Weer werken na 2 weken vakantie. Ik was heel wat van plan maar daar is door de hitte weinig van terecht gekomen.quote:
Koud kraanwater is 10 tot 15 gradenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Ok, kraan helemaal op koud was heel even iets te veel van het goede, maar uiteindelijk wel heerlijk afgekoeld
quote:Op zondag 14 augustus 2022 03:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mooi artikel over @:nattekat
https://speld.nl/2022/08/(...)ond-is-hele-dag-moe/
Ja op dit tijdstip hoef je de kindjes niet van de wipkip af te trappen om er zelf op te zittenquote:
blaze itquote:Op zondag 14 augustus 2022 04:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja op dit tijdstip hoef je de kindjes niet van de wipkip af te trappen om er zelf op te zitten
Had zelfs de schommel voor mij alleen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 04:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja op dit tijdstip hoef je de kindjes niet van de wipkip af te trappen om er zelf op te zitten
quote:Op zondag 14 augustus 2022 05:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had zelfs de schommel voor mij alleen.
Nu richting glijbaan.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 03:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mooi artikel over @:nattekat
https://speld.nl/2022/08/(...)ond-is-hele-dag-moe/
Wanneer gaan we samen op de wip?quote:Op zondag 14 augustus 2022 05:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had zelfs de schommel voor mij alleen.
Nu richting glijbaan.
Franny is aan het werk maar wil niet dat iemand ook maar enig idee heeft wat hij doet.quote:
Ik wil ook wel wippenquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen op de wip?
Spelevaren denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Franny is aan het werk maar wil niet dat iemand ook maar enig idee heeft wat hij doet.
Jaaaquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Franny is aan het werk maar wil niet dat iemand ook maar enig idee heeft wat hij doet.
[..]
Ik wil ook wel wippen
Btw weet wel wat hij doetquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook wel wippen
Er zullen een aantal mensen zijn die het wel weten ja.quote:
Doet het er echt wat toe?quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zullen een aantal mensen zijn die het wel weten ja.
Nee. Maar het roept meer vragen op zoals hij het nu doet dan als hij gewoon zegt dat hij aan het werk gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet het er echt wat toe?
Zijn wel meer mensen die dat liever niet zeggen
Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik kon niet meer inloggen in mijn Makrelis account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |