Om Bommen Berend? Ik heb de viering nooit bijgewoond, helaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben kapuuuuuuuut
heb wel veel gelachen
Het is eigenlijk vandaag, alleen een viering van 3 dagen ivm 350 jaarquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:35 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Om Bommen Berend? Ik heb de viering nooit bijgewoond, helaas.
Normaal is het een dag? Jammer dat ik dan net dit jaar niet gegaan ben. Ik twijfelde.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vandaag, alleen een viering van 3 dagen ivm 350 jaar
Normaal op de 28ste is het nooit wat waard
Ja, 28 augustusquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Normaal is het een dag? Jammer dat ik dan net dit jaar niet gegaan ben. Ik twijfelde.
Klinkt wel als een fijne laatste dagquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:51 schreef Sumppi het volgende:
Laatste vakantiedag. We hebben nog lekker buiten gezeten en eten gemaakt op het kampvuur. Nu met een wijntje binnen.
Ergens wel jammer dat morgen het normale leven weer begint.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:48 schreef Sumppi het volgende:
Kwartje valt net dat ik een paar weken geleden de tentoonstelling over 350 jaar Groningens Ontzet gezien heb in het Groninger Museum.
Klinkt wel als een goede dag vandaagquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:51 schreef Sumppi het volgende:
Laatste vakantiedag. We hebben nog lekker buiten gezeten en eten gemaakt op het kampvuur. Nu met een wijntje binnen.
De scholen hier in de wijk zijn al een week open iddquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt wel als een fijne laatste dag
Ik dacht eigenlijk dat jullie al weer 1 week naar school waren geweest.
Hier hebben ze nog 1 week.
Ik ben ook nog niet helemaal ready.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:51 schreef Sumppi het volgende:
quote:
Leuk! Wij moesten de jas zak weer mee (zo'n luizenzak) en minstens de helft van de kleuters had 'm niet mee. Dus ik kan mezelf alweer een veer in de reet steken dat ik daar ook aan gedacht heb.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:04 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hier is ook alles gelukt. Kleuter heb ik zelfs in de klas mogen brengen, omdat er geen maatregelen meer zijn.
Straks nog even drie plantjes halen voor op school. Eind van het schooljaar krijg ik ze dan weer knapperig terug. Of misschien al voor de herfstvakantie.
Drillenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef Cygne het volgende:
Mijn oudste zit alweer in z'n tweede week school. Drillen en de broodtrommel doet z'n vader. Ik breng 'm naar school.
Vandaag voor het eerst weer kunnen sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |