Wat fijn dat je het sporten al kunt oppakken. Dat betekent denk ik dat het nu goed gaat met het herstel?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Cygne het volgende:
Mijn oudste zit alweer in z'n tweede week school. Drillen en de broodtrommel doet z'n vader. Ik breng 'm naar school.
Vandaag voor het eerst weer kunnen sporten.
ZO dan zijn heel wat litertjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om een busje op te halen en 1500l bier te gaan bottelen.
@Dottekequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 07:56 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het sporten al kunt oppakken. Dat betekent denk ik dat het nu goed gaat met het herstel?
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om een busje op te halen en 1500l bier te gaan bottelen.
Oooh ik wil dit op de switch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dinkum is zo'n vet spel, maakt me blij. En even afwisselen met haken. Ik ben tevreden
Snap ik! Bestaat die voor ninendo? Ik heb hem op de steam deckquote:
Goed bezig geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:33 schreef Sarabi het volgende:
Bus weer teruggebracht en nu is het eindelijk tijd om op de bank te ploffen.
Het was zwaar maar de bieren zijn wel erg lekker geworden Ik zou bijna zeggen de beste tot nu toe.
Er komt straks denk ik nog wel een dutjequote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Goed bezig geweest.
En niet eens uitgeslapen.
Jaaa Jack Black is leuk En we wisten helemaal niet dat we ook in het publiek kwamen. Maar erg gaF, zeker aangezien het ons 10e bier is.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:04 schreef Sumppi het volgende:
Het label van School of Weizenbock is tof! Ook dat jullie in het publiek staan.
En ik heb een zwak voor Jack Black.
Pfff, misschien moet ik jullie biertjes toch eens proberen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaaa Jack Black is leuk En we wisten helemaal niet dat we ook in het publiek kwamen. Maar erg gaF, zeker aangezien het ons 10e bier is.
We hebben hem gisteren ook voor het eerst kunnen proeven en hij is zoooo lekker
Net en banoffee pie.
We gaan weer gratis bezorgen dus ideaal om eens laagdrempelig te proberenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Pfff, misschien moet ik jullie biertjes toch eens proberen.
Jaaa super leuk, zal het even voorstellen aan m'n vriend. Die wil vast ook wel proberen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We gaan weer gratis bezorgen dus ideaal om eens laagdrempelig te proberen
Leuk! Vroeger keek ik ook regelmatig How It’s Made om zulke processen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:29 schreef Sarabi het volgende:
https://youtube.com/shorts/bQJE1hEjkkM?feature=share
Filmpje van het nieuwe bottelapparaat
Ja wij kregen ook al How its Made vibes er bijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Leuk! Vroeger keek ik ook regelmatig How It’s Made om zulke processen.
Wat gebeurt er nu na de etiketten als de flesjes ondersteboven gaan? Is dat schoonspoelen voor het vullen?
Ik ga bestellen, maar twijfel nog over die gerookte. Meestal kan ik rooksmaak niet zo waarderen, waar anderen het heerlijk vinden.
Zo dat is een best apparaat. 👍quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:29 schreef Sarabi het volgende:
https://youtube.com/shorts/bQJE1hEjkkM?feature=share
Filmpje van het nieuwe bottelapparaat
moet je wel een flinke ruimte hebben om dit te hebben staan zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |