Eens. Wat is dit voor dominant motortjequote:
In de zandbak rijden is voor de FIA lucratieverquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:39 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen er mensen zijn die dit circuit eruit willen
Paul Ricard is een veel leuker circuit, modern en ruim, SPA is meer vergane glorie.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:39 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen er mensen zijn die dit circuit eruit willen
Ferrari: We're going for plan AA"quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nu moet je wel ophouden want hierna hebben we niets meer , ja kan misschien nog een stroopwafel pakken als je snel binnen komt maar dan houd de koek echt op LOL
Best oké, idd.quote:
Heeft een prima dag tot dusver inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:41 schreef Perox het volgende:
Ik moet zeggen dat Russell zich goed handhaaft hier.
Niks aan eigenlijkquote:
Heeft ze in WWI ook zo goed gedaan.quote:
Achterveld boeit echt helemaal niemand.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks aan eigenlijk
Film dan maar lekker de gevechten in het achterveld.
Nog nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Max mss wel de beste F1 piloot allertijden. Of is dat overdreven.
De RB is nu gewoon zonder discussie de snelste wagen. En dat Perez dan straks nog van het podium gaat vallen is gewoon genant.quote:
Dit gaat fout.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, ze laten de keuze maar helemaal aan Charles zelf nu.
Delete this shitquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Paul Ricard is een veel leuker circuit, modern en ruim, SPA is meer vergane glorie.
Begint wel een erg sneu verhaal te worden jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef AMDB het volgende:
Dit is echt.... man man man.
Ik heb zo'n medelijden met Leclerc.
Denk dat je onderschat hoe goed VER is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De RB is nu gewoon zonder discussie de snelste wagen. En dat Perez dan straks nog van het podium gaat vallen is gewoon genant.
Of hij rijdt hem uit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef PzKpfw het volgende:
Max op een soft-medium-soft bandenstrategie lijkt me?
Strijd in het middenveld is aardig en er zijn positiewisselingenquote:
Kan ook lang niet altijd, is afhankelijk van het verloop van de race. Maar dan neem je als muur een beslissing en licht je je coureur in. Niet dit gepolder.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef beantherio het volgende:
Ze hebben wel veel "plannen" bij Ferrari maar tijdens de race zijn er blijkbaar geen afspraken over welke banden er gebruikt gaan worden.![]()
Dat soort dingen zeg ik niet zo snel maar hij rijd wel op de top van wat een coureur kan momenteel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Max mss wel de beste F1 piloot allertijden. Of is dat overdreven.
Eén jaar maar?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
Je zou maar Ferrari fan zijn, dan heb je echt een kut jaar
Denk erder soft, medium, medium. Voor de veiligheidquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef PzKpfw het volgende:
Max op een soft-medium-soft bandenstrategie lijkt me?
Fan zijnquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
Die van Mercedes zijn niet veel beterquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari moet toch echt eens goede strategen aantrekken. Duidelijk zijn in de beslissingen.
Dit lijkt gewoon op politiek Den Haag.
Nee meerdere, maar nu moest het gaan gebeurenquote:
Tussen wie?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien krijgen we nu wel een gevecht.
Dat denkt ie helemaal niet, dat wist ie al, vandaar dat hij een compleet eigen team meegenomen had naar Ferrariquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef RAVW het volgende:
Als Shummie dit ziet dan denkt is dit het team waar ik ooit voor gereden heb... LOL wat een prutsers zijn dat geworden
"Plan S for self destruct."quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:46 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari is dit seizoen al wel WK in zelfdestructieve tactics
Die is heel goed, maar de RB is hier gewoon ongenaakbaar. De reglement wijziging heeft op RB geen invloed gehad, waar Ferrari duidelijk een stap terug heeft gedaan. Op Spa althans, de vraag is hoe het de komende races gaat zijn maar het lijkt er op dat Verstappen wel heel gekke dingen moet gaan doen wil hij niet zijn tweede WDC binnen halen dit jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat je onderschat hoe goed VER is.
Ferrarekt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:46 schreef LTVDK het volgende:
Kun je beter successupporter zijn idd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
Jos doet de laatste rondjes genot.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max de laatste 5 ronden op zijn step gaat doen.
Dit dus.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat denkt ie helemaal niet, dat wist ie al, vandaar dat hij een compleet eigen team meegenomen had naar Ferrari
Ze laten dit jaar gewoon even zien hoe je als team het dus NIET moet doen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:46 schreef LTVDK het volgende:
Het houdt m'n aandacht in ieder geval goed vastquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben gewoon een hele race in een halve gepropt
In de tijd van Schumacher had je ook complete seizoenen zoals vandaag.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef Evenstar het volgende:
Ene kant heerlijk, maar hoop niet dat ze iedere race zo dominant zijn. Hoe graag ik ook Max zie winnen, dit is wel categorie Brazilië 2021 van Lewis. Rest is kansloos.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef -XOR- het volgende:
Straks eindigt Sainz voor het tweede jaar voor LEC in de eindklassering.
Mee eens. Ik heb trouwens de indruk dat ze de feedback van de coureur niet goed kunnen lezen. Voorkeuren voor banden moeten ze niet hoeven vragen: dat moet gewoon duidelijk zijn. Er is blijkbaar niet volledig vertrouwen tussen team en coureur.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan ook lang niet altijd, is afhankelijk van het verloop van de race. Maar dan neem je als muur een beslissing en licht je je coureur in. Niet dit gepolder.
Die begint alvast met zwaaien en donuts in ronde 39.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max de laatste 5 ronden op zijn step gaat doen.
Yup en Mercedes was ook zo dominant. Daarom zeg ik ook liever niet teveel van dit soort races. Mag wel wat meer gevechten in zitten en dan alsnog Max winnenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de tijd van Schumacher had je ook complete seizoenen zoals vandaag.
In de tijd van Lewis ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de tijd van Schumacher had je ook complete seizoenen zoals vandaag.
Sneller dan SAI.quote:
Nee helemaal niet. Netjes P4.quote:
Zou wel grappig zijn als ze allemaal een random auto toegewezen zouden krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
Verstappen wint ook alleen omdat hij in de beste auto zit. Hamilton had dit ook gewonnen.
Lewis was tweede geworden met gelijkwaardig materiaalquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
Verstappen wint ook alleen omdat hij in de beste auto zit. Hamilton had dit ook gewonnen.
Waarom zou hij het slecht doen?quote:
Die is foto's aan het maken van de omgeving, nu hij er toch isquote:
Heb Mike Tyson nog niet gezienquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk filmt de regie echte gevechten.
Niemandquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft er problemen met de harde band?
Angela is eerst met hem bezigquote:
In before "Lewis had dit kunnen winnen als "that guy" hem wat meer ruimte had gegeven".quote:
Gasly?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft er problemen met de harde band?
Volgens ViaPlay deed hij het niet goed, terwijl hij nu naar Sainz rijdt P3quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou hij het slecht doen?
Wat is dit in hemelsnaam voor zienswijze
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens de legende loopt hij nu nog steeds...
Ik vond de reactie van Hamilton vorig jaar wel genoeg zeggen toen Max aangaf best een X met hem van auto te willen ruilen, die zag al z'n mythe in rook opgaanquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ze allemaal een random auto toegewezen zouden krijgen
Die vent maakte een catastrofale fout bij het insturen vandaag, dus als hij in Max' RedBull had gereden was hij evengoed DNFquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
Gedeeltelijk eens, maar in dit geval is het nog raarder, aangezien het team de data weet van de degradatie en Lecler niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb trouwens de indruk dat ze de feedback van de coureur niet goed kunnen lezen. Voorkeuren voor banden moeten ze niet hoeven vragen: dat moet gewoon duidelijk zijn. Er is blijkbaar niet volledig vertrouwen tussen team en coureur.
Na slechts 25 rondjes in een race waarin ze achteraan starten?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef fietsie het volgende:
Voorlopig heeft Max nog geen gratis bandenwissel en dat was in de tijd dat Mercedes met hun speciale auto's domineerde wel de norm
Dat zie je toch al met Russell achter het stuur?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van Hamilton vorig jaar wel genoeg zeggen toen Max aangaf best een X met hem van auto te willen ruilen, die zag al z'n mythe in rook opgaan
Die startten destijds gewoon vanaf pole.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef fietsie het volgende:
Voorlopig heeft Max nog geen gratis bandenwissel en dat was in de tijd dat Mercedes met hun speciale auto's domineerde wel de norm
Ik snap wat je hier bedoelt, maar sodemieter gewoon op met die bagger.quote:
Hij moest eerst even 14 coureurs inhalenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef fietsie het volgende:
Dat werd gezegd op Canvas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap wat je hier bedoelt, maar sodemieter gewoon op met die bagger.
Als hij gewoon even rustig had gewacht tot Kemmel Straight...quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll probeert het op een plek waar het niet kan
Zoals jij?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
De beroemdste bocht van het circuit niet bij naam kunnen noemen
Dit is heerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Krijgt ie straf. 10 minuten pegging!
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die startten destijds gewoon vanaf pole.
Een coureur moet wel ambities hebben toch?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij moest eerst even 14 coureurs inhalen
Ik weet het wel, maar ik weiger het zo te noemenquote:
Oke, excusesquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga daar heus geen grapjes overmaken.
[ Bericht % gewijzigd door Sked op 28-08-2022 15:52:46 ]quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap wat je hier bedoelt, maar sodemieter gewoon op met die bagger.
[ Bericht % gewijzigd door Sked op 28-08-2022 15:52:46 ]
LEC ging naar geel tochquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Leclerc op hard. Dit wordt lachen.
ja ik ook, wat is je punt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ Bericht % gewijzigd door Sked op 28-08-2022 15:52:46 ]
Sked modt gewoon in de F1.
Ze gooien er af en toe wat algemene info in voor diegenen die enkel F1 via Canvas kijken (niet zo vaak dus).quote:
Sainz Leclerc op mediumquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Om het budgetplafond te halen zetten ze het personeel effectiever in bij Ferrari. Italiaanse ondernemerslogica.quote:
Sainz op hard, Leclerc op medium..quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sainz op hard, Leclerc op medium toch?
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Correct.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar totaal onlogisch, want Leclerc moet nu nog een keer stoppen waar Sainz hem op medium ook wel uit had kunnen rijden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sainz op hard, Leclerc op medium..
Crimineel goed idd.quote:
Ook niet zoveel. Als je de samenvatting op Canvas kijkt krijg je de indruk dat het een saaie sport is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ze gooien er af en toe wat algemene info in voor diegenen die enkel F1 via Canvas kijken (niet zo vaak dus).
Neequote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:
De Belgen zeggen dat Leclerc nog een keer moet om aan het bandenregelement te voldoen; die had ik even gemist. Klopt dat?
gewoon je gedragen dan hoef ik niet moeilijk te doenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt daar heel moeilijk over gedaan.
Nee, die was toch op soft gestart en medium tijdens safetycar gepakt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:
De Belgen zeggen dat Leclerc nog een keer moet om aan het bandenregelement te voldoen; die had ik even gemist. Klopt dat?
die durft :-)quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou voor Leclerc nog haalbaar zijn? 5e ofzo? Als Max wint dan staat ie 100 punten voor hem ofzo?
Daar streeft Ferrari wel naar zeiden ze tegen Leclercquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou voor Leclerc nog haalbaar zijn? 5e ofzo? Als Max wint dan staat ie 100 punten voor hem ofzo?
5e plek idd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik vraag mij wel af hoe het verschil met Perez ook met elke race groter wordt. Past de ontwikkeling van de auto toch weer steeds meer bij de rijstijl van Verstappen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef Donderkonijn het volgende:
D'r staat gewoon geen maat op Verstappen in deze vorm. Goedemorgen zeg, 15e starten en in 12 rondjes aan kop rijden. Dan ben je gewoon echt goed.
Maakt allemaal weinig meer uit want het verzet van Ferrari is al lang gebroken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Nee. Ferrari was de beste auto, maar niet dominant tov Verstappen. Inmiddels is Ferrari geimplodeerd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:57 schreef YellowBlacks het volgende:
Wat we de afgelopen jaren hadden met Mercedes, hebben we nu met Red Bull. Een te dominate auto, waar de andere teams ver vanaf zitten.
Leclerc is op softs gestartquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:
én Belgen én Ferrari, dat moet wel eindigen in een groot misverstand.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |