Kim Dquote:Op donderdag 8 september 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb wat moeite om de blonde dames uit elkaar te houden .. wie is nou die in het gele shirt?
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:51 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat dit Kim D was
[ afbeelding ]
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:51 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat dit Kim D was
[ afbeelding ]
Baard nog korter en snor nog korterquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
stukken beter
maar baard mag nog korter
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Baard nog korter en snor nog korter
maar het is al wel een hele verbetering
Ik wil ook niet weten hoeveel haar er onder dat t-shirt zit.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
stukken beter
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten hoeveel haar er onder dat t-shirt zit.
hij heeft zich voor de verkeerde RLS opgegevenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:58 schreef Ireth het volgende:
Berend "maar dat kunnen we niet op de 1e avond van de liveshow doen.."
Liveshow???
nu nog een strak sportschema en hij komt uit het huis als een halfgodquote:Op donderdag 8 september 2022 17:00 schreef Benny het volgende:
Berend Botje liet een klusje klaren
Met een kop vol vieze haren
Z'n haartjes recht
Z'n haartjes krom
Nu lijkt Berendje Botje niet zo stom
Nope. Is telkensquote:Op donderdag 8 september 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie dat de uitzending (die ik niet kijk) vanavond om 18:20 is ... was dat niet eerst om 19.00 uur .. en is het dus nu al verplaatst?
Weer een achter de feiten aanlopende RLSquote:Op donderdag 8 september 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En geen uitzendingen in het weekend zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. de (firefox) plugin 600% sound volume komt weer goed van pasquote:Op donderdag 8 september 2022 17:08 schreef MacDeMarco het volgende:
top geluid weer. bijna op max met koptelefoon.
De stem in 3... 2... 1... *PIIIIEEEEP* Dondershardquote:Op donderdag 8 september 2022 17:08 schreef MacDeMarco het volgende:
top geluid weer. bijna op max met koptelefoon.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:11 schreef Benny het volgende:
[..]
De stem in 3... 2... 1... *PIIIIEEEEP* Dondershard
'Tinnitus toename onder RLS kijkers'quote:Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]vorige keer bijna een gehoorbeschadiging opgelopen door dat alarm/de stem. Dat kunnen ze dan opeens wel op 'normaal volume''
Als ik hun was zou ik de frikandellen bewaren en er tegen het einde van het programma in handelen. Heb je zo je miljoen terugverdient. Na het nieuws dat er een tekort aan frikandellen dreigt.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Patat en frikandellen komen binnenkort
Madeleine helemaal in extase
helemaal eraf is beterquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
stukken beter
Denk ik niet, dan krijgt hij een bol saai gezicht. Met de baard en snor krijg je nog een beetje interessante trekjesquote:
heeft gister toch 24 uur aangevraagd?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als die eruit gestemd wordt..
Ah niet mee gekregen..quote:Op donderdag 8 september 2022 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heeft gister toch 24 uur aangevraagd?
Mist hij zijn nieuwe lippen? Die liggen vast klaar bij Diana Gabriels in de vriezerquote:Op donderdag 8 september 2022 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja als 24/7 tiktokt en dan ineens niet, ga je wel merken jaquote:
Is toch al weer gesust. Hem is beloofd door Martin dat er wat meer te eten zal zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, begin van de middag vandaag. Als chantage omdat ie beter veeetvoer wil hebben..quote:Op donderdag 8 september 2022 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh dan heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, begin van de middag vandaag. Als chantage omdat ie beter veeetvoer wil hebben..
Beetje fris denk ik zonder dekentjequote:Op donderdag 8 september 2022 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begint het nu al weer, liggen onder een dekentje?
Dat is nooit zo expliciet beweerd....quote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
er mogen geen nieuwe bewoners in
stomme tt
Dus ook dit Mediageiltje weer uit als een nachtkaars... hoevaak Febo nog Exitchantages pikt, en zeker van een gelekaarthouderquote:Op donderdag 8 september 2022 18:06 schreef Hendrik83 het volgende:
Quincy blijft!
en hij begint over oempaloempa en SL
Kan jij even opletten of iemand een extra bord met eten pakt?quote:
hoezo?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kan jij even opletten of iemand een extra bord met eten pakt?
Gisteren had een bewoner twee borden met eten gepakt, terwijl iedereen er maar eentje mocht.quote:
Nee hij heeft besloten dat hij blijft.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:29 schreef spapaars het volgende:
Nou ik vraag me af of Quincy echt gaat, het is nogal een drama queen.
Nou een bevestiging, hij vraagt nogal wat aandacht.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:29 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nee hij heeft besloten dat hij blijft.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]de fles zou zich er thuis voelen.
Diehoor je niet klagen...quote:
Over zegt iemand.quote:
Volgens mij eten ze al ruim een week rijst.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:38 schreef mario390 het volgende:
dat is nu echt en goede maltijd
daar moet niemand klagen
Twee bewonersquote:
Ah, dat zijn vast die van gisterenquote:Op donderdag 8 september 2022 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Twee bewonerser zijn twee bordjes over blijkbaar.
ja weinigstens niet 1 weekquote:Op donderdag 8 september 2022 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze al ruim een week rijst.
Inderdaad, zoiets hadden ze ook met BBquote:Op donderdag 8 september 2022 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja weinigstens niet 1 week
rijst met broccoli
quote:Op donderdag 8 september 2022 18:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets hadden ze ook met BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |