Nee, ik vind het leuk om op Funda te kijken af en toequote:Op zondag 14 augustus 2022 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je een koop huis of wil je er gewoon over klagen
Ik ken iemand die koopt huizen tot een ton of 3 op. Knapt ze helemaal op van boven naar beneden en verkoopt ze dan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk om op Funda te kijken af en toe
En dan commentaar hebben op hoe belachelijk die hele woningmarkt is geworden.
Mooi verdien modelquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken iemand die koopt huizen tot een ton of 3 op. Knapt ze helemaal op van boven naar beneden en verkoopt ze dan.
Die maakt er pareltjes van, niet normaal.
Die zit wel in een goede business momenteelquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken iemand die koopt huizen tot een ton of 3 op. Knapt ze helemaal op van boven naar beneden en verkoopt ze dan.
Die maakt er pareltjes van, niet normaal.
Klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Er staan 0 huizen te koop die ik kan betalen
[..]
Die zit wel in een goede business momenteel
Tot 3 ton kan je eigenlijk geen fatsoenlijke huizen meer krijgen waar niet een hoop geld in gestoken moet worden, dus die heeft ze voor het oprapen.
Leuke voortuinquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, deze zit net binnen mijn bereik. Goede onderburen erbij ook nog
Zeker.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zonwering aan de buitenkant, dat scheelt ook al een stuk.
En elke ochtend verse croissantjes.quote:
Een van de nadelen van wonen in een stad. Geef mij maar de provincie.quote:
450.000quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag jij eens gaan raden hoe duur dit huis is
3.5 ton, om te beginnen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, het zou zomaar kunnen. Zo te zien ook in een centrum?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo fantastisch is het nou ook weer niet.
Ik gok zo om en de nabij ¤260.000 ?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boven een winkelstraatquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het zou zomaar kunnen. Zo te zien ook in een centrum?
Zo met een hengeltje uit je slaapkamerraamquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En elke ochtend verse croissantjes.
¤200.000quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gok zo om en de nabij ¤260.000 ?
Ongeveer .... circa ...
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boven een winkelstraat
Die verse croissantjes alleen al zou ik 3 ton voor over hebben.
Ik niet. Die dingen haal je gewoon bij AH, en gooi je 's ochtends even in de oven.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boven een winkelstraat
Die verse croissantjes alleen al zou ik 3 ton voor over hebben.
Is toch anders.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik niet. Die dingen haal je gewoon bij AH, en gooi je 's ochtends even in de oven.
Hoeft gelukkig ook niet. Dit huis staat al 2 maanden op Funda, dus ik denk dat niemand zo knotsgek is om 2 ton te betalen voor wat feitelijk een studentenkamer is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar geen ton extra waard....
Lees goedkoop opgeknaptquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft gelukkig ook niet. Dit huis staat al 2 maanden op Funda, dus ik denk dat niemand zo knotsgek is om 2 ton te betalen voor wat feitelijk een studentenkamer is.
Al ziet het er van binnen wel heel goed uit, waarschijnlijk net onder handen genomen door een projectontwikkelaar.
Ik heb een fatsoenlijk appartement iets boven de 2 ton, eind 2021quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Er staan 0 huizen te koop die ik kan betalen
[..]
Die zit wel in een goede business momenteel
Tot 3 ton kan je eigenlijk geen fatsoenlijke huizen meer krijgen waar niet een hoop geld in gestoken moet worden, dus die heeft ze voor het oprapen.
Jij woont dan ook diep weggestopt in de provincie ergens.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een fatsoenlijk appartement iets boven de 2 ton, eind 2021
Nee, woon in zelfde provincie als jij maar dan in een veel grotere stadquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont dan ook diep weggestopt in de provincie ergens.
En daar is niks mis mee, zeker niet als je liever niet in een stad woont. Het is ook maar net waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont dan ook diep weggestopt in de provincie ergens.
Dan wel in een buitenwijk?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, woon in zelfde provincie als jij maar dan in een veel grotere stad
Jij woont dan ook weggestopt in een afvallig flatje in een achterstandswijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, woon in zelfde provincie als jij maar dan in een veel grotere stad
Eigenlijk ideaal...quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
Woon aan de rand van een grote stad, dus rustig in het groen maar stadsdrukte niet ver weg
Ik zei toch fatsoenlijk appartement, kan je niet lezen ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont dan ook weggestopt in een afvallig flatje in een achterstandswijk.
Fatsoenlijk is heel subjectiefquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zei toch fatsoenlijk appartement, kan je niet lezen ofzo
Heb niet eens een auto. Maar hier is wel gratis parkeren en idd veel meer plekquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk ideaal...
En goedkoper, niet in de drukte, je kunt je auto nog fatsoenlijk kwijt...
Die populaire wijken vlakbij centrum hebben eigenlijk veel meer problemen met overlast en criminaliteit. Dit is echt een wat minder bekende wijkquote:
Jij woont echt wel mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
hhaaha nattekat is jaloers dat die geen fatsoenlijk huis kan kopen voor een goede prijs en ik wel
Wij wonen ook net buiten het centrum.Echt ideaal.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk ideaal...
En goedkoper, niet in de drukte, je kunt je auto nog fatsoenlijk kwijt...
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi verdien model
In NL niet heel simpel
Zou graag een industrieel pand ( oud) kopen en opknappen.
Met een ventilator op je hoofd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon niks doen, dan is t ook niet warm of heet
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
hhaaha nattekat is jaloers dat die geen fatsoenlijk huis kan kopen voor een goede prijs en ik wel
Je polsen afkoelen schijnt ook goed te helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook nog of washandje met ijsblokjes er in
Dat is een fabeltje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Je polsen afkoelen schijnt ook goed te helpen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Het beste is een koude douche. Gewoon al die onzin negeren van mensen die zeggen dat je juist een warme douche moet nemen, koud douchen werkt heel goed.
dat helpt alleen tegen erectiesquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook nog of washandje met ijsblokjes er in
Ik neem zo gewoon nog een duikquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Het beste is een koude douche. Gewoon al die onzin negeren van mensen die zeggen dat je juist een warme douche moet nemen, koud douchen werkt heel goed.
Werkt een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat je juist warm moet douchenquote:
Koude douche met dit weer is echt rete dom.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat je juist warm moet douchen
Je hebt het al warm, waarom in godsnaam zou je je lichaam nog meer opwarmen?
Heel apart idd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat je juist warm moet douchen
Het werkt in de 5 seconden na de douche, omdat je dan van heel warm naar iets minder warm gaat. Zodra je droog bent, heb je het juist warmer dan daarvoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Werkt een beetje.
Koude douche is sowieso beter.
Omdat ook goed is om warm te drinken of te etenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt heerlijk geslapen gisteravond na die koude douche. Heb het geen moment nog warm gehad, terwijl ik het daarvoor totaal niet lekker vond. Koud douchen werkt uitstekend zo lang je het maar goed doet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Koude douche met dit weer is echt rete dom.
Omdat je lichaam na een koude douche hard aan het werk gaat om je lichaam weer op te warmen naar de normale temperatuurquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Natte poesjes snappen er niks vanquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
In je hoofd, nek en polsen zitten de bloedvaten vlak onder de huid. Het lichaam gebruikt deze plekken om hitte af te voeren. Om dit proces te versnellen houd je de handen een tijdje onder de koude kraan of leg je een koude natte handdoek in je nek.
De moderne mens is nogal verwend. Vroeger hadden ze geen warm water.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat je lichaam na een koude douche hard aan het werk gaat om je lichaam weer op te warmen naar de normale temperatuur
Door het harde werk van je lichaam krijg je het nog warmer.
Lauw is de best optie
zoveel opmerkingen mogelijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Natte poesjes snappen er niks van
Tenzij je geen gram vet op je lichaam hebt, heb je echt wel even nodig om je lichaam af te koelen met een douche. Je lichaam heeft het juist warm voordat je erin gaat, dus wat je af kan koelen is je lichaam juist heel erg blij mee. Daarnaast gaat je lichaam ook niet overcompenseren, zodra het binnen 37 graden is, is het goed.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat je lichaam na een koude douche hard aan het werk gaat om je lichaam weer op te warmen naar de normale temperatuur
Door het harde werk van je lichaam krijg je het nog warmer.
Lauw is de best optie
Beetje een eigenwijze katerquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Natte poesjes snappen er niks van
Eigenwijze kater die nog altijd onder de dekens slaapt zonder het warm te hebbenquote:
Dat is ook de gevoeligste plek. Een koude rug, dan gaat het snel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Met nadruk op ledematen. Rug zou ik niet al te veel afkoelen, want dat heeft wel direct gevolgen voor je interne thermometer
Hoe fris en monter je je ook voelt tijdens een koude douche, meteen erna lijk je het alweer warm te hebben. Dat komt door de bloedvaatjes in je lichaam. Ze vernauwen bij fris water, waardoor je de warmte in je lichaam moeilijker kwijtgeraakt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij je geen gram vet op je lichaam hebt, heb je echt wel even nodig om je lichaam af te koelen met een douche. Je lichaam heeft het juist warm voordat je erin gaat, dus wat je af kan koelen is je lichaam juist heel erg blij mee. Daarnaast gaat je lichaam ook niet overcompenseren, zodra het binnen 37 graden is, is het goed.
Waar het fabeltje vandaan komt dat koud douchen niet helpt is dat je het maar heel even doet. Ja, dan gaan je porieën dicht en warm je inderdaad even op. Maar als je gewoon rustig de tijd neemt om je ledematen af te koelen, ga je er uiteindelijk juist op vooruit. Als je het echt goed wil doen, eindig je met een warmte douche om de porieën weer te openen
Oh daar heb ik nauwelijks ook last vanquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenwijze kater die nog altijd onder de dekens slaapt zonder het warm te hebben
De enige dag dat ik het warm kreeg 's nachts was de nacht na een HIIT sessie in het zwembad.
En daarachter zitten meteen al je organen. Op je buik heb je nog een vetlaagje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is ook de gevoeligste plek. Een koude rug, dan gaat het snel.
Ik kan prima een koude rug hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is ook de gevoeligste plek. Een koude rug, dan gaat het snel.
Het geheim is dan ook om onder een koude douche genoeg af te koelen om die tijdelijke opwarming van de vernauwde bloedvaten op te kunnen vangen en nog wat marge te hebben. Dus een goede koude douche.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe fris en monter je je ook voelt tijdens een koude douche, meteen erna lijk je het alweer warm te hebben. Dat komt door de bloedvaatjes in je lichaam. Ze vernauwen bij fris water, waardoor je de warmte in je lichaam moeilijker kwijtgeraakt.
WARME DOUCHE
Een lauwe tot warme douche is daarom een beter idee: je bloedvaten gaan hierdoor openstaan, waardoor je makkelijker lichaamswarmte kunt verliezen. Het klinkt misschien een beetje gek, maar het omgekeerde is dus eigenlijk waar!
ZWEETBUI
En er is meer: als je lichaamstemperatuur daalt door een koude douche, zal je lichaam terug opwarmen om weer op lichaamstemperatuur te komen… met een zweetbui als gevolg. Neem je een (lauw)warme douche, dan zal je lichaam reageren door af te koelen, waardoor je het net frisser zult krijgen. En dat is wat we willen, niet?
Daar is het beter te verdragen dan op je rug idd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarachter zitten meteen al je organen. Op je buik heb je nog een vetlaagje.
Je doucht warm naquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het geheim is dan ook om onder een koude douche genoeg af te koelen om die tijdelijke opwarming van de vernauwde bloedvaten op te kunnen vangen en nog wat marge te hebben. Dus een goede koude douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |