Ik zei toch fatsoenlijk appartement, kan je niet lezen ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont dan ook weggestopt in een afvallig flatje in een achterstandswijk.
Fatsoenlijk is heel subjectiefquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zei toch fatsoenlijk appartement, kan je niet lezen ofzo
Heb niet eens een auto. Maar hier is wel gratis parkeren en idd veel meer plekquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk ideaal...
En goedkoper, niet in de drukte, je kunt je auto nog fatsoenlijk kwijt...
Die populaire wijken vlakbij centrum hebben eigenlijk veel meer problemen met overlast en criminaliteit. Dit is echt een wat minder bekende wijkquote:
Jij woont echt wel mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
hhaaha nattekat is jaloers dat die geen fatsoenlijk huis kan kopen voor een goede prijs en ik wel
Wij wonen ook net buiten het centrum.Echt ideaal.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk ideaal...
En goedkoper, niet in de drukte, je kunt je auto nog fatsoenlijk kwijt...
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi verdien model
In NL niet heel simpel
Zou graag een industrieel pand ( oud) kopen en opknappen.
Met een ventilator op je hoofd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon niks doen, dan is t ook niet warm of heet
Goed idee welquote:
Kan ook nog of washandje met ijsblokjes er inquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
hhaaha nattekat is jaloers dat die geen fatsoenlijk huis kan kopen voor een goede prijs en ik wel
Je polsen afkoelen schijnt ook goed te helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook nog of washandje met ijsblokjes er in
Dat is een fabeltje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Je polsen afkoelen schijnt ook goed te helpen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Het beste is een koude douche. Gewoon al die onzin negeren van mensen die zeggen dat je juist een warme douche moet nemen, koud douchen werkt heel goed.
dat helpt alleen tegen erectiesquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook nog of washandje met ijsblokjes er in
Ik neem zo gewoon nog een duikquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Het beste is een koude douche. Gewoon al die onzin negeren van mensen die zeggen dat je juist een warme douche moet nemen, koud douchen werkt heel goed.
Werkt een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat je juist warm moet douchenquote:
Koude douche met dit weer is echt rete dom.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat je juist warm moet douchen
Je hebt het al warm, waarom in godsnaam zou je je lichaam nog meer opwarmen?
Heel apart idd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat je juist warm moet douchen
Het werkt in de 5 seconden na de douche, omdat je dan van heel warm naar iets minder warm gaat. Zodra je droog bent, heb je het juist warmer dan daarvoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Werkt een beetje.
Koude douche is sowieso beter.
Omdat ook goed is om warm te drinken of te etenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |