Ik krijg op youtube altijd van die suggesties en ik moest wel weer lachen in mijn bevestiging, die Johan moet echt áltijd weer het laatste woord hebben en zijn eigen heilige mening nog even als laatste aan tafel kwijt. Soms slaat die de spijker op zn kop, maar dit was weer een voorbeeld waarop ik mijn lap tekst een paar paginas eerder in dit topic baseerde.
Rene en Wilfred heerlijk enthousiast over de F1 en prestaties van Max, maar dit natuurlijk tegen het zere been van Johan, die het alleenrecht op de waardering van sporten in Nederland heeft (welke sport is een A sport en welke niet) en als laatste aan tafel nog even zijn zure belachelijke mening als feit moest ventileren (alle autos hebben hetzelfde vermogen, Max remt gewoon wat later etc). Het was echt lachwekkend en gelukkig werd die dit keer ook keihard uitgelachen door iedereen al stopten ze daar heel snel mee toen ze merkten dat het orakel dat niet trok, want hij heeft het altijd over zelfspot maar als die zelf een keer het mikpunt is trekt die het altijd opvallend slecht. Ze zijn ook veel gematigder geworden met al die main stream gasten en domme wijven die ze uitnodigen aan de bar en aan tafel, zoals die wielrenster gister die de zielige vluchtelingen even ging duiden. En dan heb ik de grootste ergernis nog niet eens genoemd, namelijk dat Johan wel héél erg positief is geworden over alles wat met John de Mol te maken heeft, een programma of persoon gelinkt aan de Mol daar kan JD niet ver genoeg bij in de reet kruipen. Jammer wel, want het was het enige programma op TV nog wat zich echt afzette tegen de nieuwe soort woke samenleving die ontstaan is laatste jaren, maar ik kijk het dus nauwelijks nog.
[ Bericht 2% gewijzigd door Eagles89 op 30-08-2022 12:09:57 ]