quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zouden het eens een weekje aan kunnen kijken toch? Wat is er nu nog aan actieve SC posters hier?De nummer 2 heeft het ook al opgegeven dus eigenlijk kunnen we de SC wel sluiten.SPOILER: VBL SC 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al besprokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De nummer 2 heeft het ook al opgegeven dus eigenlijk kunnen we de SC wel sluiten.
Wat een goed idee scrummie!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De nummer 2 heeft het ook al opgegeven dus eigenlijk kunnen we de SC wel sluiten.
En de banaan-updatesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdwijnt de giftige sfeer die wij als users hier heel grappig vinden, maar als geheel uitstraalt op de rest van VBL
Alleen waar ga ik dan m'n woordle-scores posten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdwijnt de giftige sfeer die wij als users ik en mijn schoothondjes hier heel grappig vinden, maar als geheel uitstraalt op de rest van VBL
Alleen waar ga ik dan m'n woordle-scores posten
Maar technisch gezien is dit ook een giftige opmerking.quote:
Woef woefquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar technisch gezien is dit ook een giftige opmerking.
Dus jij bent vanaf nu mijn schoothondje
Het schijnt dat er met Aids tegenwoordig beter te leven valt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
van kanker naar aids, dat is de oplossing
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zouden het eens een weekje aan kunnen kijken toch? Wat is er nu nog aan actieve SC posters hier?Matige score van mijn kant zeg.SPOILER: VBL SC 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik steek hand volledig in eigen boezem (spreekwoordelijk dan).
ik steek handquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Matige score van mijn kant zeg.
Pics van je boezem?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hand steken ook in jouw boezemquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat ik buiten de top 10 staquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
Het is tijd dat @:Jojoortje weer zwanger wordt en weer eens mee gaat posten.
Wat ben je toch een kanjer GGMM.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:21 schreef GGMM het volgende:
Schelden met kanker is overigens al jaren verboden hier
Dit even in de herhaling.
Was meer een waarschuwing omdat het zojuist weer gebeurdequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kanjer GGMM.
Oja, eigenlijk is het achteruit gegaan sinds onlo die SC app heeft opgericht (flikker op met je kut app).quote:
Het is helemaal niet achteruit gegaan. Ja, deze SC misschien. Maar het is maar de vraag of je daar rouwig om moet zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, eigenlijk is het achteruit gegaan sinds onlo die SC app heeft opgericht (flikker op met je kut app).
Dus 1 van de moderators is verantwoordelijk voor het einde van VBL.
Ik heb netjes nog even antwoord gegeven op de dm van Sked.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
laatste bezoek: 14 seconden geleden.
Dit is echt heel jammer voor jou. Dat betekent dus dat je maar gewoon blijft. We hebben het net over het gegeven dat de clubtopics het veel beter doen dan voorgaande jaren en dat deze SC eigenlijk opgedoekt dient te worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb netjes nog even antwoord gegeven op de dm van Sked.
En Banny leest zijn mail blijkbaar niet.
Dat de clubtopics qua inhoud ook pure aids zijn 9/10 keren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt heel jammer voor jou. Dat betekent dus dat je maar gewoon blijft. We hebben het net over het gegeven dat de clubtopics het veel beter doen dan voorgaande jaren en dat deze SC eigenlijk opgedoekt dient te worden.
Wat is jouw mening hier in?
https://www.reddit.com/r/(...)ou_are_dealing_with/quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Overigens gaat de hele gym zo weer naar de klote @:Doublepain @:Caland (chest/triceps) @:GGMM
Schijven door het dak.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ou_are_dealing_with/
Zoiets?
Leuk dat je terug bent ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat de clubtopics qua inhoud ook pure aids zijn 9/10 keren.
https://www.reddit.com/r/(...)nt_of_students_wcgw/quote:
Het is wel achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is helemaal niet achteruit gegaan. Ja, deze SC misschien. Maar het is maar de vraag of je daar rouwig om moet zijn.
Ik zou Antony NIET verkopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent ouwe reus.
ManU is weer bezig maar die willen ook Carrasco, Gakpo, Milik en nog 20 andere namen. Zal wel blijven.quote:
Er zijn ook amper mensen die topics openen. Twente speelde gister een mooi potje tegen Fiorentina maar ik heb het topic van fan Drizzt over het hoofd gezien denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel achteruit gegaan.
In 2019 bijna 3000 actieve topics. 2020 was corona jaar dus een kut jaar om te vergelijken, en 2021 bijna 500 actieve topics minder.
20% gaat naar de sloppenwijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
80 miljoen is wel serieus geld.
Ik doe af en toe m'n best.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook amper mensen die topics openen. Twente speelde gister een mooi potje tegen Fiorentina maar ik heb het topic van fan Drizzt over het hoofd gezien denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |