Potjandorie sloof ik mij daar zo vooruitquote:
Goed zoquote:
Ah die setjes zijn zo leuk. Laat je ook eens foto's zien van de resultaten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeau kopen omdat ik zo zuunig en geweest (heb meer dan 700¤ teruggekregen van de energie, de rest naar de spaarrekening)
[ afbeelding ]
Jep, ben ook bezig met een, alleen als het ramen-dicht-weer is kan ik er pas mee verder. Anders ligt alles door heel de kamerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ah die setjes zijn zo leuk. Laat je ook eens foto's zien van de resultaten?
Die zijn leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeau kopen omdat ik zo zuunig en geweest (heb meer dan 700¤ teruggekregen van de energie, de rest naar de spaarrekening)
[ afbeelding ]
Even afwisseling zoeken? Ik heb dat probleem met mijn kerststalquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn leuk
Ik ben nog steeds kerstkaarten aan het borduren, maar moet soms wel even motivatie zoeken.
Dat dacht ik ook en het wordt denk ik ook wel een druk subforumquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:03 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke, je gaat het nog druk krijgen met een extra subforum.
Dank!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Mooie deken Donna! En wel lekker om een stuk op schoot te hebben tijdens het haken deze herfst en winter.
En CotS ook met een leuk project.
Zo leuk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja ideaal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Mooie deken Donna! En wel lekker om een stuk op schoot te hebben tijdens het haken deze herfst en winter.
En CotS ook met een leuk project.
Zwaar verslavend om te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:07 schreef Cygne het volgende:
[..]
Zo leuk!
Mijn man maakt zulke huisjes ook.
Wat ik hem qua afwisseling heb ik ook geen zin inquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even afwisseling zoeken? Ik heb dat probleem met mijn kerststal
en knutselen in het algemeen. Energie heb ik eventjes niet
Herkenbaar....quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ik hem qua afwisseling heb ik ook geen zin in![]()
Luxe probleem, komt vanzelf wel weer goed.
Dat heb ik ook wel veel zitten doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar....
Hier vooral zin in gamen
Soms is het goed om even dom vermaak te hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me er erg schuldig over., Na het weekend is dit voorbij
Ik game ook gewoon. En kijk vlogsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soms is het goed om even dom vermaak te hebbenniet te streng op jezelf zijn
Komt ook door het weer hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik game ook gewoon. En kijk vlogs
Ben gewoon zo moe de laatste tijd. Anders lukt me gewoon even niet. Volgende week bespreek ik dat met de begeleider
Klopt. Je hoort heel veel mensen zeggen dat ze moe zijn. Hier ook 1. Lag al om 21.30 in bed. Helaas nu al weer wakker.quote:
Lijkt mij een leuke dag te worden voor je. Have fun 😉quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt anders. Anyways ik benoem het gewoon bij hem als het zo blijft.
Dit weekend Groningen ontzet. Vandaag kijken hoe ze een veldslag naspelen, een optocht, een kampement bekijken en wat dies meer zij
Okay dan idd benoemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt anders. Anyways ik benoem het gewoon bij hem als het zo blijft.
Dit weekend Groningen ontzet. Vandaag kijken hoe ze een veldslag naspelen, een optocht, een kampement bekijken en wat dies meer zij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |