abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 september 2022 @ 13:06:47 #1
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205877765


pi_205877772
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:02 schreef ExTec het volgende: [..] Ik zou er met een fuckin' boog om heen lopen. Voor je het weet is die loodde voering ineens van pisbakken ijzer, en heeft de 'directeur' het verschil in z'n zak gestoken. Voor de rest heeft het westen meer da n genoeg technologie conglomeraten die volop ervaring hebben met kerncentrales bouwen, dus ik zie volstrekt niet wat dat overblijfsel van de USSR te bieden heeft, behalve risico.
Die reactors staan best wel bekend als betrouwbaar.
quote:
. Nuclear reactors made in Russia are known as VVER -- an abbreviation for the Russian vodo-vodyanoi enyergeticheskiy reactor (water-water energetic reactor). These reactors use water both as a coolant and as a moderator and were originally developed in the Soviet Union. There are several versions of VVERs (such as the VVER-440 and VVER-1000), with the volume of power being one of the significant differences. Currently, there are 11 countries where various types of VVERs are operating, including Bulgaria, the Czech Republic, Hungary, and Finland. On top of that, other countries such as Egypt, Turkey, and Argentina currently have these reactors under construction or plan to build them. Russia is considered the world leader when it comes to the export of nuclear plant development. Between 2012 and 2021, Rosatom initiated construction of 19 nuclear reactors; 15 of these were initiated abroad. That is far more than the next most prolific providers: China, France, and South Korea. Although China started building 29 reactors during the same period, only two of them were initiated abroad. France started building two reactors abroad, and South Korea four.
Misschien kun je beter om de Franse en Belgische reactors lopen want die barsten van de scheuren. Maar OK we kunnen goed zonder. Om Nou te zeggen dat er geen expertise zit is gewoonweg niet waar.

Ohja bron:
https://www.rferl.org/amp(...)aphics/32014247.html
Vakman pur sang
pi_205877794
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja klopt, en ook gezien welke centrales ze allemaal gebouwd hebben?
Ja, ik ken ze wel.
Zo'n 80% van wat ze bouwen is buiten Rusland.
Je kunt je alleen afvragen of je tientallen jaren in zee wilt gaan met een onbetrouwbare partij gerund door de overheid.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 7 september 2022 @ 13:15:47 #5
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205877824
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Om Nou te zeggen dat er geen expertise zit is gewoonweg niet waar.
Maar volgens mij stelt helemaal niemand dat.
&lt;signature here&gt;.
pi_205877837
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar volgens mij stelt helemaal niemand dat.
Jawel daar begon de discussie mee ;)
Vakman pur sang
pi_205877850
Ik zei, Russen zijn juistgoed in de bouw van kerncentrales
Met als antwoord:
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Goeie comedy dit.
Vakman pur sang
pi_205877858
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jawel daar begon de discussie mee ;)
Ah, je laat de post daarvoor dus gewoon weg?

Jij reageerde ergens op. Daar begon het mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 10:45 schreef Alpha0 het volgende:
Als je ziet hoe Rusland met kerncentrales omgaat (nu, Tjernobyl) dan wil je dat de Russische grens geen meter verder naar het Westen opschuift. Dus eisen dat ze Oekrane onmiddellijk verlaten en zo niet dan troepen naar Oekrane om de Russen daar te verjagen en uiteraard Oekrane van de NAVO lid maken. Ze hebben er echt zelf om gevraagd. Geen softe aanpak meer.
pi_205877874
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:12 schreef Aether het volgende:

[..]
Ja, ik ken ze wel.
Zo'n 80% van wat ze bouwen is buiten Rusland.
Je kunt je alleen afvragen of je tientallen jaren in zee wilt gaan met een onbetrouwbare partij gerund door de overheid.
Ja tuurlijk wil je dat niet. Die vvev440 reactors draaien alleen op een unieke brandstof met 1 fabrikant: Rusland. Laten die nou vooral staan in slovakije en Hongarije.

Maar China doet het zelfde.

Voordeel is wel, door er een niet winstgevend staatsbedrijf van te maken kun je op veel grotere schaal en sneller dingen bereiken.
Die Chinezen en Russen bouwen binnen 5 jaar een complete centrale, het westen doet er 15-20 jaar over, met name door inefficinte in het proces door politiek.
Vakman pur sang
  woensdag 7 september 2022 @ 13:23:55 #10
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205877890
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zei, Russen zijn juistgoed in de bouw van kerncentrales
Met als antwoord:
[..]

Goed is relatief?

Zijn er dan ook nog partijen die slecht zijn in die dingen bouwen?

Als je kijkt naar mogelijke scenario's waarin het mis kan gaan,

En dan is het ergste: voor meerdere eeuwen grondgebied niet meer kunnen gebruiken, staat rus eenzaam bovenaan met de aller ergste kernramp ooit.
&lt;signature here&gt;.
pi_205877897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, je laat de post daarvoor dus gewoon weg?

Jij reageerde ergens op. Daar begon het mee.
Ja dat bedoel ik. De Russen weten heus wel hoe met een kerncentrale om te gaan. Ze hebben ook al die oekrainse centrales gebouwd en onderhouden.
Denk eerder dat de Oekraners er een potje van kunnen maken daar.
Vakman pur sang
pi_205877907
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Chinezen en Russen bouwen binnen 5 jaar een complete centrale, het westen doet er 15-20 jaar over, met name door inefficinte in het proces door politiek.
Vooral omdat ze in China en Rusland totaal anders werken. Lastige bewoners worden verplicht uitgekocht of moeten opkrassen. Terwijl er hier onderzoek gedaan wordt en er bezwaarprocedures zijn. Sneller is niet altijd beter.
pi_205877909
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Goed is relatief?

Zijn er dan ook nog partijen die slecht zijn in die dingen bouwen?

Als je kijkt naar mogelijke scenario's waarin het mis kan gaan,

En dan is het ergste: voor meerdere eeuwen grondgebied niet meer kunnen gebruiken, staat rus eenzaam bovenaan met de aller ergste kernramp ooit.
Ja dat is bekend. Een enorme ramp met een verouderd ontwerp en domme menselijke fouten.
Daarom ook die andere reactor ontwerpen.
Vakman pur sang
pi_205877915
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Vooral omdat ze in China en Rusland totaal anders werken. Lastige bewoners worden verplicht uitgekocht of moeten opkrassen. Terwijl er hier onderzoek gedaan wordt en er bezwaarprocedures zijn. Sneller is niet altijd beter.
Ik bedoel meer de centrales die ze over de wereld plaatsen. Bangladesh, Iran, Egypte, enz
Vakman pur sang
pi_205877923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 12:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Veel mensen in West Europa dachten dat je met gedeelde economische belangen zo'n conflict kunt voorkomen en relaties tussen landen kunt herstellen. Naief? Wellicht. Echter de intentie was goed en tussen FR-DE werkte het wel. Het grote verschil is waarschijnlijk dat het tussen democratin onderling wel werkt maar niet met een dictatuur. Maar wat moet je anders? Constant in argwaan en staat van oorlog met elkaar verkeren? De wens op normale relaties is heel begrijpelijk en ik kan het West Europa dan ook moeilijk kwalijk nemen.
Normale relaties met de Russen is natuurlijk prachtig. Ik hoop dat we ooit een normale relatie met de Russen zullen hebben. Maar het probleem was natuurlijk dat wij onze strategische veiligheid te grabbel hebben gegooid voor goedkope energie. Zelfs na 2008 Georgi oorlog en 2014 invasie van Oekrane waaruit bleek dat de Russen helemaal niet hervormd waren. Wij als Nederland hebben ook nog eens mh17 voor onze kiezen gekregen. Alles bleef zo goed als business as usual. Was dat naef of doelbewust je veiligheid te grabbel gooien, omdat je graag goedkope energie wilde? En nu betalen daar de tol voor. Onze huidige energie crisis hebben we mede te danken aan onze eigen handelen in de energie sector. Niet alleen de relatie met de Russen maar ook dat sommige landen in Europa dachten zomaar ff alle nucleaire centrales uit te kunnen schakelen. Of stoppen met gas productie in Groningen for that matter. Er was heel veel politiek gestoeld op wishful/idealistisch thinking ipv politiek gestoeld op realisme.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 13:27:27 #16
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205877924
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Goed is relatief?

Zijn er dan ook nog partijen die slecht zijn in die dingen bouwen?

Als je kijkt naar mogelijke scenario's waarin het mis kan gaan,

En dan is het ergste: voor meerdere eeuwen grondgebied niet meer kunnen gebruiken, staat rus eenzaam bovenaan met de aller ergste kernramp ooit.
Er zijn heel wat landen door het oog van de naald gekropen hoor. Op ik meen Disney+ staat een documentaire over een situatie die echt kantje boord was, in de US.

Maar goed, expertise in Rusland (maar ook China op nucleaire reactoren) is in verhouding met de rest van de wereld hoog. Beetje vergelijkbaar met onze know how van watermanagement tov. De rest van de wereld.


Maar ontopic, gelukkig heeft Rusland een oplossing voor hun olie-afzetmarkt die enorm gekrompen is. Ze gaan olie verkopen aan Myanmar (kijk, dat soort landen maken het verschil :') ).
pi_205877933
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die reactors staan best wel bekend als betrouwbaar.
[..]
Misschien kun je beter om de Franse en Belgische reactors lopen want die barsten van de scheuren. Maar OK we kunnen goed zonder. Om Nou te zeggen dat er geen expertise zit is gewoonweg niet waar.

Ohja bron:
https://www.rferl.org/amp(...)aphics/32014247.html
Je weet dat de Belgische en Franse kerncentrales bijna allemaal in gebruik zijn genomen in de jaren 80? Dus dat ze al meer dan 40 jaar in gebruik zijn? Hoe is dat bij dat bedrijf van jouw wat in 2007 is opgericht. Hebben die al kernreactoren gebouwd die meer dan 40 jaar in gebruik zijn?
  woensdag 7 september 2022 @ 13:30:22 #18
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205877947
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Een enorme ramp met een verouderd ontwerp en domme menselijke fouten.
Ja, een gejat ontwerp, van de VS, die de VS zelf al lang niet meer gebruikte.

Maar dacht dat je ons wilde vertellen dat rus "best goed was" in die dingen ontwerpen?

En het feit dat ze nu in het kremlin al niet schromen om spelletjes te spelen met die kerncentrale, dat dient de rest van de wereld er te van overtuigen dat ze dat ook in de toekomst zeker niet zullen doen?
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 7 september 2022 @ 13:32:05 #19
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205877966
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:27 schreef bleiblei het volgende:
Op ik meen Disney+ staat een documentaire over een situatie die echt kantje boord was, in de US.
3 mile island, en die staat op netflix. Maar in Engeland is er in het verleden ook e.e.a. niet goed gegaan. ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_205877968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 12:58 schreef Korenfok het volgende:

[..]
mee eens. maar het lastige is, dat het westen dacht dat iedereen blij zou zijn, als een autoritaire staat zou wegvallen, alleen bleven de ambtenaren van die staat gewoon aan de macht. rusland is nooit gedestaliniseerd (wat west duitsland wel is gebeurd) en zeker in de hoge regionen van de overheid, veiligheidsdiensten etc niet. De zelfde mensen of diens pupillen zijn nu aan de macht.
Bij veel ex-Warschaupact landen zijn dezelfde politici en ambtenaren ook gebleven na de omwenteling, toch hebben die landen de omslag wel gemaakt.
  woensdag 7 september 2022 @ 13:33:35 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205877981
quote:
12s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
3 mile island, en die staat op netflix. Maar in Engeland is er in het verleden ook e.e.a. niet goed gegaan. ;)
Die ja, wist niet meer welke on demand zender :@ . Maar precies. Op meerdere plekken is het meer geluk dan wijsheid dat het bij Chernobyl en Fukushima is gebleven.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2022 @ 13:38:32 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205878024
CNN maakt melding van Russische soldaten met witte vlaggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205878040
quote:
Het is beter om de lijst van Oryx (Stijn Mitzer) bij te houden. Die is visueel geconfirmeerd.
pi_205878046
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:38 schreef Ulx het volgende:
CNN maakt melding van Russische soldaten met witte vlaggen.
De witte was is gedaan met de gejatte wasmachines. Ze hangen de lakens te drogen.
pi_205878051
Geen genade voor de Russen
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 7 september 2022 @ 13:45:42 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205878083
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:40 schreef polderturk het volgende:

[..]
Het is beter om de lijst van Oryx (Stijn Mitzer) bij te houden. Die is visueel geconfirmeerd.
En Joost Oliemans.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205878119
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:27 schreef Slayage het volgende:

[..]
Normale relaties met de Russen is natuurlijk prachtig. Ik hoop dat we ooit een normale relatie met de Russen zullen hebben. Maar het probleem was natuurlijk dat wij onze strategische veiligheid te grabbel hebben gegooid voor goedkope energie. Zelfs na 2008 Georgi oorlog en 2014 invasie van Oekrane waaruit bleek dat de Russen helemaal niet hervormd waren. Wij als Nederland hebben ook nog eens mh17 voor onze kiezen gekregen. Alles bleef zo goed als business as usual. Was dat naef of doelbewust je veiligheid te grabbel gooien, omdat je graag goedkope energie wilde? En nu betalen daar de tol voor. Onze huidige energie crisis hebben we mede te danken aan onze eigen handelen in de energie sector. Niet alleen de relatie met de Russen maar ook dat sommige landen in Europa dachten zomaar ff alle nucleaire centrales uit te kunnen schakelen. Of stoppen met gas productie in Groningen for that matter. Er was heel veel politiek gestoeld op wishful/idealistisch thinking ipv politiek gestoeld op realisme.
Globalisering en dingen niet meer zelf doen is hand in hand gegaan, we zijn absoluut naief geweest over het feit dat dingen (plots) kunnen veranderen en je eigenlijk zelfvoorzienend had moeten zijn of op zijn minst zeer snel moet kunnen schakelen naar een goed plan B en een goed plan C. Dit geldt voor energie maar ook defensie, drinkwatervoorziening, voedselvoorziening en zoveel meer dingen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205878134
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:38 schreef Ulx het volgende:
CNN maakt melding van Russische soldaten met witte vlaggen.
Verbaast me niks zie op twitter de laatste dagen behoorlijk wat filmpjes voorbij komen van Russische krijgsgevangen.
pi_205878174
https://twitter.com/Zzzaikar/status/1567419612643344385

De propaganda vanuit pro-Russische kant, wordt met de dag treuriger.
pi_205878183
twitter


Lijkt prima te gaan bij Balaklija.
pi_205878202
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:57 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/Zzzaikar/status/1567419612643344385

De propaganda vanuit pro-Russische kant, wordt met de dag treuriger.
Wie is deze chick en waarom krijgt zij opeens zoveel aandacht met haar overspannen kop.
pi_205878232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:00 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Wie is deze chick en waarom krijgt zij opeens zoveel aandacht met haar overspannen kop.
Vrij bekende propagandist. Ze heeft dus de aandacht opgeist. Wel knap, ergens. Vooral omdat zij het inderdaad niet moet hebben van een knap gezichtje.

Dus echt geen idee waarom mensen haar interessant vinden. Want haar takes zijn ..... dom.
pi_205878252
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Vrij bekende propagandist. Ze heeft dus de aandacht opgeist. Wel knap, ergens. Vooral omdat zij het inderdaad niet moet hebben van een knap gezichtje.

Dus echt geen idee waarom mensen haar interessant vinden. Want haar takes zijn ..... dom.
Aandacht opgeist bij de gefrustreerde makkelijk te manipuleren westerling zeker (lees: wappies)?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 14:07:28 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205878263
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:38 schreef Ulx het volgende:
CNN maakt melding van Russische soldaten met witte vlaggen.
Dat is al 5 dagen oud nieuws _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205878317
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 14:15:17 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205878342
quote:
12s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
3 mile island, en die staat op netflix. Maar in Engeland is er in het verleden ook e.e.a. niet goed gegaan. ;)
Iets niet goed? De Ierse zee is de meest radioactieve zee ter wereld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205878343
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Er zijn heel wat landen door het oog van de naald gekropen hoor. Op ik meen Disney+ staat een documentaire over een situatie die echt kantje boord was, in de US.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205878347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Globalisering en dingen niet meer zelf doen is hand in hand gegaan, we zijn absoluut naief geweest over het feit dat dingen (plots) kunnen veranderen en je eigenlijk zelfvoorzienend had moeten zijn of op zijn minst zeer snel moet kunnen schakelen naar een goed plan B en een goed plan C. Dit geldt voor energie maar ook defensie, drinkwatervoorziening, voedselvoorziening en zoveel meer dingen.
Je kan het ook inderdaad zien als een doorgeschoten vorm van globalisering. De discussie over chips productie is ook zo'n dingetje. Kennelijk heeft de hele wereld dit onderdeel van de economie uitbesteed aan Taiwan. Bloody briljant...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205878356
Iemand al wat info over de grote aantallen krijgsgevangenen die Oekrane nu wel moet maken?
En waar gaan ze eigenlijk heen?
Definitely not CIA
pi_205878379
quote:
Dit viel zo erg tegen als je net Chernobyl hebt gekeken. Fuck die serie is goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 7 september 2022 @ 14:19:24 #41
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205878383
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
Je kan het ook inderdaad zien als een doorgeschoten vorm van globalisering. De discussie over chips productie is ook zo'n dingetje. Kennelijk heeft de hele wereld dit onderdeel van de economie uitbesteed aan Taiwan. Bloody briljant...
ASML :)

https://nl.hardware.info/(...)ipmachines-aan-china
pi_205878409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:57 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/Zzzaikar/status/1567419612643344385

De propaganda vanuit pro-Russische kant, wordt met de dag treuriger.
Filmpje is niet uit Oekrane?
pi_205878420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:16 schreef capricia het volgende:
Iemand al wat info over de grote aantallen krijgsgevangenen die Oekrane nu wel moet maken?
En waar gaan ze eigenlijk heen?
Op dit kanaal talloze video's over de krijgsgevangen van Oekrane. Ze worden redelijk goed behandeld, en er wordt alles aan gedaan om ze uit te ruilen tegen Oekraense gevangenen in Russische handen.

pi_205878471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Filmpje is niet uit Oekrane?
Het is propaganda van het niveau likmevestje. Dat er op plekken in Oekrane gefeest wordt zegt helemaal niets. Het leven gaat in het overgrote deel waar geen gevechten plaatsvinden gewoon door zo goed als het kan... en iedereen met een beetje hersens begrijpt dat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 7 september 2022 @ 14:29:01 #45
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205878479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:24 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Op dit kanaal talloze video's over de krijgsgevangen van Oekrane. Ze worden redelijk goed behandeld, en er wordt alles aan gedaan om ze uit te ruilen tegen Oekraense gevangenen in Russische handen.

Echt alsof ik een ingekleurde video uit 1943 zit te kijken :'( Jezus het is 2022 Rusland wtf :')
pi_205878481
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 14:30:05 #47
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205878493
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:29 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
LIGHT THE BEACONS
pi_205878498
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Filmpje is niet uit Oekrane?
Het zal zeer waarschijnlijk wel uit Kyiv zijn. Het hele probleem zit hem dan ook niet in het wel of niet echt zijn maar in de suggestie dat Oekrane geen hulp nodig zou hebben (of sterker nog: het niet zou verdienen) omdat er nog plekken zijn waar ze niet aan de bloembollensoep zitten.
pi_205878577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:24 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Op dit kanaal talloze video's over de krijgsgevangen van Oekrane. Ze worden redelijk goed behandeld, en er wordt alles aan gedaan om ze uit te ruilen tegen Oekraense gevangenen in Russische handen.

Ja die ken ik wel. :)
Is me iets te veel propaganda en te weinig cijfers.
Definitely not CIA
  woensdag 7 september 2022 @ 14:38:07 #50
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205878591
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:16 schreef capricia het volgende:
Iemand al wat info over de grote aantallen krijgsgevangenen die Oekrane nu wel moet maken?
En waar gaan ze eigenlijk heen?
Ze krijgen een Ukrains paspoort en moeten nu de andere kant op schieten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205878634

Poetin over de oorlog...

Samengevat, Rusland lief en behulpzaam, Westen fout en imperialistisch, Oekrane bezig met genocide, Rusland wil dat enkel stoppen, meer niet...

Weinig veranderd in de retoriek dus, alleen dat ze de sancties kennelijk toch merken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 september 2022 @ 15:07:15 #52
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205878870
oekraine heeft een homie gevangen.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 7 september 2022 @ 15:15:57 #53
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205878971
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:07 schreef ExTec het volgende:
oekraine heeft een homie gevangen.

[ twitter ]
Waarom worden ze niet direct door hun hoofd geschoten?
  woensdag 7 september 2022 @ 15:16:07 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 7 september 2022 @ 15:16:32 #55
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_205878975
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:15 schreef xzaz het volgende:

[..]
Waarom worden ze niet direct door hun hoofd geschoten?
:')
  woensdag 7 september 2022 @ 15:16:46 #56
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 7 september 2022 @ 15:19:22 #57
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205879004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:15 schreef xzaz het volgende:

[..]
Waarom worden ze niet direct door hun hoofd geschoten?
Omdat in geval van deze 2 sterren meneer er binnen no-time een anonieme VS zonnebril verschijnt die hem meeneemt om ergens op gemak vragen te stellen :)
&lt;signature here&gt;.
pi_205879025
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:16 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Snappem niet :{
Is een Lord of the Rings referentie, de paardmensjes kwamen van Rohan ;)
pi_205879063
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:04 schreef polderturk het volgende:
Je hoort riazop, Tobias en HSG nauwelijks nu de Russen hard geboord worden.
Even los van de regelmatig aardig idiote posts van betrokkenen, laten we voorop stellen dat eea wel iets genuanceerder verloopt dan zoals het beeld wat hier op Fok! geschetst wordt...

quote:
Ukraine Counterattack Unfolds Slowly, Focuses on Limited Aims

With breakthroughs unlikely, both sides target supply lines
Tough balance between military constraints and need for speed
https://www.bloomberg.com(...)ocus-on-limited-aims

quote:
Wounded Ukrainian soldiers reveal steep toll of Kherson offensive
https://www.washingtonpos(...)sualties-ammunition/

Als ik de laatste paar delen moet geloven staan de Oekraieners al bijna in Moskou...
pi_205879103
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:19 schreef ExTec het volgende:

Omdat in geval van deze 2 sterren meneer er binnen no-time een anonieme VS zonnebril verschijnt die hem meeneemt om ergens op gemak vragen te stellen :)
Een lkol is nou niet een enorm hoge pief... Het is geen tweesterren generaal mocht je dat denken.
pi_205879109
twitter
pi_205879128
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 14:43 schreef Wantie het volgende:

Poetin over de oorlog...

Samengevat, Rusland lief en behulpzaam, Westen fout en imperialistisch, Oekrane bezig met genocide, Rusland wil dat enkel stoppen, meer niet...

Weinig veranderd in de retoriek dus, alleen dat ze de sancties kennelijk toch merken.
Om het nog wat korter samen te vatten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2022 @ 15:32:28 #63
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205879166
Maar dat is bekend.

Oekraine heeft de Russen bij Kherson echter wel in een Dien Bien Phu positie gebracht. Ze kunnen het zich politiek gezien niet veroorloven zich terug te trekken. Ze kunnen het ook niet goed bevoorraden. Dus de verdediging langer volhouden dan dat Oekraine de druk erop kan houden gaat ook niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 7 september 2022 @ 15:41:32 #64
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205879245
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een lkol is nou niet een enorm hoge pief... Het is geen tweesterren generaal mocht je dat denken.
Geen zorg, ik heb google.
&lt;signature here&gt;.
pi_205879268
Russen op de vlucht. Wasmachines en geplunderde spullen eerst.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 15:46:18 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205879279
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:28 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat is MIA? WIA is Wounded in action neem ik aan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 15:47:07 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205879289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:15 schreef xzaz het volgende:

[..]
Waarom worden ze niet direct door hun hoofd geschoten?
Omdat Oekraners fatsoenlijke mensen zijn en normaal met gevangen omgaan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 15:47:56 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205879298
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Even los van de regelmatig aardig idiote posts van betrokkenen, laten we voorop stellen dat eea wel iets genuanceerder verloopt dan zoals het beeld wat hier op Fok! geschetst wordt...
[..]
https://www.bloomberg.com(...)ocus-on-limited-aims
[..]
https://www.washingtonpos(...)sualties-ammunition/

Als ik de laatste paar delen moet geloven staan de Oekraieners al bijna in Moskou...
Dat zegt helemaal niemand _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 7 september 2022 @ 15:55:04 #69
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205879372
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat is MIA? WIA is Wounded in action neem ik aan?
Missing in Action.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 16:01:05 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205879422
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Missing in Action.
Thnx!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205879430
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat is MIA? WIA is Wounded in action neem ik aan?
Wat @Papierversnipperaar zegt missing in action. Dus die kunnen krijgsgevangene zijn gemaakt of gewoon nog niet geborgen.
pi_205879440
Nederzetting na nederzetting wordt momenteel bevrijdt.
pi_205879454
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Omdat in geval van deze 2 sterren meneer er binnen no-time een anonieme VS zonnebril verschijnt die hem meeneemt om ergens op gemak vragen te stellen :)
Onder het genot van wat kopjes water O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 7 september 2022 @ 16:05:42 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_205879464
Gaat waarschijnlijk nog wel even duren, maar zou toch wat zijn als deze maand zowel de BTGs in Kherson als Izyum afgesneden worden. Heeft Rusland uberhaupt nog een leger over dan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205879486
Het zou iig een enorme klap zijn *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 7 september 2022 @ 16:09:21 #76
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205879493
quote:
https://www.washingtonpos(...)sualties-ammunition/
Soldiers described ending their shifts and turning on their phones to call or text family members — a decision that immediately drew Russian artillery fire.

“When we turn on mobile phones or radio, they can recognize our presence immediately,” said Denys. “And then the shooting starts.”
Zou dit nou ook gebeuren als ze alleen Starlink gebruiken?
Dan heb je enkel een smartphone die een lokale Starlink wifi gebruikt ipv een telefoon die broadcast naar zendmasten wat weer wordt opgepikt door supergevoelige Russische apparatuur.
  woensdag 7 september 2022 @ 16:10:13 #77
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205879498
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Even los van de regelmatig aardig idiote posts van betrokkenen, laten we voorop stellen dat eea wel iets genuanceerder verloopt dan zoals het beeld wat hier op Fok! geschetst wordt...
[..]
https://www.bloomberg.com(...)ocus-on-limited-aims
[..]
https://www.washingtonpos(...)sualties-ammunition/

Als ik de laatste paar delen moet geloven staan de Oekraieners al bijna in Moskou...
Ik weet niet welke topics jij dan hebt zitten lezen? Maar ik herken dat beeld niet. Ja, er is positiviteit bij velen. Maar niemand die beweert dat het opgelost is, niemand die beweert dat dit alles gratis is en er geen bergen slachtoffers zijn. Verder worden vooral veel filmpjes van beide kanten bediscussieerd.

[ Bericht 6% gewijzigd door bleiblei op 07-09-2022 16:11:02 (Ik zat er naast 8-) ) ]
pi_205879501
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat is MIA? WIA is Wounded in action neem ik aan?
Missing In Action
pi_205879507
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Even los van de regelmatig aardig idiote posts van betrokkenen, laten we voorop stellen dat eea wel iets genuanceerder verloopt dan zoals het beeld wat hier op Fok! geschetst wordt...
[..]
https://www.bloomberg.com(...)ocus-on-limited-aims
[..]
https://www.washingtonpos(...)sualties-ammunition/

Als ik de laatste paar delen moet geloven staan de Oekraieners al bijna in Moskou...
Oekrane roept al 2 weken lang dat het langzaam zal gaan bij Kherson, en dat het slachtoffers gaat opleveren, alle analisten roepen het ook en hier zie ik ook niemand roepen dat het binnen een week voorbij is.

Ook bij Kharkiv zal het niet binnen een week of een maand voorbij gaan maar alles wijst erop dat er veel seinen op groen staan voor Oekrane, het is niet gek dat mensen daar enthousiast van worden.
  woensdag 7 september 2022 @ 16:20:33 #80
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205879594
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat is MIA?
Een vreselijk campy film van Chuck Norris.



Bestaat ook nog een deel 2 van.
&lt;signature here&gt;.
pi_205879611
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het zou iig een enorme klap zijn *O*
Opbokken met de orcs!
pi_205879633
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:15 schreef xzaz het volgende:

[..]
Waarom worden ze niet direct door hun hoofd geschoten?
Als je dat soort dingen gaat doen verspeel je snel de wereldwijde sympathie die er nu voor ze is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 7 september 2022 @ 16:39:20 #83
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205879785
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Even los van de regelmatig aardig idiote posts van betrokkenen, laten we voorop stellen dat eea wel iets genuanceerder verloopt dan zoals het beeld wat hier op Fok! geschetst wordt...
[..]
https://www.bloomberg.com(...)ocus-on-limited-aims
[..]
https://www.washingtonpos(...)sualties-ammunition/

Als ik de laatste paar delen moet geloven staan de Oekraieners al bijna in Moskou...
Ik zit ook niet te wachten op zulke zuigende posts, wat je ook van die users vindt.

Niet tegen jou bedoelt @AchJa, maar als algemene opmerking.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205879849
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 16:09 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zou dit nou ook gebeuren als ze alleen Starlink gebruiken?
Dan heb je enkel een smartphone die een lokale Starlink wifi gebruikt ipv een telefoon die broadcast naar zendmasten wat weer wordt opgepikt door supergevoelige Russische apparatuur.
Alles wat een signaal uitzend is te lokaliseren met de juiste apperatuur.
  woensdag 7 september 2022 @ 16:56:52 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 7 september 2022 @ 17:02:04 #86
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205879938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 16:49 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Alles wat een signaal uitzend is te lokaliseren met de juiste apperatuur.
Wifi heeft een bereik van 100 meter (300 feet)
Maar een telefoonsignaal heeft een bereik van 35~72km 22 tot 45 mile

Ik denk dus dat als de Ukrainers de simkaart uit de telefoon halen en enkel Starlink wifi gebruiken om te voipen dat de Russen daar niets tegen kunnen doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 07-09-2022 17:07:13 ]
  woensdag 7 september 2022 @ 17:07:40 #87
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205879977
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een lkol is nou niet een enorm hoge pief... Het is geen tweesterren generaal mocht je dat denken.
In NL zijn het vaak bataljons commandanten. Stelt het bij de Russen iets voor?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205880017




Russen op de vlucht.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 17:14:18 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205880038
:D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205880049
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:14 schreef Starhopper het volgende:
:D

[ twitter ]
The longest distance ever swum without flippers in open sea is 225 km :+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 17:17:31 #92
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205880061
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]
The longest distance ever swum without flippers in open sea is 225 km :+
Gaat natuurlijk om record met wasmachine op de rug :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 17:18:36 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205880067
Maar zal dit echt betekenen dat ze brug gaan opblazen? :D Hopelijk komen er mooie beelden _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 7 september 2022 @ 17:18:54 #94
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205880072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 15:15 schreef xzaz het volgende:

[..]
Waarom worden ze niet direct door hun hoofd geschoten?
Doe eens normaal
  woensdag 7 september 2022 @ 17:20:04 #95
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205880081
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:18 schreef Starhopper het volgende:
Maar zal dit echt betekenen dat ze brug gaan opblazen? :D Hopelijk komen er mooie beelden _O_
Hopelijk "normale" soundtrack. :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 17:27:55 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205880150
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:20 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Hopelijk "normale" soundtrack. :D
We willen explosies horen _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 7 september 2022 @ 17:40:24 #97
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205880321
Europese Commissie wil met ingrijpende plannen de energiecrisis aanpakken
https://nos.nl/l/2443668
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205880333
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:12 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Russen op de vlucht.
Goede draad van Thomas.

twitter
pi_205880395
A Nuclear Power Plant on Ukraine’s Front Lines
Fighting at the Zaporizhzhia facility has become a critical flash point in the war, setting off a race to prevent disaster.

https://www.nytimes.com/2(...)a-nuclear-plant.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 7 september 2022 @ 18:01:07 #101
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205880446
quote:
Gezant Poetin: ‘Westen wil wereldbevolking terugbrengen tot 1 miljard’

De Russische president Vladimir Poetin heeft gedreigd de Russische energievoorziening aan Europa te staken en de graandeal met Oekrane te herzien. Poetin zei woensdag dat Rusland niets zal leveren in strijd met zijn (economische) belangen. De gekste retoriek kwam deze dagen echter van Poetins plaatsvervangend gezant voor de Russische regio Verre Oosten.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-1-miljard~a27055bd/

Interessant... Dit is wel echt next level alu-hoedje :X . Kan iemand vinden wat die "gezant" echt gezegd heeft? AD blijft wel een hoog stagiaire-C gehalte hebben natuurlijk.
pi_205880662
Wijze woorden van de oud checheense nationalistische leider ten tijde van het opbreken van de Sovjet Unie. Ook was hij commandant van de strijdkrachten in Estland die weigerde geweld te gebruiken tegen de Esten die streefden naar onafhankelijkheid. Helaas hebben de letten en litouwers wel slachtoffers geleden in die periode.
https://www.independent.c(...)-legend-1306954.html

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205880775
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205880794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:28 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Je weet dat de Belgische en Franse kerncentrales bijna allemaal in gebruik zijn genomen in de jaren 80? Dus dat ze al meer dan 40 jaar in gebruik zijn? Hoe is dat bij dat bedrijf van jouw wat in 2007 is opgericht. Hebben die al kernreactoren gebouwd die meer dan 40 jaar in gebruik zijn?
Ja nog veel langer, het eerste ontwerp uit de 60ger jaren was niet de beste V230. De latere VVER1000 draait al decennia.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/VVER
quote:
When first built the VVER design was intended to be operational for 35 years. A mid-life major overhaul including a complete replacement of critical parts such as fuel and control rod channels was thought necessary after that.[14] Since RBMK reactors specified a major replacement programme at 35 years designers originally decided this needed to happen in the VVER type as well, although they are of more robust design than the RBMK type. Most of Russia's VVER plants are now reaching and passing the 35 year mark. More recent design studies have allowed for an extension of lifetime up to 50 years with replacement of equipment. New VVERs will be nameplated with the extended lifetime.

In 2010 the oldest VVER-1000, at Novovoronezh, was shut down for modernization to extend its operating life for an additional 20 years; the first to undergo such an operating life extension. The work includes the modernization of management, protection and emergency systems, and improvement of security and radiation safety systems.[15]

In 2018 Rosatom announced it had developed a thermal annealing technique for reactor pressure vessels which ameliorates radiation damage and extends service life by between 15 and 30 years. This had been demonstrated on unit 1 of the Balakovo Nuclear Power Plant.[16]
Die nieuwe firma heeft de oude overgenomen die al decennia reactors maakte. Rusland leverde de meeste reactoren ter wereld.
Vakman pur sang
pi_205880933
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Een vreselijk campy film van Chuck Norris.

[ afbeelding ]

Bestaat ook nog een deel 2 van.
_O_

Deze heb ik zo vaak gezien. Had hem op beta max :7
quote:
Kreeg een strakke plasser door deze post :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205880945
https://art19.com/shows/b(...)8f-bdaf-7c46b9a9e229

Voor wie wat tijd over heeft:
Aflevering van de podcast Betrouwbare Bronnen waarin diplomaat Robert Serry te gast is. Serry was bijna tien jaar de Nederlandse ambassadeur in Oekrane, later onder andere werkzaam voor de NAVO en VN.
pi_205880993
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja nog veel langer, het eerste ontwerp uit de 60ger jaren was niet de beste V230. De latere VVER1000 draait al decennia.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/VVER
[..]
Die nieuwe firma heeft de oude overgenomen die al decennia reactors maakte. Rusland leverde de meeste reactoren ter wereld.
Leuk dat Rusland de meeste reactors ter wereld maakt. Maar het is ook de enige ter wereld die geploft is. Ik snap sowieso niet zo goed als je voor kernenergie wilt gaan je voor Russische reactors wit gaan. Er zijn genoeg westerse landen die daar ook genoeg ervaring in hebben en hun techniek staat ook niet stil. Leer gewoon is leven met het idee dat de handelsrelatie tussen Rusland en het westen waarschijnlijk voor de komende tig jaar gewoon dood is.
pi_205881032
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:01 schreef bleiblei het volgende:

[..]
De Russische president Vladimir Poetin heeft gedreigd de Russische energievoorziening aan Europa te staken en de graandeal met Oekrane te herzien. Poetin zei woensdag dat Rusland niets zal leveren in strijd met zijn (economische) belangen. De gekste retoriek kwam deze dagen echter van Poetins plaatsvervangend gezant voor de Russische regio Verre Oosten.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-1-miljard~a27055bd/

Interessant... Dit is wel echt next level alu-hoedje :X . Kan iemand vinden wat die "gezant" echt gezegd heeft? AD blijft wel een hoog stagiaire-C gehalte hebben natuurlijk.
[/quote]

Klinkt een beetje als die wappie theorie dat corona was gecreerd om de overbevolking tegen te gaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 18:51:56 #109
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205881090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik denk dus dat als de Ukrainers de simkaart uit de telefoon halen en enkel Starlink wifi gebruiken om te voipen dat de Russen daar niets tegen kunnen doen.
Ook telefoons zonder SIM melden zich aan op netwerk (probeer maar eens 112/911 te bellen zonder SIM, werkt).

En uit gaan moderne telefoons ook niet echt, alleen deep sleep (anders zou je immers nooit em aan kunnen zetten met de knoppen op de telefoon zelf, zijn soft switches, geen fysieke schakelaars), dus batterij eruit of als dat niet kan lekker wappie in alu folie wikkelen, anders val je te peilen.
&lt;signature here&gt;.
pi_205881112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:46 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Leuk dat Rusland de meeste reactors ter wereld maakt. Maar het is ook de enige ter wereld die geploft is. Ik snap sowieso niet zo goed als je voor kernenergie wilt gaan je voor Russische reactors wit gaan. Er zijn genoeg westerse landen die daar ook genoeg ervaring in hebben en hun techniek staat ook niet stil. Leer gewoon is leven met het idee dat de handelsrelatie tussen Rusland en het westen waarschijnlijk voor de komende tig jaar gewoon dood is.
Er staan er nu en de komende jaren wereldwijd 55 in productie:

quote:
. Start † Reactor Model Gross MWe
2022 Belarus, BNPP Ostrovets 2 VVER-1200 1194
2022 China, CGN Fangchenggang 3 Hualong One 1180
2022 India, NPCIL Kalpakkam PFBR FBR 500
2022 India, NPCIL Rajasthan 7 PHWR-700 700
2022 Russia, Rosenergoatom Kursk II-1 VVER-TOI 1255
2022 Slovakia, SE Mochovce 3 VVER-440 471

2023 Argentina, CNEA Carem Carem25 29
2023 Bangladesh Rooppur 1 VVER-1200 1200
2023 China, CGN Fangchenggang 4 Hualong One 1180
2023 China, CNNC Xiapu 1 CFR600 600
2023 France, EDF Flamanville 3 EPR 1650
2023 India, NPCIL Kakrapar 4 PHWR-700 700
2023 India, NPCIL Kudankulam 3 VVER-1000 1000
2023 India, NPCIL Kudankulam 4 VVER-1000 1000
2023 India, NPCIL Rajasthan 8 PHWR-700 700
2023 Korea, KHNP Shin Hanul 2 APR1400 1400
2023 Korea, KHNP Shin Kori 5 APR1400 1400
2023 Russia, Rosenergoatom Kursk II-2 VVER-TOI 1255
2023 Slovakia, SE Mochovce 4 VVER-440 471
2023 Turkey Akkuyu 1 VVER-1200 1200
2023 UAE, ENEC Barakah 3 APR1400 1400
2023 UAE, ENEC Barakah 4 APR1400 1400
2023 USA, Southern Vogtle 3 AP1000 1250
2023 USA, Southern Vogtle 4 AP1000 1250

2024 Bangladesh Rooppur 2 VVER-1200 1200
2024 China, SPIC & Huaneng Shidaowan 1 CAP1400 1500
2024 China, Guodian & CNNC Zhangzhou 1 Hualong One 1212
2024 Iran Bushehr 2 VVER-1000 1057
2024 Korea, KHNP Shin Kori 6 APR1400 1400
2024 Turkey Akkuyu 2 VVER-1200 1200

2025 China, SPIC & Huaneng Shidaowan 2 CAP1400 1500
2025 China, CGN Taipingling 1 Hualong One 1200
2025 China, Guodian & CNNC Zhangzhou 2 Hualong One 1212
2025 Turkey Akkuyu 3 VVER-1200 1200

2026 China, CGN Cangnan/San'ao 1 Hualong One 1150
2026 China, Huaneng & CNNC Changjiang 3 Hualong One 1200
2026 China, CNNC Changjiang SMR 1 ACP100 125
2026 China, CGN Taipingling 2 Hualong One 1202
2026 China, CNNC Tianwan 7 VVER-1200 1200
2026 China, CNNC Xiapu 2 CFR600 600
2026 India, NPCIL Kudankulam 5 VVER-1000 1000
2026 Russia, Rosatom BREST-OD-300 BREST-300 300
2026 Turkey Akkuyu 4 VVER-1200 1200

2027 China, CGN Cangnan/San'ao 2 Hualong One 1150
2027 China, CNNC Sanmen 3 CAP1000 1250
2027 China, CNNC Tianwan 8 VVER-1200 1200
2027 China, CNNC & Datang Xudabao 3 VVER-1200 1200
2027 China, Huaneng & CNNC Changjiang 4 Hualong One 1200
2027 India, NPCIL Kudankulam 6 VVER-1000 1000
2027 UK, EDF Hinkley Point C1 EPR 1720

2028 China, CNNC & Datang Xudabao 4 VVER-1200 1200
2028 Egypt, NPPA El Dabaa 1 VVER-1200 1200
2028 UK, EDF Hinkley Point C2 EPR
De EPR type is westers.
De rest Chinees, Koreaans of Russisch.
Vakman pur sang
pi_205881129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:46 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Leuk dat Rusland de meeste reactors ter wereld maakt. Maar het is ook de enige ter wereld die geploft is. Ik snap sowieso niet zo goed als je voor kernenergie wilt gaan je voor Russische reactors wit gaan. Er zijn genoeg westerse landen die daar ook genoeg ervaring in hebben en hun techniek staat ook niet stil. Leer gewoon is leven met het idee dat de handelsrelatie tussen Rusland en het westen waarschijnlijk voor de komende tig jaar gewoon dood is.
Kunnen ze die dingen trouwens berhaupt wel maken zonder Westerse half-fabricaten (chips bijvoorbeeld)?
pi_205881197
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
De EPR type is westers.
De rest Chinees, Koreaans of Russisch.
En jij denkt dat een Russische kernreactor helemaal Russisch is? Dat daar geen componenten en technologien uit andere landen in zitten?
pi_205881220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:54 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Kunnen ze die dingen trouwens berhaupt wel maken zonder Westerse half-fabricaten (chips bijvoorbeeld)?
Geen idee. Maar als je wilt overstappen op kernenergie (even los van die hele discussie). Moet je gewoon geen gebruik maken van Russische techniek of een Russisch bedrijf omdat ze er toevallig zoveel gebouwd hebben of bouwen. Die logica ontgaat me dan weer totaal.
pi_205881236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En jij denkt dat een Russische kernreactor helemaal Russisch is? Dat daar geen componenten en technologien uit andere landen in zitten?
Dat zijn ze inderdaad wel ja.
Vakman pur sang
pi_205881266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En jij denkt dat een Russische kernreactor helemaal Russisch is? Dat daar geen componenten en technologien uit andere landen in zitten?
Een reactor zit geen chip in.
Ze maken de reactors, de stoomgeneratoren, de heatexchangers. Het zeer grote en zware werk.
De besturingen doen externe companies.

Die KurskII is wel een ding hoor :9





Vakman pur sang
pi_205881553
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een reactor zit geen chip in.
Ze maken de reactors, de stoomgeneratoren, de heatexchangers. Het zeer grote en zware werk.
De besturingen doen externe companies.

Die KurskII is wel een ding hoor :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nucleaire dingen die Kursk heten... Ach gelukkig heeft die reactor geen torpedo's ingebouwd...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_205881592
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En jij denkt dat een Russische kernreactor helemaal Russisch is? Dat daar geen componenten en technologien uit andere landen in zitten?
Die firma ROSATOM is eigenaar van ACE group, die de designs en engineering en systeembesturing doet.
Dat is een Poetin bedrijf door heel de wereld.
https://rusatom-energy.co(...)n-in-the-field-of-d/
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 19:20:38 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205881775
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die firma ROSATOM is eigenaar van ACE group, die de designs en engineering en systeembesturing doet.
Dat is een Poetin bedrijf door heel de wereld.
https://rusatom-energy.co(...)n-in-the-field-of-d/
Valt onder de sancties.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205881783
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205881849
Voor onze China vrienden een helder artikel.
Het is hier al vaker gezegd maar nu met bron.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)jn-bedriegt-a4140985

quote:
Geen vertrouwen
Maar schijn bedriegt. Rusland en China vertrouwen elkaar voor geen meter. Beide proberen de ander alleen maar voor hun eigen karretje te spannen. China slaagt daarin beter dan Rusland, want Rusland is veel afhankelijker van China dan omgekeerd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205881988
twitter
pi_205882004
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:21 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Deze uit de comments vind ik veel schrijnender.
twitter
pi_205882016
twitter
  woensdag 7 september 2022 @ 19:34:58 #124
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205882059
And the answer is....: Rockets!

Wie had dat goed?

quote:
quote:
In an article for national news agency Ukrinform, Kyiv's top commander Valeriy Zaluzhnyi said Ukrainian rockets had targeted a number of Crimean military sites, including the Saky airbase which was rocked by multiple explosions on 9 August.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 7 september 2022 @ 19:35:28 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205882075
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:31 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Deze uit de comments vind ik veel schrijnender.
[ twitter ]
Veel kannonnenvoeriger dan dit kannonnenvoer krijg je het niet.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205882088
quote:
Multipolariteit :'). Zoals het er nu naar uitziet wordt ie het aanhangsel van China in een bipolaire wereld met daarin een Chinees en een Amerikaans/Westers blok. Voor zover de Chinezen hem uberhaupt al willen hebben, want het lijkt er wel sterk op dat hij een bondgenoot van het niveau Mussolini is (als in dat je er meer last van hebt dan dat het je wat oplevert).
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 19:36:47 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205882103
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:31 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Deze uit de comments vind ik veel schrijnender.
[ twitter ]
Die uniformen :{ :{ :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 19:37:34 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205882122
quote:
15s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
Veel kannonnenvoeriger dan dit kannonnenvoer krijg je het niet.
Die voorste komt gezien zijn uiterlijk uit Siberi. Zal wel uit een 1 of ander armoedig dorpje getrokken zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205882123
twitter
  woensdag 7 september 2022 @ 19:41:25 #130
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205882211
quote:
En dat post jij hier echt sans ironie, h? _O-
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 7 september 2022 @ 19:42:35 #131
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205882235
quote:
De handelsprijs van oud ijzer zal flink dalen door zoveel aanbod. :P
pi_205882278
quote:
  woensdag 7 september 2022 @ 19:45:18 #134
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205882300
Rusland gaat op 4 november referenda houden in alle door hun bezette gebieden in Oekrane.
https://www.nu.nl/spannin(...)aiense-gebieden.html

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van die referenda.
Misschien iets spannender: ik ben benieuwd welke gebieden Poetin dan nog in zijn bezit heeft om een referenda in te kunnen houden :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 7 september 2022 @ 19:46:13 #136
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205882314
De Amerikanen kijken minstens 6 maanden vooruit

The Harpoon is an all-weather, over-the-horizon, anti-ship missile developed and manufactured by McDonnell Douglas. The AGM-84E Standoff Land Attack Missile and later AGM-84H/K SLAM-ER are cruise missile variants. The regular Harpoon uses active radar homing and flies just above the water to evade defenses.

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 19:47:05 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205882332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Rusland gaat op 4 november referenda houden in alle door hun bezette gebieden in Oekrane.
https://www.nu.nl/spannin(...)aiense-gebieden.html

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van die referenda.
Misschien iets spannender: ik ben benieuwd welke gebieden Poetin dan nog in zijn bezit heeft om een referenda in te kunnen houden :D
Tegen die tijd is het gebied alweer in Oekrainse handen :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205882352
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205882370
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Rusland gaat op 4 november referenda houden in alle door hun bezette gebieden in Oekrane.
https://www.nu.nl/spannin(...)aiense-gebieden.html

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van die referenda.
Misschien iets spannender: ik ben benieuwd welke gebieden Poetin dan nog in zijn bezit heeft om een referenda in te kunnen houden :D
Gewoon 98% zoals bij vorige invallen en annexaties.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 7 september 2022 @ 19:50:05 #140
186611 Haags
pi_205882387
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tegen die tijd is het gebied alweer in Oekrainse handen :D
Mooiste kerstcadeau dit jaar is als de Russen tegen die tijd weer in eigen land zijn, inclusief de Krim hebben opgegeven.

Opdoeken die handel.
Zonder wrijving geen glans
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 19:50:29 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205882397
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:48 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn te dom om te poepen dus het is niet uit te sluiten dat die dingen gewoon aan het front staan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 7 september 2022 @ 19:51:28 #142
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205882421
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:49 schreef Aether het volgende:

[..]
Gewoon 98% zoals bij vorige invallen en annexaties.
RIP overige 2% ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205882427
Geen idee maar het lijkt wel of dit Russische busje een verkeerde afslag heeft genomen.
twitter
  woensdag 7 september 2022 @ 19:54:11 #145
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205882463
Oef, de 2 Russen voorin zijn overhoop geschoten
0:03 zijn dat vlekken of tientallen kogelgaten in de zijkant van dat busje

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:52 schreef ipa84 het volgende:
Geen idee maar het lijkt wel of dit Russische busje een verkeerde afslag heeft genomen.
[ twitter ]
  woensdag 7 september 2022 @ 19:56:10 #146
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205882496
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Oef, de 2 Russen voorin zijn overhoop geschoten
0:03 zijn dat vlekken of tientallen kogelgaten of de zijkant van dat busje
[..]

Oh, 2. Ik twijfelde tussen 1 en 5.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205882538
De socials puilen momenteel weer uit van Russische pows. Ze kunnen deze tegenaanval nauwelijks handelen.
pi_205882592
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die voorste komt gezien zijn uiterlijk uit Siberi. Zal wel uit een 1 of ander armoedig dorpje getrokken zijn.
Kennelijk uit een familie die veel zuipt.
Daarom hebben veel Russen een vierkant hoofd. Is geen leugen.
Als de moeder alcohol drinkt krijgt de baby afwijkingen zoals plat vierkant hoofd, en dan hebben ze nog geluk.

https://www.hersenstichti(...)aal-alcoholsyndroom/
pi_205882611
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Oef, de 2 Russen voorin zijn overhoop geschoten
0:03 zijn dat vlekken of tientallen kogelgaten in de zijkant van dat busje
[..]

Heftig. Die knul heeft veel geluk gehad.
Lijken geen kogelgaten te zijn. Misschien een soort camouflage?
In het achterraam (of paneel) zitten wel een paar ronde gaten.
pi_205882612
twitter

Uit de comments best heftige beelden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet goed met het overvaren van manschappen.
pi_205882630
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:52 schreef ipa84 het volgende:
Geen idee maar het lijkt wel of dit Russische busje een verkeerde afslag heeft genomen.
[ twitter ]
Die LNR gast zegt kennelijk, dat ie op straat is opgepakt toen hij shampoo wilde kopen. Wat op zich wel waar kan zijn, omdat ze in luhansk en Donetsk de mannen van de straat plukken om naar het front sturen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205882661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Voor onze China vrienden een helder artikel.
Het is hier al vaker gezegd maar nu met bron.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)jn-bedriegt-a4140985
[..]

Caspian report had er een goed artikel over , titel van het stuk zegt genoeg
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205882708
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die LNR gast zegt kennelijk, dat ie op straat is opgepakt toen hij shampoo wilde kopen. Wat op zich wel waar kan zijn, omdat ze in luhansk en Donetsk de mannen van de straat plukken om naar het front sturen.
Maar heel eerlijk dat is toch wachten totdat mensen deserteren? Het zijn niet eens soldaten want die worden tenminste nog getraind.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 7 september 2022 @ 20:08:39 #154
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205882736
twitter
pi_205882753
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Maar heel eerlijk dat is toch wachten totdat mensen deserteren? Het zijn niet eens soldaten want die worden tenminste nog getraind.
Dat is het ook, tenzij je natuurlijk in je eigen propaganda bent gaan geloven dat daar zwaar onderdrukte mensen wonen die staan te popelen om de wapens tegen Oekrane op te nemen.
pi_205882795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Uit de comments best heftige beelden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet goed met het overvaren van manschappen.
Als het een beetje meezit is ie alleen (tijdelijk) zijn gehoor kwijt
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205882838
quote:
Om even de schaal hiervan aan te geven: De economie van heel Myanmar is kleiner dan die van de provincie Gelderland.
  woensdag 7 september 2022 @ 20:16:11 #159
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205882927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Uit de comments best heftige beelden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet goed met het overvaren van manschappen.
Ergens ergerlijk dat deze mensen er waarschijnlijk ook niet voor gekozen om daar te zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 7 september 2022 @ 20:18:32 #161
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205882949
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:13 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Om even de schaal hiervan aan te geven: De economie van heel Myanmar is kleiner dan die van de provincie Gelderland.
Het is een trend.
pi_205882976
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
Als het een beetje meezit is ie alleen (tijdelijk) zijn gehoor kwijt [ twitter ]
Zo zit ie aan het begin van het filmpje ook al. Compleet in shock. :o
pi_205883005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Het is een trend.
Oh? Wie heeft er dan nog meer de overstap gemaakt naar Rusland (en ook roebels)? En doen ze trouwens ook tegen een voor Rusland gunstige prijs of doen ze dat, zoals in de goede oude tijd aan Warschaupact-landen, zwaar onder de kostprijs?
pi_205883043
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:22 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Oh? Wie heeft er dan nog meer de overstap gemaakt naar Rusland (en ook roebels)? En doen ze trouwens ook tegen een voor Rusland gunstige prijs of doen ze dat, zoals in de goede oude tijd aan Warschaupact-landen, zwaar onder de kostprijs?
China, Hongarije.
pi_205883048
De hele wereld siddert en beeft nu Myanmar olie af gaat nemen :o
  woensdag 7 september 2022 @ 20:25:01 #167
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205883052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Interesting...
[ twitter ]
Ik zie een aantal naargeestige beelden op verschillende kanalen die het ergste doen vrezen voor de daar gestationeerde groentjes.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 7 september 2022 @ 20:25:44 #168
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205883069
Myanmar het tweede noord korea
  woensdag 7 september 2022 @ 20:26:20 #169
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 7 september 2022 @ 20:28:54 #170
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205883109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:25 schreef xzaz het volgende:
Myanmar het tweede noord korea
Ik heb gehoord dat Tsjaad en Burundi ook interesse hebben. Tja het is een trend. Ongeveer net zo belangrijk en succesvol als brexit
  woensdag 7 september 2022 @ 20:32:15 #171
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205883151
Jezus twitter explodeert met russen die gewoon aan fladdern worden geschoten
pi_205883160
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Voor wie zich afvraagt waarom de Russische trolls de afgelopen dagen in dit topic afwezig zijn. Ze wachten nog op instructies uit Rusland die nog zoekende zijn naar hoe ze de Ukrainse winsten van de afgelopen dagen gaan communiceren.
[ twitter ]
Je zou ze bijna gaan missen :7
Wie houdt ons nu nog scherp?
  woensdag 7 september 2022 @ 20:32:49 #173
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205883161
tldr: Ukraine kan dankzij kortere afstanden makkelijker hun resources tussen Kherson en Kherkiv inzetten

twitter
pi_205883174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:28 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik heb gehoord dat Tsjaad en Burundi ook interesse hebben. Tja het is een trend. Ongeveer net zo belangrijk en succesvol als brexit
Ach, als de Russen zo een leuke alliantie bij elkaar willen sprokkelen moeten ze het vooral doen. Maar de vorige keer hebben ze dat maar een jaar of 40 uitgehouden voordat de kas leeg was en het hele zooitje keihard in elkaar stortte.
pi_205883204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:52 schreef ipa84 het volgende:
Geen idee maar het lijkt wel of dit Russische busje een verkeerde afslag heeft genomen.
[ twitter ]
Heerlijk dit, die twee kapotgeschoten Russen voorin en de angst in de ogen van die gevangen genomen orc.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 7 september 2022 @ 20:35:51 #176
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205883215
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:28 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik heb gehoord dat Tsjaad en Burundi ook interesse hebben. Tja het is een trend. Ongeveer net zo belangrijk en succesvol als brexit
Gevaarlijke trend.

pi_205883250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Rusland gaat op 4 november referenda houden in alle door hun bezette gebieden in Oekrane.
https://www.nu.nl/spannin(...)aiense-gebieden.html

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van die referenda.
Misschien iets spannender: ik ben benieuwd welke gebieden Poetin dan nog in zijn bezit heeft om een referenda in te kunnen houden :D
Referenda na het deporteren van de pro-Oekranse bevolking.
pi_205883277
twitter


Gaan ze iets met die brug doen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 7 september 2022 @ 20:41:23 #180
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205883299
Kherson heeft nog steeds een informatie blackout terwijl Twitter nu vol met beelden van Ukrainse terreinwinst bij Kharkiv zit om Rusland te dwingen weer troepen uit Kherson Oblast naar Kharkiv te sturen.
En mocht Rusland daarin trappen dan gaat Ukraine daarna vast weer het tegenovergestelde doen _O-

twitter

twitter
  woensdag 7 september 2022 @ 20:41:26 #181
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205883300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:38 schreef polderturk het volgende:

[..]
Referenda na het deporteren van de pro-Oekranse bevolking.
Het goede nieuws is dat ze niet al teveel stembiljetten nodig hebben tegen die tijd. De Oekraners weggevoerd de Russen weer weggevlucht. Kortom dat levert Vladje een mooie besparing op.
pi_205883362
Waar zijn die beelden dan? Op Telegram?

twitter
pi_205883386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Uit de comments best heftige beelden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet goed met het overvaren van manschappen.
Duidelijk geval van shellshock als je z'n gezicht ziet in het 2e filmpje.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205883387
twitter
pi_205883433
Het begint nu langzaam iets weg te krijgen van een kaartenhuis.
pi_205883435
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205883489
Orcs worden aangevallen.
Wagen waarin ze zitten lijkt me heel slecht gepantserd.

twitter
pi_205883492
twitter


Ben benieuwd naar de beelden...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205883533
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:51 schreef polderturk het volgende:
Orcs worden aangevallen.
Wagen waarin ze zitten lijkt me heel slecht gepantserd.

[ twitter ]
Het zijn Oekraens die in een Wagner ambush komen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 20:54:49 #190
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205883539
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:51 schreef Nielsch het volgende:
[ twitter ]

Ben benieuwd naar de beelden...
Ik heb even gekeken maar ben er mee gestopt.
pi_205883589
twitter
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205883673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ach, als de Russen zo een leuke alliantie bij elkaar willen sprokkelen moeten ze het vooral doen. Maar de vorige keer hebben ze dat maar een jaar of 40 uitgehouden voordat de kas leeg was en het hele zooitje keihard in elkaar stortte.
De Russische federatie gaat na deze oorlog uit mekaar klappen en het Rusland zoals we dat nu kennen zal over een aantal jaar gewoonweg niet meer bestaan. Als de EU verstandig is bereidt ze zich al voor op een mogelijke Russische burgeroorlog en versterkt men de bewaking aan de oostgrens om te voorkomen dat Russische "vluchtelingen" de EU in stromen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205883675
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:51 schreef polderturk het volgende:
Orcs worden aangevallen.
Wagen waarin ze zitten lijkt me heel slecht gepantserd.

[ twitter ]
In het busje zijn Oekraense militairen. Ze worden aangevallen door Wagnergroep.
pi_205883693
Pro-Rus account is butthurt.


twitter
pi_205883698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik heb wel een link van een groep maar heb zelf geen telegram blijken vrij heftige beelden te zijn.
https://t.me/ftdjjjj
Ja die zijn flink in de pan gehakt.

Zoveel onnodige levens verwoest.
pi_205883710
Rusland zal binnenkort Kherson verlaten "to show goodwill".
  woensdag 7 september 2022 @ 21:06:46 #197
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205883736
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:51 schreef polderturk het volgende:
Orcs worden aangevallen.
Wagen waarin ze zitten lijkt me heel slecht gepantserd.

[ twitter ]
Is een gewoon busje. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205883737
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef polderturk het volgende:
Pro-Rus account is butthurt.


[ twitter ]
Behalve tegen japan
pi_205883750
De winter won steeds de oorlogen van rusland. Niet het leger :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205883775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik heb wel een link van een groep maar heb zelf geen telegram blijken vrij heftige beelden te zijn.
https://t.me/ftdjjjj
Je kunt preview channel doen, dan zie je eindeloos materiaal aan dode Russen.
pi_205883778
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 21:09:54 #202
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205883783
Het Rode Leger bestond al langer niet meer, De beste eenheden daarvan waren Ukrains.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205883800
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:09 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik moest keihard lachen. Best bizar aangezien het toch om levens gaat maargoed :')
  woensdag 7 september 2022 @ 21:12:51 #204
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205883815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De Russische federatie gaat na deze oorlog uit mekaar klappen en het Rusland zoals we dat nu kennen zal over een aantal jaar gewoonweg niet meer bestaan. Als de EU verstandig is bereidt ze zich al voor op een mogelijke Russische burgeroorlog en versterkt men de bewaking aan de oostgrens om te voorkomen dat Russische "vluchtelingen" de EU in stromen.
Finland is al bezig met een hek en de Baltische staten zijn ivm asieleisers uit Belarus al bezig met een hek. Ukraine gaat sowieso de grenzen natuurlijk goed in de gaten houden en Georgia gaat nadat ze hun 2 provincies weer terug hebben natuurlijk ervoor zorgen dat de Russen niet nog een keer binnen kunnen komen.

Wat wel een issue kan zijn is dat ze via de Caspian Sea bij Turkije en Georgia binnen komen.
pi_205883816
Hoewel de huidige ontwikkelingen eigenlijk interessanter zijn dan terug te kijken naar het begin van de oorlog, vind ik dit toch noemenswaardig.
twitter


Zelfs na de schandalige aanval wilde Zelensky dit aanvankelijk via diplomatie oplossen
pi_205883836
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Je kunt preview channel doen, dan zie je eindeloos materiaal aan dode Russen.
Dank je.
Snap wel dat ze niet alles op twitter zetten.
pi_205883846
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hoewel de huidige ontwikkelingen eigenlijk interessanter zijn dan terug te kijken naar het begin van de oorlog, vind ik dit toch noemenswaardig. [ twitter ]

Zelfs na de schandalige aanval wilde Zelensky dit aanvankelijk via diplomatie oplossen
En ik maar denken dat Poutine patat met jus en kaas was.
pi_205883856
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 7 september 2022 @ 21:17:16 #209
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205883891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:00 schreef quirina het volgende:

[..]
Kennelijk uit een familie die veel zuipt.
Daarom hebben veel Russen een vierkant hoofd. Is geen leugen.
Als de moeder alcohol drinkt krijgt de baby afwijkingen zoals plat vierkant hoofd, en dan hebben ze nog geluk.

https://www.hersenstichti(...)aal-alcoholsyndroom/
Interessant, bedankt voor deze toevoeging Quirina.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205883916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik heb wel een link van een groep maar heb zelf geen telegram blijken vrij heftige beelden te zijn.
https://t.me/ftdjjjj
Heel akelig om te zien. Wat een slachting. Ik blijf bij de gecensureerde beelden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 21:19:25 #211
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205883947
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hoewel de huidige ontwikkelingen eigenlijk interessanter zijn dan terug te kijken naar het begin van de oorlog, vind ik dit toch noemenswaardig. [ twitter ]

Zelfs na de schandalige aanval wilde Zelensky dit aanvankelijk via diplomatie oplossen
Wow beelden die de geschiedenis ingaan
pi_205883954
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Je kunt preview channel doen, dan zie je eindeloos materiaal aan dode Russen.
Mooi
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 7 september 2022 @ 21:21:33 #213
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205883979
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hoewel de huidige ontwikkelingen eigenlijk interessanter zijn dan terug te kijken naar het begin van de oorlog, vind ik dit toch noemenswaardig. [ twitter ]

Zelfs na de schandalige aanval wilde Zelensky dit aanvankelijk via diplomatie oplossen
Een Fransman die engels spreekt is ook bijzonder.
  woensdag 7 september 2022 @ 21:24:11 #214
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205884009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Uit de comments best heftige beelden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet goed met het overvaren van manschappen.
Hoezo wordt dat gefilmd?
En hoezo pleurt iemand het vervolgens op internet? Tis niet een filmpje wat je ff naar het thuisfront stuurt met "Kijk wat gezellig hier" :') .

[ Bericht 11% gewijzigd door bleiblei op 07-09-2022 21:30:43 ]
pi_205884034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hoewel de huidige ontwikkelingen eigenlijk interessanter zijn dan terug te kijken naar het begin van de oorlog, vind ik dit toch noemenswaardig. [ twitter ]

Zelfs na de schandalige aanval wilde Zelensky dit aanvankelijk via diplomatie oplossen
Het moment dat Macron begrijpt dat twee decennia appeasement politiek niet heeft gewerkt.
  woensdag 7 september 2022 @ 21:28:15 #216
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205884065
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:57 schreef Bensel het volgende:
[ twitter ]
Dat is wel het moment waarop je een wit vlaggetje omhoog wil steken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205884220
https://www.telegraaf.nl/(...)basis-op-de-krim-toe

quote:
Oekrane geeft nu toch luchtaanvallen op Russische militaire basis op de Krim toe

Nadat ze eerst staalhard ontkenden, heeft Kiev nu toch een reeks luchtaanvallen op de Krim geclaimd. Een van die aanvallen, begin augustus, was gericht op de militaire basis Saky. Daarbij werd veel schade aangericht. Er viel een dode.

Oekrane had geweigerd zijn rol te erkennen en gaf de schuld voor de explosies op een gegeven moment zelfs aan Russische soldaten. Zij hadden zonder na te denken hun sigaret weggegooid op een plaats waar niet gerookt mocht worden wegens explosiegevaar. Maar geen kat die dat geloofde.

Aan persbureau Ukrinform zei de topcommandant van Kiev, Valeriy Zaluzhnyi, nu dat Oekraense raketten gericht waren op een aantal militaire locaties op de Krim, waaronder de vliegbasis Saky die op 9 augustus werd opgeschrikt door meerdere explosies.

Hij beweerde dat bij de aanval 10 Russische gevechtsvliegtuigen “buiten werking werden gesteld”. Het was de eerste keer dat Oekrane de eigenlijke Krim aanviel sinds de grootschalige Russische invasie in februari begon

Behalve dat het de militaire capaciteiten van Rusland schaadde, zei Zaluzhnyi, waren de aanvallen bedoeld om het algemene militaire vertrouwen en het gevoel van straffeloosheid van Rusland op de proef te stellen.

De vliegbasis Saky ligt in de buurt van Novofedorivka, aan de westkust van de Krim, een strand dat populair is bij Russische toeristen. Na de explosies vluchtten mensen in paniek weg.
Ze geven het nu wel toe dat ze de vliegbasis op de Krim hebben aangevallen. De vraag is hoe de Russen hierop gaan reageren want ze kunnen het zien als een aanval op hun grondgebied en kunnen ze Oekrane de oorlog verklaren.

quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:24 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Hoezo wordt dat gefilmd?
En hoezo pleurt iemand het vervolgens op internet? Tis niet een filmpje wat je ff naar het thuisfront stuurt met "Kijk wat gezellig hier" :') .
Om het thuisland te laten zien hoe echt kut het gaat?
mon citoyens vous serez unis.
pi_205884264
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:36 schreef HSG het volgende:
en kunnen ze Oekrane de oorlog verklaren.
:o
pi_205884271
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:51 schreef polderturk het volgende:
Orcs worden aangevallen.
Wagen waarin ze zitten lijkt me heel slecht gepantserd.

[ twitter ]
Je zit Oekraners die dood geschoten worden te delen.
Vakman pur sang
pi_205884285
twitter
pi_205884380
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Voor wie zich afvraagt waarom de Russische trolls de afgelopen dagen in dit topic afwezig zijn. Ze wachten nog op instructies uit Rusland die nog zoekende zijn naar hoe ze de Ukrainse winsten van de afgelopen dagen gaan communiceren.
[ twitter ]
Wij zijn geen trolls en krijgen geen instructies vanuit Rusland. Dit steeds beweren is trollen. Waarom ik hier niet meer reageer heeft een andere reden, namelijk dat ik meerdere keren geband ben omdat ik op de man speel, wat jij nu ook doet. Na de laatste ban heb ik mezelf voorgenomen om hier niet meer te reageren. Ook al ben ik volgens de FA hier nog steeds welkom om mijn mening te geven heb ik besloten dat niet meer te doen, omdat users als jij te emotioneel erin zitten en negatieve reacties uitlokken (zoals je nu ook weer doet). @Straatcommando. dit is wat ik nou in de e-mail bedoelde.
pi_205884447
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:47 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Wij zijn geen trolls en krijgen geen instructies vanuit Rusland. Dit steeds beweren is trollen. Waarom ik hier niet meer reageer heeft een andere reden, namelijk dat ik meerdere keren geband ben omdat ik op de man speel, wat jij nu ook doet. Na de laatste ban heb ik mezelf voorgenomen om hier niet meer te reageren. Ook al ben ik volgens de FA hier nog steeds welkom om mijn mening te geven heb ik besloten dat niet meer te doen, omdat users als jij te emotioneel erin zitten en negatieve reacties uitlokken (zoals je nu ook weer doet). @:Straatcommando. dit is wat ik nou in de e-mail bedoelde.
Hoe is het precies op de man spelen als je verder niet genoemd wordt in de post die je quote?
pi_205884452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hoewel de huidige ontwikkelingen eigenlijk interessanter zijn dan terug te kijken naar het begin van de oorlog, vind ik dit toch noemenswaardig. [ twitter ]

Zelfs na de schandalige aanval wilde Zelensky dit aanvankelijk via diplomatie oplossen
waar zijn de diplomatieke weg mongolen nu (sorry voor mijn frans), maar echt woest wordt je als je dit ziet van die huichelaars. Er is geen oplossing voor poetin, en zou (bijna) pleiten voor een communistisch / nazi aanpak als het gaat om de prorussen.
pi_205884502
twitter
  woensdag 7 september 2022 @ 21:55:17 #225
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205884514
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:36 schreef HSG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)basis-op-de-krim-toe
[..]
Ze geven het nu wel toe dat ze de vliegbasis op de Krim hebben aangevallen. De vraag is hoe de Russen hierop gaan reageren want ze kunnen het zien als een aanval op hun grondgebied en kunnen ze Oekrane de oorlog verklaren.
[..]
Om het thuisland te laten zien hoe echt kut het gaat?
De Russen wisten allang dat er Oekraense raketten naar beneden gekomen waren. Dus als ze het hadden willen gebruiken om te reageren, hadden ze dat toen moeten doen. Nu komt het heel zwak over als ze alsnog reageren als Kiev roept dat ze het waren terwijl Rusland nog steeds ontkent.

Ja en toch, wanneer stuur je dan zo een filmpje als je compleet van de wap in oorlogsgeweld zit? Blijf het raar vinden. Mijn maag draaide ook om van die Oekraense soldaten in dat gammele busje, maar kan mij nog voorstellen dat als je als Wagner soldaat een telefoon tegen komt met dergelijk beeldmateriaal, je het juist graag wil verspreiden.
pi_205884527
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:51 schreef Korenfok het volgende:

[..]
waar zijn de diplomatieke weg mongolen nu (sorry voor mijn frans), maar echt woest wordt je als je dit ziet van die huichelaars. Er is geen oplossing voor poetin, en zou (bijna) pleiten voor een communistisch / nazi aanpak als het gaat om de prorussen.
Dat is nogal tegenstrijdig, een communisten nazi aanpak
Vakman pur sang
pi_205884537
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 21:57:30 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205884551
Prijzige explosie:
twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205884570
twitter
  woensdag 7 september 2022 @ 21:59:54 #230
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_205884586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:52 schreef ipa84 het volgende:
Geen idee maar het lijkt wel of dit Russische busje een verkeerde afslag heeft genomen.
[ twitter ]
De Oekraners in de comments vermoeden dat het Wagner betreft, gezien de (staat van de) kleding en schoenen, en het afwezig zijn van documenten.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_205884591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:47 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Wij zijn geen trolls en krijgen geen instructies vanuit Rusland. Dit steeds beweren is trollen. Waarom ik hier niet meer reageer heeft een andere reden, namelijk dat ik meerdere keren geband ben omdat ik op de man speel, wat jij nu ook doet. Na de laatste ban heb ik mezelf voorgenomen om hier niet meer te reageren. Ook al ben ik volgens de FA hier nog steeds welkom om mijn mening te geven heb ik besloten dat niet meer te doen, omdat users als jij te emotioneel erin zitten en negatieve reacties uitlokken (zoals je nu ook weer doet). @:Straatcommando. dit is wat ik nou in de e-mail bedoelde.
Ik ben het vaak niet eens met je (nooit eigenlijk, wat betreft dit onderwerp), maar ik vind het wel jammer dat jullie weggepest worden.

Jullie posts geven namelijk wel een inzicht hoe er in Rusland gedacht wordt, en dat helpt toch wel met begrijpen hoe de Russen erin zitten. Ik kan me namelijk gewoon niet inbeelden hoe de Russen denken, het is zo ver verwijderd dan wat ik lees en zie.

Aangezien de Russische bronnen zowat altijd Russisch spreken en ik geen Russisch spreek, helpt het wel om Nederlandstalige berichten te lezen.

Dus in dat opzicht is het wel jammer dat je niet meer post.
pi_205884593
twitter
pi_205884612
quote:
Had niet verwacht dat ze in het noorden voortgang zouden boeken... Had volledige focus op het zuiden verwacht.

Oekrane lijkt beter te schuiven met de manschappen dan Rusland.
pi_205884619
quote:
Leukste van soldaat zijn in zo'n oorlog lijkt mij dat je naar iedereen die je tegenkomt in de wagen kan zwaaien.
pi_205884622
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:36 schreef HSG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)basis-op-de-krim-toe
[..]
Ze geven het nu wel toe dat ze de vliegbasis op de Krim hebben aangevallen. De vraag is hoe de Russen hierop gaan reageren want ze kunnen het zien als een aanval op hun grondgebied en kunnen ze Oekrane de oorlog verklaren.
[..]
Om het thuisland te laten zien hoe echt kut het gaat?
Niet verrassend natuurlijk. Hun oorspronkelijke verhaal, een special forces operatie, was dan ook niet geloofwaardig.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205884627
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is nogal tegenstrijdig, een communisten nazi aanpak
Nee, hoe wij de verwerpelijke nazi ideologie aangepakt hebben na de oorlog en hoe ze in de vs met communisme zijn omgegaan. En hoe we ISIS ideologieen hebben aangepakt, het zien als een potientieel terrorisme
  woensdag 7 september 2022 @ 22:03:32 #237
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 7 september 2022 @ 22:03:44 #238
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205884658
quote:
5s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:51 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Hoe is het precies op de man spelen als je verder niet genoemd wordt in de post die je quote?
Hier wordt wel duidelijk over de users gesproken die niet helemaal meegaan in de sfeer van het topic en een andere kleur nieuws/tweets posten. Kun je oneens mee zijn ; ben ik ook. Alleen helpt het het topic niet als het een moddergooi wedstrijd wordt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205884663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:00 schreef YStec het volgende:

[..]
Ik ben het vaak niet eens met je (nooit eigenlijk, wat betreft dit onderwerp), maar ik vind het wel jammer dat jullie weggepest worden.

Jullie posts geven namelijk wel een inzicht hoe er in Rusland gedacht wordt, en dat helpt toch wel met begrijpen hoe de Russen erin zitten. Ik kan me namelijk gewoon niet inbeelden hoe de Russen denken, het is zo ver verwijderd dan wat ik lees en zie.

Aangezien de Russische bronnen zowat altijd Russisch spreken en ik geen Russisch spreek, helpt het wel om Nederlandstalige berichten te lezen.

Dus in dat opzicht is het wel jammer dat je niet meer post.
Ach welnee, die users hebben geen flauw idee wat ‘de Russen’ ergens over denken. Het zijn wss gewoon figuren die een teringhekel hebben aan het Westen omdat ze hier niet helemaal lekker mee kunnen komen ofzo. Die gaan over een paar jaar weer lekker Chinese propaganda uitbraken als daar een conflict mee is.
  woensdag 7 september 2022 @ 22:04:42 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205884681
It is reported that in Balakliya, the Russian military with weapons, dressed in civilian clothes, tried to leave the encirclement zone

twitter
pi_205884719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:04 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ach welnee, die users hebben geen flauw idee wat ‘de Russen’ ergens over denken. Het zijn wss gewoon figuren die een teringhekel hebben aan het Westen omdat ze hier niet helemaal lekker mee kunnen komen ofzo. Die gaan over een paar jaar weer lekker Chinese propaganda uitbraken als daar een conflict mee is.
Ik neem aan dat die users meer Russiche en/of pro-Russische media consumeren en dus weldegelijk de andere kant beter begrijpen dan ik.
  woensdag 7 september 2022 @ 22:07:29 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_205884721
quote:
Het kan zijn dat ze allemaal op elkaar lijken maar volgens mij was dit filmpje al een paar dagen eerder gepost.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 7 september 2022 @ 22:07:41 #243
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205884729
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:02 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Nee, hoe wij de verwerpelijke nazi ideologie aangepakt hebben na de oorlog en hoe ze in de vs met communisme zijn omgegaan. En hoe we ISIS ideologieen hebben aangepakt, het zien als een potientieel terrorisme
Dat vind ik dan weer een vreemde gedachte, want met ‘we’ suggereer je de Amerikaanse gedachte.
Wij Nederlanders hebben niet veel tegen ISIS gedaan persoonlijk. Ook niet zo tegen communisme.
Je gelooft dan wel een beetje in het sprookje van een groot verenigd westen.
Terwijl de Amerikanen best wel gniffelen dat de dollar de euro nu weer inhaalt.
Vakman pur sang
  woensdag 7 september 2022 @ 22:09:15 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205884739
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is een unit? Is dat 4 man? 6? 12?
[ twitter ]
Een unit is toch een klein aantal manschappen? Dus inderdaad 4 tot 12?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_205884749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:04 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ach welnee, die users hebben geen flauw idee wat ‘de Russen’ ergens over denken. Het zijn wss gewoon figuren die een teringhekel hebben aan het Westen omdat ze hier niet helemaal lekker mee kunnen komen ofzo. Die gaan over een paar jaar weer lekker Chinese propaganda uitbraken als daar een conflict mee is.
Weet niet of men mij als pro Russisch ziet maar aan Chinezen heb ik echt een pokkehekel.
Vakman pur sang
pi_205884760
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 september 2022 @ 22:12:00 #248
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205884770
Wow, Kupiansk is een belangrijk kruispunt, als ze die te pakken krijgen dan zijn de Russen links ervan geisoleerd en afgesneden van bevoorrading



twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door slashdotter3 op 07-09-2022 22:17:12 ]
  woensdag 7 september 2022 @ 22:13:07 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205884789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is een unit? Is dat 4 man? 6? 12?
[ twitter ]
Een unit kan van alles zijn, groep, peloton, compagnie.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205884828
Het is weer Woensdag Gehaktdag vandaag. :o
pi_205884856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hoewel de huidige ontwikkelingen eigenlijk interessanter zijn dan terug te kijken naar het begin van de oorlog, vind ik dit toch noemenswaardig. [ twitter ]

Zelfs na de schandalige aanval wilde Zelensky dit aanvankelijk via diplomatie oplossen
Best leip om dit zo te horen. Heel anders dan krantenartikelen enzo. Niet in hun moedertaal, intonaties, gezichtsuitdrukkingen etc
  woensdag 7 september 2022 @ 22:22:09 #252
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205884906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:07 schreef YStec het volgende:

[..]
Ik neem aan dat die users meer Russiche en/of pro-Russische media consumeren en dus weldegelijk de andere kant beter begrijpen dan ik.
Dat was toch niet mogelijk hier in het gecensureerde westen? ;)

Nee, maar een goed tegengewicht kan ik wel waarderen, maar zodra er bullshit gepost wordt wat heel makkelijk te ontkrachten is. Eigenlijk zo goed als alle propaganda die vanuit Rusland de wereld ingeslingerd wordt. Dan ben ik vrij snel klaar met anders Fok!kers. Zelfde geldt voor Oekraense onbetrouwbare info.

Enige verschil wel is dat ik aan de Oekraense kant nog wel mijn geduld kan bewaren omdat ik echt met mijn kop er niet bij kan dat je in het comfortabele Nederland, je actieg schaart achter de vijand (of we daar mee in Oorlog zijn laat ik in het midden).

Ik kreeg overigens via dm van @the-eye een artikeltje gestuurd en dat kon ik zeker wel waarderen :) ^O^ . Dank daarvoor!
  woensdag 7 september 2022 @ 22:23:56 #253
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205885060
Oekranse zwaargewicht bokskampioen Usyk heeft ook in de oorlog meegevochten.

https://www.marca.com/en/(...)2601d571a8b45d2.html
  woensdag 7 september 2022 @ 22:33:57 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_205885068
twitter

In Izyum gaan ze met de vuisten in de lucht zwaaien, terwijl ze gewoon van alle kanten platgebombardeerd worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 22:35:37 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205885098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:33 schreef polderturk het volgende:
Oekranse zwaargewicht bokskampioen Usyk heeft ook in de oorlog meegevochten.

https://www.marca.com/en/(...)2601d571a8b45d2.html
In 2014 hadden de Russen op De Krim ook een boxer :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205885133
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:00 schreef YStec het volgende:

[..]
Ik ben het vaak niet eens met je (nooit eigenlijk, wat betreft dit onderwerp), maar ik vind het wel jammer dat jullie weggepest worden.

Jullie posts geven namelijk wel een inzicht hoe er in Rusland gedacht wordt, en dat helpt toch wel met begrijpen hoe de Russen erin zitten. Ik kan me namelijk gewoon niet inbeelden hoe de Russen denken, het is zo ver verwijderd dan wat ik lees en zie.

Aangezien de Russische bronnen zowat altijd Russisch spreken en ik geen Russisch spreek, helpt het wel om Nederlandstalige berichten te lezen.

Dus in dat opzicht is het wel jammer dat je niet meer post.
Ik laat me niet wegpesten, heb er zelf voor gekozen hier niet meer te posten. Verder, voor de duizendste keer, ben ik geen Rus, maak geen gebruik van andere bronnen dan westerse en spreek ook geen Russisch (wat je allemaal wel insinueert) derhalve weet ik ook niet hoe er in Rusland gedacht wordt.
pi_205885175
quote:
Die met die tattoo is een israeli met een bijzonder verhaal.

Denis Desiatnik immigrated from Uzbekistan to Israel when he was 19, served as a combat soldier, then joined a special police unit, then became the bodyguard of Israel's #1 mobster, became a religious Jew, converted Islam, volunteered to fight for Ukraine. Would you watch a movie about his life?

* He befriended Amir Mulner, one of Israel's most famous criminals, when he trained him in boxing. Eventually Mulner offered him the position of his bodyguard.
* His association with the Israeli (Jewish) underworld kingpin drew him closer to faith, and he became an observant Jew.
* Eventually, his friendships with Palestinians from East Jerusalem, who've grown to call him Abdul Aziz, sparked his interest in Islam, and 8 years ago he decided to convert. He considers himself a Muslim now, but not a particularly observant one.
* His wife was born in Ukraine and he himself had worked there for a while, so he decided to utilize his combat expertise to fight Russian forces in Ukraine. Initially he joined the foreign legion, but was afterwards made commander of a military unit that engaged in multiple battles with Russian forces. They reportedly killed hundreds of enemy soldiers and lost dozens of their members. Desiatnik was shot in the leg.

https://preview.redd.it/c(...)0d65fd3faad1ea5685ab

https://preview.redd.it/g(...)fd7968f38e1cb22887f0
Vakman pur sang
  woensdag 7 september 2022 @ 22:42:15 #259
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205885177
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:33 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
In Izyum gaan ze met de vuisten in de lucht zwaaien, terwijl ze gewoon van alle kanten platgebombardeerd worden.
Als Kupyansk in de knel komt, heeft Izyum een groot probleem.

twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205885250
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tering :{ :{ Zieke shit. Dit hoeft voor mij niet :N
Allemaal dooie kapotgeschoten lui is geen probleem en wat junks die staan te kutten is dan zieke shit? :')
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 22:48:48 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205885263
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Allemaal dooie kapotgeschoten lui is geen probleem en wat junks die staan te kutten is dan zieke shit? :')
Dat kanaal bedoel ik. Niet die junks
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205885302
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:38 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ik laat me niet wegpesten, heb er zelf voor gekozen hier niet meer te posten. Verder, voor de duizendste keer, ben ik geen Rus, maak geen gebruik van andere bronnen dan westerse en spreek ook geen Russisch (wat je allemaal wel insinueert) derhalve weet ik ook niet hoe er in Rusland gedacht wordt.
Als je geen Russische troll bent dan is het erg lastig om te verklaren hoe je (in mijn ogen) zo'n verknipte zienswijze hebt. Echt totaal van de pot gerukt, maar je schijnt oprecht zo te denken. Heel bijzonder 🤔
pi_205885315
Bayraktars gedoneerd door het volk.


twitter
pi_205885400
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat kanaal bedoel ik. Niet die junks
Poah ja je hebt gelijk. Wat een horror, zag 2 kleine kindjes overreden door een vuilniswagen bah.
Vakman pur sang
  woensdag 7 september 2022 @ 23:00:01 #265
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205885449
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:36 schreef HSG het volgende:
De vraag is hoe de Russen hierop gaan reageren want ze kunnen het zien als een aanval op hun grondgebied en kunnen ze Oekrane de oorlog verklaren.

Nukes! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 7 september 2022 @ 23:00:52 #266
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205885464
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:47 schreef Tobias19xx het volgende:
jij te emotioneel erin zitten
De Repentless Copout! *O*

Ik heb jullie zo gemist O+
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 23:04:30 #267
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205885507
Toespraak van Zelensky die eigenlijk gisteren had moeten komen?

twitter


Google translate:
- Deze week hebben we goed nieuws uit de regio Charkov. En ik denk dat elke burger trots is op onze soldaten.
Dit is niet het moment om deze of andere nederzettingen te noemen waarnaar de Oekraense vlag terugkeert. Maar het is tijd om de 25th Airborne Brigade, de 92nd Separate Mechanized Brigade en de 80th Airborne Assault Brigade te bedanken voor de moed en heldhaftigheid die tijdens gevechtsmissies zijn getoond.
Ik dank vandaag ook de 406e Aparte Artilleriebrigade voor uiterst succesvolle treffers in de gebieden waar de bezetters geconcentreerd zijn in het zuiden van ons land, en de 60e Aparte Infanteriebrigade, die onze posities consequent oprukt.
Elk succes van ons leger in de een of andere richting verandert de algemene situatie langs het hele front in het voordeel van Oekrane. Hoe moeilijker het is voor de bezetters, hoe meer verliezen ze hebben, hoe beter de posities van onze verdedigers in Donbas zullen zijn, hoe betrouwbaarder de verdediging van Zaporizja en Mykolaiv, steden in de regio Dnipropetrovsk, hoe eerder we in staat zullen zijn om bevrijd Azov en het hele zuiden, - President van Oekrane Volodymyr Zelensky
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205885734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:31 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Deze uit de comments vind ik veel schrijnender.
[ twitter ]
Heeft iets weg van dad's army.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205885766
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die met die tattoo is een israeli met een bijzonder verhaal.

Denis Desiatnik immigrated from Uzbekistan to Israel when he was 19, served as a combat soldier, then joined a special police unit, then became the bodyguard of Israel's #1 mobster, became a religious Jew, converted Islam, volunteered to fight for Ukraine. Would you watch a movie about his life?

* He befriended Amir Mulner, one of Israel's most famous criminals, when he trained him in boxing. Eventually Mulner offered him the position of his bodyguard.
* His association with the Israeli (Jewish) underworld kingpin drew him closer to faith, and he became an observant Jew.
* Eventually, his friendships with Palestinians from East Jerusalem, who've grown to call him Abdul Aziz, sparked his interest in Islam, and 8 years ago he decided to convert. He considers himself a Muslim now, but not a particularly observant one.
* His wife was born in Ukraine and he himself had worked there for a while, so he decided to utilize his combat expertise to fight Russian forces in Ukraine. Initially he joined the foreign legion, but was afterwards made commander of a military unit that engaged in multiple battles with Russian forces. They reportedly killed hundreds of enemy soldiers and lost dozens of their members. Desiatnik was shot in the leg.

https://preview.redd.it/c(...)0d65fd3faad1ea5685ab

https://preview.redd.it/g(...)fd7968f38e1cb22887f0
Lijkt me een jongen die een beetje met zichzelf in de knoop zit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205885871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Als je geen Russische troll bent dan is het erg lastig om te verklaren hoe je (in mijn ogen) zo'n verknipte zienswijze hebt. Echt totaal van de pot gerukt, maar je schijnt oprecht zo te denken. Heel bijzonder 🤔
Begrijp ik. Voor mensen die kortzichtig zijn en een beperkt wereldbeeld hebben, hebben vaak dat probleem dat ze het erg lastig vinden andere zienswijzen te begrijpen. Helemaal als ze de “eigen” zienswijze door middel van hersenspoeling/propaganda hebben gekregen, dan komt die van een ander als "verknipt" over. Dus ik begrijp je helemaal. Je kan niet buiten om je programma denken. Men wil als hooligans 'onvoorwaardelijk' achter hun clubje staan, ik niet.

Overigens mijn laatste post. Verwacht geen reactie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2022 23:49:10 ]
  woensdag 7 september 2022 @ 23:51:24 #271
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_205885897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:48 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Mensen als ik die kortzichtig zijn en een beperkt wereldbeeld hebben, hebben vaak dat probleem dat ze het erg lastig vinden andere zienswijzen te begrijpen. Helemaal aangezien ik de “eigen” zienswijze door middel van hersenspoeling/propaganda heb gekregen, dan komt die van een ander als "verknipt" over. Ik kan niet buiten om mijn programma denken. Ik wil als hooligan onvoorwaardelijk achter mijn clubje staan.

Overigens niet mijn laatste post. Verwacht een reactie.
Fixed that for you.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  donderdag 8 september 2022 @ 00:00:11 #272
8369 speknek
Another day another slay
pi_205885961
twitter

Het organiseren van de referenda heeft weer wat vertraging opgelopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205886038
twitter
pi_205886124
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef bleiblei het volgende:
mijn maag draaide ook om van die Oekraense soldaten in dat gammele busje,
Welk filmpje was dat?
mon citoyens vous serez unis.
pi_205886165
quote:
9s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Poah ja je hebt gelijk. Wat een horror, zag 2 kleine kindjes overreden door een vuilniswagen bah.
Hij bedoelt dit kanaal.
https://t.me/ftdjjjj
Dat postte ik al eerdere daar is ook dat filmpje te zien van die dronken man die dat meisje aanviel. Maar voor de rest is het vooral dode en kapot geschoten Russen.
pi_205886345
twitter
  donderdag 8 september 2022 @ 01:30:24 #277
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205886374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:48 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Begrijp ik. Voor mensen die kortzichtig zijn en een beperkt wereldbeeld hebben, hebben vaak dat probleem dat ze het erg lastig vinden andere zienswijzen te begrijpen. Helemaal als ze de “eigen” zienswijze door middel van hersenspoeling/propaganda hebben gekregen, dan komt die van een ander als "verknipt" over. Dus ik begrijp je helemaal. Je kan niet buiten om je programma denken.
Uh huh, "de objectieve blik".

Niet objectieve blik, maar "onversneden pro-rus, desnoods tegen de klippen op"

quote:
Men wil als hooligans 'onvoorwaardelijk' achter hun clubje staan, ik niet.
Ja, als een domme vatnik onvoorwaardelijk achter rusland staan.

quote:
Overigens mijn laatste post. Verwacht geen reactie.
Nou! :'( We gaan je missen!

Nee, ik loog. Opgeruimd staat netjes.

:W
&lt;signature here&gt;.
pi_205886408
Ik zat mij af te vragen over of de sancties tegen Rusland voor producten berhaupt effectief zijn.

Er mag bijvoorbeeld geen computerchips of een auto verkocht worden aan Rusland.

Wat houdt een Rus tegen die gewoon Europa in kan op visa, om een computerchip bij een bedrijf in te slaan, en daarmee weer naar Rusland te reizen?

En Turkije kan toch auto's kopen? En die kunnen Russen ook van Turken kopen en importeren?

Dit lijkt mij nogal voor de hand liggend, mis ik iets? Waarom zou het dan niet werken?
  donderdag 8 september 2022 @ 02:18:35 #279
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205886428
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 01:59 schreef FordSierra het volgende:
Ik zat mij af te vragen over of de sancties tegen Rusland voor producten berhaupt effectief zijn.

Er mag bijvoorbeeld geen computerchips of een auto verkocht worden aan Rusland.

Wat houdt een Rus tegen die gewoon Europa in kan op visa, om een computerchip bij een bedrijf in te slaan, en daarmee weer naar Rusland te reizen?

En Turkije kan toch auto's kopen? En die kunnen Russen ook van Turken kopen en importeren?

Dit lijkt mij nogal voor de hand liggend, mis ik iets? Waarom zou het dan niet werken?
Parallel import? Ja dat had gekund als Rusland tot de EU was toegetreden.

quote:
https://www.intellectueeleigendom.nl/parallel-import/
Er kunnen grote verschillen bestaan in prijzen van producten die worden verkocht in verschillende lidstaten en daarom kan het interessant zijn om een product in de ene lidstaat in te kopen om het vervolgens in de andere te verkopen.

Fabrikanten zijn het hier lang niet altijd mee eens, maar het belemmeren van parallelle import is niet toegestaan op grond van het Europese mededingingsrecht.
Er zijn misschien mogelijkheden genoeg voor een paar LPs van vinyl, maar je kan er geen hele economie op draaien.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205886445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 01:59 schreef FordSierra het volgende:
Ik zat mij af te vragen over of de sancties tegen Rusland voor producten berhaupt effectief zijn.

Er mag bijvoorbeeld geen computerchips of een auto verkocht worden aan Rusland.

Wat houdt een Rus tegen die gewoon Europa in kan op visa, om een computerchip bij een bedrijf in te slaan, en daarmee weer naar Rusland te reizen?

En Turkije kan toch auto's kopen? En die kunnen Russen ook van Turken kopen en importeren?

Dit lijkt mij nogal voor de hand liggend, mis ik iets? Waarom zou het dan niet werken?
Wat stel je voor? Rusland (het moederland) hun zin geven? Of nog even volhouden met ze allen?

We zijn echt heel dichtbij, Rusland gaat voor altijd verliezen.
pi_205886596
Putin zei toch in oktober zijn satan tsar nuke klaar te hebben?
Ik denk niet dat Putin zijn verlies zal nemen. Rusland is nu al het meest gehate land.
pi_205886615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 01:59 schreef FordSierra het volgende:
Ik zat mij af te vragen over of de sancties tegen Rusland voor producten berhaupt effectief zijn.

Er mag bijvoorbeeld geen computerchips of een auto verkocht worden aan Rusland.

Wat houdt een Rus tegen die gewoon Europa in kan op visa, om een computerchip bij een bedrijf in te slaan, en daarmee weer naar Rusland te reizen?

En Turkije kan toch auto's kopen? En die kunnen Russen ook van Turken kopen en importeren?

Dit lijkt mij nogal voor de hand liggend, mis ik iets? Waarom zou het dan niet werken?
1 chip zal ook niet zo moeilijk zijn, maar het gaat natuurlijk om de grotere aantallen.
pi_205886685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 06:15 schreef Raw85 het volgende:

[..]
1 chip zal ook niet zo moeilijk zijn, maar het gaat natuurlijk om de grotere aantallen.
Vergeet ook vooral kogellagers en onderdelen voor de westerse machines, waar de Russische (wapen)industrie totaal afhankelijk van is, niet. Het begint met westerse sancties en het gaat eindigen met het uit elkaar vallen van de Russische federatie, al dan niet met geweld tussen de bevolkingsgroepen van de deelrepublieken en het afbrokkelende gezag in Moskou.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205886686
Als ze willen kunnen ze zeker wel aan die chips komen.
Bijvoorbeeld via een land die goede banden heeft met Rusland die ze voor Rusland inkoopt en er graag flink veel geld voor krijgt.
Aan alles valt te komen en alles is te koop.
pi_205886700
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 06:50 schreef quirina het volgende:
Als ze willen kunnen ze zeker wel aan die chips komen.
Bijvoorbeeld via een land die goede banden heeft met Rusland die ze voor Rusland inkoopt en er graag flink veel geld voor krijgt.
Aan alles valt te komen en alles is te koop.
Dat Rusland nu bij landen als Noord-Korea moet aankloppen voor wapens lijkt me wel een vrij duidelijk aanwijzing dat het niet zo gemakkelijk is als je hier stelt.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 8 september 2022 @ 07:17:51 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205886806
Zullen de Oekraners het water naar De Krim afsluiten als Kherson in Oekraense handen is? :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205886838
quote:
84s.gif Op donderdag 8 september 2022 07:17 schreef Starhopper het volgende:
Zullen de Oekraners het water naar De Krim afsluiten als Kherson in Oekraense handen is? :+
Overmacht he.
Een olielek die pas is op te lossen als de oorlog voorbij is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205886850
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 01:59 schreef FordSierra het volgende:
Ik zat mij af te vragen over of de sancties tegen Rusland voor producten berhaupt effectief zijn.

Er mag bijvoorbeeld geen computerchips of een auto verkocht worden aan Rusland.

Wat houdt een Rus tegen die gewoon Europa in kan op visa, om een computerchip bij een bedrijf in te slaan, en daarmee weer naar Rusland te reizen?

En Turkije kan toch auto's kopen? En die kunnen Russen ook van Turken kopen en importeren?

Dit lijkt mij nogal voor de hand liggend, mis ik iets? Waarom zou het dan niet werken?
Rusland zal echt nog wel aan chips komen. Maar dat zal allemaal via omwegen moeten gaan, wat de prijs natuurlijk verhoogd en veel minder beschikbaar is. Datzelfde geld voor alle andere dingen die onder de sanctie pakketen vallen. Het zal echt wel via omwegen Rusland inkomen alleen tegen een veel hogere prijs en door de schaarste daarzo zal dat de prijs nog verder doen verhogen.
  donderdag 8 september 2022 @ 07:33:13 #289
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_205886861
quote:
84s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tering :{ :{ Zieke shit. Dit hoeft voor mij niet :N
Je loopt heel de tijd te juichen om dode mensen, nu zie je het een keer, en nu is het toch niet zo leuk?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 8 september 2022 @ 07:35:19 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205886875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 07:33 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Je loopt heel de tijd te juichen om dode mensen, nu zie je het een keer, en nu is het toch niet zo leuk?
Ik heb er geen problemen mee dat de Russen kapot geschoten worden maar ik hoef daar geen gedetailleerde foto's van te zien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 8 september 2022 @ 07:50:49 #291
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205886956
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:22 schreef HSG het volgende:

[..]
Welk filmpje was dat?
Die van ergens begin dit topic. Soldaten in een busje die in een ambush rijden. Zelfde overigens met die russische knul die op de grond ligt terwijl zijn maten dood uit de cabine hangen. A. Waarom worden ze in dat soort rommel de weg opgestuurd. Maar ook, dan zie je toch wel ineens de mensen. Zo onnodig. Wat dat betreft snap ik die Oekraense soldaten wel die pissig vragen wat die gast in vredesnaam in Oekrane te zoeken heeft. Zo veel ellende aangericht door Rusland daar :N . Aan hun eigen volk maar vooral aan het Oekraense volk :N .
pi_205886957
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:28 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Hij bedoelt dit kanaal.
https://t.me/ftdjjjj
Dat postte ik al eerdere daar is ook dat filmpje te zien van die dronken man die dat meisje aanviel. Maar voor de rest is het vooral dode en kapot geschoten Russen.
Ja die kanalen, die zie je nu vaker, aan beide kanten trouwens; heb ook al telegram kanalen gezien vol kapotte Oekraners.

Dit is trouwens wel tegen het verdrag van Genve.
Het is niet ok eigenlijk.
Vakman pur sang
  donderdag 8 september 2022 @ 07:56:13 #293
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205886986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:48 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Begrijp ik. Voor mensen die kortzichtig zijn en een beperkt wereldbeeld hebben, hebben vaak dat probleem dat ze het erg lastig vinden andere zienswijzen te begrijpen. Helemaal als ze de “eigen” zienswijze door middel van hersenspoeling/propaganda hebben gekregen, dan komt die van een ander als "verknipt" over. Dus ik begrijp je helemaal. Je kan niet buiten om je programma denken. Men wil als hooligans 'onvoorwaardelijk' achter hun clubje staan, ik niet.

Overigens mijn laatste post. Verwacht geen reactie.
Bijzonder, het verkrachten van vrouwen en kinderen, het vermoorden van baby’s en bejaarden, leegroven van een land en genocide plegen is gewoon “een onbeperkt wereldbeeld”. Vind je diefstal, verkrachting, moord, genocide wel erg dan ben je gewoon kortzichtig en waarschijnlijk gehersenspoeld.

Bijzondere kinderen worden er toch voortgebracht door de alternatieve media….
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')