Nee, die was toch op soft gestart en medium tijdens safetycar gepakt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:
De Belgen zeggen dat Leclerc nog een keer moet om aan het bandenregelement te voldoen; die had ik even gemist. Klopt dat?
die durft :-)quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou voor Leclerc nog haalbaar zijn? 5e ofzo? Als Max wint dan staat ie 100 punten voor hem ofzo?
Daar streeft Ferrari wel naar zeiden ze tegen Leclercquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou voor Leclerc nog haalbaar zijn? 5e ofzo? Als Max wint dan staat ie 100 punten voor hem ofzo?
5e plek idd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik vraag mij wel af hoe het verschil met Perez ook met elke race groter wordt. Past de ontwikkeling van de auto toch weer steeds meer bij de rijstijl van Verstappen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef Donderkonijn het volgende:
D'r staat gewoon geen maat op Verstappen in deze vorm. Goedemorgen zeg, 15e starten en in 12 rondjes aan kop rijden. Dan ben je gewoon echt goed.
Maakt allemaal weinig meer uit want het verzet van Ferrari is al lang gebroken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Nee. Ferrari was de beste auto, maar niet dominant tov Verstappen. Inmiddels is Ferrari geimplodeerd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:57 schreef YellowBlacks het volgende:
Wat we de afgelopen jaren hadden met Mercedes, hebben we nu met Red Bull. Een te dominate auto, waar de andere teams ver vanaf zitten.
Leclerc is op softs gestartquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:
De Belgen zeggen dat Leclerc nog een keer moet om aan het bandenregelement te voldoen; die had ik even gemist. Klopt dat?
én Belgen én Ferrari, dat moet wel eindigen in een groot misverstand.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |