https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ik verwacht het niet, maar het zou wel geweldig zijn natuurlijk! Hij moet daar toch om 21:30 al zitten, dus kan hij prima een uurtje eerder komen. Met Johan zou je fantastische uitzendingen krijgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:58 schreef LordofLeaves het volgende:
Gaat Johan ook nog es aanschuiven bij Veronica Offside?
Waaromquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:02 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kijk nu Rondo terug. Dan heb ik het volledige lijstje weer afgewerkt.
Studio Voetbal
Veronica Offside
Vandaag Inside
VTBL
Rondo
Geen Voetbalpraat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mag niets missen. Ik weet graag van elke hoed en ook van elke rand.
Kan hij Rene ook meteen meenemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, maar het zou wel geweldig zijn natuurlijk! Hij moet daar toch om 21:30 al zitten, dus kan hij prima een uurtje eerder komen. Met Johan zou je fantastische uitzendingen krijgen.
https://www.facebook.com/(...)eer/917328835397674/quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:10 schreef Bolasie het volgende:
Rox voegt echt niets toe. En ze heeft ook nog eens geen tieten.
Facebook in 2022? Niet gekliktquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)eer/917328835397674/
Nee, dat eerlijk gezegd niet. Lijkt me zeer interessant, maar daar heb ik geen tijd meer voor.quote:
Wel mooi om te zien. Mensen die in januari zeiden dat het hard ging floppen hebben het nog altijd fout.quote:
Boskamp is stil als het niet over voetbal gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:40 schreef nils_22 het volgende:
Ik vind Öz een beetje irritant, denk dat Bossie of Hansie meer zouden toevoegen aan deze shows.
De Tweede Wereldoorlog schijnt hij ook wel wat vanaf te wetenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Boskamp is stil als het niet over voetbal gaat.
Boskampfquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:43 schreef nils_22 het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog schijnt hij ook wel wat vanaf te weten
En een paar zuignappen op de spenenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:10 schreef Regilio_ het volgende:
Annemiek krijgt elke ochtend een arm in haar reet.
Daar zoekt ze juist nog een vrijwilliger voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En een paar zuignappen op de spenen
Daar was helaas geen tijd meer voor, eerst moest Johan weer twintig minuten raaskallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Johan zou toch iets over het Wilhelmus gaan zeggen? Of ik heb het gemist..
Het stond al in de teaser; hij vond het een kutlied.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Johan zou toch iets over het Wilhelmus gaan zeggen? Of ik heb het gemist..
Ze gaat ze toch niet lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel brieven worden er nu gestuurd naar VI voor Annemiek
Niet gekeken, maar laat mij raden, Kaag?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:06 schreef nils_22 het volgende:
Is dit een herhaling? Dit gesprek hebben ze gisteren ook al gevoerd
Klopt voor geld doen mensen allesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de herhaling. Derksen weer in de reet van John de Mol. Walgelijk.
Ja ik hoor wel vaak hetzelfde verhaal. Maar desalniettemin hoor ik deze heren liever dan het alternatief op andere zenders.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar laat mij raden, Kaag?
Alhoewel raden, die ouwe bokkenlul valt telkens opnieuw in de herhaling, dus best wel voorspelbaar.
Nou, Johan kan weer aan de bak vanavond.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de herhaling. Derksen weer in de reet van John de Mol. Walgelijk.
Ha ha ha. Inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, Johan kan weer aan de bak vanavond.
Sjon is er toen gaan zitten, en Sjon heeft tekst en uitleg gegeven, en dat moet zo'n blaag niet blijven zeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Inderdaad.
'Ik heb het niet gezien, maar ik sta 100 % achter John de Mol.'
Ha ha ha ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:10 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Sjon is er toen gaan zitten, en Sjon heeft tekst en uitleg gegeven, en dat moet zo'n blaag niet blijven zeuren.
Heleen laat ze graag zien hoor, zie haar instagram.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:45 schreef -XOR- het volgende:
De tieten van Heleen > de backs van Gil Vicente.
Daar zijn geen kinderen en vrouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Alle vrouwen en kinderen duiken op een doos
Ik ben iets te sarcastischquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zijn geen kinderen en vrouwen
Dat heb ik als kind ooit bij een boze buurman gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:52 schreef JohnBercow het volgende:
Wat een fucking debiel ben je al je met eieren op die mensen gaat gooien.
Ja ik ook. En dat heb ik geweten ookquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heb ik als kind ooit bij een boze buurman gedaan
Ik moest alles zelf schoonmaken van mijn moederquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:53 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dat heb ik geweten ook
Maar dat vind ik toch anders dan hier
Hard doorrijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik rij zaterdag langs die N weg die daar achter ligt naar Duitsland, komt wel erg dichtbij dan.
Geen kwalificatie kijken van de F1 gpquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik rij zaterdag langs die N weg die daar achter ligt naar Duitsland, komt wel erg dichtbij dan.
Geen sport.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen kwalificatie kijken van de F1 gp
Ik ben voor de middag weer thuisquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen kwalificatie kijken van de F1 gp
Ga je mond spoelenquote:
Begint!?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Biden begint een beetje seniel te worden
Hij doet dat zelfs tegen een witte rechtse conservatieve man van middelbare leeftijd...dat pleit weer voor hemquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:01 schreef BobW het volgende:
Johan altijd zo respectloos tegen de bargast
En onze POTUS moet de machtigste man ter wereld zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Biden begint een beetje seniel te worden
Mwah, denk Vitesse ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze kneus is over een jaar of 4 weer bij Volendam
Hallo Angela.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan zit nu diep in de reet van John
Die oplichter van az, Derksen weigerde een verhaal van Moens te publiceren, omdat de DSB bank een sponsor was van VI.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:10 schreef BobW het volgende:
John de Mol komt in het rijtje Riemer van der Velde, Johan Cruijff en Joop Munsterman.
Wie mis ik nog?
Vorige week in het weekend toch 8e in de Box Officequote:
Van Trump kon je ook dagelijks fragmentjes laten zien van z'n rallies waarin ie struikelt over woorden of aan een verhaal begint waar geen touw aan vast te knopen is. Ben overigens helemaal geen fan van dit soort geknipte dingen uit context, niet bij Biden en niet bij Trump.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:57 schreef nils_22 het volgende:
Volgens mij is Genee geen fan van Biden
Derksen deugt niet. Roep ik al jaren.quote:
Hij waant zich idd Jezus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus... Ik zou echt LAAIEND worden als mij dat zou worden gezegd
Daar heb jij de kwaliteiten niet voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij waant zich idd Jezus.
Zou er graag zitten als bargast en Derksen schofferen.
Gewoon banter tussen mannen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus... Ik zou echt LAAIEND worden als mij dat zou worden gezegd
Jij bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Daar heb jij de kwaliteiten niet voor.
Dan moet je wel een shirt aan doen met die tong80 smiley.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij waant zich idd Jezus.
Zou er graag zitten als bargast en Derksen schofferen.
Ik hoop op Wopke dat hij afgebrand wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Denk dat Kaag ook weer een uitbrander gaat krijgen
Johan waait met alle winden mee. Hij zou zo politicus kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:33 schreef Dutch_view het volgende:
Derksen :
Gaskraan moet dicht!
Derksen:
Gaskraan moet open.
Inderdaad, niets menselijks is hem vreemdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan waait met alle winden mee. Hij zou zo politicus kunnen worden.
Zo stemde hij een jaar of tien geleden ook nog D66.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:33 schreef Dutch_view het volgende:
Derksen :
Gaskraan moet dicht!
Derksen:
Gaskraan moet open.
Later kroop ie Rutte in z'n reet nog later Baudet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:55 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zo stemde hij een jaar of tien geleden ook nog D66.
Een van de figuranten die nog steeds niet door hebben dat hun rol vulling is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Later kroop ie Rutte in z'n reet nog later Baudet.
Ik kijk nu en erger me weer aan huppelkutje Hendrix.
Mwa, er zit juist vooral veel in wat Johan zélf heel graag wil brengen en waarvan de rest dan zoiets heeft van 'ach, laat die ouwe maar lullen...'quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan de oude seniele Johan die trouw alles brengt wat op het A4'tje staat geschreven die ze vooraf lezen.
Mooi, dan kan Jan Boskamp naar Veronica Offside.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Simon kan helemaal niks ……
Weekje later…….
RTL stopt met kijkcijferflop VTBL: ’Tegenvallende resultaten’
RTL trekt de stekker uit het voetbalprogramma VTBL dat werd uitgezonden op RTL 7. Een verrassing is het niet: het programma met Simon Zijlemans (38) en Frank Evenblij (43) scoorde vanaf de eerste aflevering dramatisch qua kijkcijfers.
„Wegens tegenvallende resultaten hebben we besloten te stoppen met VTBL”, bevestigt RTL-woordvoerder Robin van den Broek per app aan De Telegraaf.
https://www.telegraaf.nl/(...)nvallende-resultaten
![]()
![]()
Met 155.000 ook niet echt een kijkcijferkanon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Jan Boskamp naar Veronica Offside.
Nog meer redenen om Jan te strikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 155.000 ook niet echt een kijkcijferkanon.
Zou wel een aanwinst zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog meer redenen om Jan te strikken.
Hij was een groot fan van Pechtold.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:55 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zo stemde hij een jaar of tien geleden ook nog D66.
Zolang die bloed irritante van der Meijde aan tafel zit vermijd ik dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 155.000 ook niet echt een kijkcijferkanon.
Vernoemd naar Willibrord Frequin 👍quote:
Niet gelezen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:52 schreef Eagles89 het volgende:
Ik merk dat ik VI Vandaag steeds vaker oversla. Het zou een echte talkshow moeten zijn over allerlei onderwerpen, maar ze nodigen regelmatig voetbalanalisten zoals Kieft en Driessen uit en dan gaat het bijna de hele avond weer over voetbal of sport. Prima hoor, maar daarvoor keek je maandag en vrijdag naar VI.
Ook vind ik Derksen de laatste tijd wel erg in zichzelf gaan geloven, deed die al natuurlijk maar op een leukere manier, merk dat ik me laatste weken steeds vaker aan hem irriteer, hij mag alles overal over zeggen en komt vaker hypocriet over, zoals laatst over die Zeegers waar die zeker een punt had maar dat doet die zelf dus precies hetzelfde elke avond, maar hij mag het natuurlijk wel. Hij gedraagt zich steeds meer als het orakel en alleen hij schijnt het alleenrecht te hebben op een mening. Soms vind ik hem ook minder de mening van vroeger ventileren, hoe die over die kansloze asielzoekers praatte deze week, als “uitgehongerde vluchtelingen die je zeker moet helpen” en vervolgens zie je dan een filmpje van allemaal lachende jongemannen die een busje met mensen die eten uitdelen leegroven, en dan dat commentaar van Johan erbij dat dit natuurlijk schrijnend is en er heel snel iets gedaan moet worden met meer opvang. En ook over de boeren is die veel minder scherp als ik verwacht had (“protesteren met harde acties is uit den boze”). Dat was maar een klein voorbeeldje, maar het is allemaal minder dan vroeger voor mn gevoel. En dan die gasten vaak, een Helene Hebdriks gisteren weer, wéér zo’n sporttrutje die die altijd heeft opgehemeld en er daarom mag zitten maar die ik nog nooit betrapt heb op een échte toevoeging, maar Hans Kraay Jr mocht absoluut niet meer komen van de grote baas Derksen want het zou nu niet meer over sport gaan en Hans was er voor de sport. En dan zitten er 3 keer per week echte sportlui zoals Kieft en Driessen hetzelfde verhaal, top voor een vroegere sport uitzending van het oude VI maar dat is VI Vandaag toch niet meer…? Derksen had gewoon een irritatie gekregen naar Hans en dan moet die maar weg van de grote maar zeer kleinzeerige Derksen, met als smoesje het gaat nu niet meer over sport, nou het gaat nog (veel) te veel over sport en er zitten drie keer per week sportmensen aan die tafel als het niet meer is.
Gelezen. En medelijden.quote:
Dan is het een bestseller.quote:
Allemaal voor de bühne.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:43 schreef superniger het volgende:
En hoeveel vluchtelingen heeft Roxanne in huis genomen?
ja maar ja maar ze zijn volgens eu regels via een verdeelsleutel hier geplaatst!!quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:43 schreef Gehrman het volgende:
Oohhh wat zielig. Duizenden kilometers afreizen over meerdere continenten. Dat is geen vluchten.
In het wielrennen heet dat de kopgroepquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Roxanne van het wielrennen met meningen over vluchtelingen. Blijft toch allemaal wat bijzonder.
Die droomt vast van een paar dikke zwarte pikken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:43 schreef superniger het volgende:
En hoeveel vluchtelingen heeft Roxanne in huis genomen?
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die droomt vast van een paar dikke zwarte pikken.
Dat schept een band zeker met jou.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die droomt vast van een paar dikke zwarte pikken.
Nou nou nouquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:46 schreef Gehrman het volgende:
Pakistan verdient dat. Kwaadaardig shithole.
Pakistan moet weer leuk wordenquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:46 schreef Gehrman het volgende:
Pakistan verdient dat. Kwaadaardig shithole.
Daarom opblaas bananenquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:51 schreef Coco het volgende:
Die geluiden hoor je helemaal niet in het oerwoud.
@KingRoland heeft een groot probleem.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Utrecht gaat plat morgen en aangezien dat het centrale knooppunt is zal er weinig rijden.
Heerlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:10 schreef Gehrman het volgende:
Geven jullie je vrouw ook weleens een corrigerende tik?
Had op dezelfde dag ook afspraak gemaakt bij mijn Aziatische kapper.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland heeft een groot probleem.
Beter gaat die naar een Thaise massage. Dan ‘komt’ die iig op tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had op dezelfde dag ook afspraak gemaakt bij mijn Aziatische kapper.
Verplaatst.. helaas
Scherp.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beter ga die naar een Thaise massage. Dan ‘komt’ die iig op tijd.
Pis anders nog een fles azijn leeg joh ouwe reusquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:03 schreef Eagles89 het volgende:
Ik krijg op youtube altijd van die suggesties en ik moest wel weer lachen in mijn bevestiging, die Johan moet echt áltijd weer het laatste woord hebben en zijn eigen heilige mening nog even als laatste aan tafel kwijt. Soms slaat die de spijker op zn kop, maar dit was weer een voorbeeld waarop ik mijn lap tekst een paar paginas eerder in dit topic baseerde.
Rene en Wilfred heerlijk enthousiast over de F1 en prestaties van Max, maar dit natuurlijk tegen het zere been van Johan, die het alleenrecht op de waardering van sporten in Nederland heeft, en als laatste aan tafel nog even zijn zure belachelijke mening als feit moest ventileren (alle autos hebben hetzelfde vermogen, Max remt gewoon wat later etc). Het was echt lachwekkend en gelukkig werd die dit keer ook keihard uitgelachen door iedereen al stopten ze daar heel snel mee toen ze merkten dat het orakel dat niet trok, want hij heeft het altijd over zelfspot maar als die zelf een keer het mikpunt is trekt die het altijd opvallend slecht. Ze zijn ook veel gematigder geworden met al die main stream gasten en domme wijven die ze uitnodigen aan de bar en aan tafel, zoals die wielrenster gister die de zielige vluchtelingen even ging duiden. En dan heb ik de grootste ergernis nog niet eens genoemd, namelijk dat Johan wel héél erg positief is geworden over alles wat met John de Mol te maken heeft, een programma of persoon gelinkt aan de Mol daar kan JD niet ver genoeg bij in de reet kruipen. Jammer wel, want het was het enige programma op TV nog wat zich echt afzette tegen de nieuwe soort woke samenleving die ontstaan is laatste jaren, maar ik kijk het dus nauwelijks nog.
Ik geniet van zijn posts. 100 % gelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pis anders nog een fles azijn leeg joh ouwe reus
Nee. En anders open je nog een keer een topic over Johan Derksen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet van zijn posts. 100 % gelijk.
Liever niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee. En anders open je nog een keer een topic over Johan Derksen?
ONZ / Johan Derksen is een lelijk wijf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee. En anders open je nog een keer een topic over Johan Derksen?
Niet gelezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:15 schreef Eagles89 het volgende:
Kritiek op het orakel wordt hier zeer slecht getrokken merk ik. En dat de kritiek komt van iemand die meer uitzendingen heeft gezien dan de meesten hier (ik keek het al toen hij nog rokend naast Hans Sr zat op RTL 5) maakt ook niet uit blijkbaarIk constateer gewoon oprecht dat hij veranderd is, en helaas een stuk zwakker in zijn mening en ongetwijfeld ook beïnvloed door de Mol die hem een gigantisch salaris betaald. Daarnaast praat die nu ineens niet alleen meer voor een groep harde kern VI supporters waaronder ik zelf altijd behoorde, maar ook voor mainstream kijkers die normaal naar een Jinek kijken. Ik vind ze ook matige tot slechte gasten hebben, die vaak in dat Hilversumse wereldje van “talkshow hoppen” zitten, waar Johan zich altijd zo enorm tegen verzette, maar dat nu natuurlijk ook minder kan doen, of ze hebben helemaal geen gasten meer. Maar ze vergeten dat ze hun mooiste en legendarische uitzendingen hadden in de periode 2009-2011 toen ze die nieuwe soort gasten niet tot nauwelijks hadden. Daardoor zouden ze ook gewoon weer zonder rem erop moeten praten, en die gasten lekker een hele harde schop onder hun reet moeten geven. Met zn 3en zijn ze altijd het sterkst geweest. En ze zijn te belangrijk geworden voor Talpa om te kunnen cancellen, dat zag je na die kaarsrel wel, dus er is geen enkele reden om ook popi jopi te moeten doen en met semi woke gasten aan te komen.
Helaas helemaal waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:03 schreef Eagles89 het volgende:
Ik krijg op youtube altijd van die suggesties en ik moest wel weer lachen in mijn bevestiging, die Johan moet echt áltijd weer het laatste woord hebben en zijn eigen heilige mening nog even als laatste aan tafel kwijt. Soms slaat die de spijker op zn kop, maar dit was weer een voorbeeld waarop ik mijn lap tekst een paar paginas eerder in dit topic baseerde.
Rene en Wilfred heerlijk enthousiast over de F1 en prestaties van Max, maar dit natuurlijk tegen het zere been van Johan, die het alleenrecht op de waardering van sporten in Nederland heeft (welke sport is een A sport en welke niet) en als laatste aan tafel nog even zijn zure belachelijke mening als feit moest ventileren (alle autos hebben hetzelfde vermogen, Max remt gewoon wat later etc). Het was echt lachwekkend en gelukkig werd die dit keer ook keihard uitgelachen door iedereen al stopten ze daar heel snel mee toen ze merkten dat het orakel dat niet trok, want hij heeft het altijd over zelfspot maar als die zelf een keer het mikpunt is trekt die het altijd opvallend slecht. Ze zijn ook veel gematigder geworden met al die main stream gasten en domme wijven die ze uitnodigen aan de bar en aan tafel, zoals die wielrenster gister die de zielige vluchtelingen even ging duiden. En dan heb ik de grootste ergernis nog niet eens genoemd, namelijk dat Johan wel héél erg positief is geworden over alles wat met John de Mol te maken heeft, een programma of persoon gelinkt aan de Mol daar kan JD niet ver genoeg bij in de reet kruipen. Jammer wel, want het was het enige programma op TV nog wat zich echt afzette tegen de nieuwe soort woke samenleving die ontstaan is laatste jaren, maar ik kijk het dus nauwelijks nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |