Jos doet de laatste rondjes genot.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max de laatste 5 ronden op zijn step gaat doen.
Dit dus.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat denkt ie helemaal niet, dat wist ie al, vandaar dat hij een compleet eigen team meegenomen had naar Ferrari
Ze laten dit jaar gewoon even zien hoe je als team het dus NIET moet doen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:46 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari is dit seizoen al wel WK in zelfdestructieve tactics
Het houdt m'n aandacht in ieder geval goed vastquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben gewoon een hele race in een halve gepropt
In de tijd van Schumacher had je ook complete seizoenen zoals vandaag.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef Evenstar het volgende:
Ene kant heerlijk, maar hoop niet dat ze iedere race zo dominant zijn. Hoe graag ik ook Max zie winnen, dit is wel categorie Brazilië 2021 van Lewis. Rest is kansloos.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef -XOR- het volgende:
Straks eindigt Sainz voor het tweede jaar voor LEC in de eindklassering.
Mee eens. Ik heb trouwens de indruk dat ze de feedback van de coureur niet goed kunnen lezen. Voorkeuren voor banden moeten ze niet hoeven vragen: dat moet gewoon duidelijk zijn. Er is blijkbaar niet volledig vertrouwen tussen team en coureur.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan ook lang niet altijd, is afhankelijk van het verloop van de race. Maar dan neem je als muur een beslissing en licht je je coureur in. Niet dit gepolder.
Die begint alvast met zwaaien en donuts in ronde 39.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max de laatste 5 ronden op zijn step gaat doen.
Yup en Mercedes was ook zo dominant. Daarom zeg ik ook liever niet teveel van dit soort races. Mag wel wat meer gevechten in zitten en dan alsnog Max winnenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de tijd van Schumacher had je ook complete seizoenen zoals vandaag.
In de tijd van Lewis ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de tijd van Schumacher had je ook complete seizoenen zoals vandaag.
Sneller dan SAI.quote:
Nee helemaal niet. Netjes P4.quote:
Zou wel grappig zijn als ze allemaal een random auto toegewezen zouden krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
Verstappen wint ook alleen omdat hij in de beste auto zit. Hamilton had dit ook gewonnen.
Lewis was tweede geworden met gelijkwaardig materiaalquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
Verstappen wint ook alleen omdat hij in de beste auto zit. Hamilton had dit ook gewonnen.
Waarom zou hij het slecht doen?quote:
Die is foto's aan het maken van de omgeving, nu hij er toch isquote:
Heb Mike Tyson nog niet gezienquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk filmt de regie echte gevechten.
Niemandquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft er problemen met de harde band?
Angela is eerst met hem bezigquote:
In before "Lewis had dit kunnen winnen als "that guy" hem wat meer ruimte had gegeven".quote:
Gasly?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft er problemen met de harde band?
Volgens ViaPlay deed hij het niet goed, terwijl hij nu naar Sainz rijdt P3quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou hij het slecht doen?
Wat is dit in hemelsnaam voor zienswijze
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens de legende loopt hij nu nog steeds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |