Waar het hart vol van isquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:10 schreef Leandra het volgende:
Ik lees trouwens iedere keer "Tetten of kont" als TT
Iets voor het volgende deelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:10 schreef Leandra het volgende:
Ik lees trouwens iedere keer "Tetten of kont" als TT
Dat is hier wel een dingetje: dochter geeft hier telkens luid en duidelijk aan dat ze best een rondreis wil in de S, maar wel dat ze niet iedere dag uuuuren wil rijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:48 schreef BE het volgende:
Wij hebben dit jaar in de VS op 2 dagen na alle dagen iets gedaan, gezien of doorgereisd.
Maar ik kan ook erg genieten van 14 dagen op mijn kont zitten en stapels ongelezen boeken lezen*.![]()
Aan de Atlantische Kust in Frankrijk is dan ook verder echt bijzonder weinig te beleven.Maar we nemen dan wel de fietsen mee om af en toe een flink stuk te gaan fietsen.
*Overigens hangen onze heren dan de hele dag in de zee op een surfplank dus die leven zich daar op uit.
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de praktijk is het klus hier tuinwerk daar klus zus tuinding zo, afgewisseld met kind dit kind dat kind zus kind zo.
Leven is lijden
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wij hadden elke dag zo’n 2-3 u te rijden maar deden er soms 4-5u over omdat we overal uitgebreid stopten. Dus het voelde in die zin niet als een reisdag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is hier wel een dingetje: dochter geeft hier telkens luid en duidelijk aan dat ze best een rondreis wil in de S, maar wel dat ze niet iedere dag uuuuren wil rijden.
Ik snap dat wel, hoewel ik er minder moeite mee heb. Ik vind rijden, zeker in de VS, geen straf. Er is zoveel moois te zien al vanuit de auto
Zo is het wel te doen, inderdaad. Dat zal ik nog eens goed bespreken hier. Dank!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:34 schreef BE het volgende:
[..]
Wij hadden elke dag zo’n 2-3 u te rijden maar deden er soms 4-5u over omdat we overal uitgebreid stopten. Dus het voelde in die zin niet als een reisdag.
En idd vond ik het landschap fantastisch en we hebben heel veel podcasts geluisterd met elkaar of het spul deed dan gewoon een spelletje op de telefoon terwijl wij ons vergaapten aan weer een grote boom.
Lijkt mij geen probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Nu kan ik nooit meer op vakantie naar iets anders dan luxe hotels
Kinderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |