helemaal wat je zegt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:35 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon een stuk gaan lopen, al is het maar rondjes door de tuin, maar die beweging wil ook nog wel eens de darmen op gang brengen. En goed drinken, vooral water, helpt ook om de boel soepel te houden.
maar ze liggen en/of hangen heel de dag maar een beetje.
hoeft ook niet de hele dag natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er ook wel die dat doen. Maar dat ga je ook niet de hele dag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |