Kontenneuker Scrummie heeft een mening.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
Mja, maar dan vind ik dat @:Gutanoth, @:de_boswachter, @:neef_Wuppie en @:poepz0r ook op moeten donderen.
@Scrummie is inderdaad @GGMM Jr helaasquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kontenneuker Scrummie heeft een mening.
Bedankt voor dit complimentquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:Scrummie is inderdaad @:GGMM Jr helaas
Ik kan @de_boswachter eigenlijk wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:Scrummie is inderdaad @:GGMM Jr helaas
Het is werkelijk walgelijk hoe week jij bent.quote:
Kan niet, Scrummie heeft geen haar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is werkelijk walgelijk hoe week jij bent.
[ afbeelding ]
Je kan wel raden welke van de twee ik vind dat jij vertegenwoordigd
(Overigens bedoel ik hier niet mee dat @:GGMM een gaston type is)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vertegenwoordigtquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook vrij duidelijk wie in deze relatie de ontvangende partij is ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het maar niet doorlekt naar de andere topics dan maakt dat niks uit.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het maar niet doorlekt naar de andere topics dan maakt dat niks uit.
Zo is de SC nu eenmaal en dat is prima, kennelijk.
Dit is toch gewoon de periodiek terugkerende discussie om de sc te sluiten? Ik weet niet wat de aanleiding nu weer is aangezien ik wat minder post. Maar wanneer je de sc sluit gaan bepaalde users elkaar in andere topics toch blijven opzoeken. Dan verleg je het probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zo zie ik het wel ja eigenlijk. We zijn geen wijven en een sneer af en toe kan ik ontzettend om lachen.
Maar blijkt nou dat 95% het superkut vindt dan sta ik open om het te veranderen of de SC (voorlopig) te sluiten. Zo ben ik dan ook wel weer.
Meeting afgelopen ,geen brood in huis dus ik ga nu naar de supermarkt.
Ongelofelijk ziedend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een aandachtshoer ben je als je blijft schermen met wel of niet anoniem gaan. Post gewoon of tief op.
Ja ook dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En feitelijk onjuist, zoals het gros van zijn posts.
Beter blijf je gewoon ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens wil ik nog even rechtzetten (en dan tief ik echt op) dat @:onlogisch heeft gelekt, dat was een gebbetje van mij en dat neem ik bij deze dan terug.
Maar het blijft een lul.
Ik zou gewoon blijven tot je mail behandeld is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens wil ik nog even rechtzetten (en dan tief ik echt op) dat @:onlogisch heeft gelekt, dat was een gebbetje van mij en dat neem ik bij deze dan terug.
Maar het blijft een lul.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou gewoon blijven tot je mail behandeld is.
Het is niet zo dat ik die weggegooid heb
Negersexgoden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
De neergang van deze sc lijkt sterk verband te houden met het verbieden van een bepaalde tt.
Dank voor je steun broeder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is toch niks anders dan 20x per dag hetzelfde bericht "Moet jij/hij weten" of "doen we niks mee" ? Dat vinden we allemaal blijkbaar zo scheitgrappig.
Ik zie dan liever iemand die 20x dezelfde vraag stelt aan verschillende users om de discussie op gang te houden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Maar het blijft een lul.
We doen er alles aan om er voor te zorgen dat hij zich thuis voelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ook @:onlogisch zit in de hoek waar de klappen vallen.
Leuk maar slaat nergens op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En feitelijk onjuist, zoals het gros van zijn posts.
Erg mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ook @:onlogisch zit in de hoek waar de klappen vallen.
Jij bent al net zo dom als maximus, heb je het MBO wel afgemaakt om te weten wat feitelijk onjuist betekent?quote:
*mboquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent al net zo dom als maximus, heb je het MBO wel afgemaakt om te weten wat feitelijk onjuist betekent?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent al net zo dom als maximus, heb je het MBO wel afgemaakt om te weten wat feitelijk onjuist betekent?
Ik ga 400 gram kipfilet eten en dan de sportschool afbreken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
Overigens eet ik nu een stuk galia meloen
Nog meer brosciencequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 400 gram kipfilet eten en dan de sportschool afbreken.
Jij ramt tegenwoordig ook het ijzer door het dak? Erg verstandig van je Onlo. Paar uurtjes in de week en je voelt je als een god.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze Jetten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:06 schreef tong80 het volgende:
JUI / EK Beachvolleybal.....
Ik haat Jetten.
Ja laten we dat niet doen neequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
Letten we er wel op dat deze ruzie niet overvloeit naar het clubtopic?
Wat heb jij gestudeerd? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de gym vriend. Heerlijk even knallen in de pauze.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |