Ik vond de reactie van Hamilton vorig jaar wel genoeg zeggen toen Max aangaf best een X met hem van auto te willen ruilen, die zag al z'n mythe in rook opgaanquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ze allemaal een random auto toegewezen zouden krijgen
Die vent maakte een catastrofale fout bij het insturen vandaag, dus als hij in Max' RedBull had gereden was hij evengoed DNFquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
Verstappen wint ook alleen omdat hij in de beste auto zit. Hamilton had dit ook gewonnen.
Gedeeltelijk eens, maar in dit geval is het nog raarder, aangezien het team de data weet van de degradatie en Lecler niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb trouwens de indruk dat ze de feedback van de coureur niet goed kunnen lezen. Voorkeuren voor banden moeten ze niet hoeven vragen: dat moet gewoon duidelijk zijn. Er is blijkbaar niet volledig vertrouwen tussen team en coureur.
Na slechts 25 rondjes in een race waarin ze achteraan starten?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef fietsie het volgende:
Voorlopig heeft Max nog geen gratis bandenwissel en dat was in de tijd dat Mercedes met hun speciale auto's domineerde wel de norm
Dat zie je toch al met Russell achter het stuur?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van Hamilton vorig jaar wel genoeg zeggen toen Max aangaf best een X met hem van auto te willen ruilen, die zag al z'n mythe in rook opgaan
Die startten destijds gewoon vanaf pole.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef fietsie het volgende:
Voorlopig heeft Max nog geen gratis bandenwissel en dat was in de tijd dat Mercedes met hun speciale auto's domineerde wel de norm
Ik snap wat je hier bedoelt, maar sodemieter gewoon op met die bagger.quote:
Hij moest eerst even 14 coureurs inhalenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef fietsie het volgende:
Dat werd gezegd op Canvas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap wat je hier bedoelt, maar sodemieter gewoon op met die bagger.
Als hij gewoon even rustig had gewacht tot Kemmel Straight...quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll probeert het op een plek waar het niet kan
Zoals jij?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
De beroemdste bocht van het circuit niet bij naam kunnen noemen
Dit is heerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Krijgt ie straf. 10 minuten pegging!
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die startten destijds gewoon vanaf pole.
Een coureur moet wel ambities hebben toch?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij moest eerst even 14 coureurs inhalen
Ik weet het wel, maar ik weiger het zo te noemenquote:
Oke, excusesquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga daar heus geen grapjes overmaken.
[ Bericht % gewijzigd door Sked op 28-08-2022 15:52:46 ]quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap wat je hier bedoelt, maar sodemieter gewoon op met die bagger.
[ Bericht % gewijzigd door Sked op 28-08-2022 15:52:46 ]
LEC ging naar geel tochquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Leclerc op hard. Dit wordt lachen.
ja ik ook, wat is je punt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ Bericht % gewijzigd door Sked op 28-08-2022 15:52:46 ]
Sked modt gewoon in de F1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |