abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:40:09 #251
382129 crew  Donna
pi_205656504
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch van die mensen die je omlaag moeten halen... Vraagt iemand wat ik doe. Dus ik stuur een foto van mijn artjournal/collage. Krijg ik terug; ja ziet er mooi uit, maar wel zonde van je tijd he...

En nee niet mijn moeder. Een kennis. Ja ik ben niet creatief en handig. Alleen ik had wel hard mijn best gedaan erop -O-
Sjonge zeg dan niks. Die mensen hebben geen hobbies zeker.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:40:41 #252
382129 crew  Donna
pi_205656513
Daarom kan je beter zulke dingen hier laten zien. Wij waarderen dat wel. O+
pi_205656573
Jullie zijn lief O+

Zal vanavond even wat foto's plaatsen

En ik niet me niet teveel van d'r aantrekken. Ze heeft me ook eens uitgelegd dat ze overal beter in is dan ik. Had ze weinig lol aan, want ik zei dat ik meer genoot dan zij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205656643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch van die mensen die je omlaag moeten halen... Vraagt iemand wat ik doe. Dus ik stuur een foto van mijn artjournal/collage. Krijg ik terug; ja ziet er mooi uit, maar wel zonde van je tijd he...

En nee niet mijn moeder. Een kennis. Ja ik ben niet creatief en handig. Alleen ik had wel hard mijn best gedaan erop -O-
Als jij niet creatief bent dan is niemand het :*
Juist knap hoeveel verschillende dingen jij kan maken.
pi_205656649
Wat kleinzielig van haar. Koekoek. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205656655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef Donna het volgende:
Daarom kan je beter zulke dingen hier laten zien. Wij waarderen dat wel. O+
Dit. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205656660
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:36 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Alleen volgende week nog. De tijd vliegt voorbij.

Volgende week ga ik onder andere nog met de kinderen naar de kop van Noord-Holland. Logeren bij m'n pleegvader. :)
Ah dan gaat de tijd snel inderdaad.

Veel plezier alvast met de logeerpartij ^O^
pi_205656732
Hier wat foto's, ik zeg erbij; ben er pas mee begonnen. Heb gewoon restjes plaatjes en papiertjes die ik uitknip en opplak en daar word ik blij van. Nog veel te leren op dit gebied, maar hey, ik heb plezier en daarom doe ik het! En op social media volg ik account van anderen die dit doen en kijk hun filmpjes en hoop er wat van te leren. Geloof me, je wordt hier helemaal zen van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit doe ik dus tussen het breien en haken door ;) Als ik even geen zin in touw en stof heb ;)

En nu houd ik op met onzeker doen en mezelf verantwoorden :6 Dit is mijn hobby :6
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205656756
Het boekje is nog niet eens half vol, maar wil allang niet meer dicht :P Ziet er niet uit ;) maar ik ben blij dat ik dit ben gaan proberen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:18:42 #260
382129 crew  Donna
pi_205656861
Zijn dat jouw foto's???? Dat vind ik echt heel mooi hoor O+ . Je hebt er feeling voor.

Als ik zoiets zou doen ziet het er nog slechter uit dan mijn 4 jarige haar knip en plak werk
pi_205656880
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:18 schreef Donna het volgende:
Zijn dat jouw foto's???? Dat vind ik echt heel mooi hoor O+ . Je hebt er feeling voor.

Als ik zoiets zou doen ziet het er nog slechter uit dan mijn 4 jarige haar knip en plak werk
Dank je wel :@ en jep... Mijn foto's. Begonnen in februari ermee... En het is gewoon een kwestie van de leuke dingen op AliExpress kopen en ze een beetje leuk uitknippen en bij elkaar leggen. Niet meer hoor.

Niet jezelf omlaag halen :* ik dacht dat ook tot ik gewoon maar ging doen en toen viel het mee.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:23:05 #262
382129 crew  Donna
pi_205656888
Heel mooi vind ik het! O+

Ik heb weer andere kwaliteiten haha. Maar dit soort dingen ben ik soms ook te precies voor. Dan wordt het me nooit naar het zin. En dan moet je dat loslaten enzo. Ugh, loslaten. |:) |:)
pi_205656906
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:23 schreef Donna het volgende:
Heel mooi vind ik het! O+

Ik heb weer andere kwaliteiten haha. Maar dit soort dingen ben ik soms ook te precies voor. Dan wordt het me nooit naar het zin. En dan moet je dat loslaten enzo. Ugh, loslaten. |:) |:)
Hahaha ik geef toe heel gemakkelijk te zijn. Vind ik het leuk; ja, mooi prima

Ik maak ook voor de lol heel lelijke pagina's met slechte citaten en lelijke plaatjes. Zo fout mogelijk en dan zit ik hardop te lachen :@

Maar ik ben nogal gemakkelijk met mijn hobby's
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205656921
Het is zeker niet nodig jezelf te verantwoorden. Dat is een leuke techniek en het is hartstikke goed gelukt!

Vroeger vergeleek een klasgenootje altijd haar bezittingen met die van anderen. Ze had meer geld, betere stiften, meer versnellingen op haar fiets, enz. Ik erkende het dan maar gewoon. Ik hoop dat iemand anders haar eens heeft gezegd dat het niet zo leuk is om zo te reageren.

Het komt ook regelmatig terug bij m'n kinderen en vrienden of klasgenoten. De oudste kon ook regelmatig zeggen dat hij iets beter kon dan de kleuter. Bij m'n eigen kinderen kan ik dan wel rustig uitleggen dat je met de jaren en oefenen beter wordt in dingen. Dat dat vergelijken niet zoveel zin heeft. Die les heeft je kennis misschien gemist. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205656963
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:27 schreef Sumppi het volgende:
Het is zeker niet nodig jezelf te verantwoorden. Dat is een leuke techniek en het is hartstikke goed gelukt!

Vroeger vergeleek een klasgenootje altijd haar bezittingen met die van anderen. Ze had meer geld, betere stiften, meer versnellingen op haar fiets, enz. Ik erkende het dan maar gewoon. Ik hoop dat iemand anders haar eens heeft gezegd dat het niet zo leuk is om zo te reageren.

Het komt ook regelmatig terug bij m'n kinderen en vrienden of klasgenoten. De oudste kon ook regelmatig zeggen dat hij iets beter kon dan de kleuter. Bij m'n eigen kinderen kan ik dan wel rustig uitleggen dat je met de jaren en oefenen beter wordt in dingen. Dat dat vergelijken niet zoveel zin heeft. Die les heeft je kennis misschien gemist. :+
Hahaha dat denk ik wel... Het is BTW geen wedstrijdje naar mijn beste weten

Alleen als iemand vraagt wat je doet en je krijgt zo'n reactie heb je even een wtf - momentje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205656964
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:18 schreef Donna het volgende:
Zijn dat jouw foto's???? Dat vind ik echt heel mooi hoor O+ . Je hebt er feeling voor.

Als ik zoiets zou doen ziet het er nog slechter uit dan mijn 4 jarige haar knip en plak werk
Bij mij wordt het ook nooit wat met collages. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205657001
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha dat denk ik wel... Het is BTW geen wedstrijdje naar mijn beste weten

Alleen als iemand vraagt wat je doet en je krijgt zo'n reactie heb je even een wtf - momentje
Nou, precies, het is geen wedstrijd en het hoeft ook niet over haar prestaties te gaan als jij iets laat zien.

Logisch dat je een wtf -moment hebt. En dat ligt dus niet aan jou, maar aan haar gebrek.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:35:19 #268
382129 crew  Donna
pi_205657005
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha dat denk ik wel... Het is BTW geen wedstrijdje naar mijn beste weten

Alleen als iemand vraagt wat je doet en je krijgt zo'n reactie heb je even een wtf - momentje
Ja precies. Dar is hetzelfde als wanneer ik tegen mijn vriendin zou zeggen na het hardlopen; das zonde van je tijd!
Zij vindt het wel leuk en fijn, dus prima. Zal mij echt een worst wezen.
Waarom moet je dat ventileren. Wat @Sumppi schrijft zo iemand ken ik ook, heel vermoeiend.
Kleuters doen dat ook vaak. Maarja, daar ben je kleuter voor. :X
pi_205657007
Dat dacht ik ook altijd hoor... Tot ik het concept perfect losliet en lekker ging knippen en plakken ... Ik bedoel sinds februari bezig, echt niet moeilijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205657009
Jullie geven me het gevoel dat ik wat bijzonders doe :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:37:16 #271
382129 crew  Donna
pi_205657021
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha ik geef toe heel gemakkelijk te zijn. Vind ik het leuk; ja, mooi prima

Ik maak ook voor de lol heel lelijke pagina's met slechte citaten en lelijke plaatjes. Zo fout mogelijk en dan zit ik hardop te lachen :@

Maar ik ben nogal gemakkelijk met mijn hobby's
Haha super fijn toch? Ik zou daar wel wat meer van willen hebben. Ik ben echt veel te kritisch op mezelf en kan dat ook gewoon niet loslaten. Flikker het nog sneller in de bak dan dat ik denk; ach het is best leuk.
pi_205657059
Het enige nadeel van mijn gebrek aan perfectionisme dat ik denk nergens goed in te zijn. Ook al doe ik oprecht hard mijn best om dingen mooi te maken; alleen ik maak me niet druk als het niet lukt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205657191
Je hebt ook heel veel hobby's om bij te houden. Je ontwikkelt je op heel veel vlakken tegelijk. Anderen steken misschien wel al hun tijd en energie in een enkel ding en kunnen dan bijvoorbeeld fantastisch tekenen, maar niet haken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205657251
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie geven me het gevoel dat ik wat bijzonders doe :@
Dat doe je ook O+

En ondertussen kan ik me er maar niet toe zetten om iets creatiefs te gaan doen.....

Hetzelfde als het maar niet lukt om te stoppen met vreten :') Ik zit echt nog te veel in een vakantie mood.
pi_205657316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:52 schreef Sumppi het volgende:
Je hebt ook heel veel hobby's om bij te houden. Je ontwikkelt je op heel veel vlakken tegelijk. Anderen steken misschien wel al hun tijd en energie in een enkel ding en kunnen dan bijvoorbeeld fantastisch tekenen, maar niet haken.
Ja dat klopt wel. Al ben ik wel echt goed in haken al zeg ik het zelf. De rest doe ik erbij

Voordeel van zoveel leuke dingen is dat het zien van wat leuks namaken wordt ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205657331
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat doe je ook O+

En ondertussen kan ik me er maar niet toe zetten om iets creatiefs te gaan doen.....

Hetzelfde als het maar niet lukt om te stoppen met vreten :') Ik zit echt nog te veel in een vakantie mood.
Lief :*

Het is ook veel te warm om echt creatief te zijn

Hier ook een beetje een vreetkick vandaag... Morgen weer koeler en alles normaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205657357
CotS, Ik kan haken, maar ik haak niet wat jij maakt. Daarvoor steek ik er veel te weinig tijd en moeite in. Voor jou lijken sommige dingen misschien makkelijk, maar ik denk dat dat voor veel mensen geldt die ergens al goed in zijn. Als ik zie hoe m'n dochter worstelt met de brei- of haaknaalden besef ik dat het niet zo heel makkelijk is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat doe je ook O+

En ondertussen kan ik me er maar niet toe zetten om iets creatiefs te gaan doen.....

Hetzelfde als het maar niet lukt om te stoppen met vreten :') Ik zit echt nog te veel in een vakantie mood.
Misschien is het er het weer niet voor. Hier was het gister wat te klam voor m'n breiwerk. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 16-08-2022 20:20:04 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205657372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:08 schreef Sumppi het volgende:
CotS, Ik kan haken, maar ik haak niet wat jij maakt. Daarvoor steek ik er veel te weinig tijd en moeite in. Voor jou lijken sommige dingen misschien makkelijk, maar ik denk dat dat voor veel mensen geldt die ergens al goed in zijn. Als ik zie hoe m'n dochter worstelt met de brei- of haaknaalden besef ik me dat het niet zo heel makkelijk is.
[..]
Misschien is het er het weer niet voor. Hier was het gister wat te klam voor m'n breiwerk. -O-
Je hebt gelijk... Sorry :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205657524
Het was geen discussie die ik wilde winnen. Ik wilde je een hart onder de riem steken na die opmerking van die kennis. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205657615
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je hebt gelijk... Sorry :@
Ik heb trouwens ooit eens deze labels gekregen:



Ik doe er niks mee. Als je ze kunt gebruiken (voor de collages?) stuur ik ze graag op.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205657616
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:20 schreef Sumppi het volgende:
Het was geen discussie die ik wilde winnen. Ik wilde je een hart onder de riem steken na die opmerking van die kennis. :*
Weet ik toch, maar dan kan je nog wel gelijk hebben :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205657851
Ik geef ook het weer de schuld :Y vanaf morgen wordt het beter
pi_205657908
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik heb trouwens ooit eens deze labels gekregen:

[ afbeelding ]

Ik doe er niks mee. Als je ze kunt gebruiken (voor de collages?) stuur ik ze graag op.
Ja graag!!!! DM me maar wat je van me krijgt *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205657915
Zulke dingen zijn nou perfect ervoor :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205657957
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja graag!!!! DM me maar wat je van me krijgt *O*
Je adres. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205657967
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Je adres. :P
Je bent een engel! Gaat emt liefde gebruikt worden

(Je bent maakt mijn telefoon uw vent van)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:51:49 #287
382129 crew  Donna
pi_205659264
O+ O+
pi_205659454
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zulke dingen zijn nou perfect ervoor :*
Ik moest er ook gelijk aan denken toen ik jouw pagina's zag.

Zo, nu is het hier tijd om even te douchen. Man en ik hebben zojuist alle aardappelen gerooid. Gelukkig zijn ze allemaal prima, ondanks dat ik het zo lang heb uitgesteld. En nu ben ik stuk. :O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205659869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:00 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik moest er ook gelijk aan denken toen ik jouw pagina's zag.

Zo, nu is het hier tijd om even te douchen. Man en ik hebben zojuist alle aardappelen gerooid. Gelukkig zijn ze allemaal prima, ondanks dat ik het zo lang heb uitgesteld. En nu ben ik stuk. :O
Je bent echt heel erg lief

Douchen klinkt als een goed plan na rooien. Rust lekker uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205661888
Mist
Koelte
Ik ben blij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 17 augustus 2022 @ 06:58:42 #291
388664 crew  Dotteke
pi_205661911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mist
Koelte
Ik ben blij
Morguh child ☕️
Mis ik ook de lekkere koelte ivan de ochtend. Het is buiten ook niet lekker. Zo vochtige bedompte lucht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205661946
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh child ☕️
Mis ik ook de lekkere koelte ivan de ochtend. Het is buiten ook niet lekker. Zo vochtige bedompte lucht
Hier is het heerlijk mistig en koel. Lekker O+ fijne wandeling gemaakt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 17 augustus 2022 @ 08:33:32 #293
388664 crew  Dotteke
pi_205662237
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 07:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier is het heerlijk mistig en koel. Lekker O+ fijne wandeling gemaakt
Wat een verschil overal wat het weer betreft
Lees ook al plaatsen waar het regent en verkoeling heeft gebracht
Nou goed we gaan het afwachten kunnen er toch niets aan veranderen.
Ik heb mijn wandeling nog niet gedaan
ZO eerst naar de dokter mijn jaarlijkse controle
Hopelijk is mijn suiker lager dan de laatste keren. Zit net op het randje van suikerziekte
ALs die nu weer 8 is krijg ik pillen en dat wil ik niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205662283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:36 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Alleen volgende week nog. De tijd vliegt voorbij.

Volgende week ga ik onder andere nog met de kinderen naar de kop van Noord-Holland. Logeren bij m'n pleegvader. :)
Oeh, kom je zwaaien? :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205662338
Plensbui hier nu en vannacht hadden we onweer. O+ Helaas moet m'n raam een stuk dichter, want alles werd nat. :') Gisteren nog even naar schoonfamilie op het strand geweest en nog even de zee in geweest, beetje dobberen in een enorm kalme zee. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat een verschil overal wat het weer betreft
Lees ook al plaatsen waar het regent en verkoeling heeft gebracht
Nou goed we gaan het afwachten kunnen er toch niets aan veranderen.
Ik heb mijn wandeling nog niet gedaan
ZO eerst naar de dokter mijn jaarlijkse controle
Hopelijk is mijn suiker lager dan de laatste keren. Zit net op het randje van suikerziekte
ALs die nu weer 8 is krijg ik pillen en dat wil ik niet
Ik duim voor je suikergehalte! Het is fijn dat er voor een hoop dingen inmiddels medicatie is, maar het is wel veel prettiger als je het niet nodig hebt. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier wat foto's, ik zeg erbij; ben er pas mee begonnen. Heb gewoon restjes plaatjes en papiertjes die ik uitknip en opplak en daar word ik blij van. Nog veel te leren op dit gebied, maar hey, ik heb plezier en daarom doe ik het! En op social media volg ik account van anderen die dit doen en kijk hun filmpjes en hoop er wat van te leren. Geloof me, je wordt hier helemaal zen van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit doe ik dus tussen het breien en haken door ;) Als ik even geen zin in touw en stof heb ;)

En nu houd ik op met onzeker doen en mezelf verantwoorden :6 Dit is mijn hobby :6
En nog even een O+ voor je plaksels, je hebt een goed oog voor compositie!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205662491
Ach @ChildoftheStars ik vind het prachtig wat je maakt hoor. :*

Snap ook nooit zo goed waarom mensen dingen die ze zelf niet leuk vinden moeten projecteren op een ander. Ja leuk Gerdien, dat jij het zonde van je tijd vindt maar nou en? Zulke mensen zijn pas zonde van je tijd.
pi_205662525
Ja, wat zonde is van je tijd is zķ persoonlijk, waarom zou je je eigen voorkeuren op zo'n manier opdringen aan een ander. Malligheden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205662771
Goedemorgen :W

Koelt nu langzaam af in huis heerlijk..
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator woensdag 17 augustus 2022 @ 11:37:22 #299
388664 crew  Dotteke
pi_205663992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Plensbui hier nu en vannacht hadden we onweer. O+ Helaas moet m'n raam een stuk dichter, want alles werd nat. :') Gisteren nog even naar schoonfamilie op het strand geweest en nog even de zee in geweest, beetje dobberen in een enorm kalme zee. O+
[..]
Ik duim voor je suikergehalte! Het is fijn dat er voor een hoop dingen inmiddels medicatie is, maar het is wel veel prettiger als je het niet nodig hebt. :Y
[..]
En nog even een O+ voor je plaksels, je hebt een goed oog voor compositie!
Helaas was het weer niet goed, maar nog net te laag voor medicijnen omdat mijn gemiddelde suiker nog goed zit gelukkig
Oer drie maanden weer prikken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205664004
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Helaas was het weer niet goed, maar nog net te laag voor medicijnen omdat mijn gemiddelde suiker nog goed zit gelukkig
Oer drie maanden weer prikken
Ah, jammer! Heb je een aangepast dieet eigenlijk?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')