Ik eet al zo weinig, kijk uit met koolhydratenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, jammer! Heb je een aangepast dieet eigenlijk?
Morguh MrsLquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen
Koelt nu langzaam af in huis heerlijk..
Ik bedoelde vooral met wat je eet en niet perse de hoeveelheden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet al zo weinig, kijk uit met koolhydraten
Ey Dot!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh MrsL
Ja lekker even geen zon en wat koelere temperaturen.
Ik heb nog geen dieet op gekregenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral met wat je eet en niet perse de hoeveelheden.
Vind het binnen nog vies benauwd. Hopelijk gaat het binnen ook wat afkoelenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ey Dot!
Heerlijk even van genieten
Moet het wel meer gaan waaien.. de zon komt hier al weer doorquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het binnen nog vies benauwd. Hopelijk gaat het binnen ook wat afkoelen
Die was hier net ook maar heb hem naar jou gestuurdquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet het wel meer gaan waaien.. de zon komt hier al weer door
Wat lief zegquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was hier net ook maar heb hem naar jou gestuurd
Duurt meestal wel even.. hier van 25 naar 24 gradenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Hier begint het nu een beetje te regenen. Binnen wil het nog niet echt afkoelen.
Het staat nu ook stil hierquote:
Aan den studio? Dat is knap... Hoe dat zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Buurvrouw is eindelijk opgerot.
Schade aan de studio: ¤30 000
De boel verbouwd denk ik. Waarschijnlijk onder invloed.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het staat nu ook stil hier
[..]
Aan den studio? Dat is knap... Hoe dat zo?
Lekker...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De boel verbouwd denk ik. Waarschijnlijk onder invloed.
Gezellig! Hopelijk is je hoofdpijn -dan- gezakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo breien en knippen+plakken lukt gelukkig
En vanavond videobellen+bujo
Nee wij zelf nog niet. Wel vrienden van ons dus we hebben wel al de biertjes geproefdquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:59 schreef Sumppi het volgende:
Wij waren vandaag in Ootmarsum waar ze een bierbrouwerij hebben. Ben je daar al eens geweest, Sarabi? Er is ook een klein openluchtmuseum bij.
Volgens mij een beetje standaard.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:11 schreef Sumppi het volgende:
Waren de biertjes lekker? Ik ga ze cadeau doen en heb er geen voor mezelf.
Fijn om weer lekker thuis te zijn hequote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:08 schreef Cygne het volgende:
Avond!
Mijn ouders hebben de kinderen een dagje meegenomen dus kon ik even een dagje podcasten en borduren. Fijn even tot rust komen. Gelukkig herstel ik vlot.
Auwie. Wel uitkijken he.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:44 schreef Donna het volgende:
Fijn Cygne!
Ik ben vanochtend gevallen, vol op mijn knieën. Auw auw auw.
Verder geen schade aan je knie hopelijk?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:20 schreef Donna het volgende:
Ja ben echt jaren niet op zo'n manier gevallen. Lag gewoon ineens half plat. Zo raar.
Wel pijnlijk, maar vooralsnog lijkt het verder mee te vallen idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verder geen schade aan je knie hopelijk?
Gelukkig maar dat het meevalt. Krijg je er weer een nieuw velletje voor terug 😉quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Wel pijnlijk, maar vooralsnog lijkt het verder mee te vallen idd.
En mooie schaafwonden.
Morguh Childquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 06:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Een nieuwe dag en ik heb er zin in
Geen speciale plannen, maar gewoon blij wakker geworden
Hier ook, heb gevoel dat het najaar komende is. Het is nog zomer, maar september komt eraan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child![]()
Dat klinkt goed. Het is nu lekker fris buiten, even goed alles opengezet. Ik hoop dat het nu wel iets afkoelt
Sept is vaak nog wel een zomerse maand, maar de herfst is in aantocht. Kan het niet afwachten ben deze warmte wel zat. Het put je helemaal uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 06:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook, heb gevoel dat het najaar komende is. Het is nog zomer, maar september komt eraan!
Klopt wel, zeker begin september. Alleen het wordt in de ochtend en avonden wel koeler, echt sneller donker (dat wordt het gelukkig nu al) en dat soort dingen. Het kan nog warm worden, maar toch echt echt echt nazomerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sept is vaak nog wel een zomerse maand, maar de herfst is in aantocht. Kan het niet afwachten ben deze warmte wel zat. Het put je helemaal uit
O vind je dat fijn als het vroeg donker is. Ik vind dat altijd verschrikkelijk. Heb zo hekel aan het donker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt wel, zeker begin september. Alleen het wordt in de ochtend en avonden wel koeler, echt sneller donker (dat wordt het gelukkig nu al) en dat soort dingen. Het kan nog warm worden, maar toch echt echt echt nazomer
Ik wil een avondgevoel. Het liefst is het voor mij richting de donkerste dagen, hoe vroeger hoe beter. Ben nu al blij dat het al in de avond echt avond begint te wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind je dat fijn als het vroeg donker is. Ik vind dat altijd verschrikkelijk. Heb zo hekel aan het donker.
Het liefst heb ik het nog licht als ik naar bed ga en weer licht is als ik opsta
Dat hoor je niet vaak dat mensen gek zijn op donkere avonden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil een avondgevoel. Het liefst is het voor mij richting de donkerste dagen, hoe vroeger hoe beter. Ben nu al blij dat het al in de avond echt avond begint te wordenIk ben dol op
September tot januari is echt mijn tijd van het jaar
Dus voor jou maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:19 schreef Donna het volgende:
Ik hou van donkere dagen. Maar ik vind het dan ook weer fijn als het in de lente weer langer licht wordt enzo.
Misschien is het aantrekkelijke juist dat de wereld kleiner aanvoelt. Meer naar binnen gericht op familie, vrienden, hobby’s. Knusse, rustige dagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus voor jou maakt het niet uit.
Wat vinden mensen leuk aan het donker zijn vraag ik mij altijd af
De wereld is dan zo klein, je kan niet ver van je afkijken, dat kunstlicht de hele avond aan
Ja dat dus! Ik voel me veilig, knus, mijn eigen wereldje, hobby's, etc... Ik voel me meer thuis, meer binnen, meer mezelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Misschien is het aantrekkelijke juist dat de wereld kleiner aanvoelt. Meer naar binnen gericht op familie, vrienden, hobby’s. Knusse, rustige dagen.
Knus huismus haha.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus voor jou maakt het niet uit.
Wat vinden mensen leuk aan het donker zijn vraag ik mij altijd af
De wereld is dan zo klein, je kan niet ver van je afkijken, dat kunstlicht de hele avond aan
Kan. Voor mij werkt dat helaas niet zo. Heb ruimte nodig. Van mij af kunnen kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Misschien is het aantrekkelijke juist dat de wereld kleiner aanvoelt. Meer naar binnen gericht op familie, vrienden, hobby’s. Knusse, rustige dagen.
Ik ben ook wel een huismus hoor. Maar wel lekker met natuurlijk licht 😉quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Knus huismus haha.
Ik heb het liefst mooi winterweer.
O dat heb ik ook liever, maar dan met lange lichte avondenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Knus huismus haha.
Ik heb het liefst mooi winterweer.
Je bent maar veeleisendquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik ook liever, maar dan met lange lichte avonden
Hahaha. Succes daar mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik ook liever, maar dan met lange lichte avonden
Haha same.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil een avondgevoel. Het liefst is het voor mij richting de donkerste dagen, hoe vroeger hoe beter. Ben nu al blij dat het al in de avond echt avond begint te wordenIk ben dol op
September tot januari is echt mijn tijd van het jaar
Ja, te erg he, wel goedkoper dan dat het valse licht aan moetquote:
Pffffftquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, te erg he, wel goedkoper dan dat het valse licht aan moet
Morguh Child. Hier nog zo een. Drama nacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 05:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wat een korte nacht, zit al een uurtje te gamen en ben langer wakker... echt irritant...
Naja... het is wat het is. Dadelijk maar een boterhammetje eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was het? Hadden jullie een goede plek langs de route?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgenhier ook een onrustige nacht.
Zometeen naar Den Bosch voor de Vuelta.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooooh wat erger ik me aan mijn broer op het moment.Frustrerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Zit daar ook niet een brouwerij bij?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:11 schreef Sumppi het volgende:
Wij waren naar Het Gevangenismuseum in Veenhuizen. Zelfs voor kleuter was het leuk en leerzaam. Ik ga graag nog eens terug met de oudste om er wat rustiger rond te kijken.
Klopt! Maallust heet de brouwerij, geloof ik. Ik zag de biertjes, maar heb het gebouw helemaal gemist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zit daar ook niet een brouwerij bij?
En ja we hadden een mooi plekje in de neutralisatie.
[ afbeelding ]
Morgen nog op een andere plek kijken.
Ze hebben ook lekkere bierkaas daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:17 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Klopt! Maallust heet de brouwerij, geloof ik. Ik zag de biertjes, maar heb het gebouw helemaal gemist.
En dat was een mooie plek! Goede foto.
Vervelend, beterschapquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag een toiletdag pppfff een virus heeft mijn darmen en maag gevonden schijnbaar
Jakkesquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag een toiletdag pppfff een virus heeft mijn darmen en maag gevonden schijnbaar
Ja het houdt niet op. De hele nacht bijna op toilet gezeten. Waar komt het allemaal vandaan.quote:
Beterschapquote:Op zondag 21 augustus 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het houdt niet op. De hele nacht bijna op toilet gezeten. Waar komt het allemaal vandaan.
Thnx.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Wij gaan zo weer op pad, nog even uitzoeken waar we de Vuelta het beste kunnen zien vandaag. En nog ergens lunch halen
Beterschap!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef Dotteke het volgende:
Oehhhh super leuk!quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Lunchen Bij Robert
Robert zelf lijkt helaas niet aanwezig, maar wel leuk om in de bakkerij te kunnen kijken.
Nu door naar Made en hopen op een mooi plekje.
Dank je. Ook al de hele morgen boezemfibrileren met een hartslag van 150. Net even de hap gebeld. Dokter gaat mij bellen.quote:
Hoe gaat het nu met je?quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ook al de hele morgen boezemfibrileren met een hartslag van 150. Net even de hap gebeld. Dokter gaat mij bellen.
Hoi hoi, lief dat je vraagtquote:
He wat akelig. Kan me voorstellen dat dat erin hakt. Gelukkig dat de heftige diarree voorbij lijkt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, lief dat je vraagt
Ben nog aan de diarree, ben al 3 kilo afgevallen ( niet verkeerd)
Boezemfibrileren is wel over alleen de naweeen er van nog heel moe zijn. En dat in samenhang met die heftige diarree moet ik een paar dagen mijn lijf rust geven van de dokter. ZIen dat ik weer op krachten komt.
Dat boezemfibrileren hakt er altijd best in.
Maar gelukkig dat hele erge diarree is over. Ik zat meer op de pot dan op de bank![]()
Zelfs de hele nacht door.
Ik zag je zwaaien.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Weer thuis na wat dagen logeren. Wat heb ik Noord-Holland gemist.![]()
We hebben lekker gezwommen in zee, zandkastelen gebouwd, van het uitzicht genoten bij Petten, door de duinen bij Castricum en Schoorl gewandeld, ons van een klimduin gestort, het Archeologiemuseum Huis van Hilde bezocht (aanrader!), in Callantsoog ijs gegeten bij de beste ijssalon van Nederland (IJsie Prima, ook een aanrader), enz.![]()
En hoewel ik daar ben opgegroeid voelde het echt als vakantie.Ik had nog vanalles mee aan breiwerk en boeken, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor gehad.
Klopt ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:19 schreef Sumppi het volgende:
Ja, want Vronen is nu Sint Pancras en ik lees net dat die wijk aan die kant ligt.
Klinkt als een fijne afsluiting van de vakantiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Weer thuis na wat dagen logeren. Wat heb ik Noord-Holland gemist.![]()
We hebben lekker gezwommen in zee, zandkastelen gebouwd, van het uitzicht genoten bij Petten, door de duinen bij Castricum en Schoorl gewandeld, ons van een klimduin gestort, het Archeologiemuseum Huis van Hilde bezocht (aanrader!), in Callantsoog ijs gegeten bij de beste ijssalon van Nederland (IJsie Prima, ook een aanrader), enz.![]()
En hoewel ik daar ben opgegroeid voelde het echt als vakantie.Ik had nog vanalles mee aan breiwerk en boeken, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor gehad.
Morguh Childquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Na een nacht niet slapen was ik gisteren echt te moe voor fok. Inmiddels een slaappil gehad, ben erg moe ervan.
Maar vandaag gamen, breien en filmpjes kijken
Dat begrijp ik meisquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child
Heb het ook een paar dagen rustig gedaan. Die diarree in combi met dat boezemfibrileren hadden mij echt gesloopt.
Nu heeft Henk het.( buikgriep en gewone griep) We hebben de afspraak in het VU in Amsterdam af moeten zeggen. Zo jammer weer.quote:
Erg he allemaal. Waar gaan we naar toe. Ik zie al tegen de winter op.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:42 schreef Sarabi het volgende:
Nou wij hebben ook net te horen gekregen wat we aan gas/stroom kwijt gaan zijngewoon meer dan het dubbele.
Dat gaat toch wel puzzelen worden.
Je vraagt je inderdaad af waar het stopt....quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he allemaal. Waar gaan we naar toe. Ik zie al tegen de winter op.
Wij zitten qua verbruik er ook onder, moet je voorstellen hoe het inderdaad anders zou zijn......quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:47 schreef Donna het volgende:
Het is echt treurig. Wij proberen het komende jaar (we zitten nog 1 jaar vast) nog zoveel mogelijk te isoleren, want wonen op de ruimte (wind), vrijstaand en niet zo best geīsoleerd is een recept om failliet te gaan. Vattenfal had het al over ¤4,17 per kuub gas. Ik heb gisteren nog een berekening van een modelcontract gedaan en dan komen we uit op een maandlast van ¤830. En dan verbruiken we minder gas dan gemiddeld een gezin van 4 personen en helemaal minder dan andere gezinnen in een vrijstaande woning.
Ik vind het echt bizar!
We hebben het nu gewoon goed, maar als je van ¤180 (en geld terug krijgen) naar ¤830 gaat dan is dat 'goed' heel snel weg.
Ik ga iig aan de slag met radiatorfolie en tochtstrips ook maar weer wat extra. Dat soort kleine dingen zullen ook wel wat helpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij zitten qua verbruik er ook onder, moet je voorstellen hoe het inderdaad anders zou zijn......
Wij hebben geen geld voor grote verbouwingen maar misschien maar eens op zoek naar goedkope isolatie opties.
En ja dat is wel een heel groot verschil!
Hier is het 'maar' een paar honderd euro verschil.
Ja jij was wel er al heel goed mee bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou ook meer dan het dubbele kwijt zijn, alleen ik ben zo debiel zuinig geweest dit jaar dat het bedrag flink omlaag geschroefd is. De kachel nooit hoger dan 15 en koud douchen scheelt een boel
Ach het went wel hoor! Eerst de herfst laten komen en dan eens zien wanneer je het echt koud krijgt. En dan een beslissing nemen. Zo ehb ik het ook gedaan. En lekker warm kleden, went welquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja jij was wel er al heel goed mee bezig.
Ik moet nog even gaan nadenken op welke temperatuur we de verwarming gaan zetten. Nu het nog zo warm is binnen kan ik er even geen voorstelling van maken
We gaan het zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach het went wel hoor! Eerst de herfst laten komen en dan eens zien wanneer je het echt koud krijgt. En dan een beslissing nemen. Zo ehb ik het ook gedaan. En lekker warm kleden, went wel
Ik had de kachel altijd op 22 en nu ben ik hieraan gewendquote:
Dat is wel next levelquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw niveau koukleum voorbij zien komen: Dikke winterjas aan, capuchon op... zweet al als ik het zie
Ik vind het heerlijk weer. Joggingbroek en T-shirt, lekker ontspannenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel next level![]()
Ja het is bewolkt en wat koeler dan de vorige dagen maar ik vind het toch nog gewoon blote armen/benen weer.
Ik was net te lunchen met m'n vriend, spontaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel next level![]()
Ja het is bewolkt en wat koeler dan de vorige dagen maar ik vind het toch nog gewoon blote armen/benen weer.
Die is wel heel mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:39 schreef Donna het volgende:
En ik heb wat moois gezien, haakpakket. Hou me tegen;
[ afbeelding ]
Stop halt ho!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:39 schreef Donna het volgende:
En ik heb wat moois gezien, haakpakket. Hou me tegen;
[ afbeelding ]
Potjandorie sloof ik mij daar zo vooruitquote:
Ah die setjes zijn zo leuk. Laat je ook eens foto's zien van de resultaten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeau kopen omdat ik zo zuunig en geweest (heb meer dan 700¤ teruggekregen van de energie, de rest naar de spaarrekening)
[ afbeelding ]
Jep, ben ook bezig met een, alleen als het ramen-dicht-weer is kan ik er pas mee verder. Anders ligt alles door heel de kamerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ah die setjes zijn zo leuk. Laat je ook eens foto's zien van de resultaten?
Die zijn leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeau kopen omdat ik zo zuunig en geweest (heb meer dan 700¤ teruggekregen van de energie, de rest naar de spaarrekening)
[ afbeelding ]
Even afwisseling zoeken? Ik heb dat probleem met mijn kerststalquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn leuk
Ik ben nog steeds kerstkaarten aan het borduren, maar moet soms wel even motivatie zoeken.
Dat dacht ik ook en het wordt denk ik ook wel een druk subforumquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:03 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke, je gaat het nog druk krijgen met een extra subforum.
Dank!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Mooie deken Donna! En wel lekker om een stuk op schoot te hebben tijdens het haken deze herfst en winter.
En CotS ook met een leuk project.
Zo leuk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja ideaal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Mooie deken Donna! En wel lekker om een stuk op schoot te hebben tijdens het haken deze herfst en winter.
En CotS ook met een leuk project.
Zwaar verslavend om te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:07 schreef Cygne het volgende:
[..]
Zo leuk!
Mijn man maakt zulke huisjes ook.
Wat ik hem qua afwisseling heb ik ook geen zin inquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even afwisseling zoeken? Ik heb dat probleem met mijn kerststal
en knutselen in het algemeen. Energie heb ik eventjes niet
Herkenbaar....quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ik hem qua afwisseling heb ik ook geen zin in![]()
Luxe probleem, komt vanzelf wel weer goed.
Dat heb ik ook wel veel zitten doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar....
Hier vooral zin in gamen
Soms is het goed om even dom vermaak te hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me er erg schuldig over., Na het weekend is dit voorbij
Ik game ook gewoon. En kijk vlogsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soms is het goed om even dom vermaak te hebbenniet te streng op jezelf zijn
Komt ook door het weer hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik game ook gewoon. En kijk vlogs
Ben gewoon zo moe de laatste tijd. Anders lukt me gewoon even niet. Volgende week bespreek ik dat met de begeleider
Klopt. Je hoort heel veel mensen zeggen dat ze moe zijn. Hier ook 1. Lag al om 21.30 in bed. Helaas nu al weer wakker.quote:
Lijkt mij een leuke dag te worden voor je. Have fun 😉quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt anders. Anyways ik benoem het gewoon bij hem als het zo blijft.
Dit weekend Groningen ontzet. Vandaag kijken hoe ze een veldslag naspelen, een optocht, een kampement bekijken en wat dies meer zij
Okay dan idd benoemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt anders. Anyways ik benoem het gewoon bij hem als het zo blijft.
Dit weekend Groningen ontzet. Vandaag kijken hoe ze een veldslag naspelen, een optocht, een kampement bekijken en wat dies meer zij
Jaa dacht ik ook. Ik wil wel CRE mod worden haha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en het wordt denk ik ook wel een druk subforum
25 graden vind ik niet meer zo erg na die vele dagen tegen en over de 30quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende weekend wordt weer erg was zag ik, rond de 25 gradenherfst waar blijft u! Zin in het laatste weekend van oktober, dan mag ik weer in de kerstsferen
daar heb ik echt zo'n zin in. En het eerste weekend van oktober logeren bij vrienden.
Dat duurt allemaal niet meer zo lang. Morgen denk ik miniaturen. Echt zo'n zin in
Eerst op een pakketje wachten, als die op tijd is dan kunnen we nog even naar een bierwinkelquote:
Valt best mee denk ik. Was ook MOD op BB forum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:03 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke, je gaat het nog druk krijgen met een extra subforum.
Geen plannen hier, nog steeds niet helemaal lekker in orde.quote:
O jullie hebben een nieuw bier, leuk. Hopelijk gaat het goed lopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst op een pakketje wachten, als die op tijd is dan kunnen we nog even naar een bierwinkel
Verder alles voorbereiden op ons nieuw bier dat volgende week komt![]()
Jij nog leuke plannen?
Klusjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst op een pakketje wachten, als die op tijd is dan kunnen we nog even naar een bierwinkel
Verder alles voorbereiden op ons nieuw bier dat volgende week komt![]()
Jij nog leuke plannen?
Jammer zeg. Ben trouwens wel serieus, als jullie een mod zoeken voor CRE nog dan wil ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen plannen hier, nog steeds niet helemaal lekker in orde.
De eerste 20 dozen zijn al verkochtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jullie hebben een nieuw bier, leuk. Hopelijk gaat het goed lopen
Ja zin in eindelijk weer F1quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Klusjes.
Even naar Etos. Even een bladhark halen. Wassen draaien. De bladhark meteen maar even testen. Konijnenverblijf schoonmaken. Dat soort dingetjes.
Morgen F1!
Spannend nieuw bier. Succes!
Wow 20 dozen is best veel zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste 20 dozen zijn al verkochtgoed begin is het halve werk.
[..]
Ja zin in eindelijk weer F1
We gaan rond de 180 dozen hebben. Dus het is een mooi begin (zeker omdat de verkoop nog niet officieel begonnen is). Maar het moet nog wel wat beterquote:
IN CRE is helemaal geen MOD nodig eigenlijk. Jullie zijn zo lief.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Jammer zeg. Ben trouwens wel serieus, als jullie een mod zoeken voor CRE nog dan wil ik wel.
O kijk, dat gaat lekker hopelijk volgen en er snel meer dozen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste 20 dozen zijn al verkochtgoed begin is het halve werk.
[..]
Ja zin in eindelijk weer F1
Dit weekend is als het goed is gratis te zien op de Belgische zenderquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk, dat gaat lekker hopelijk volgen en er snel meer dozen.
Ja de F1 ik kan het niet meer zien heb geen viaplay. ( of hoe heet dat Wel jammer maar ik ga er niet speciaal een abo voor nemen
O goed dat je dat zegt, zal zo gelijk even kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit weekend is als het goed is gratis te zien op de Belgische zender
Keek voor de grap wat VIAplay kost, ken het alleen van naam. Duur zeg! Ik heb HBO, die is tien euro goedkoper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk, dat gaat lekker hopelijk volgen en er snel meer dozen.
Ja de F1 ik kan het niet meer zien heb geen viaplay. ( of hoe heet dat Wel jammer maar ik ga er niet speciaal een abo voor nemen
Ik kijk al videoland en netflix ga niet voor die paar zondagen in de maand een abo nemen op Viaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Keek voor de grap wat VIAplay kost, ken het alleen van naam. Duur zeg! Ik heb HBO, die is tien euro goedkoper.
(maar ik kijk geen sport)
Haha dat is waar. Maar ik ben best veel online, dus ik kan helpen waar nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN CRE is helemaal geen MOD nodig eigenlijk. Jullie zijn zo lief.
Maar je kan je altijd aanmelden.
Ik heb het doorgegeven
Ja dat snap ik. Ik heb alleen HBO, Videoland en Netflix hebben niks naar mijn smaak. Als er veel op NPO is neem ik daar een abo op, maar dat is af en toe. Kijk dingen van Videoland en NPO gewoon op televisie in de avond. Zoals gisteren Flikken Rotterdam en vanavond die LEGO-wedstrijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk al videoland en netflix ga niet voor die paar zondagen in de maand een abo nemen op Via
Of ze moeten een speciaal abo maken alleen voor de F1 dan wil er nog wel over nadenken
Ja klopt volgens mij wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit weekend is als het goed is gratis te zien op de Belgische zender
En volgend weekend op NPO ga ik van uit...
Ik weet niet of je CRE moet doen, zoveel gerel daar. Echt dikke ellendequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha dat is waar. Maar ik ben best veel online, dus ik kan helpen waar nodig.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of je CRE moet doen, zoveel gerel daar. Echt dikke ellende
Nouja zeker een goed begin dan ja!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We gaan rond de 180 dozen hebben. Dus het is een mooi begin (zeker omdat de verkoop nog niet officieel begonnen is). Maar het moet nog wel wat beter
Misschien hebben ze elders nog een MOD nodig heb het achter doorgegeven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha dat is waar. Maar ik ben best veel online, dus ik kan helpen waar nodig.
Ik heb soms niet eens door dat ik MOD ben, er is hier altijd een goede sfeer,quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of je CRE moet doen, zoveel gerel daar. Echt dikke ellende
Ja goed punt. Kan ook altijd even horen of ergens hulp nodig is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien hebben ze elders nog een MOD nodig heb het achter doorgegeven.
En je kan je ook zelf aanmelden natuurlijk.
info@fok.nl
Maak ook maar een grapje. Hier komen de toffe mensenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb soms niet eens door dat ik MOD ben, er is hier altijd een goede sfeer,
Heb nog niet veel hoeven doen hier.
Het is ook maar een klein groepje wat al langer hier samen zit
Gaat er allemaal heel gemoedelijk aan toe.
I
Deze moet je hebben forum@fok.nlquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja goed punt. Kan ook altijd even horen of ergens hulp nodig is.
Ik kijk mee met mijn dochter maar dat is met Netflix binnen kort afgelopen die gaan controlerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben Netflix, Videoland en Viaplay, maar delen het met mijn ouders.
Ergens zou ik er wel vanaf willen maar dat vind ik dan weer lullig voor mijn ouders.
Ik denk dat dat nog wel wat meevalt. De uitwerking is best lastig. Je kan ook elke week bij iemand oppassen en daar inloggen op je eigen account.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk mee met mijn dochter maar dat is met Netflix binnen kort afgelopen die gaan controleren
Ergens ,ik weet niet meer waar ik dacht Amerika doen ze het alquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel wat meevalt. De uitwerking is best lastig. Je kan ook elke week bij iemand oppassen en daar inloggen op je eigen account.
Of op je werk.
Of school. In de trein. Of je ..... vul maar in.
https://www.nsmbl.nl/netflix-account-delen/quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel wat meevalt. De uitwerking is best lastig. Je kan ook elke week bij iemand oppassen en daar inloggen op je eigen account.
Of op je werk.
Of school. In de trein. Of je ..... vul maar in.
Ja ik weet het, maar ik ben zelf al op tig combinaties ingelogd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.nsmbl.nl/netflix-account-delen/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)role-code-abonnement
Hoe ziet Netflix dat je account deelt?
Zo weet Netflix of jij je account deelt
Deze unieke cijferreeks is gebonden aan je locatie, en als je ineens vanaf een ander ip inlogt weet Netflix dat je ergens anders zit. Je apparaat-id is op zijn beurt de unieke code van je device. Zo kan Netflix zien op hoeveel apparaten tegelijkertijd je bent ingelogd.20 jul. 2022
Dit lijkt me ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben zelf al op tig combinaties ingelogd.
Als ik bij een vriendin inlog op mijn account op haar TV is dat alweer een nieuwe combi. Hoe gaan ze die grens bepalen? Ze weten in principe niet of ik het zelf ben of dat ik mijn inlog deel.
Met die verificatie is het alsnog makkelijk te delen natuurlijk. Als dat echt het enige is, is er geen reden tot paniek.
Ik heb iets gelezen dat je als jemig vakantie gaat daar kan inloggen. Ook op vakantie heb je je e-mail adres bij en je eigen laptop tel. Die hebben een unieke codequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben zelf al op tig combinaties ingelogd.
Als ik bij een vriendin inlog op mijn account op haar TV is dat alweer een nieuwe combi. Hoe gaan ze die grens bepalen? Ze weten in principe niet of ik het zelf ben of dat ik mijn inlog deel.
Met die verificatie is het alsnog makkelijk te delen natuurlijk. Als dat echt het enige is, is er geen reden tot paniek.
Zou ook echt niet best zijn als dat niet kon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb iets gelezen dat je als jemig vakantie gaat daar kan inloggen. Ook op vakantie heb je je e-mail adres bij en je eigen laptop tel. Die hebben een unieke code
Nee zeker niet je betaaldquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Zou ook echt niet best zijn als dat niet kon.
Hier iemand net wakker geworden en heeft geen slaap meer. Tien uur was toch te vroeg om naar bed te gaanquote:
Dan he je een lange dag vooor de boeg 😉quote:Op zondag 28 augustus 2022 02:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier iemand net wakker geworden en heeft geen slaap meer. Tien uur was toch te vroeg om naar bed te gaan
quote:
Om Bommen Berend? Ik heb de viering nooit bijgewoond, helaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben kapuuuuuuuut
heb wel veel gelachen
Het is eigenlijk vandaag, alleen een viering van 3 dagen ivm 350 jaarquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:35 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Om Bommen Berend? Ik heb de viering nooit bijgewoond, helaas.
Normaal is het een dag? Jammer dat ik dan net dit jaar niet gegaan ben. Ik twijfelde.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vandaag, alleen een viering van 3 dagen ivm 350 jaar
Normaal op de 28ste is het nooit wat waard
Ja, 28 augustusquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Normaal is het een dag? Jammer dat ik dan net dit jaar niet gegaan ben. Ik twijfelde.
Klinkt wel als een fijne laatste dagquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:51 schreef Sumppi het volgende:
Laatste vakantiedag.We hebben nog lekker buiten gezeten en eten gemaakt op het kampvuur. Nu met een wijntje binnen.
![]()
Ergens wel jammer dat morgen het normale leven weer begint.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:48 schreef Sumppi het volgende:
Kwartje valt net dat ik een paar weken geleden de tentoonstelling over 350 jaar Groningens Ontzet gezien heb in het Groninger Museum.
Klinkt wel als een goede dag vandaagquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:51 schreef Sumppi het volgende:
Laatste vakantiedag.We hebben nog lekker buiten gezeten en eten gemaakt op het kampvuur. Nu met een wijntje binnen.
![]()
De scholen hier in de wijk zijn al een week open iddquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt wel als een fijne laatste dag
Ik dacht eigenlijk dat jullie al weer 1 week naar school waren geweest.
Hier hebben ze nog 1 week.
Ik ben ook nog niet helemaal ready.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:51 schreef Sumppi het volgende:
![]()
quote:
Leuk! Wij moesten de jas zak weer mee (zo'n luizenzak) en minstens de helft van de kleuters had 'm niet mee. Dus ik kan mezelf alweer een veer in de reet steken dat ik daar ook aan gedacht heb.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:04 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Hier is ook alles gelukt. Kleuter heb ik zelfs in de klas mogen brengen, omdat er geen maatregelen meer zijn.
Straks nog even drie plantjes halen voor op school. Eind van het schooljaar krijg ik ze dan weer knapperig terug. Of misschien al voor de herfstvakantie.
Drillenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Cygne het volgende:
Mijn oudste zit alweer in z'n tweede week school. Drillen en de broodtrommel doet z'n vader. Ik breng 'm naar school.
Vandaag voor het eerst weer kunnen sporten.
Wat fijn dat je het sporten al kunt oppakken. Dat betekent denk ik dat het nu goed gaat met het herstel?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Cygne het volgende:
Mijn oudste zit alweer in z'n tweede week school. Drillen en de broodtrommel doet z'n vader. Ik breng 'm naar school.
Vandaag voor het eerst weer kunnen sporten.
ZO dan zijn heel wat litertjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om een busje op te halen en 1500l bier te gaan bottelen.
@Dottekequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 07:56 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het sporten al kunt oppakken. Dat betekent denk ik dat het nu goed gaat met het herstel?
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om een busje op te halen en 1500l bier te gaan bottelen.
Oooh ik wil dit op de switch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dinkum is zo'n vet spel, maakt me blij. En even afwisselen met haken. Ik ben tevreden
Goed bezig geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:33 schreef Sarabi het volgende:
Bus weer teruggebracht en nu is het eindelijk tijd om op de bank te ploffen.
Het was zwaar maar de bieren zijn wel erg lekker gewordenIk zou bijna zeggen de beste tot nu toe.
Er komt straks denk ik nog wel een dutjequote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Goed bezig geweest.![]()
En niet eens uitgeslapen.
Jaaa Jack Black is leukquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:04 schreef Sumppi het volgende:
Het label van School of Weizenbock is tof! Ook dat jullie in het publiek staan.![]()
En ik heb een zwak voor Jack Black.
Pfff, misschien moet ik jullie biertjes toch eens proberen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaaa Jack Black is leukEn we wisten helemaal niet dat we ook in het publiek kwamen. Maar erg gaF, zeker aangezien het ons 10e bier is.
We hebben hem gisteren ook voor het eerst kunnen proeven en hij is zoooo lekker
Net en banoffee pie.
We gaan weer gratis bezorgen dus ideaal om eens laagdrempelig te proberenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Pfff, misschien moet ik jullie biertjes toch eens proberen.
Jaaa super leuk, zal het even voorstellen aan m'n vriend. Die wil vast ook wel proberen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We gaan weer gratis bezorgen dus ideaal om eens laagdrempelig te proberen
Leuk! Vroeger keek ik ook regelmatig How It’s Made om zulke processen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:29 schreef Sarabi het volgende:
https://youtube.com/shorts/bQJE1hEjkkM?feature=share
Filmpje van het nieuwe bottelapparaat
Ja wij kregen ook al How its Made vibes er bijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Leuk! Vroeger keek ik ook regelmatig How It’s Made om zulke processen.
Wat gebeurt er nu na de etiketten als de flesjes ondersteboven gaan? Is dat schoonspoelen voor het vullen?
Ik ga bestellen, maar twijfel nog over die gerookte. Meestal kan ik rooksmaak niet zo waarderen, waar anderen het heerlijk vinden.
Zo dat is een best apparaat. 👍quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:29 schreef Sarabi het volgende:
https://youtube.com/shorts/bQJE1hEjkkM?feature=share
Filmpje van het nieuwe bottelapparaat
moet je wel een flinke ruimte hebben om dit te hebben staan zeg.quote:
quote:
quote:
Die had ik, slapenquote:
Ik las hetquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zwaai ook gewoon nog even
Rare, heel rare week achter de rug.Best leuk hoor, zo'n partner, maar ze moeten niet van hun fiets vallen.
Knuffelquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Rare, heel rare week achter de rug.Best leuk hoor, zo'n partner, maar ze moeten niet van hun fiets vallen.
Wel weer aardig van de schrik bekomen, al gaat het wel wat tijd kosten voor ik dat beeld van m'n netvlies heb.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik las hetwat schrikken!
Hoe voel je je nu?
Wat een rotklappertquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel weer aardig van de schrik bekomen, al gaat het wel wat tijd kosten voor ik dat beeld van m'n netvlies heb.Gelukkig zit er bij hem ook weer flink verbetering in (ok, het gaat hem te traag natuurlijk, maar dan moet je maar geen hersenschudding oplopen
), dat helpt ook flink om mezelf wat kalmer te krijgen.
Heftig hoor, bah! Beterschap!quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel weer aardig van de schrik bekomen, al gaat het wel wat tijd kosten voor ik dat beeld van m'n netvlies heb.Gelukkig zit er bij hem ook weer flink verbetering in (ok, het gaat hem te traag natuurlijk, maar dan moet je maar geen hersenschudding oplopen
Een hersenschudding kan je inderdaad nog wel even lastig van hebben. Rustig aan laten doenquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was een ervaring die ik niemand toewens, zeg maar.
O dat is minder Draakje, hopelijk gaat het goed met hemquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker cadeauquote:Op zaterdag 3 september 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal![]()
Vandaag naar Enschede, even mijn vader een bezoekje brengen. Heb weer heerlijke slagroomtruffels voor hem gekocht. Ik hoor ze roepen in de koelkast zo van............ pak mij dan als je kan, .......mmmmm ik vind ze ook zo lekker.
Ik laat ze altijd maar inpakken als kado dan kan ik ook niet stiekem van snoepen
Ja krijgt hij altijd van mij als ik naar hem toe ga.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker cadeau
Goedemorgen![]()
Eerste grote bezorgronde vandaag.
Zo, dat was een beste rit dan. Ben benieuwd hoelang jullie nog alles zelf kunnen doen?quote:Op zondag 4 september 2022 08:09 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren pas om 21u thuis.
Vandaag een korter rondje en hopelijk ruim op tijd voor de race thuis.
We vinden het vooral heel leuk. Dus denk dat we een deel altijd wel blijven doenquote:Op zondag 4 september 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, dat was een beste rit dan. Ben benieuwd hoelang jullie nog alles zelf kunnen doen?
Ik bedoel meer als je klanten bestand groter gaat worden zal je denk ik toch hulp moeten nemen.quote:Op zondag 4 september 2022 08:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We vinden het vooral heel leuk. Dus denk dat we een deel altijd wel blijven doen
Succes!quote:Op zondag 4 september 2022 08:09 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren pas om 21u thuis.
Vandaag een korter rondje en hopelijk ruim op tijd voor de race thuis.
Krijg zo mijn dochter op bezoek, daarna even iets regelen en als ik op tijd ben ga ik ook kijken naar de F1 is nu gratis te zien dus moeten we er ook van profiterenquote:Op zondag 4 september 2022 10:21 schreef Donna het volgende:
![]()
Mogguh. Vanochtend wat klusjes in en om huis en dan vanmiddag F1
Klopt, we zijn hele weekenden kwijtquote:Op zondag 4 september 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als je klanten bestand groter gaat worden zal je denk ik toch hulp moeten nemen.
Gaat ook best veel tijd in het bezorgen zitten neem ik aan?
Dat kost ook weer veel geld.quote:Op zondag 4 september 2022 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt, we zijn hele weekenden kwijt
Later zouden we met een distributeur kunnen gaan werken, maar ik denk dat de fun er dan snel vanaf is.
Jemig. Beterschap voor hem.quote:Op zondag 4 september 2022 13:05 schreef Cygne het volgende:
Haha feest. Ben ik er weer bovenop heeft man corona. Gelukkig vooralsnog alleen een beetje gammel.
Ik snap dreumes welquote:Op maandag 5 september 2022 10:55 schreef Cygne het volgende:
Morgen!
Ben wel echt onder de indruk van het aanpassingsvermogen van de kleuter die nu weer thuis moet blijven. Hij heeft wel klachten maar test net als ik negatief maar man gaat niet in isolatie want ik geloof zomaar dat kleuter en dreumes dat niet trekken.
De dreumes is helemaal vrolijk want nu kan hij met zijn grote broer spelen.![]()
Man is vooralsnog alleen wat snotterig en wat sneller moe. Hopelijk blijft dat zo.
Jaaaa heerlijk. Lekkere theetjes drinken, kastanjes zoeken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:50 schreef Sumppi het volgende:
En appeltaarten bakken, knutselen aan een lampion, filmmiddagen, mandarijntjes, handwerken, enz. Kom maar op.
Foutje klik op wijzig ipv quote sorryquote:Op maandag 5 september 2022 12:50 schreef Sumppi het volgende:
En appeltaarten bakken, knutselen aan een lampion, filmmiddagen, mandarijntjes, handwerken, enz. Kom maar op.
![]()
![]()
Ik zie het in m'n post.quote:Op maandag 5 september 2022 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foutje klik op wijzig ipv quote sorry
WIlde![]()
0op je appeltaart zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |