Ja nee, nu kom ik weer extra ongezond overquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dan weer sporten.
Ach, jij hebt vast geen bmi van boven de 25, zoals Luctor. Hij heeft het meer nodigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee, nu kom ik weer extra ongezond over
Dan ga ik gewoon lekker in het midden zitten door niet te gaan sporten en ook niet naar de kroeg te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee, nu kom ik weer extra ongezond over
Een jaarr geleden had ik nog wel overgewicht, nu niet meer gelukkigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, jij hebt vast geen bmi van boven de 25, zoals Luctor. Hij heeft het meer nodig
Die heb ik denk ik nog niet gehoord en ik ben niet van plan die op te zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Bones en Sharks beide best goedZeker voor ID hun doen
Van mij mag het ook regenen, ik moet toch werken morgenavondquote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon lekker in het midden zitten door niet te gaan sporten en ook niet naar de kroeg te gaan.![]()
En stiekem te hopen dat het 's avonds wel regent, want daar houd ik nu eenmaal van.![]()
![]()
Hammie!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben nog op tijd! Van harte gefeliciteerd @:Cee!![]()
![]()
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:42 schreef Meke het volgende:
Van mij mag het morgen ook regenen! Ik ben toch niet in Nederland
Goede reis!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:42 schreef Meke het volgende:
Van mij mag het morgen ook regenen! Ik ben toch niet in Nederland
quote:
dankuquote:
Hopelijk daarna nog geslapen, fijne vakaaaansie Meeeeeeeekuhquote:
Wauwquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:10 schreef Yesse het volgende:
Morning! Gisteren op kantoor had ik een Eurovisie 2021 mok. Ik twijfelde nog om hem stiekem mee te nemen maar dat is diefstal en niet integer dus hij staat nog op kantoor. Hopelijk staat hij er volgende week nog
Ja het was ook echt OPEENS daar. Ik heb geen idee hoe/wat/wie/waarom maar ik liep er trots mee rondquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wauw![]()
Eurovisie schroeit in Nederland
Zeg dat wel gelukkig zitten we in de tweede helft van de weekquote:
Vakantie bijna voorbijquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja het was ook echt OPEENS daar. Ik heb geen idee hoe/wat/wie/waarom maar ik liep er trots mee rond
[..]
Zeg dat wel gelukkig zitten we in de tweede helft van de week
Oja, dan is het minder dat het 't tweede deel van de week isquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vakantie bijna voorbij
Ja anderhalf uur uiteindelijk maarquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hopelijk daarna nog geslapen, fijne vakaaaansie Meeeeeeeekuh
Ben je al door de douane?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja anderhalf uur uiteindelijk maar
Dankuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |