Met een ventilator op je hoofd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon niks doen, dan is t ook niet warm of heet
Goed idee welquote:
Kan ook nog of washandje met ijsblokjes er inquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
hhaaha nattekat is jaloers dat die geen fatsoenlijk huis kan kopen voor een goede prijs en ik wel
Je polsen afkoelen schijnt ook goed te helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook nog of washandje met ijsblokjes er in
Dat is een fabeltje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Je polsen afkoelen schijnt ook goed te helpen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Het beste is een koude douche. Gewoon al die onzin negeren van mensen die zeggen dat je juist een warme douche moet nemen, koud douchen werkt heel goed.
dat helpt alleen tegen erectiesquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook nog of washandje met ijsblokjes er in
Ik neem zo gewoon nog een duikquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Het beste is een koude douche. Gewoon al die onzin negeren van mensen die zeggen dat je juist een warme douche moet nemen, koud douchen werkt heel goed.
Werkt een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat je juist warm moet douchenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |