Dat was zelfs voor mijn doen te bizar hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde net typen "ben je ziek"
wel standaard koukleumpje?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was zelfs voor mijn doen te bizar hoor
Yesquote:
Jammer he maar hij gaat er wel echt goed mee omquote:
Mijne is helemaal niet zo spannendquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Als ik naar de verjaardag TT kijk, kom ik tot de conclusie dat ik steeds jullie namen verkeerd uitspreek. @:Cee (Sie), @:Cyan (Si-Jan),@:Meke (Mekke)
Ik weet het goed gemaakt. Jullie hebben toestemming om mijn naam ook verkeerd uit te spreken
(Die van Greys, Guanabana, Usagi en Momo gaan wel goed denk ik)
quote:
Meeeeeeekuh, eeeeeeeeeeeetunquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk Meeeeekeeee op z'n Twents
WAAROMquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zeg eigenlijk ook altijd Mekke.
Echt? Hoe dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ik maak er een korte e van.quote:
Waar komt Meke wel vandaan dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:15 schreef Meke het volgende:
Oprecht: waarom zou je denken dat ik mezelf Mekke zou noemen? Dat klinkt alsof ik de hele dag overal over mekker![]()
![]()
![]()
Een goede en terechte vraagquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik maak er een korte e van.
Is gewoon een mooie meisjesnaamquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar komt Meke wel vandaan dan?
Nooit van gehoord. Alleen in Twente zeker.quote:
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Mekequote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Alleen in Twente zeker.
30 in totaal. Dat is erg weinig. Verklaart wel dat ik 'm nooit heb gehoord.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Meke
NeeMaar hij komt niet zo vaak voor
Wel leuk als jullie dit voor een volgende meet als verrassing voor mij voorbereidenquote:
Mooi! Welke ben jij?quote:
Dat klinkt cooler. Zou dat de volgende keer gelijk zeggen als je gevraagd wordt waar de username vandaan komtquote:
quote:
Ik sta hier toevallig nèt buiten beeldquote:
Ik begrijp dat ook niet, je zegt toch overduidelijk Moeke.quote:
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Momoquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Meke
NeeMaar hij komt niet zo vaak voor
Eens even zoeken of Molloot ook al een voornaam is gewordenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Momo
Ik wist wel dat ik niet de enige wasquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien dacht ik dat je van geiten hield.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:15 schreef Meke het volgende:
Oprecht: waarom zou je denken dat ik mezelf Mekke zou noemen? Dat klinkt alsof ik de hele dag overal over mekker![]()
![]()
![]()
En?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens even zoeken of Molloot ook al een voornaam is geworden
waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb lekker ge-Time-to-Momo'd in Berlijnquote:
ik heb een collega die Meike heetquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:17 schreef molloot200 het volgende:
Ik had wel een Meike in de klas op de basisschool.
Ik denk dat de kans heel klein is dat dat precies dezelfde isquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een collega die Meike heet
ik schat d'r een jaar of 10 ouder in dan jij inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans heel klein is dat dat precies dezelfde is
Jij hebt ook zat dingen nooit gehoord die 1000 keer per week op de radio zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
30 in totaal. Dat is erg weinig. Verklaart wel dat ik 'm nooit heb gehoord.
Dat vind ik ook wel zo prettig.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij hebt ook zat dingen nooit gehoord die 1000 keer per week op de radio zijn
Ja, stel je voor dat je 1000 keer per week de radio even aanzet en elke keer precies hetzelfde hoort.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel zo prettig.
Precies.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je 1000 keer per week de radio even aanzet en elke keer precies hetzelfde hoort.
Daar zou je toch gek van worden?
Altijd fijn als er een Ed Sheeran vrije dag isquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je 1000 keer per week de radio even aanzet en elke keer precies hetzelfde hoort.
Daar zou je toch gek van worden?
Die is er NOOITquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Altijd fijn als er een Ed Sheeran vrije dag is
Die is er juist vrijwel dagelijks.quote:
Op de gemiddelde begaanbare muziekkanalen van Nederland niet hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is er juist vrijwel dagelijks.
Hier wel iig.
Van de makers van Kiki-Kate en Lily-Lola..quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Momo
Ja die zijn heel leuk volgens mij hè?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb lekker ge-Time-to-Momo'd in Berlijn
En ik moest steeds aan jou denken als ik de titel weer zag hahaha.
Klopt, die kanalen komen er hier dan ook meestal niet in.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op de gemiddelde begaanbare muziekkanalen van Nederland niet hoor
En geheel toevallig staat hier in huis vrijwel altijd de radio aan.
MET Ed Sheeran
Ja, ik ben niet per sé van de reisgidsen maar deze vond ik wel handig en geslaagd jaquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die zijn heel leuk volgens mij hè?
Ik denk niet dat mijn ouders het op prijs stellen als ik constant mijn muziek door de kamer heen laat schallen dus ik laat ze ook wel gewoon hun radiouurtjes hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, die kanalen komen er hier dan ook meestal niet in.
(Niet alleen vanwege Ed, maar het weegt wel mee natuurlijk.)
Misschien vinden ze Radio 4 ook wel wat. De kans op Ed Sheeran is daar minimaalquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ouders het op prijs stellen als ik constant mijn muziek door de kamer heen laat schallen dus ik laat ze ook wel gewoon hun radiouurtjes hebben
Hier ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is er juist vrijwel dagelijks.
Hier wel iig.
Maar wel 's avonds droog.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Tot morgen. Laten we hopen op nog zo'n dag met Regen en zonder Ed Sheeran![]()
Ik ben op Radio 2, wat hier meestal aanstaat, wel blij met de hoeveelheid Son Mieuxquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien vinden ze Radio 4 ook wel wat. De kans op Ed Sheeran is daar minimaal
Ik hoop het wel, want dan ga ik naar de kroeg hier met wat vrienden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel 's avonds droog.
Houden zo, zou ik zeggen.quote:
Ja, @NailQueen weigert nog te dweilen na dat grapje met die modder en dat gras van laatst.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
Wat een pleurisbende hè, alles. Of iig veel.
Ik wissel een beetje af qua zender, maar Radio 2 staat vaak aanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben op Radio 2, wat hier meestal aanstaat, wel blij met de hoeveelheid Son Mieux
Afhankelijk van de dj draaien ze daar toch wel wat muziek die ik tof vind. Ben er inmiddels wel achter dat ik vind dat Emmely de Wilt de leukste muziek in haar shift heeft.
Ja, best welquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
Wat een pleurisbende hè, alles. Of iig veel.
Ik vind die nieuwe Bones en Sharks beide best goedquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wissel een beetje af qua zender, maar Radio 2 staat vaak aanBelangrijke redenen om te wisselen zijn stomme dj's, Coldplay of Imagine Dragons
Ik ga dan weer sporten.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want dan ga ik naar de kroeg hier met wat vrienden.
Ja nee, nu kom ik weer extra ongezond overquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dan weer sporten.
Ach, jij hebt vast geen bmi van boven de 25, zoals Luctor. Hij heeft het meer nodigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee, nu kom ik weer extra ongezond over
Dan ga ik gewoon lekker in het midden zitten door niet te gaan sporten en ook niet naar de kroeg te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee, nu kom ik weer extra ongezond over
Een jaarr geleden had ik nog wel overgewicht, nu niet meer gelukkigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, jij hebt vast geen bmi van boven de 25, zoals Luctor. Hij heeft het meer nodig
Die heb ik denk ik nog niet gehoord en ik ben niet van plan die op te zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Bones en Sharks beide best goedZeker voor ID hun doen
Van mij mag het ook regenen, ik moet toch werken morgenavondquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon lekker in het midden zitten door niet te gaan sporten en ook niet naar de kroeg te gaan.![]()
En stiekem te hopen dat het 's avonds wel regent, want daar houd ik nu eenmaal van.![]()
![]()
Hammie!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben nog op tijd! Van harte gefeliciteerd @:Cee!![]()
![]()
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:42 schreef Meke het volgende:
Van mij mag het morgen ook regenen! Ik ben toch niet in Nederland
Goede reis!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:42 schreef Meke het volgende:
Van mij mag het morgen ook regenen! Ik ben toch niet in Nederland
quote:
dankuquote:
Hopelijk daarna nog geslapen, fijne vakaaaansie Meeeeeeeekuhquote:
Wauwquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:10 schreef Yesse het volgende:
Morning! Gisteren op kantoor had ik een Eurovisie 2021 mok. Ik twijfelde nog om hem stiekem mee te nemen maar dat is diefstal en niet integer dus hij staat nog op kantoor. Hopelijk staat hij er volgende week nog
Ja het was ook echt OPEENS daar. Ik heb geen idee hoe/wat/wie/waarom maar ik liep er trots mee rondquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wauw![]()
Eurovisie schroeit in Nederland
Zeg dat wel gelukkig zitten we in de tweede helft van de weekquote:
Vakantie bijna voorbijquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja het was ook echt OPEENS daar. Ik heb geen idee hoe/wat/wie/waarom maar ik liep er trots mee rond
[..]
Zeg dat wel gelukkig zitten we in de tweede helft van de week
Oja, dan is het minder dat het 't tweede deel van de week isquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vakantie bijna voorbij
Ja anderhalf uur uiteindelijk maarquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hopelijk daarna nog geslapen, fijne vakaaaansie Meeeeeeeekuh
Ben je al door de douane?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja anderhalf uur uiteindelijk maar
Dankuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |