ONZ / Johan Derksen is een lelijk wijf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee. En anders open je nog een keer een topic over Johan Derksen?
Niet gelezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:15 schreef Eagles89 het volgende:
Kritiek op het orakel wordt hier zeer slecht getrokken merk ik. En dat de kritiek komt van iemand die meer uitzendingen heeft gezien dan de meesten hier (ik keek het al toen hij nog rokend naast Hans Sr zat op RTL 5) maakt ook niet uit blijkbaarIk constateer gewoon oprecht dat hij veranderd is, en helaas een stuk zwakker in zijn mening en ongetwijfeld ook beďnvloed door de Mol die hem een gigantisch salaris betaald. Daarnaast praat die nu ineens niet alleen meer voor een groep harde kern VI supporters waaronder ik zelf altijd behoorde, maar ook voor mainstream kijkers die normaal naar een Jinek kijken. Ik vind ze ook matige tot slechte gasten hebben, die vaak in dat Hilversumse wereldje van “talkshow hoppen” zitten, waar Johan zich altijd zo enorm tegen verzette, maar dat nu natuurlijk ook minder kan doen, of ze hebben helemaal geen gasten meer. Maar ze vergeten dat ze hun mooiste en legendarische uitzendingen hadden in de periode 2009-2011 toen ze die nieuwe soort gasten niet tot nauwelijks hadden. Daardoor zouden ze ook gewoon weer zonder rem erop moeten praten, en die gasten lekker een hele harde schop onder hun reet moeten geven. Met zn 3en zijn ze altijd het sterkst geweest. En ze zijn te belangrijk geworden voor Talpa om te kunnen cancellen, dat zag je na die kaarsrel wel, dus er is geen enkele reden om ook popi jopi te moeten doen en met semi woke gasten aan te komen.
Helaas helemaal waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:03 schreef Eagles89 het volgende:
Ik krijg op youtube altijd van die suggesties en ik moest wel weer lachen in mijn bevestiging, die Johan moet echt áltijd weer het laatste woord hebben en zijn eigen heilige mening nog even als laatste aan tafel kwijt. Soms slaat die de spijker op zn kop, maar dit was weer een voorbeeld waarop ik mijn lap tekst een paar paginas eerder in dit topic baseerde.
Rene en Wilfred heerlijk enthousiast over de F1 en prestaties van Max, maar dit natuurlijk tegen het zere been van Johan, die het alleenrecht op de waardering van sporten in Nederland heeft (welke sport is een A sport en welke niet) en als laatste aan tafel nog even zijn zure belachelijke mening als feit moest ventileren (alle autos hebben hetzelfde vermogen, Max remt gewoon wat later etc). Het was echt lachwekkend en gelukkig werd die dit keer ook keihard uitgelachen door iedereen al stopten ze daar heel snel mee toen ze merkten dat het orakel dat niet trok, want hij heeft het altijd over zelfspot maar als die zelf een keer het mikpunt is trekt die het altijd opvallend slecht. Ze zijn ook veel gematigder geworden met al die main stream gasten en domme wijven die ze uitnodigen aan de bar en aan tafel, zoals die wielrenster gister die de zielige vluchtelingen even ging duiden. En dan heb ik de grootste ergernis nog niet eens genoemd, namelijk dat Johan wel héél erg positief is geworden over alles wat met John de Mol te maken heeft, een programma of persoon gelinkt aan de Mol daar kan JD niet ver genoeg bij in de reet kruipen. Jammer wel, want het was het enige programma op TV nog wat zich echt afzette tegen de nieuwe soort woke samenleving die ontstaan is laatste jaren, maar ik kijk het dus nauwelijks nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |