Er is wel een verschil tussen hoeft niet en mag niet, toch? Als ik een positieve zelftest heb ga ik echt nog wel langs de GGD, ook al hoeft het van hun niet.quote:
Ik ook hoor. Als is het maar voor de post covid herstelzorg dan kan die verlengd worden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:10 schreef Bami het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen hoeft niet en mag niet, toch? Als ik een positieve zelftest heb ga ik echt nog wel langs de GGD, ook al hoeft het van hun niet.
Ik ben wel gegaan. Meteen een QR code. Het is niet verboden of zo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie hier dat de kans groot is dat het Omikron BA.5 is...
Maar goed, je mag tegenwoordig niet eens meer een GGD-test als je niet in een specifieke doelgroep valt.
Dus ik mag hopen dat de lange termijn gevolgen van deze variant meevallen.
Hoeft ook niet, was 7 weken geleden ook al zo. Mag wel, kan hier tussen 9 en 12 binnen lopen zonder afspraak. Zoon laten testen toen en die heeft nu een QR code. Zelf ook laten testen, weet maar nooit waar het goed voor zal zijn.quote:
Ik had 16 juli een positieve test. 3-4 dagen flink ziek geweest. En ik ben nog steeds snel buiten adem en benauwd na een klein stukje fietsen. Valt me echt zwaar tegen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Als is het maar voor de post covid herstelzorg dan kan die verlengd worden.
Leandra mijn booster was 3 weken oud. Ben toch vrij beroerd geweest. En nogsteeds veel klachten bijna 7 maanden na infectie.
Ik lees het vooral als een "het is niet de bedoeling".quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:10 schreef Bami het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen hoeft niet en mag niet, toch? Als ik een positieve zelftest heb ga ik echt nog wel langs de GGD, ook al hoeft het van hun niet.
Longklachten ook snel benauwd enzo. Last van prikkelverwerking hersenmist en cognitieve klachten. Vermoeidheid ook last van mijn ogen, spieren etc.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik had 16 juli een positieve test. 3-4 dagen flink ziek geweest. En ik ben nog steeds snel buiten adem en benauwd na een klein stukje fietsen. Valt me echt zwaar tegen.
Morgen moet ik een half uur fietsen om Tyler naar therapie te brengen, zie ik nu al tegen op.
Welke klachten heb jij nog?
Pfff pittig lijstje zeg!quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Longklachten ook snel benauwd enzo. Last van prikkelverwerking hersenmist en cognitieve klachten. Vermoeidheid ook last van mijn ogen, spieren etc.
Lekker lijstje zo![]()
Het is vermoeidheid in het kwadraat hoor. Nergens mee te vergelijken. Zelfs niet met flinke bloedarmoede. Hoofdpijn inderdaad heb ik ook.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Pfff pittig lijstje zeg!
Vermoeidheid heb ik ook, daar nog niet aan gelinkt. Valt me wel op dat ik veel vaker migraine heb, maar misschien is dat ook wel toeval.
Oh da's idd aan de korte kant.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij rijden naar Bretagne in 2 dagen en dat vind ik al meer dan genoeg! Maar goed, misschien hebben wij wat minder tolerantie dan anderen wat dat betreft. Ik vind 6 uur rijden het maximale (bij een ideale planning, want het wordt vaak langer) en zit liever in de buurt van 4-5 uur.
En ik trek het ook gewoon minder goed qua slaap etc. Ik vind het zonde om gesloopt aan te komen en hetzelfde terug. Dan jakkeren we ook niet meer door.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh da's idd aan de korte kant.
Wij reden vroegah vaak in een keer door vanuit Limburg naar de noordspaanse kust, vond ik op de gore Franse hitte na nooit zo erg eigenlijk. Met de caravan en moeten overnachten vond ik vervelender.
Nu ben ik krakkemikkig en betwijfel ik of ik de 6 uur nog haal zonder kermend van de pijn in foetushouding op te krullen
Ik moet voor beide kwartiertje rijden. Ik vind dat onhandig, net te ver om hem zelf te laten fietsen als hij wat ouder is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:15 schreef hilliebillie het volgende:
Oei dat zal een lastige keuze zijn exode. Lijkt me allebei heel gaaf!
Dat mis ik dan wel ooit in een dorp, dat soort sportkeuzes. Zoon wou ooit snorkelen nadat hij zijn abc gehaald had. Nergens te doen in de regio. En zo iets als free runnen zou hij ook zeker enthousiast van worden. Dat zit wel in de stad maar dat zit er niet in helaas dat we hem daar elke week naar toe zouden brengen. Is wat ons betreft toch wel aan het dorp gebonden.
Bij ons heeft de plaatselijke gym/turnvereniging freerunnen. Dat wist volgens mij niemand tot de juf er laatst over begon. Je kunt het altijd eens vragen. #teamdorpquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:15 schreef hilliebillie het volgende:
Oei dat zal een lastige keuze zijn exode. Lijkt me allebei heel gaaf!
Dat mis ik dan wel ooit in een dorp, dat soort sportkeuzes. Zoon wou ooit snorkelen nadat hij zijn abc gehaald had. Nergens te doen in de regio. En zo iets als free runnen zou hij ook zeker enthousiast van worden. Dat zit wel in de stad maar dat zit er niet in helaas dat we hem daar elke week naar toe zouden brengen. Is wat ons betreft toch wel aan het dorp gebonden.
Hier is zelf kunnen gaan wel een grote pre. Omdat ik wisselde diensten draai waarvan minstens twee avonddiensten per week heb ik geen vaste dag waarop ik ze zou kunnen brengen. Man is ook meestal pas tegen 17.00 thuis en veel sporten zijn al in de middag.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:14 schreef exode het volgende:
[..]
Ik moet voor beide kwartiertje rijden. Ik vind dat onhandig, net te ver om hem zelf te laten fietsen als hij wat ouder is.
Maar zeker niet onoverkomelijk.
Hij zit al een tijdje op reddingszwemmen maar hij twijfelt ook al een tijdje. Het is niet zo'n leuk clubje. Zwemmen an sich vindt ie wel heel leuk.
Dat was hier ook, maar ik kan er niets meer over vinden. Officieel is het nu ook in ons dorp maar dan dus de andere kant van het kanaal en en en. We hebben in ons deel van het dorp ook 3 of 4 gymzalen maar er wordt daar amper iets aangeboden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij ons heeft de plaatselijke gym/turnvereniging freerunnen. Dat wist volgens mij niemand tot de juf er laatst over begon. Je kunt het altijd eens vragen. #teamdorp
Dat is mijn ideaal ook, maar wij wonen aan de verkeerde kant van het dorp. Alle teamsporten zijn een pokkeeind fietsen en geen 'veilig' stuk. Het enige wat dichtbij is, is karate, judo, boksen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier is zelf kunnen gaan wel een grote pre. Omdat ik wisselde diensten draai waarvan minstens twee avonddiensten per week heb ik geen vaste dag waarop ik ze zou kunnen brengen. Man is ook meestal pas tegen 17.00 thuis en veel sporten zijn al in de middag.
Gelukkig zitten ze nu beiden op tennis wat ze leuk vinden en daar gaan ze zelf naar toe en wedstrijden is rijden op toerbeurt (ook fijn want ook de zondag werk ik met enige regelmaat) maar ga wel kijken als ik niet hoef te rijden maar wel in de gelegenheid ben (maar dat kan maar bij een van twee ivm de zelfde tijd en eigenlijk nooit op de zelfde dag thuiswedstrijd).
Gitaarles van de jongste is wel dichterbij dan haar tennis maar daar fietst altijd iemand mee. Want dan heeft ze een gitaar op haar rug en moet ze een vrij drukke weg over. En ondanks dat dat goed gaat vind ik dat toch wel spannend, die combinatie.
Dat is toch wel echt waardeloos zeg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:16 schreef Vanyel het volgende:
Kon er wel bij, bij dat bericht dat ook onze BSO nu kinderen naar huis gaat sturen wegens personeelstekort.
Deze mindset moet ik voor volgend jaar ook even aanzetten. Wel een hobbel waar ik over heen moet is de kosten van overnachten met 6 personen. Maar ja, acceptatie is de enige keuze.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:35 schreef exode het volgende:
Ik voel me nu een boomer maar wij maken van de reis al vakantie. Door op te knippen maar wel langer dan 1 nacht tussenstops.
Wel de luxe van de tijd hebben. Ik heb vrijwel altijd 4 weken zomervakantie.
Sterkte/succes vandaag!quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:56 schreef Vicky het volgende:
Beterschap @:Leandra
Ik heb net getest, gelukkig negatief.
Gewoon even omdat het kan... gadver 🤢.. de vakantie is weer voorbij 😢😭 en morgen gaat de wekker om 6.45.. gewoon gadver..
Zo, ik ben het kwijt 🤣🤣
Ah nee, echt! Wat balen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:16 schreef Vanyel het volgende:
Wij wonen precies in zo'n stuk waar niks wat we willen op fietsafstand is voor kind. Komt ook wel omdat wij hem niet op voetbal willen hebben..
Dus nu moet ie plots TWEE keer in de week om half zes trainen + wedstrijd voor zijn niet-voetbalsport op 10 autominuten hier vandaan. En niet 30km weg minuten, maar ook nog een goed stuk 80 weg, dus voor mijn 8-jarige dat zelfstandig kan fietsen zijn we wel een paar jaar verder.
Dat betekent dus dat wij plots gedoe hebben met werkdagen inkorten.
Kon er wel bij, bij dat bericht dat ook onze BSO nu kinderen naar huis gaat sturen wegens personeelstekort.
Wij zijn al een tijdje gestopt met de zomervakantie zien als naar 1 punt gaan en dat is het. Maar onze tussenstops zien we dus niet meer als tussenstop. Volgend jaar Zweden bijvoorbeeld dan tekenen we het rondje uit en zoeken uit waar we kunnen overnachten wat ons aanstaat. De langste rit zal normaal gesproken worden naar de boot in Kiel. Dat is een uur of 6 a 7 rijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:20 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Deze mindset moet ik voor volgend jaar ook even aanzetten. Wel een hobbel waar ik over heen moet is de kosten van overnachten met 6 personen. Maar ja, acceptatie is de enige keuze.
Ik zou het heerlijk vinden, maar 3,5-4 weken op vakantie gaan kan ik sowieso niet ieder jaar ivm te weinig vakantiedagen. En ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:26 schreef exode het volgende:
[..]
Wij zijn al een tijdje gestopt met de zomervakantie zien als naar 1 punt gaan en dat is het. Maar onze tussenstops zien we dus niet meer als tussenstop. Volgend jaar Zweden bijvoorbeeld dan tekenen we het rondje uit en zoeken uit waar we kunnen overnachten wat ons aanstaat. De langste rit zal normaal gesproken worden naar de boot in Kiel. Dat is een uur of 6 a 7 rijden.
Maar dat moet je wel liggen, ik vermoed dat wij volgende jaar 3,5 week weg zijn, misschien 4 weken. Dan gaan we naar 4 plekken, of 5. Dat vind niet iedereen relaxt natuurlijk. Tussen die plekken zit max 4 uur rijden.
Ik ken niemand dat het ook zo doet in onze omgeving, dus ik voel me dan altijd een boomer, ik kan zo mee doen met 'we zijn er bijna' (vanavond weer!)
Zo knap dat zo veel mensen al weten wat ze volgende zomer gaan doen! In de kerst vakantie zit ik daar meestal voor, om concreet iets te plannen. Dit jaar komt dat ook omdat wij nog steeds wachten op de oplevering van ons huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:26 schreef exode het volgende:
[..]
Wij zijn al een tijdje gestopt met de zomervakantie zien als naar 1 punt gaan en dat is het. Maar onze tussenstops zien we dus niet meer als tussenstop. Volgend jaar Zweden bijvoorbeeld dan tekenen we het rondje uit en zoeken uit waar we kunnen overnachten wat ons aanstaat. De langste rit zal normaal gesproken worden naar de boot in Kiel. Dat is een uur of 6 a 7 rijden.
Maar dat moet je wel liggen, ik vermoed dat wij volgende jaar 3,5 week weg zijn, misschien 4 weken. Dan gaan we naar 4 plekken, of 5. Dat vind niet iedereen relaxt natuurlijk. Tussen die plekken zit max 4 uur rijden.
Ik ken niemand dat het ook zo doet in onze omgeving, dus ik voel me dan altijd een boomer, ik kan zo mee doen met 'we zijn er bijna' (vanavond weer!)
Normaal boeken wij pas in maart/april voor de zomer. Maar we zagen Zweden deze zomer in rook opgaan omdat alles dus al volzat wat wij hadden bedacht. Boot hadden we echter al geboekt, dus die omgeboekt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:37 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zo knap dat zo veel mensen al weten wat ze volgende zomer gaan doen! In de kerst vakantie zit ik daar meestal voor, om concreet iets te plannen. Dit jaar komt dat ook omdat wij nog steeds wachten op de oplevering van ons huis
Zeker, is ook een luxe! Nadeel is wel dat ik geen back up heb dus ik heb nooit 100% vakantie. Ik neem meestal 3 weken verlof op en ben dan dus 4 weken 'vrij'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het heerlijk vinden, maar 3,5-4 weken op vakantie gaan kan ik sowieso niet ieder jaar ivm te weinig vakantiedagen. En ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt.
Mijn man heeft er wel heul veel en nog wat oude-lullen-dagen, dus die neemt dan altijd maar twee weken extra met kerst.
Dit is ook echt wel heel kakquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb proactief een dag 'ingeleverd' waarop ik hem soort van ok thuis kan houden in de hoop dat ik de andere dagen dan minder risico loop op verrassingen. Bevestigd gekregen dat dat voor komende weken gaat lukken, maar geen garantie voor de periode daarna... Was een gok, ik heb nog hoop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:49 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dit is ook echt wel heel kakweten jullie al hoe of wat en waar je aan toe bent of is het nog afwachten?
Ik ken best veel mensen meerdere plekken aandoen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:44 schreef exode het volgende:
[..]
Zeker, is ook een luxe! Nadeel is wel dat ik geen back up heb dus ik heb nooit 100% vakantie. Ik neem meestal 3 weken verlof op en ben dan dus 4 weken 'vrij'.
Het is 1 van de redenen waarom ik er al zo lang rondhang. Ik kan bijna onbeperkt dagen kopen en hoef met niemand mijn vakanties af te stemmen. Ja met mezelf. Zo zijn de maanden januari tot juni te druk om echt vakantie te kunnen hebben.
Maar je kan onze manier in het kleiner natuurlijk wel doen. Als het je ligt. Veel mensen willen gewoon snel op hun vakantieadres zijn.
Wij zijn in onze bubbel de enige. Ik ken alleen mensen die iets boeken en daar heengaan, zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken best veel mensen meerdere plekken aandoen, eigenlijk.
Wij deden het nooit, omdat wij daar onze dochter niet blij mee maakten. Voor haar was het vakantie als we op die ene camping arriveerden. Die kende ze door en door, dus zodra we parkeerden om in te checken, was zij vertrokken. Heerlijk vonden we dat alle drie.
Dit jaar gemerkt dat dat voor dochter niet meer zo is. En dat ook haar interesses veranderd zijn en de wereld groter. Dus nu gaan wel wel kijken om het volgend jaar anders te doen en is een camping niet meer het doel. Ergens iets met verschillende bestemmingen, maar waar en hoe is nog tamelijk vaag
Wij deden ook wel altijd leuke tussenstops. Als we naar dezelfde camping gingen ook altijd dezelfde tussenstop in een leuk hotel bij een kasteeltje in een leuk dorp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:01 schreef exode het volgende:
[..]
Wij zijn in onze bubbel de enige. Ik ken alleen mensen die iets boeken en daar heengaan, zo snel mogelijk.
Met de vouwwagen deden we dat ook, alleen pakten we dan onderweg wel echt leuke tussenstops, dus niet de snelweghotels, maar juist plekken waar iets te doen was.
Het scheelt ook wel dat verloofde nachtblind is, dus wij kunnen niet 's nachts rijden.
Ben wel benieuwd of we dit zo kunnen blijven doen. Onze kinderen zijn beide wel heel erg van de vriendjes op vakantie en balen als we weer weggaan.
Aaaah vakanties, voorpret!
Fijn dat het voor nu kan maar wel vervelend dat je voor de langere termijn nog geen zekerheid hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb proactief een dag 'ingeleverd' waarop ik hem soort van ok thuis kan houden in de hoop dat ik de andere dagen dan minder risico loop op verrassingen. Bevestigd gekregen dat dat voor komende weken gaat lukken, maar geen garantie voor de periode daarna... Was een gok, ik heb nog hoop.
Voor mijn gevoel is het juist andersom: Je gaat toch niet een pokke-eind rijden om vervolgens de camping niet af te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:11 schreef hilliebillie het volgende:
Wij zijn overigens wel van het veel ondernemen als we ergens zijn. Er moet echt wel wat te doen zijn op het park voor als we een dagje of dagdeel op het park blijven. Maar over het algemeen gaan we er zo veel mogelijk op uit om dingen te zien of te doen.
Ik krijg daar ook wel eens aparte reacties op ‘want je betaalt toch niet voor iets om dan de hele dag weg te zijn dat is zonde’. Maar ik zie het meer als een plek vanaf waar we dingen gaan doen die daar in de buurt liggen en vanaf thuis te ver zijn om te doen/ te bekijken.
Ik heb altijd gedacht dat dat vrij standaard was, maar dat blijkt niet zo te zijn
Dat deden wij ook altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:11 schreef hilliebillie het volgende:
Wij zijn overigens wel van het veel ondernemen als we ergens zijn. Er moet echt wel wat te doen zijn op het park voor als we een dagje of dagdeel op het park blijven. Maar over het algemeen gaan we er zo veel mogelijk op uit om dingen te zien of te doen.
Ik krijg daar ook wel eens aparte reacties op ‘want je betaalt toch niet voor iets om dan de hele dag weg te zijn dat is zonde’. Maar ik zie het meer als een plek vanaf waar we dingen gaan doen die daar in de buurt liggen en vanaf thuis te ver zijn om te doen/ te bekijken.
Ik heb altijd gedacht dat dat vrij standaard was, maar dat blijkt niet zo te zijn
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:17 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het juist andersom: Je gaat toch niet een pokke-eind rijden om vervolgens de camping niet af te komen
Waar het hart vol van isquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:10 schreef Leandra het volgende:
Ik lees trouwens iedere keer "Tetten of kont" als TT
Iets voor het volgende deelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:10 schreef Leandra het volgende:
Ik lees trouwens iedere keer "Tetten of kont" als TT
Dat is hier wel een dingetje: dochter geeft hier telkens luid en duidelijk aan dat ze best een rondreis wil in de S, maar wel dat ze niet iedere dag uuuuren wil rijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:48 schreef BE het volgende:
Wij hebben dit jaar in de VS op 2 dagen na alle dagen iets gedaan, gezien of doorgereisd.
Maar ik kan ook erg genieten van 14 dagen op mijn kont zitten en stapels ongelezen boeken lezen*.![]()
Aan de Atlantische Kust in Frankrijk is dan ook verder echt bijzonder weinig te beleven.Maar we nemen dan wel de fietsen mee om af en toe een flink stuk te gaan fietsen.
*Overigens hangen onze heren dan de hele dag in de zee op een surfplank dus die leven zich daar op uit.
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de praktijk is het klus hier tuinwerk daar klus zus tuinding zo, afgewisseld met kind dit kind dat kind zus kind zo.
Leven is lijden
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wij hadden elke dag zo’n 2-3 u te rijden maar deden er soms 4-5u over omdat we overal uitgebreid stopten. Dus het voelde in die zin niet als een reisdag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is hier wel een dingetje: dochter geeft hier telkens luid en duidelijk aan dat ze best een rondreis wil in de S, maar wel dat ze niet iedere dag uuuuren wil rijden.
Ik snap dat wel, hoewel ik er minder moeite mee heb. Ik vind rijden, zeker in de VS, geen straf. Er is zoveel moois te zien al vanuit de auto
Zo is het wel te doen, inderdaad. Dat zal ik nog eens goed bespreken hier. Dank!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:34 schreef BE het volgende:
[..]
Wij hadden elke dag zo’n 2-3 u te rijden maar deden er soms 4-5u over omdat we overal uitgebreid stopten. Dus het voelde in die zin niet als een reisdag.
En idd vond ik het landschap fantastisch en we hebben heel veel podcasts geluisterd met elkaar of het spul deed dan gewoon een spelletje op de telefoon terwijl wij ons vergaapten aan weer een grote boom.
Lijkt mij geen probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Nu kan ik nooit meer op vakantie naar iets anders dan luxe hotels
Kinderenquote:
Wellicht kun je de harde schijf nog wel uit laten lezen door een bedrijf die dat doet. Dan kun je alsnog je documenten en foto’s veilig (laten) stellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb mn laptop gesloopt. Hij start op en na de melding dat ie automatisch gaat herstellen, krijg ik een zwart beeld met witte streepjes. Das niet goed he![]()
Maar een nieuwe besteld. Ben wel mn zooi van iig het afgelopen jaar kwijt want backup was toen gedaan. Of, de foto's dan. Rest weet ik niet meer![]()
Volgende maand zou ie 8 jaar worden maar was al langer rijp voor de sloop. En nou issie écht stuk.
Ik heb de pest aan nieuwe shit. Moet ik weer gaan zoeken
Zei vriend van dochter ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:21 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wellicht kun je de harde schijf nog wel uit laten lezen door een bedrijf die dat doet. Dan kun je alsnog je documenten en foto’s veilig (laten) stellen
Test is negatief.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:39 schreef Cathmar het volgende:
Bij mij bleven alle thuis testen negatief. Pas bij de ggd duidelijk.
Hoop het niet voor je. Dat hoesten is echt rot.
Gewoon een GGD test doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:32 schreef Vicky het volgende:
Blech.. vanaf maandag aan het hoesten en verkouden. Test gedaan, die was negatief. Maandag op dinsdag slecht geslapen want hoesten. Afgelopen nacht slecht geslapen want hoesten. Vannacht ijskoud en vanmorgen badend in het zweet wakker geworden. Dikke verhoging.. 38,7
Zo maar weer testen
Tv hoeft niet aan, entertainment voor de deur. Hoop dat de Appie het zo wel kan vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:40 schreef Vicky het volgende:
Oh balen van de slechte nacht Exode! Geniet van de stilte maar ook de chaos voor de deur 1🤣
Ja, ga zo een afspraak maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een GGD test doen.
Ik ga zo ook een afspraak maken, inmiddels ben ik wel weer zo "fit" dat ik op een testlocatie kan komen zonder de auto in de prak te rijden.
Dat was me maandag niet gelukt
Stom: GGD Utrecht heeft een aantal grote testlocaties en een voorraad kleine testlocaties.
GGD Gelderland Midden heeft alleen nog maar een testlocatie in Ede en een in Arnhem
Het is bizar, ik ga wel gewoon naar Amersfoort, dat is nog dichterbij dan Ede, om het over Arnhem maar helemaal niet te hebben.
Zelfs Apeldoorn (en Harderwijk) is beduidend dichterbij dan Arnhem, maar dat is weer GGD Noord- en Oost-Gelderland, maar ook die hebben tenminste 4 locaties.
I know. Maar better safe than sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:07 schreef hilliebillie het volgende:
Beterschap leandra en Vicky! Het kan natuurlijk ook een gewoon griepje zijn, die bestaan ook nog. Maar hopelijk zijn jullie er snel van af.
Hier geen griepje hoor, de test gaf al een streepje bij de T voor het monster bij het streepje voor de C wasquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:07 schreef hilliebillie het volgende:
Beterschap leandra en Vicky! Het kan natuurlijk ook een gewoon griepje zijn, die bestaan ook nog. Maar hopelijk zijn jullie er snel van af.
Hier vannacht ook aardig het bed uit gezweet. Nu op vakantie, maar dan mis ik m’n airco thuis op de slaapkamer toch wel een beetje 😉 en vandaag en morgen nog warmer.
Eens kijken wat we gaan doen, het zal een stuk minder actief worden als gister en eergisteren.
Maar in ieder geval zo eerst zwemmen (of de kinderen zwemmen en ik met een boek mee denk ik) want dat hadden we ze gisteren al beloofd maar toen kwamen we een lekker al you can eat tapastentje tegen en werd het te laat 😅😇
Matrassen waren beter dan in Weerterbergen, en verder was het oude meuk (we hadden geen vernieuwd huisje), maar alles werkte en het was redelijk schoon. En in tegenstelling tot de vernieuwde huisjes (zaten we 3 jaar geleden) hadden we nu weer kastruimte. Maar het scheelde ook enorm dat we nu met 12~15 personen in een 22 persoons huisje zaten ipv met 23quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:53 schreef exode het volgende:
Oh gelukkig FF, dus huisje was ok?
B kan niet slapen door de warmte. Zijn matras weer van de hoogslaper gehaald en de mobiele airco aan in onze kamer. Hopelijk valt ie nu wel in slaap.
Ik ben vooral blij dat het niet zo broeierig is nu. Dat scheelt een hoop benauwdheid.
Whahaha ja dat is hetquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:18 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Beterschap Vicky! Ik denk dat je gewoon allergisch bent voor weer moeten werken na vakantie!
Ow ja verkeerd onthouden dat je al een positieve test had een paar dagen terug 😅quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier geen griepje hoor, de test gaf al een streepje bij de T voor het monster bij het streepje voor de C was
Gelukkig!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:18 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Matrassen waren beter dan in Weerterbergen, en verder was het oude meuk (we hadden geen vernieuwd huisje), maar alles werkte en het was redelijk schoon. En in tegenstelling tot de vernieuwde huisjes (zaten we 3 jaar geleden) hadden we nu weer kastruimte. Maar het scheelde ook enorm dat we nu met 12~15 personen in een 22 persoons huisje zaten ipv met 23
Beterschap Vicky! Ik denk dat je gewoon allergisch bent voor weer moeten werken na vakantie!
Nah, tis al eind augustusquote:
De Lidl had gisteren oliebollen liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |