Laat maar weten wie, dan krijgen ze 'm ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:10 schreef Coco het volgende:
@:Sked ik mis toch een aantal namen aan wie die PM gestuurd zou moeten worden.
Laat maar ik keek niet goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat maar weten wie, dan krijgen ze 'm ook.
Done deal.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:06 schreef Caland het volgende:
@:klaasweetalles unban
@:pietjepuk2000 ban
Quick maths
Omdat jij mensen wegjaagt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
Mijn mening is blijkbaar niet relevant
Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:13 schreef Coco het volgende:
Maar goed, zal eens goed hierover nadenken.
Vollenhoven?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen banaantje
En die ene gast wiens naam ik vergeten ben maar dat was ook zo'n debiel
En voor de mannen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:19 schreef Caland het volgende:
Ik stel een cadeau voor bij elke 1000e note, een ritualspakket ofzo.
Sinds jij FA bent gaat heel FOK! kapot, laat staan VBL.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
Mijn mening is blijkbaar niet relevant
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds jij FA bent gaat heel FOK! kapot, laat staan VBL.
Sodeju zeg, koekoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie genadequote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@Gutanothquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat maar weten wie, dan krijgen ze 'm ook.
Ga gewoon weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:SKed wil je mijn antwoorden in PM of wil je hier een discussietopic over openen?
Begin eens met de DM te lezen, misschien staat het er wel in?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:SKed wil je mijn antwoorden in PM of wil je hier een discussietopic over openen?
Albergen zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Moest toch een beetje glimlachen om de infantiliteit
Herman Finkersgod.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Moest toch een beetje glimlachen om de infantiliteit
Heb een heel aantal mensen uit Albergen bij mij in de klas gehad vroeger (en in 't algemeen op school), kwamen doodleuk op klompen of met de trekker naar schoolquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ze zijn daar wel tegen racisme!
dat ze dat hotel helemaal volgooien met islambroedersquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ze zijn daar wel tegen racisme!
Vergeet onze FA niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Goede pm @:skedIk zal je wel even een lijstje doorsturen met rotte users.
nu nog het medicijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar goed initiatief van de crew. VBL is ziek.
Goeie mail idd. Maar heel FOK! is niet meer te redden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar goed initiatief van de crew. VBL is ziek.
Maak Tong mod en open het WK Forum.quote:
van kanker naar aids, dat is de oplossingquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ctrl-alt-del
Servers uit, licht uit. Gaan we gewoon op Reddit verder.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 426 4/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 222 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟩🟨🟨🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
Ik ben woedend.
quote:
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Berichten waren te groot om in één post te gooien
Je hebt me door Tong.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaja
jij probeert 2022 er gewoon nog iets beter uit te laten zien
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord is dé club van fokSPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
PIETJEPUKKEDquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Overigens doet het Feyenoord topic het veel beter.
2020 12.770
2021 22.084
2022 28.403
Dus je moet het ook allemaal een beetje in perpectief zetten. Maar overall zie je de postaantallen gewoon teruglopen maar dat is al jaren een tendens.
Feijenoord en FOK!quote:
Schreeuw niet zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Premier league
2020 zo'n 2400
2021 zo'n 1900
2022 zo'n 3400
Stijgt ook gewoon weer t.o.v. vorig jaar.
KIJKEN WE NIET MET Z'N ALLE TEVEEL NAAR WAT ER IN DEZE SC GEBEURT?!?!?!??!?!
CIJFERS LIEGEN NIET BOYS
Daar zit ik dus net aan te denken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:03 schreef GGMM het volgende:
We kunnen deze sc ook gewoon opheffen
Daar pleit ik al jaren voor
Deze SC is een incest kliek. Dus wordt er niet verder gekeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Premier league
2020 zo'n 2400
2021 zo'n 1900
2022 zo'n 3400
Stijgt ook gewoon weer t.o.v. vorig jaar.
KIJKEN WE NIET MET Z'N ALLE TEVEEL NAAR WAT ER IN DEZE SC GEBEURT?!?!?!??!?!
CIJFERS LIEGEN NIET BOYS
En dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:03 schreef GGMM het volgende:
We kunnen deze sc ook gewoon opheffen
Daar pleit ik al jaren voor
Verdwijnt de giftige sfeer die wij als users hier heel grappig vinden, maar als geheel uitstraalt op de rest van VBLquote:
Dat niet alleen. Je verplaatst de SC 'humor' dan naar clubtopics die daarmee dan om zeep worden geholpen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdwijnt de giftige sfeer die wij als users hier heel grappig vinden, maar als geheel uitstraalt op de rest van VBL
Alleen waar ga ik dan m'n woordle-scores posten
Welke andere topics:?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:06 schreef Scrummie het volgende:
SC dicht zou wel voor meer posts in andere topics zorgen, maar ook meer offtopic gelul denk ik.
Niet als je daarop modquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Je verplaatst de SC 'humor' dan naar clubtopics die daarmee dan om zeep worden geholpen.
Dan valt de diarree van Pietjepuk wel minder op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Je verplaatst de SC 'humor' dan naar clubtopics die daarmee dan om zeep worden geholpen.
We zouden het eens een weekje aan kunnen kijken toch? Wat is er nu nog aan actieve SC posters hier?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:06 schreef Scrummie het volgende:
SC dicht zou wel voor meer posts in andere topics zorgen, maar ook meer offtopic gelul denk ik.
SPOILER: VBL SC 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
modt*quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je daarop mod
Maar dan moet jij iets gaan doen dus dat wordt wel erg hypothetisch (dit soort grapjes zouden dan verdwijnen)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zouden het eens een weekje aan kunnen kijken toch? Wat is er nu nog aan actieve SC posters hier?De nummer 2 heeft het ook al opgegeven dus eigenlijk kunnen we de SC wel sluiten.SPOILER: VBL SC 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al besprokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De nummer 2 heeft het ook al opgegeven dus eigenlijk kunnen we de SC wel sluiten.
Wat een goed idee scrummie!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De nummer 2 heeft het ook al opgegeven dus eigenlijk kunnen we de SC wel sluiten.
En de banaan-updatesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdwijnt de giftige sfeer die wij als users hier heel grappig vinden, maar als geheel uitstraalt op de rest van VBL
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdwijnt de giftige sfeer die wij als users ik en mijn schoothondjes hier heel grappig vinden, maar als geheel uitstraalt op de rest van VBL
Maar technisch gezien is dit ook een giftige opmerking.quote:
Woef woefquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar technisch gezien is dit ook een giftige opmerking.
Dus jij bent vanaf nu mijn schoothondje
Het schijnt dat er met Aids tegenwoordig beter te leven valt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
van kanker naar aids, dat is de oplossing
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zouden het eens een weekje aan kunnen kijken toch? Wat is er nu nog aan actieve SC posters hier?Matige score van mijn kant zeg.SPOILER: VBL SC 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik steek hand volledig in eigen boezem (spreekwoordelijk dan).
ik steek handquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Matige score van mijn kant zeg.
Pics van je boezem?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hand steken ook in jouw boezemquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat ik buiten de top 10 staquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
Het is tijd dat @:Jojoortje weer zwanger wordt en weer eens mee gaat posten.
Wat ben je toch een kanjer GGMM.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:21 schreef GGMM het volgende:
Schelden met kanker is overigens al jaren verboden hier
Dit even in de herhaling.
Was meer een waarschuwing omdat het zojuist weer gebeurdequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kanjer GGMM.
Oja, eigenlijk is het achteruit gegaan sinds onlo die SC app heeft opgericht (flikker op met je kut app).quote:
Het is helemaal niet achteruit gegaan. Ja, deze SC misschien. Maar het is maar de vraag of je daar rouwig om moet zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, eigenlijk is het achteruit gegaan sinds onlo die SC app heeft opgericht (flikker op met je kut app).
Dus 1 van de moderators is verantwoordelijk voor het einde van VBL.
Ik heb netjes nog even antwoord gegeven op de dm van Sked.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 14 seconden geleden.
Dit is echt heel jammer voor jou. Dat betekent dus dat je maar gewoon blijft. We hebben het net over het gegeven dat de clubtopics het veel beter doen dan voorgaande jaren en dat deze SC eigenlijk opgedoekt dient te worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb netjes nog even antwoord gegeven op de dm van Sked.
En Banny leest zijn mail blijkbaar niet.
Dat de clubtopics qua inhoud ook pure aids zijn 9/10 keren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt heel jammer voor jou. Dat betekent dus dat je maar gewoon blijft. We hebben het net over het gegeven dat de clubtopics het veel beter doen dan voorgaande jaren en dat deze SC eigenlijk opgedoekt dient te worden.
Wat is jouw mening hier in?
https://www.reddit.com/r/(...)ou_are_dealing_with/quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Overigens gaat de hele gym zo weer naar de klote @:Doublepain @:Caland (chest/triceps) @:GGMM
Schijven door het dak.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ou_are_dealing_with/
Zoiets?
Leuk dat je terug bent ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat de clubtopics qua inhoud ook pure aids zijn 9/10 keren.
https://www.reddit.com/r/(...)nt_of_students_wcgw/quote:
Het is wel achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is helemaal niet achteruit gegaan. Ja, deze SC misschien. Maar het is maar de vraag of je daar rouwig om moet zijn.
Ik zou Antony NIET verkopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent ouwe reus.
ManU is weer bezig maar die willen ook Carrasco, Gakpo, Milik en nog 20 andere namen. Zal wel blijven.quote:
Er zijn ook amper mensen die topics openen. Twente speelde gister een mooi potje tegen Fiorentina maar ik heb het topic van fan Drizzt over het hoofd gezien denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel achteruit gegaan.
In 2019 bijna 3000 actieve topics. 2020 was corona jaar dus een kut jaar om te vergelijken, en 2021 bijna 500 actieve topics minder.
20% gaat naar de sloppenwijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
80 miljoen is wel serieus geld.
Ik doe af en toe m'n best.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook amper mensen die topics openen. Twente speelde gister een mooi potje tegen Fiorentina maar ik heb het topic van fan Drizzt over het hoofd gezien denk ik.
Er was een combi topic van beide duels.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook amper mensen die topics openen. Twente speelde gister een mooi potje tegen Fiorentina maar ik heb het topic van fan Drizzt over het hoofd gezien denk ik.
Uitleg; te lui.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er was een combi topic van beide duels.
Maar ja, misschien verdiende zo'n mooie tegenstander wel een eigen topic.
@:Drizzt_DoUrden geef uitleg.
Ik denk niet dat de moderators per se het probleem zijn eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een aantal moderators moeten ontslaan, vooral @:onlogisch en @:drizzt
Maar dan blijf ik als enige overquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een aantal moderators moeten ontslaan, vooral @:onlogisch en @:drizzt
Wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:09 schreef onlogisch het volgende:
Nummer 2 & 7 hebben ook nog eens aangegeven op #ANONIEM te willen.
Dat is niet veel verschil met nu toch.quote:
Nee oke, maar ze zijn de oplossing ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de moderators per se het probleem zijn eerlijk gezegd.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet veel verschil met nu toch.
Grappig hoe jij jezelf altijd binnen een minuut tegen weet te spreken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:45 schreef Scrummie het volgende:
Overigens is @:Sked wel onderdeel van een oplossing, hij doet een poging.
Ik wil niet nog meer leed veroorzaken maar als je pietje gaat vragen naar de oplossing voor VBL sta je in mijn opinie mijlenver van het gros van de users af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:45 schreef Scrummie het volgende:
Overigens is @:Sked wel onderdeel van een oplossing, hij doet een poging.
Dat doe ik helemaal niet, ik had het met 'ze' alleen over de twee in die andere post.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig hoe jij jezelf altijd binnen een minuut tegen weet te spreken.
Het is natuurlijk niet gezegd dat elke user even serieus genomen wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil niet nog meer leed veroorzaken maar als je pietje gaat vragen naar de oplossing voor VBL sta je in mijn opinie mijlenver van het gros van de users af.
Je kan 'm ook niet uitsluiten, hoe vervelend ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil niet nog meer leed veroorzaken maar als je pietje gaat vragen naar de oplossing voor VBL sta je in mijn opinie mijlenver van het gros van de users af.
Maar, ga je #ANONIEM Maxi?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oneens. Je moet hem gewoon van het forum afdonderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan 'm ook niet uitsluiten, hoe vervelend ook.
Al zal hij ondertussen wel 3 lappen tekst per PM hebben gestuurd met allerlei onzin.
Dat vraag ik me af, als je talloze users al over hem ziet klagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan 'm ook niet uitsluiten, hoe vervelend ook.
Al zal hij ondertussen wel 3 lappen tekst per PM hebben gestuurd met allerlei onzin.
Ik vind het érg jammer dat je gaat makker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, als je talloze users al over hem ziet klagen.
Maar ik ga weer.
@:danny lees je mail eens
Ik ga jou ook enorm missen maar we moeten er ook niet te dramatisch over doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het érg jammer dat je gaat makker.
Mja, maar dan vind ik dat @Gutanoth, @de_boswachter, @Neef_Wuppie en @Poepz0r ook op moeten donderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Oneens. Je moet hem gewoon van het forum afdonderen.
maxi2.0 zal je goed staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga jou ook enorm missen maar we moeten er ook niet te dramatisch over doen.![]()
(bedankt onlogisch dat je dm's vanuit twitter hier naar lekt)
#AnnouncePietjequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk moet er een regel zijn dat als je minder dan 200 posts per maand hebt je niet in de SC mag posten.
Ja, laten we het giftige ons-kent-ons sfeertje met vaste kliek waar niemand tussenkomt nog verder versterken!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk moet er een regel zijn dat als je minder dan 200 posts per maand hebt je niet in de SC mag posten.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:54 schreef Scrummie het volgende:
En naast @Tarado @El-Stinho en @JR-Style-93 een van de leukste Ajax users waar je inhoudelijk prima mee kunt discussieren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als @:maxi-mus gaat kunnen we het PSV clubtopic ook wel opdoeken.
Zo kan je het uitleggen als je erg negatief bent. Ik ben juist positief en denk dat op die manier de activiteit buiten de SC groter zal worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, laten we het giftige ons-kent-ons sfeertje met vaste kliek waar niemand tussenkomt nog verder versterken!
Werkt juist veel meer troep in de hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Oh oke. nouja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Werkt juist veel meer troep in de hand.
Die hoort bij de SCquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stop eens met die giftige sfeer.
Pietje, Pistolero en dat soort troep er gewoon vanaf donderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke. nouja.
Heb jij nog suggesties?
Het probleem is dat veel kwaliteitsusers zijn vertrokken en er geen nieuwe aanwas is. Daardoor is het 'kliekje' dat er altijd al was nog veel compacter geworden. En dat zorgt voor een bepaald sfeertje waar je als buitenstaander helemaal niet in wil mengen. VBL is de Limburgse volkswijk van Fok! geworden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke. nouja.
Heb jij nog suggesties?
Waarom? Omdat er niet gezegd wordt wat jou zint?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, maar dan vind ik dat @:Gutanoth, @:de_boswachter, @:neef_Wuppie en @:poepz0r ook op moeten donderen.
Mensen er 'gewoon van af donderen' die technisch gezien niks doen wat tegen de regels is kan niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Pietje, Pistolero en dat soort troep er gewoon vanaf donderen.
Oja klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hoort bij de SC
Ik snap nooit dat je dat zo vervelend vindt en dan toch hier gaat posten. Zoek dan een andere SC uit.
(Dit is niet naar jou, maar ik vond dit een mooie opening om dit weer eens te zeggen)
Kan zijn dat jij dat vindt, maar dat sfeertje is ook onderdeel van het probleem als je nieuwe users naar VBL wilt trekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hoort bij de SC
Ik snap nooit dat je dat zo vervelend vindt en dan toch hier gaat posten. Zoek dan een andere SC uit.
(Dit is niet naar jou, maar ik vond dit een mooie opening om dit weer eens te zeggen)
Het forum wordt overspoeld door users die volgens de policy niets fout doen, maar blijven zuigen. Het even geprobeerd in het Ajax-topic maar dat doe ik nooit meer. Plaats een inhoudelijke bijdrage en je krijgt een kort zinnetje terug met 'Wat een kutpostquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:56 schreef fetX het volgende:
[..]
En naast @:Tarado @:El-Stinho en @:JR-Style-93 een van de leukste Ajax users waar je inhoudelijk prima mee kunt discussieren.
Als je nieuwe users naar de SC wil halen misschien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan zijn dat jij dat vindt, maar dat sfeertje is ook onderdeel van het probleem als je nieuwe users naar VBL wilt trekken.
Het punt is natuurlijk dat het enorm uitstraalt naar de clubtopics. Het feit dat je dat niet snapt en het giftige sfeertje omarmt maakt je totaal ongeschikt voor de 'functie' van FA.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nieuwe users naar de SC wil halen misschien.
Maar dat zeg ik er zijn genoeg SC's
Volgens mij pleit ik er juist net voor dat de SC dicht moet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat het enorm uitstraalt naar de clubtopics. Het feit dat je dat niet snapt en het giftige sfeertje omarmt maakt je totaal ongeschikt voor de 'functie' van FA.
Waaruit blijkt dan dat dat uitstraalt naar de clubtopics, waar grotendeels users posten die niet in de SC posten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat het enorm uitstraalt naar de clubtopics. Het feit dat je dat niet snapt en het giftige sfeertje omarmt maakt je totaal ongeschikt voor de 'functie' van FA.
Met als gevolg dat mensen zoals jij (die altijd met iedereen inhoudelijk de discussie aangaat en met een boeiende mening) niet meer in de clubtopics komt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het forum wordt overspoeld door users die volgens de policy niets fout doen, maar blijven zuigen. Het even geprobeerd in het Ajax-topic maar dat doe ik nooit meer. Plaats een inhoudelijke bijdrage en je krijgt een kort zinnetje terug met 'Wat een kutpost' of iets in die strekking.
Tegen @:Sked gezegd dat ze daar iets aan moeten doen.
Punt is dat jij één van de users bent die dat giftige sfeertje veroorzaakt. En het meebrengt naar de clubtopics.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij pleit ik er juist net voor dat de SC dicht moet.
Ik snap dat wel, maar de SC is al jaren de SC zoals die is.
Wat je zegt zou kloppen als de SC een volledig hermetisch afgesloten deel van het forum zou zijn. Dat is niet zo. Voor je het weet wordt je wel weer door een andere user de SC in getrokken omdat diegene het niet eens is met wat je zei in een clubtopic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nieuwe users naar de SC wil halen misschien.
Maar dat zeg ik er zijn genoeg SC's
Ik vind juist de users die in deze SC vaak posten doorgaans ook in clubtopics wel inhoudelijk posten. (Caland, fetx, Gurney, Scrummie, lans etc)quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lees de bijdrage van @El-Stinho en @maxi-mus bijvoorbeeld. Dat zijn kwaliteitsusers pur sang die beide VBL vrijwel de rug toe keren vanwege dat sfeertje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan dat dat uitstraalt naar de clubtopics, waar grotendeels users posten die niet in de SC posten?
Die jij noemt daar kan ik dat van volgen ja. Al kunnen een paar daarvan ook wel flink zuigen en giftig zijn in de clubtopics. Maar inderdaad, ze leveren OOK wel regelmatig een goede bijdrage.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind juist de users die in deze SC vaak posten doorgaans ook in clubtopics wel inhoudelijk posten. (Caland, fetx, Gurney, Scrummie, lans etc)
Treurig genoeg is GGMM de uitzondering ja.
Of ik het veroorzaak durf ik te betwijfelen, zoals gezegd dat is de sfeer van de algehele SC al tijden. Als je soms kijkt wat hier uitgedeeld wordt door iedereen, prima.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Punt is dat jij één van de users bent die dat giftige sfeertje veroorzaakt. En het meebrengt naar de clubtopics.
Volgens mij hadden beide juist punten die niet zoveel te maken hadden met het 'giftige sfeertje'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lees de bijdrage van @:el-stinho en @:maxi-mus bijvoorbeeld. Dat zijn kwaliteitsusers pur sang die beide VBL vrijwel de rug toe keren vanwege dat sfeertje.
De rug toekeren is een groot woord. Ik post zo af en toe nog mee, maar op Twitter kan ik de bagger veel makkelijker filteren. Ik twitter niet gek veel anders dan ik hier op dit forum post.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lees de bijdrage van @:el-stinho en @:maxi-mus bijvoorbeeld. Dat zijn kwaliteitsusers pur sang die beide VBL vrijwel de rug toe keren vanwege dat sfeertje.
Dan hebben wij een andere definitie van 'giftig sfeertje'. Als Stijn zegt dat een uitvoerige kwaliteitspost beantwoord wordt met een oneliner als 'wat een kutpost' dan schaar ik dat ook onder giftig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden beide juist punten die niet zoveel te maken hadden met het 'giftige sfeertje'.
In het Ajax-topic zitten wel echt users die een hele nare manier van posten hebben. Vind dat zelfs in het Feyenoord-topic meevallen, dat is meer omdat Pietje iedereen in zijn greep houdt daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere definitie van 'giftig sfeertje'. Als Stijn zegt dat een uitvoerige kwaliteitspost beantwoord wordt met een oneliner als 'wat een kutpost' dan schaar ik dat ook onder giftig.
Een steekje onder water is af en toe ook best leuk maar eerlijk gezegd vind ik het al jaren met een loep zoeken naar een leuke discussie en als die er eens is zijn er altijd wel veel doremifasolusers als een Litmanen die het afdoen met 'ok wat een domme mening' of Pietje die zijn plasje doet waardoor het paginalang daar over gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die jij noemt daar kan ik dat van volgen ja. Al kunnen een paar daarvan ook wel flink zuigen en giftig zijn in de clubtopics. Maar inderdaad, ze leveren OOK wel regelmatig een goede bijdrage.
Daarom was ik ook veel vaker in het Feyenoord topic, daar is wel een leuk groepje oprecht enthousiast en zijn best veel leuke discussies. Voordat Pietje weer zijn internettijd krijgt in de kliniek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In het Ajax-topic zitten wel echt users die een hele nare manier van posten hebben. Vind dat zelfs in het Feyenoord-topic meevallen, dat is meer omdat Pietje iedereen in zijn greep houdt daar.
Ja oke, dat zie ik inderdaad anders. Misschien wel giftig, maar niet voortvloeiend op wat hier voorbij komt. Maar misschien ben ik daar wel blind voor inmiddels, kan ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere definitie van 'giftig sfeertje'. Als Stijn zegt dat een uitvoerige kwaliteitspost beantwoord wordt met een oneliner als 'wat een kutpost' dan schaar ik dat ook onder giftig.
Deze SC was ooit opgericht omdat we meestal de clubtopics volkalkten met slowchat. Een stuk gemoedelijker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom was ik ook veel vaker in het Feyenoord topic, daar is wel een leuk groepje oprecht enthousiast en zijn best veel leuke discussies. Voordat Pietje weer zijn internettijd krijgt in de kliniek.
PIetjepuk zou een verschrikkelijk slechte irritante marketeer zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
Wat is het eigenlijk aan @:PietjePuk2000 dat zo'n rode doek is voor jullie? Naar mijn weten heeft hij hier nog nooit iemand uitgescholden of een persoonlijke aanval uitgevoerd.
Daarom doe ik er ook niks tegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
Wat is het eigenlijk aan @:PietjePuk2000 dat zo'n rode doek is voor jullie? Naar mijn weten heeft hij hier nog nooit iemand uitgescholden of een persoonlijke aanval uitgevoerd.
Dat is toch niks anders dan 20x per dag hetzelfde bericht "Moet jij/hij weten" of "doen we niks mee" ? Dat vinden we allemaal blijkbaar zo scheitgrappig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom doe ik er ook niks tegen.
Maar ik snap wel hoe irritant het kan zijn. Als je in het BCS-topic 6 keer aan verschillende users vraagt 'Wat vind jij van de zwart-wit afleveringen?' dan mag dat best een tandje minder. Hij heeft de 'gave' een heel topic over te nemen en hij kan heel dominant zijn daarin.
Ik heb helemaal niets gelekt ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga jou ook enorm missen maar we moeten er ook niet te dramatisch over doen.![]()
(bedankt onlogisch dat je dm's vanuit twitter hier naar lekt)
Jij was de enige die ik een berichtje hebt gestuurd en Caland had het uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gelekt ouwe reus.
Op de ogen van onlo jr. Voor de schermen heb ik het nergens gemeld. Ook niet in een dm aan iemand. @Caland kan dat niet van mij hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij was de enige die ik een berichtje hebt gestuurd en Caland had het uit betrouwbare bron.
Nee, het was vast iemand anders.
Ik denk dat er in zijn algemeenheid een rode doek werking uitgaat van users die een act zijn. Of dat nou @Shreyas of @PietjePuk2000 is doet eigenlijk niet eens ter zaken. Die repeterende acts gaan gewoon irriteren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
hier ben ik het wel mee eens, persoonlijk heb ik tegen niemand wat maar de diarree die hij over VBL spuit mag best wel een beetje ingeperkt worden en zo zijn er nog een paar die totaal geen sociale intelligentie hebben om over intelligentie maar te zwijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch een kleine moeite om er niet op te reageren of voor eventueel de betalende users om diegene te blokkeren als je er niet tegen kunt. Het leven is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er in zijn algemeenheid een rode doek werking uitgaat van users die een act zijn. Of dat nou @:shreyas of @:pietjepuk2000 is doet eigenlijk niet eens ter zaken. Die repeterende acts gaan gewoon irriteren.
Deze SC is ontstaan uit de oer SC. Hools. Dat was een baken van geluk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze SC was ooit opgericht omdat we meestal de clubtopics volkalkten met slowchat. Een stuk gemoedelijker.
Vroeger was het PSV-topic het gehandicapte broertje. Vrees dat dat nu het Ajax-topic is.
Lekker roddelen achter de schermen. Duidelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de ogen van onlo jr. Voor de schermen heb ik het nergens gemeld. Ook niet in een dm aan iemand. @:Caland kan dat niet van mij hebben
Wie bepaalt of iemand een act is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er in zijn algemeenheid een rode doek werking uitgaat van users die een act zijn. Of dat nou @:shreyas of @:pietjepuk2000 is doet eigenlijk niet eens ter zaken. Die repeterende acts gaan gewoon irriteren.
Onlo gaat weer nat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lekker roddelen achter de schermen. Duidelijk.
Ik kan je uitleggen hoe het achter de schermen is gegaan. Maar dan ben ik aan het lekken. En dat doen we (nou ja, ik in ieder geval) niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lekker roddelen achter de schermen. Duidelijk.
Ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wie bepaalt of iemand een act is?
heb ik al gedaan maar dat maakt het slechts wat minder vermoeiend omdat je de reacties op nog steeds leestquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Toch een kleine moeite om er niet op te reageren of voor eventueel de betalende users om diegene te blokkeren als je er niet tegen kunt. Het leven is niet zo moeilijk hoor.
Dat is wel vervelend ja. Kun je aan Danny vragen of hij daar wat op wil verzinnen (wat zo gepiept is) maar dat kun je vergeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb ik al gedaan maar dat maakt het slechts wat minder vermoeiend omdat je de reacties op nog steeds leest
Dat is niet relevant. Als users het vermoeden en zich er aan ergeren dan is dat zo. Dat wil niet zeggen dat iemand een schop van het forum moet krijgen, maar het is dan wel logisch dat die persoon daar door degene die zich ergeren op aangesproken wordt. Die feedback begon heel netjes, maar als het gedrag dan niet verandert (of zelfs sterker wordt) dan wordt de reactie ook minder binnen de kaders.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wie bepaalt of iemand een act is?
Denk aan je buik maat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:37 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch vandaag iets later, 12:30. Patatje oorlog (zonder uitjes)
@:Scrummie @:GGMM ter info.
Shreyas is een PSV user die doet alsof hij voor Ajax isquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Als users het vermoeden en zich er aan ergeren dan is dat zo. Dat wil niet zeggen dat iemand een schop van het forum moet krijgen, maar het is dan wel logisch dat die persoon daar door degene die zich ergeren op aangesproken wordt. Die feedback begon heel netjes, maar als het gedrag dan niet verandert (of zelfs sterker wordt) dan wordt de reactie ook minder binnen de kaders.
Ik heb (meestal) niet zo veel moeite met Pietjepuk2000 al is zijn neiging om altijd en op iedereen te reageren met vaak ook nog hetzelfde verhaal soms wel to much. En om Shreyas moet ik lachen omdat hij een Ajax-user is. Maar zou zo'n kerel constant in het PSV topic zitten zou ik er ook moe van worden.
Gaat goed, uiteraard geen 78cm omvang meer zoals in mei (maar toen woog ik ook 65 kgquote:
Kan. Hoe dan ook een act.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Shreyas is een PSV user die doet alsof hij voor Ajax is
Ja ik had ongeveer dezelfde strekking.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het forum wordt overspoeld door users die volgens de policy niets fout doen, maar blijven zuigen. Het even geprobeerd in het Ajax-topic maar dat doe ik nooit meer. Plaats een inhoudelijke bijdrage en je krijgt een kort zinnetje terug met 'Wat een kutpost' of iets in die strekking.
Tegen @:Sked gezegd dat ze daar iets aan moeten doen.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gaat goed, uiteraard geen 78cm omvang meer zoals in mei (maar toen woog ik ook 65 kg) maar nog een keurige 7 cm binnen de gezonde marge (onder de 94 cm)
Eet smakelijk alvast.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:37 schreef Oriente het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:37 schreef Oriente het volgende:
Zou geen half uur wachten op iemand met technische problemen. Hij of zij zoekt het maar uit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zit in een meeting waar iemand technische problemen heeft al een half uur
Die meeting loopt dus uit en ik ben woedend.
Kontenneuker Scrummie heeft een mening.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
Mja, maar dan vind ik dat @:Gutanoth, @:de_boswachter, @:neef_Wuppie en @:poepz0r ook op moeten donderen.
@Scrummie is inderdaad @GGMM Jr helaasquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kontenneuker Scrummie heeft een mening.
Bedankt voor dit complimentquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:Scrummie is inderdaad @:GGMM Jr helaas
Ik kan @de_boswachter eigenlijk wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:Scrummie is inderdaad @:GGMM Jr helaas
Het is werkelijk walgelijk hoe week jij bent.quote:
Kan niet, Scrummie heeft geen haar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is werkelijk walgelijk hoe week jij bent.
[ afbeelding ]
Je kan wel raden welke van de twee ik vind dat jij vertegenwoordigd
(Overigens bedoel ik hier niet mee dat @:GGMM een gaston type is)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vertegenwoordigtquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook vrij duidelijk wie in deze relatie de ontvangende partij is ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het maar niet doorlekt naar de andere topics dan maakt dat niks uit.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het maar niet doorlekt naar de andere topics dan maakt dat niks uit.
Zo is de SC nu eenmaal en dat is prima, kennelijk.
Dit is toch gewoon de periodiek terugkerende discussie om de sc te sluiten? Ik weet niet wat de aanleiding nu weer is aangezien ik wat minder post. Maar wanneer je de sc sluit gaan bepaalde users elkaar in andere topics toch blijven opzoeken. Dan verleg je het probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zo zie ik het wel ja eigenlijk. We zijn geen wijven en een sneer af en toe kan ik ontzettend om lachen.
Maar blijkt nou dat 95% het superkut vindt dan sta ik open om het te veranderen of de SC (voorlopig) te sluiten. Zo ben ik dan ook wel weer.
Meeting afgelopen ,geen brood in huis dus ik ga nu naar de supermarkt.
Ongelofelijk ziedend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een aandachtshoer ben je als je blijft schermen met wel of niet anoniem gaan. Post gewoon of tief op.
Ja ook dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En feitelijk onjuist, zoals het gros van zijn posts.
Beter blijf je gewoon ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens wil ik nog even rechtzetten (en dan tief ik echt op) dat @:onlogisch heeft gelekt, dat was een gebbetje van mij en dat neem ik bij deze dan terug.
Maar het blijft een lul.
Ik zou gewoon blijven tot je mail behandeld is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens wil ik nog even rechtzetten (en dan tief ik echt op) dat @:onlogisch heeft gelekt, dat was een gebbetje van mij en dat neem ik bij deze dan terug.
Maar het blijft een lul.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou gewoon blijven tot je mail behandeld is.
Het is niet zo dat ik die weggegooid heb
Negersexgoden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
De neergang van deze sc lijkt sterk verband te houden met het verbieden van een bepaalde tt.
Dank voor je steun broeder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is toch niks anders dan 20x per dag hetzelfde bericht "Moet jij/hij weten" of "doen we niks mee" ? Dat vinden we allemaal blijkbaar zo scheitgrappig.
Ik zie dan liever iemand die 20x dezelfde vraag stelt aan verschillende users om de discussie op gang te houden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Maar het blijft een lul.
We doen er alles aan om er voor te zorgen dat hij zich thuis voelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ook @:onlogisch zit in de hoek waar de klappen vallen.
Leuk maar slaat nergens op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En feitelijk onjuist, zoals het gros van zijn posts.
Erg mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ook @:onlogisch zit in de hoek waar de klappen vallen.
Jij bent al net zo dom als maximus, heb je het MBO wel afgemaakt om te weten wat feitelijk onjuist betekent?quote:
*mboquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent al net zo dom als maximus, heb je het MBO wel afgemaakt om te weten wat feitelijk onjuist betekent?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent al net zo dom als maximus, heb je het MBO wel afgemaakt om te weten wat feitelijk onjuist betekent?
Ik ga 400 gram kipfilet eten en dan de sportschool afbreken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
Overigens eet ik nu een stuk galia meloen
Nog meer brosciencequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 400 gram kipfilet eten en dan de sportschool afbreken.
Jij ramt tegenwoordig ook het ijzer door het dak? Erg verstandig van je Onlo. Paar uurtjes in de week en je voelt je als een god.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze Jetten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:06 schreef tong80 het volgende:
JUI / EK Beachvolleybal.....
Ik haat Jetten.
Ja laten we dat niet doen neequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
Letten we er wel op dat deze ruzie niet overvloeit naar het clubtopic?
Wat heb jij gestudeerd? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de gym vriend. Heerlijk even knallen in de pauze.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |