Ik weet het wel, beter discreet houden. Er is verder niks geheimzinnigs aan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Maar het roept meer vragen op zoals hij het nu doet dan als hij gewoon zegt dat hij aan het werk gaat.
Mij interesseert het verder geen fuck wat hij doet.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik kon niet meer inloggen in mijn Makrelis account.
Lastig idd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten en het gekoppelde emailadres heb ik niet meer.
Zometeen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen op de wip?
Welnee, ik ben niet zo stom om te denken dat vroeg opstaan goed is voor de productiviteitquote:Op zondag 14 augustus 2022 03:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mooi artikel over @:nattekat
https://speld.nl/2022/08/(...)ond-is-hele-dag-moe/
Wel goed voor een koeler huisquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, ik ben niet zo stom om te denken dat vroeg opstaan goed is voor de productiviteit
Oei ja..quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waterballonnengevecht Ben ik ook wel voor te porren
Dikzakquote:
De slaapkamer had je nog onder controle toch, qua temperatuur?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dweilen met de kraan open hier inmiddels.
Je moet ook weer een keer naar buitenquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de supermarkt is het heerlijk koel...
Dat is waar. Maarja het is zoals het is. En de heerlijk gekoelde biertjes smaken na thuiskomt extra lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Je moet ook weer een keer naar buiten
Nog wel redelijk, maar zo'n dun scheidingsmuurtje naar de woonkamer kan ook maar zo veel doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De slaapkamer had je nog onder controle toch, qua temperatuur?
Het ergste is wel geweest deze week. Tot dinsdag nog boven de 30, daarna wordt het weer langzaam koeler.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog wel redelijk, maar zo'n dun scheidingsmuurtje naar de woonkamer kan ook maar zo veel doen.
Het beste wat ik nu kan doen is ervoor zorgen dat het overdag niet te warm wordt binnen, en dat lukt gelukkig nog wel
half 6 in de ochtend glijbaan en ander kinderspeeltoestellen...?quote:
dat verklaartquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Franny is aan het werk maar wil niet dat iemand ook maar enig idee heeft wat hij doet.
[..]
Ik wil ook wel wippen
Hahahahahaahahahahaahahahahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ergste is wel geweest deze week. Tot dinsdag nog boven de 30, daarna wordt het weer langzaam koeler.
Niet dat je daar nu wat aan hebt...![]()
We hadden afgesproken foto's van mij als ik een bad hair day heb niet meer te delenquote:
Maar deze foto is zo schattigquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden afgesproken foto's van mij als ik een bad hair day heb niet meer te delen
En dan niet eens delenquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zie net luchtfoto’s van gisteren waarbij de oude kreken en watergangen heel duidelijk zichtbaar zijn door de droogte.
Ja, maar mijn haar zit niet goedquote:
Zit hartstikke mooiquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar mijn haar zit niet goed
Ijdeltuit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar mijn haar zit niet goed
Normaal zit het harstikker mooierquote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo super schattig mooi ben als ik beetje moeite doequote:
Geen airco op de zaak?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
Lekker plakkend leer aan de beentjes
POLLquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo super schattig mooi ben als ik beetje moeite doe
Ga je lekker druk makenquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Airco krijgt het niet meer koeler in de slaapkamer dan in de woonkamer, de controle is weg, dit is het moment om in paniek te raken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas maakt dat het niet koeler binnen
Deze site is ook wel tof: https://www.topotijdreis.nlquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op hoogtekaarten kan je de oude waterstromen ook nog terugzien, altijd mooi om te volgen
Als je nu een lief poezenbeest was geweestquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien mag hij bij @Superbadeendje in tha pool ?quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nu een lief poezenbeest was geweest
Had je hier kunnen komen zwemmen
Maar je bent altijd zo kattig
Als ik wil zwemmen, dan kan ik zwemmenquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nu een lief poezenbeest was geweest
Had je hier kunnen komen zwemmen
Maar je bent altijd zo kattig
Ben der besodemieterd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien mag hij bij @:Superbadeendje in tha pool ?
Hier heb ik echt veel meer uren in zitten dan ik durf toe te gevenquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze site is ook wel tof: https://www.topotijdreis.nl
(staf)kaart van Nederland vanaf 1815 tot heden.
Je bent de enige niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier heb ik echt veel meer uren in zitten dan ik durf toe te geven
Leuke sitequote:Op zondag 14 augustus 2022 13:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze site is ook wel tof: https://www.topotijdreis.nl
(staf)kaart van Nederland vanaf 1815 tot heden.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Airco krijgt het niet meer koeler in de slaapkamer dan in de woonkamer, de controle is weg, dit is het moment om in paniek te raken
[ afbeelding ]
Ga dan ergens anders heen. Genoeg plekken waar het wel koel is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaak niet hoor, laatst was ik ook bij een man wat was het warm daar..quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders heen. Genoeg plekken waar het wel koel is.
- winkelcentrum / meubelboulevard
- zwembad
- in het park onder de bomen in de schaduw
- vrienden/familie
Voorlopig is de koude wind van de airco nog voldoende om het vol te houden gelukkigquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders heen. Genoeg plekken waar het wel koel is.
- winkelcentrum / meubelboulevard
- zwembad
- in het park onder de bomen in de schaduw
- vrienden/familie
Wacht maar tot ze zwembaden vol gaan storten met cement.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helden. Ik ben het niet vaak eens met klimaatactivisten, maar dit is goud
Altijdquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien mag hij bij @:Superbadeendje in tha pool ?
Ik maak alleen voor Mrsloveable een uitzondering.quote:
moet je niet bij een man gaan hequote:Op zondag 14 augustus 2022 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak niet hoor, laatst was ik ook bij een man wat was het warm daar..
Too much informationquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak niet hoor, laatst was ik ook bij een man wat was het warm daar..
quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze zwembaden vol gaan storten met cement.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet je niet bij een man gaan he
Als ik in het water duik heb ik altijd water in mijn oor na het zwemmen..quote:
Afdichten.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik in het water duik heb ik altijd water in mijn oor na het zwemmen..
Jij als zwem professional wat kun je daar tegen doen?
Snel 8 ton op bieden voor het weg is!quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zowaar een huis gevonden op Funda onder de ¤300.000
Dat huis is nog slechter onderhouden dan mijn huis voor ik erin trok
Die badkamer ook echt...
[ afbeelding ]
Zou er wel wat mee kunnen qua verbouwen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zowaar een huis gevonden op Funda onder de ¤300.000
Dat was een ander huis, deze is 325k![]()
![]()
Dat huis is nog slechter onderhouden dan mijn huis voor ik erin trok
Die badkamer ook echt...
[ afbeelding ]
Helaas overbodenquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snel 8 ton op bieden voor het weg is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |