abonnement Unibet Coolblue
pi_205623114
quote:
FBI doorzoekt villa Trump, mogelijk om meenemen vertrouwelijke documenten



De FBI heeft een huiszoeking gedaan in de villa van Donald Trump in Florida. De Amerikaanse oud-president maakte dat zelf bekend in een verklaring op zijn eigen sociale medium, Truth Social. Volgens CNN was Trump op moment van de inval niet thuis.

[...]

Initieel werd het huiszoekingsbevel niet openbaar gemaakt. Toen besloot minister van Justitie Merrick Garland een zaak te starten om dat wel openbaar te krijgen waarop het er naar uitziet dat team Trump een vlucht naar voren genomen heeft door het zelf te openbaren. Eerst gerapporteerd in Breitbart, maar later bij meer gangbare outlets:

quote:
FBI search warrant shows Trump under investigation for potential obstruction of justice, Espionage Act violations

A search warrant newly unsealed on Friday reveals that the FBI is investigating Donald Trump for a potential violation of the Espionage Act and removed classified documents from the former president's Florida estate earlier this week.

A receipt accompanying the search warrant, viewed by POLITICO in advance of its unsealing, shows that Trump possessed documents including a handwritten note; documents marked with "TS/SCI," which indicates one of the highest levels of government classification; and another item labeled "Info re: President of France."

Also among the items taken from Mar-a-Lago this week: An item labeled "Executive grant of clemency re: Roger Jason Stone, Jr.," a reference to one of Trump's closest confidants who received a pardon in late 2020.

The warrant shows federal law enforcement was investigating Trump for removal or destruction of records, obstruction of justice and violating the Espionage Act -- which can encompass crimes beyond spying, such as the refusal to return national security documents upon request. Conviction under the statutes can result in imprisonment or fines.

The documents, unsealed after the Justice Department sought their public disclosure amid relentless attacks by Trump and his GOP allies, underscore the extraordinary national security threat that federal investigators believed the missing documents presented. The concern grew so acute that Attorney General Merrick Garland approved the unprecedented search of Trump's estate last week.

The disclosure of the documents comes four days after Trump publicly confirmed the court-authorized search of his Mar-a-Lago home by the FBI, marshaling his political allies to unleash fierce criticism of federal investigators. But the details in the warrant underscore the gravity of the probe -- an unprecedented investigation of a former president for mishandling some of the nation's most sensitive secrets.

Trump has claimed since Monday that he has cooperated with investigators from the National Archives and FBI for months and that the unannounced search was an unnecessary escalation. But after several rounds of negotiations in which materials were recovered by the Archives, federal investigators came to believe Trump hadn't returned everything in his possession.

The search warrant, signed on Aug. 5 by federal magistrate judge Bruce Reinhart, revealed that dozens of items were seized, most of them described in vague terms like "leatherbound box of documents," "binder of photos" and "handwritten note."

Other items on the list indicate the presence of classified material, describing them as "miscellaneous top secret documents" and "miscellaneous confidential documents."

Stone's attorney Grant Smith said that the longtime Trump ally "has no knowledge as to the facts surrounding his clemency documents appearing on the inventory of items seized from former President Trump's home at Mar-a-Lago."

Shortly after 3 p.m., the Justice Department confirmed that Trump's lawyers would not oppose the public release of the search warrant and underlying receipt of materials, which had already begun to circulate widely.
Het huiszoekingsbevel is volgens breitbart.com gegeven onder deze 3 wetsartikelen:

18 U.S. Code § 793 - Gathering, transmitting or losing defense information
18 U.S. Code § 1519 - Destruction, alteration, or falsification of records in Federal investigations and bankruptcy
18 U.S. Code § 2071 - Concealment, removal, or mutilation generally

[ Bericht 41% gewijzigd door SnertMetChoco op 12-08-2022 22:55:30 ]
  Beste debater 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:50:03 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205623119
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Misschien Johnson nemen als avatar?
Staat in de wachtrij
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205623233
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Staat in de wachtrij
Kun je niet fout mee gaan ... erg onderbelichte en onderschatte (iig bij het grote publiek) president imho.
  Beste debater 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:58:54 #4
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205623244
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kun je niet fout mee gaan ... erg onderbelichte en onderschatte (iig bij het grote publiek) president imho.
Oh zeker, beste president van de 20e eeuw, onnoemelijk veel voor minderheden en armen gedaan. Alleen buitenlandbeleid was niet zo best.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:08:56 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205623329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh zeker, beste president van de 20e eeuw, onnoemelijk veel voor minderheden en armen gedaan. Alleen buitenlandbeleid was niet zo best.
Vind ik wat ironisch want Johnson zette gewoon, in heel veel opzichten, het beleid van Kennedy door. Kennedy was al begonnen met Vietnam, Johnson zette het voort. Of dat een goed idee was is vers twee en Johnson had daar kritischer op moeten zijn maar goed, tijdgeest en dergelijke. Lastige man wel om een label aan te hangen, als persoon was hij eigenlijk vreselijk maar wat hij bereikt heeft met name binnenlands is eigenlijk ongelofelijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:00:15 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:02:48 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_205624064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Holy shit!

[ twitter ]
CNN analyst says...
Ik zou het voor nu nog even met een flinke korrel zout nemen. CNN is nou niet echt de meest betrouwbare en neutrale bron :+
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 08:47:11 #8
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205624697
quote:
80s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:02 schreef Mano_ het volgende:

[..]
CNN analyst says...
Ik zou het voor nu nog even met een flinke korrel zout nemen. CNN is nou niet echt de meest betrouwbare en neutrale bron :+
Nog altijd beter dan Fox
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205624716
quote:
80s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:02 schreef Mano_ het volgende:

[..]
CNN analyst says...
Ik zou het voor nu nog even met een flinke korrel zout nemen. CNN is nou niet echt de meest betrouwbare en neutrale bron :+
Wat is dan wel een goede bron volgens jou? (Oprechte interesse)
pi_205624745
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 08:49 schreef Document1 het volgende:

[..]
Wat is dan wel een goede bron volgens jou? (Oprechte interesse)
BBC, daarnaast Steve Lookner natuurlijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:19:23 #11
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_205624882
Ik zou me zorgen maken om de documenten die de FBI níet terug kan vinden…
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:58:06 #12
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_205625796
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 08:49 schreef Document1 het volgende:

[..]
Wat is dan wel een goede bron volgens jou? (Oprechte interesse)
In dit geval een statement van de FBI zelf.
pi_205625937
Het lijkt mij nu onmogelijk dat Trump ooit nog een gooi naar het presidentschap kan doen, hij is nu voor zover hij dat nog niet was toch echt wel damaged goods.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:24:30 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205626061
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:14 schreef Hathor het volgende:
Het lijkt mij nu onmogelijk dat Trump ooit nog een gooi naar het presidentschap kan doen, hij is nu voor zover hij dat nog niet was toch echt wel damaged goods.
Als ik de afgelopen jaren één ding heb geleerd over de GOP en achterban, is het dat het altijd gekker kan. Ik zou mijn hand er dan ook niet voor in het vuur durven steken dat hij niet alsnog de kandidaat wordt.
pi_205626190
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:14 schreef Hathor het volgende:
Het lijkt mij nu onmogelijk dat Trump ooit nog een gooi naar het presidentschap kan doen, hij is nu voor zover hij dat nog niet was toch echt wel damaged goods.
Hij was al damaged goods in 2016 met duizenden rechtzaken en grab'm'bythepussy uitspraken, dus daar zal het niet aan liggen. Zelfs iemand die in de gevangenis zit kan nog een gooi doen naar het presidentschap zo begreep ik.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205626828
Maar waarom doen ze dit pas na anderhalf jaar?
pi_205626850
Verkiezingen komen eraan, gok dat het iets daarmee te maken heeft
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205626975
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:22 schreef ReplaR het volgende:
Maar waarom doen ze dit pas na anderhalf jaar?
Ze hebben Trump eerst herhaaldelijk gevraagd of hij de documenten wilde retourneren. Je gaat immers niet direct de deur van een oud-president inbeuken.

Maar Trump gaf daar geen gehoor aan, waarna actie is ondernomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:59:37 #20
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205627156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:22 schreef ReplaR het volgende:
Maar waarom doen ze dit pas na anderhalf jaar?
Want ze willen ALLES pakken en GEEN ENKEL RISICO NEMEN.

Het duurde ook veke jaren voor elk lid van de Escobar groep werd gepakt.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:01:19 #21
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205627168
quote:
80s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:58 schreef Mano_ het volgende:

[..]
In dit geval een statement van de FBI zelf.
Zal volgens maga wappies nog steeds fake news zijn want de fbi baas was ontslagen door Donald :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:14:54 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_205627243
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:22 schreef ReplaR het volgende:
Maar waarom doen ze dit pas na anderhalf jaar?
Het verzoek van NARA kwam volgens mij al vrij snel. Daar werd niets mee gedaan, dus die moesten het na herhaaldelijk aandringen overgeven aan de FBI, die moest vervolgens een onderzoek starten en is zelf naar MAL gestapt, daar kwam weer geen gehoor op, dus hebben ze een rechtzaak gestart, daar heeft Trump vervolgens weer geen gehoor aangegeven, waarna ze terug naar de rechter moesten voor een invalsbevel.

Al die dingen hebben een billijke tijd om gehoor te kunnen geven, dus als je doel is om tijd te kunnen rekken kun je dat best lang doen (zo lopen belastingzaken tegen Trump al decennia). Waarom ze niet gelijk Trump een nekschot hebben gegeven, ja dat zou een hoop sores schelen, maar het ministerie van justitie probeert schijnbaar zich aan de rechtstaat te houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:16:06 #23
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205627250
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:01 schreef corehype het volgende:

[..]
Zal volgens maga wappies nog steeds fake news zijn want de fbi baas was ontslagen door Donald :')
Maar de huidige FBI baas is door Trump uitgezocht en benoemd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205627254
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:01 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik bedacht mij dit vanmorgen nog toen ik ergens een omgekeerde vlag zag hangen. Hoe die gekaapt zijn door vage rechtse groeperingen en hun internationale collega's. Je ziet het hier op fok ook bij bepaalde users die totaal niet meer kunnen relativeren en alles zo draaien dat het vooral niet aan hun gekozen kant ligt. Alles en iedereen die een andere mening heeft is een schaap of heeft actief meegeholpen met het ophangen van een nazi vlag. Alles is maar een complot tegen ze en ze zijn totaal blind voor degene die de complotten voeden.

Klimaat is ook een mooi voorbeeld. Dat ze daar met ogen open in propaganda van Shell en consorten trappen zien ze gewoon echt niet. _O-
Klopt, dit is inderdaad een merkbaar fenomeen bij sommigen die Links- "liberale" en progressief georiënteerd zijn. Elke mening die afwijkt van het gewenste narratief en iemand is direct een extreemrechtse, domme, laagopgeleide wappie.
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:14 schreef speknek het volgende:

[..]
Het verzoek van NARA kwam volgens mij al vrij snel. Daar werd niets mee gedaan, dus die moesten het na herhaaldelijk aandringen overgeven aan de FBI, die moest vervolgens een onderzoek starten en is zelf naar MAL gestapt, daar kwam weer geen gehoor op, dus hebben ze een rechtzaak gestart, daar heeft Trump vervolgens weer geen gehoor aangegeven, waarna ze terug naar de rechter moesten voor een invalsbevel.

Al die dingen hebben een billijke tijd om gehoor te kunnen geven, dus als je doel is om tijd te kunnen rekken kun je dat best lang doen (zo lopen belastingzaken tegen Trump al decennia). Waarom ze niet gelijk Trump een nekschot hebben gegeven, ja dat zou een hoop sores schelen, maar het ministerie van justitie probeert schijnbaar zich aan de rechtstaat te houden.
Dat is een hele opmerkelijke claim.

[ Bericht 18% gewijzigd door HowardRoark op 13-08-2022 14:23:28 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205627277
Als het klopt van de gevoeligheid (en aantal) van die documenten dan kunnen Trump en medeplichtigen voor meer dan een eeuw per persoon aan celstraf krijgen.

En dat is geen grap...
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:24:16 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_205627289
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:17 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is een hele opmerkelijke claim.
Daar hadden ze vroeger veel minder problemen mee.



Het bewijs tegen de Rosenbergs was flinterdun en waarschijnlijk een mistrial, ze hadden zeker niet de dozen met TSI die Trump verdonkeremaande.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:25:44 #27
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205627297
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar de huidige FBI baas is door Trump uitgezocht en benoemd.
Ssst!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205627301
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:24 schreef speknek het volgende:

[..]
Daar hadden ze vroeger veel minder problemen mee.

[ afbeelding ]

Het bewijs tegen de Rosenbergs was flinterdun en waarschijnlijk een mistrial, ze hadden zeker niet de dozen met TSI die Trump verdonkeremaande.
Dat zal, er gingen namelijk wel meer dingen vroeger op een andere manier. Maar ik begrijp uit jouw eerdere post dat jij in deze situatie geen moeite zou hebben met een dergelijke aanpak?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205627314
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt, dit is inderdaad een merkbaar fenomeen bij sommigen die Links- "liberale" en progressief georiënteerd zijn. Elke mening die afwijkt van het gewenste narratief en iemand is direct een extreemrechtse, domme, laagopgeleide wappie.
[..]
Dat is een hele opmerkelijke claim.
Eerlijk, je hebt een punt en het klopt voor beide kanten. Naar mijn mening ook voor jou.
pi_205627318
Trump heeft een GROOT probleem.

LOCK HIM UP!
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:29:23 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_205627320
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zal, er gingen namelijk wel meer dingen vroeger op een andere manier. Maar ik begrijp uit jouw eerdere post dat jij in deze situatie geen moeite zou hebben met een dergelijke aanpak?
Je lijkt andermaal bijzonder veel problemen met begrijpend lezen te hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205627333
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:29 schreef speknek het volgende:

[..]
Je lijkt andermaal bijzonder veel problemen met begrijpend lezen te hebben.
Nee hoor. Ik stel een vraag op basis van iets wat jij toch echt zelf hebt gepost.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:54:23 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_205627442
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik stel een vraag op basis van iets wat jij toch echt zelf hebt gepost.
Ja, maar het is wel een beetje een gekke vraag die weinig met wat ik gepost heb te maken heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:11:25 #34
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205628468
Even voor de duidelijkheid - die spionage wet waar het hier om gaat, zou net zo goed kunnen gaan om een boete o.i.d. vanwege het onjuist omgaan met vertrouwelijke en/of geheime documenten. Dus die 100 jaar per document is natuurlijk wel een beetje vergezocht. Ik verwacht een sisser, eerlijk gezegd. Polariteit is intussen weer een beetje toegenomen, koren op de molen.
pi_205628507
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:11 schreef Perox het volgende:
Even voor de duidelijkheid - die spionage wet waar het hier om gaat, zou net zo goed kunnen gaan om een boete o.i.d. vanwege het onjuist omgaan met vertrouwelijke en/of geheime documenten. Dus die 100 jaar per document is natuurlijk wel een beetje vergezocht. Ik verwacht een sisser, eerlijk gezegd. Polariteit is intussen weer een beetje toegenomen, koren op de molen.
Nou, kijk, als het zou gaan om wat gestolen belastinggegevens van Bill Clinton of de schoenmaat van Pelosi dan kan ik me voorstellen dat het met een sisser afloopt.

Als het gaat om 'top secret' materiaal dan kan dat wel eens heel anders behandeld worden.

Je mag je ook ernstig afvragen waarom Trump specifiek deze documenten wilde hebben (als de verhalen over de documenten kloppen).
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:22:22 #36
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205628541
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nou, kijk, als het zou gaan om wat gestolen belastinggegevens van Bill Clinton of de schoenmaat van Pelosi dan kan ik me voorstellen dat het met een sisser afloopt.

Als het gaat om 'top secret' materiaal dan kan dat wel eens heel anders behandeld worden.

Je mag je ook ernstig afvragen waarom Trump specifiek deze documenten wilde hebben (als de verhalen over de documenten kloppen).
Mijn vermoeden is dat het om documenten van "niks" gaat, en dat dit bewust hoog opgespeeld is door Trump, want die is gek op power games. Maar goed, dat is zuiver speculatie van mijn kant.
pi_205628615
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:22 schreef Perox het volgende:

[..]
Mijn vermoeden is dat het om documenten van "niks" gaat, en dat dit bewust hoog opgespeeld is door Trump, want die is gek op power games. Maar goed, dat is zuiver speculatie van mijn kant.
Als het om documenten van niets gaat dan is dat wel wat in tegenspraak met wat er gemeld wordt.

quote:
The Justice Department removed 11 sets of classified documents from former President Donald Trump's Mar-a-Lago residence while executing a search warrant this week for possible violations of the Espionage Act and other crimes, according to court documents unsealed and released on Friday.

The property receipt, which was also released on Friday, for Trump's Mar-a-Lago home shows that some of the materials recovered were marked as "top secret/SCI" -- one of the highest levels of classification.
bron: CNN
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:33:13 #38
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205628630
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als het om documenten van niets gaat dan is dat wel wat in tegenspraak met wat er gemeld wordt.
[..]
bron: CNN
Ja ja dat weet ik allemaal, het gaat mij er om dat er niet zoiets als de intentie om het door te verkopen o.i.d. in het spel is, en dat het dus een kwestie wordt van een president die de documenten die hem waren toevertrouwd niet tijdig heeft terugbezorgd. Het lijkt mij heel stug dat daar dan 100 jaar per document voor wordt opgelegd.
pi_205628654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:33 schreef Perox het volgende:

[..]
Ja ja dat weet ik allemaal, het gaat mij er om dat er niet zoiets als de intentie om het door te verkopen o.i.d. in het spel is, en dat het dus een kwestie wordt van een president die de documenten die hem waren toevertrouwd niet tijdig heeft terugbezorgd. Het lijkt mij heel stug dat daar dan 100 jaar per document voor wordt opgelegd.
Ik weet niet of de intentie heel hard mee telt. Als een random medewerker zulke documenten mee zou nemen, om welke reden dan ook, dan zit die persoon voor lange tijd in de bak.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:37:25 #40
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205628667
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik weet niet of de intentie heel hard mee telt. Als een random medewerker zulke documenten mee zou nemen, om welke reden dan ook, dan zit die persoon voor lange tijd in de bak.
Uhm Donald Trump was de president en had natuurlijk clearance, dat is wel een klein verschil met jouw voorbeeld.
Verder zeg ik in mijn verhaal er uitdrukkelijk bij dat ik speculeer dat het met een sisser afloopt. Maar goed we gaan het zien. Wordt vervolgd enzo.
pi_205629645
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:33 schreef Perox het volgende:

[..]
Ja ja dat weet ik allemaal, het gaat mij er om dat er niet zoiets als de intentie om het door te verkopen o.i.d. in het spel is, en dat het dus een kwestie wordt van een president die de documenten die hem waren toevertrouwd niet tijdig heeft terugbezorgd. Het lijkt mij heel stug dat daar dan 100 jaar per document voor wordt opgelegd.
Trump is een zakenman en het lijkt mij juist erg aannemelijk dat hij de meegenomen documenten wilde omzetten in geldelijk gewin.
  Beste debater 2022 zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:40:41 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205629874
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 23:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Vind ik wat ironisch want Johnson zette gewoon, in heel veel opzichten, het beleid van Kennedy door. Kennedy was al begonnen met Vietnam, Johnson zette het voort. Of dat een goed idee was is vers twee en Johnson had daar kritischer op moeten zijn maar goed, tijdgeest en dergelijke. Lastige man wel om een label aan te hangen, als persoon was hij eigenlijk vreselijk maar wat hij bereikt heeft met name binnenlands is eigenlijk ongelofelijk.
Klopt, maar aan de andere kant was Johnson (als zuidelijke Texaan) al met civil rights bezig toen JFK zijn vingers daar niet aan durfde te branden; het was eveneens Johnson die zowel Eisenhower als JFK afraadde om in Zuid Oost Azië te interveniëren. In veel opzichten was LBJ liberaler (Amerikaanse variant) dan JFK en een echte New Deal-adept.

Overigens staat LBJ in de lijstjes van politicologen - terecht - best hoog aangeschreven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205631032
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh zeker, beste president van de 20e eeuw, onnoemelijk veel voor minderheden en armen gedaan. Alleen buitenlandbeleid was niet zo best.
Ik vind het wel fijn dat hij geen oorlog is begonnen en zich minder bemoeide met andere landen.
pi_205631699
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 18:22 schreef Perox het volgende:

[..]
Mijn vermoeden is dat het om documenten van "niks" gaat, en dat dit bewust hoog opgespeeld is door Trump, want die is gek op power games. Maar goed, dat is zuiver speculatie van mijn kant.
SCI-documenten zijn per definitie geen documenten van "niks".
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Beste debater 2022 zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:41:37 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205632030
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:25 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik vind het wel fijn dat hij geen oorlog is begonnen en zich minder bemoeide met andere landen.
Ik heb Trump de benefit of the doubt gegeven, en vond zijn toenadering tot Noord Korea best een pluim waard... Maar die man is gewoon totaal niet geschikt als president of politicus. Gewoon totaal niet. Slechtste president die de VS ooit heeft gehad, en qua fatsoen, normen en waarden en respect voor politieke instituties een affront.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:44:57 #46
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205632062
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 23:08 schreef recursief het volgende:

[..]
SCI-documenten zijn per definitie geen documenten van "niks".
Ja geheime informatie waarvan het uitlekken als gevaarlijk voor de staat wordt ervaren.
Dus daarom staat niks ook tussen "". Het gaat natuurlijk wel om iets maar verder dus ook om niets aangezien het hier alleen een ordinaire ruzie betreft om de documenten terug te bezorgen.

Trump ligt weer eens dwars en dus wordt dit terugbezorgen nu afgedwongen. Gaat zeker nog een staartje krijgen maar geen gevangenisstraf zoals hier door sommigen wordt beweerd. Ik geloof niet dat Trump iets van plan was met de documenten, maar de tijd zal het leren.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:47:56 #47
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205632090
Toch nog wel wat goedpraters maar het valt mij eigenlijk alles mee.
pi_205632938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 23:44 schreef Perox het volgende:

Trump ligt weer eens dwars en dus wordt dit terugbezorgen nu afgedwongen. Gaat zeker nog een staartje krijgen maar geen gevangenisstraf zoals hier door sommigen wordt beweerd. Ik geloof niet dat Trump iets van plan was met de documenten, maar de tijd zal het leren.
Dus topsecret documenten mag je met jou logica als oud president meenemen zolang je er maar niets mee van plan bent. Dat klinkt niet logisch en ik hoop dat wanneer trump hiervoor vervolgt wordt zulke onlogica ook door een rechter als onzin afgedaan zal worden. :D
pi_205632986
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 23:44 schreef Perox het volgende:

[..]
Jet gaat natuurlijk wel om iets maar verder dus ook om niets aangezien het hier alleen een ordinaire ruzie betreft om de documenten terug te bezorgen.
Dat weet je helemaal niet. Waarom die documenten daar lagen, dat is nu juist de grote vraag en behalve Trump en wellicht een paar intimi weet niemand dat. Daar wordt niet lichtvaardig over gedacht.

quote:
Trump ligt weer eens dwars en dus wordt dit terugbezorgen nu afgedwongen. Gaat zeker nog een staartje krijgen maar geen gevangenisstraf zoals hier door sommigen wordt beweerd. Ik geloof niet dat Trump iets van plan was met de documenten, maar de tijd zal het leren.
Ik denk dat dat nog weleens heel anders kan uitpakken. Waarom doe je hier trouwens zo luchtig over? Het simpele feit dat SCI-documenten buiten een beveiligd overheidsgebouw liggen is voldoende voor een landurige vrijheidsstraf. Of denk je werkelijk dat de rechter alleen maar "foei Donald!, niet meer doen hoor!" gaat zeggen?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205633355
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb Trump de benefit of the doubt gegeven, en vond zijn toenadering tot Noord Korea best een pluim waard... Maar die man is gewoon totaal niet geschikt als president of politicus. Gewoon totaal niet. Slechtste president die de VS ooit heeft gehad, en qua fatsoen, normen en waarden en respect voor politieke instituties een affront.
Ieder z'n mening :)
De dingen die jij als minpunt zie die zie ik juist als pluspunt.
pi_205633482
Het probleem dat ik heb met al deze aantijgingen is dat je jezelf er niet tegen kunt verdedigen als het onterecht is. Want hoe kun je je onschuld bewijzen hierin? Hij kan niet vragen om de ' geheime' documenten die mogelijk gevonden zijn te openbaren, want geheim. Het 'bewijs' is feitelijk geheim en zal dus altijd achter gesloten deuren blijven. Zo kan er geen eerlijk open proces plaatsvinden. En dat is wat je absoluut wil als je achter een oud-president aan gaat, want anders blijft er altijd een wrange nasmaak hangen.

Ik snap ook niet dat de tegenstanders van Trump dit vieren als een overwinning, want zij weten ook niet of de documenten die gevonden zijn wel daadwerkelijk geheim zijn of niet. Zij gaan er echter klakkeloos vanuit, en aannames zijn dodelijk
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205633488
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 08:04 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat weet je helemaal niet. Waarom die documenten daar lagen, dat is nu juist de grote vraag en behalve Trump en wellicht een paar intimi weet niemand dat. Daar wordt niet lichtvaardig over gedacht.
[..]
Ik denk dat dat nog weleens heel anders kan uitpakken. Waarom doe je hier trouwens zo luchtig over? Het simpele feit dat SCI-documenten buiten een beveiligd overheidsgebouw liggen is voldoende voor een landurige vrijheidsstraf. Of denk je werkelijk dat de rechter alleen maar "foei Donald!, niet meer doen hoor!" gaat zeggen?
hoe weet jij of dat daadwerkelijk geheime documenten zijn? Heb jij ze ingezien?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205633501
FBI onderzoeken aantijgingen noemen, en het gedrag van maga normaal vinden waarbij men alles wat niet meegaat in deze neo fascistische retoriek van alles beschuldigd, en dat dan heel normaal vind. De dubbele moraal is zeer duidelijk zichtbaar.
pi_205633539
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:50 schreef Bensel het volgende:

[..]
hoe weet jij of dat daadwerkelijk geheime documenten zijn? Heb jij ze ingezien?
Ik volg het nieuws. Ik geloof ook dat er mensen op de maan gelopen hebben, ook al was ik daar zelf niet bij.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 14 augustus 2022 @ 10:03:44 #55
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205633588
Trump zegt nu dat hij de documenten al overgedragen had.

Dat betekend iig dat hij ze dus wel in zijn bezit had. Ik gok dat hij toch niet alles overgedragen heeft. Per ongeluk of express.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205633600
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:50 schreef Bensel het volgende:

[..]
hoe weet jij of dat daadwerkelijk geheime documenten zijn? Heb jij ze ingezien?
Overigens heeft Trump zichzelf al in de voet geschoten. Hij heeft immers gezegd dat hij als president al deze documenten 'declassified' heeft toen hij ze mee naar huis nam. Daarmee geeft hij toe dat ze er inderdaad waren.

Het mooie is nu dat voor de drie wetten die de grond waren voor de huiszoeking, die declassificatie er niet toe doet. In feite heeft Trump met zijn 'declassified'-opmerking de spreekwoordelijke strop al voor zichzelf klaargezet.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205633604
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:57 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik volg het nieuws. Ik geloof ook dat er mensen op de maan gelopen hebben, ook al was ik daar zelf niet bij.
Ik begrijpd at jij bereid bent iemand op te sluiten zonder dat je daarvan daadwerkelijk bewijs hebt. Alleen van horen zeggen. Sterker nog, met 'bewijs' dat door niemand objectief te verifieren is. Hoe ga je de gang van de rechtszaak controleren? Omdat het een oud president is heb je te maken met politiek, ook in de rechtszaal. Dat maakt dat je het helemaal in het open wil hebben.

mijn insteek is dat je met geheime documenten niets kunt bewijzen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205633621
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump zegt nu dat hij de documenten al overgedragen had.
Eerder heeft ie door te zeggen dat wat de FBI gevonden heeft 'declassified' was juist toegegeven dat dat niet zo is. Zijn advocaten hebben in juni verklaard dat alles was overgedragen. Dat blijkt nu niet waar te zijn.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 14 augustus 2022 @ 10:09:02 #59
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205633630
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:05 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ik begrijpd at jij bereid bent iemand op te sluiten zonder dat je daarvan daadwerkelijk bewijs hebt. Alleen van horen zeggen. Sterker nog, met 'bewijs' dat door niemand objectief te verifieren is. Hoe ga je de gang van de rechtszaak controleren? Omdat het een oud president is heb je te maken met politiek, ook in de rechtszaal. Dat maakt dat je het helemaal in het open wil hebben.

mijn insteek is dat je met geheime documenten niets kunt bewijzen.
Geheime documenten kan je best in een rechtszaak gebruiken. En dat zal ook wel gewoon gebeuren mocht het zover komen. Er wordt dan wel heel veel zwart gemaakt natuurlijk. Zeker als het gaat om informatie over atoombommen en dergelijke.

Feit dat trumps woordvoerder het nu alweer een heksenjacht van radicaal links noemt zegt me al genoeg trouwens. Terwijl verdomme de relevante wetten hier en het hoofd van de FBI allemaal door trump zelf zijn aangesteld.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205633648
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:05 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ik begrijpd at jij bereid bent iemand op te sluiten zonder dat je daarvan daadwerkelijk bewijs hebt. Alleen van horen zeggen. Sterker nog, met 'bewijs' dat door niemand objectief te verifieren is. Hoe ga je de gang van de rechtszaak controleren? Omdat het een oud president is heb je te maken met politiek, ook in de rechtszaal. Dat maakt dat je het helemaal in het open wil hebben.

mijn insteek is dat je met geheime documenten niets kunt bewijzen.
Nee, ik heb vertrouwen in de rechtsstaat en de rechters die aangesteld zijn om een oordeel te vellen op grond van de wet en wat aanklagers en verdediging aan bewijs inbrengen.

Verder heeft Trump zelf al zo een beetje toegegeven dat die documenten daar lagen:

quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:07 schreef recursief het volgende:

[..]
Eerder heeft ie door te zeggen dat wat de FBI gevonden heeft 'declassified' was juist toegegeven dat dat niet zo is. Zijn advocaten hebben in juni verklaard dat alles was overgedragen. Dat blijkt nu niet waar te zijn.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 14 augustus 2022 @ 10:18:58 #61
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205633695
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 10:05 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ik begrijpd at jij bereid bent iemand op te sluiten zonder dat je daarvan daadwerkelijk bewijs hebt. Alleen van horen zeggen. Sterker nog, met 'bewijs' dat door niemand objectief te verifieren is. Hoe ga je de gang van de rechtszaak controleren? Omdat het een oud president is heb je te maken met politiek, ook in de rechtszaal. Dat maakt dat je het helemaal in het open wil hebben.

mijn insteek is dat je met geheime documenten niets kunt bewijzen.
Jij denkt dat de (door trump aangestelde) fbi baas corrupt is en vanuit zware anti trump sentimenten deze unieke actie heeft ingezet? Bijzonder. Nog bijzonderder is dat je iemand blijft verdedigen die allang via zijn advocaten heeft aangegeven de stukken die hij helemaal niet meer zou mogen bezitten had ingeleverd. Blinde Trump adoratie het blijft een bijzonder fenomeen
  zondag 14 augustus 2022 @ 12:48:16 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_205634791
twitter


Wat moet Trump met documenten over waar spionnen zitten en waarom heeft hij ze meegenomen na zijn presidentschap?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 augustus 2022 @ 13:39:14 #63
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205635197
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 08:04 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat weet je helemaal niet. Waarom die documenten daar lagen, dat is nu juist de grote vraag en behalve Trump en wellicht een paar intimi weet niemand dat. Daar wordt niet lichtvaardig over gedacht.
[..]
Ik denk dat dat nog weleens heel anders kan uitpakken. Waarom doe je hier trouwens zo luchtig over? Het simpele feit dat SCI-documenten buiten een beveiligd overheidsgebouw liggen is voldoende voor een landurige vrijheidsstraf. Of denk je werkelijk dat de rechter alleen maar "foei Donald!, niet meer doen hoor!" gaat zeggen?
Mijn woorden worden steeds verder uit verband getrokken, geeft niet moet ik ook maar duidelijker zijn. Dat zal ik hieronder proberen.

1. Ik ben zeker géén Trump fan. Integendeel.
2. Men riep hier dat Trump een celstraf van 100 jaar per document boven het hoofd hing.
3. Dat leek mij nogal overdreven.
4. Ik speculeerde over de afloop van deze zaak.
5. Mijn speculatie was dat Trump een veroordeling/reprimande zal krijgen voor het niet fatsoenlijk op tijd inleveren van gevoelige documenten.

Oftewel, in tegenstelling tot iedereen hier die vindt dat Trump een groot probleem heeft, denk ik dat het gaat meevallen en dat hier hooguit een boete o.i.d. wordt opgelegd.

Ik laat me graag verrassen van het tegendeel, want dat zou betekenen dat Trump NOG dommer is dan ik al dacht en hij dus echt in de problemen zit. Maar ik reken me niet rijk.
  zondag 14 augustus 2022 @ 13:53:25 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205635315
Ondanks dat de documenten potentieel gevaarlijk kunnen zijn in de verkeerde handen blijf ik een beetje het gevoel houden dat dit vergelijkbaar is met Al Capone die uiteindelijk te grazen is genomen door de belastingdienst terwijl hij waarschijnlijk veel ergere shit heeft uitgehaald waar hij niet op te pakken was. Hopelijk zorgt dit er op zijn allerminst voor dat Trump niet nog een keer president kan worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_205635362
Verschillende media speculeren op een burgeroorlog. Ik zie het nog gebeuren ook. :{
  zondag 14 augustus 2022 @ 14:04:25 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_205635400
Ik denk ook niet dat Trump celstraf zou krijgen. Er is al flinke klassejustitie in de VS, moet je alleen maar de logistieke implicaties van een voormalig president in de cel bedenken, zeker eentje met zoveel gewapende zeloten achter zich aan als Trump.

Trump zou sowieso meteen op het vliegtuig zitten als zijn advocaten ontboden worden te onderhandelen over zijn arrestatie.

Maar stel dat hij dat niet doet, dan verwacht ik een huisarrest deal in MAL. Ik denk dat hij daar niet eens moeite mee zou hebben. Hij is toch al oud, en kan een giga podium bouwen waar hij cultisten op bedevaart laat komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 augustus 2022 @ 14:07:14 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_205635434
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:53 schreef jogy het volgende:
Ondanks dat de documenten potentieel gevaarlijk kunnen zijn in de verkeerde handen blijf ik een beetje het gevoel houden dat dit vergelijkbaar is met Al Capone die uiteindelijk te grazen is genomen door de belastingdienst terwijl hij waarschijnlijk veel ergere shit heeft uitgehaald waar hij niet op te pakken was. Hopelijk zorgt dit er op zijn allerminst voor dat Trump niet nog een keer president kan worden.
Trump heeft natuurlijk wel vaker light treason begaan. De Russische spionnen uitnodigen in de oval office, "per ongeluk" staatsgeheimen lekken in een gesprek, defrauding the USA dat tot zijn impeachment leidde, etc, maar dat was allemaal als commander in chief en kan de president überhaupt wel een verrader zijn? Dit is de eerste light treason die hij buiten zijn ambt heeft gedaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 augustus 2022 @ 14:45:11 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205635922
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:07 schreef speknek het volgende:

[..]
Trump heeft natuurlijk wel vaker light treason begaan. De Russische spionnen uitnodigen in de oval office, "per ongeluk" staatsgeheimen lekken in een gesprek, defrauding the USA dat tot zijn impeachment leidde, etc, maar dat was allemaal als commander in chief en kan de president überhaupt wel een verrader zijn? Dit is de eerste light treason die hij buiten zijn ambt heeft gedaan.
Trump kennende zal er binnen nu en een maand wel bekend worden dat hij bezig was om het te verkopen aan de hoogste bieder. Dan wordt het al snel hoogverraad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 14 augustus 2022 @ 15:04:44 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205636160
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 14:04 schreef speknek het volgende:
Ik denk ook niet dat Trump celstraf zou krijgen. Er is al flinke klassejustitie in de VS, moet je alleen maar de logistieke implicaties van een voormalig president in de cel bedenken, zeker eentje met zoveel gewapende zeloten achter zich aan als Trump.

Trump zou sowieso meteen op het vliegtuig zitten als zijn advocaten ontboden worden te onderhandelen over zijn arrestatie.

Maar stel dat hij dat niet doet, dan verwacht ik een huisarrest deal in MAL. Ik denk dat hij daar niet eens moeite mee zou hebben. Hij is toch al oud, en kan een giga podium bouwen waar hij cultisten op bedevaart laat komen.
Celstraf lijkt me ook niet. Voor bepaalde vergrijpen kan je nog wel verboden worden ooit een public office te betreden. Ben benieuwd of dat hier nog relevant gaat worden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205638380
https://www.blckbx.tv/bui(...)-trump-voor-spionage

quote:
voormalig CIA- en NSA-directeur Michael Hayden en MSNBC-medewerker Michael Beschloss suggereren dat Donald Trump geëxecuteerd zal worden voor spionage.

Beschloss, die als historicus regelmatig optreedt bij de TV-zender MSNBC, plaatste vrijdag op Twitter een afbeelding van een echtpaar genaamd de Rosenbergs. Dit koppel werd in 1951 schuldig bevonden aan spionage voor Rusland, waarna ze de doodstraf kregen en in 1953 werden geëxecuteerd.

Beschloss plaatste de tweet kort nadat het huiszoekingsbevel voor de inval van afgelopen maandag werd geopenbaard. Hierbij werd ook een lijst vrijgegeven van spullen die door de FBI zijn meegenomen. Daaruit zou zijn op te maken dat er ook sets met gevoelige, geheime en staatsgeheime documenten zijn meegenomen. Sommige documenten zouden betrekking hebben op kernwapens. Trump ontkent en zegt dat de documenten al waren ‘gedeclassificeerd’ door het Witte Huis toen hij ze meenam

Bij de afbeelding schreef Beschloss: “Rosenbergs werden veroordeeld voor het geven van Amerikaanse nucleaire geheimen aan Moskou, en werden geëxecuteerd juni 1953.”
Er worden in de USA behoorlijk wat vieze spelletjes gespeeld.
  zondag 14 augustus 2022 @ 19:14:35 #71
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_205638450
blckbx.tv
Dat klinkt al betrouwbaar...

quote:
Hij was namelijk ook één van de voormalig spionnen die in 2020 in open brief de laptop van Hunter Biden afdeden als Russische desinformatie, terwijl deze gewoon authentiek is.
Ah, het is weer zo'n blogje van fantasten.
Géén kloon van tvlxd!
pi_205638910
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:59 schreef Document1 het volgende:
Verschillende media extreem rechtse blogjes speculeren op een burgeroorlog. Ik zie het nog gebeuren ook. :{
pi_205638918
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:04 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.blckbx.tv/bui(...)-trump-voor-spionage
[..]
Er worden in de USA behoorlijk wat vieze spelletjes gespeeld.
... volgens een complotsite...
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 14 augustus 2022 @ 20:38:10 #74
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205639177
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:04 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.blckbx.tv/bui(...)-trump-voor-spionage
[..]
Er worden in de USA behoorlijk wat vieze spelletjes gespeeld.
Trump is lief toch? Schatje die gekoesterd moet worden. Alleen maar het beste voor met de mensheid in het algemeen en de VS in het bijzonder.

Het allergrappigste is dat trump zelf de wetten op deze misdaden heeft aangescherpt.
pi_205639211
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Trump is lief toch? Schatje die gekoesterd moet worden. Alleen maar het beste voor met de mensheid in het algemeen en de VS in het bijzonder.

Het allergrappigste is dat trump zelf de wetten op deze misdaden heeft aangescherpt.
Dat heb ik helemaal niet gezegd.
  zondag 14 augustus 2022 @ 23:00:26 #76
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205640645
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:04 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.blckbx.tv/bui(...)-trump-voor-spionage
[..]
Er worden in de USA behoorlijk wat vieze spelletjes gespeeld.
'je moet de MSM niet geloven' en vervolgens zo'n kutsite meteen geloven. Zie je dat nu echt niet?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 14 augustus 2022 @ 23:05:50 #77
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205640703
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:49 schreef Bensel het volgende:
Het probleem dat ik heb met al deze aantijgingen is dat je jezelf er niet tegen kunt verdedigen als het onterecht is. Want hoe kun je je onschuld bewijzen hierin? Hij kan niet vragen om de ' geheime' documenten die mogelijk gevonden zijn te openbaren, want geheim. Het 'bewijs' is feitelijk geheim en zal dus altijd achter gesloten deuren blijven. Zo kan er geen eerlijk open proces plaatsvinden. En dat is wat je absoluut wil als je achter een oud-president aan gaat, want anders blijft er altijd een wrange nasmaak hangen.

Ik snap ook niet dat de tegenstanders van Trump dit vieren als een overwinning, want zij weten ook niet of de documenten die gevonden zijn wel daadwerkelijk geheim zijn of niet. Zij gaan er echter klakkeloos vanuit, en aannames zijn dodelijk
Onderzoeken van de FBI zijn ook maar een mening zeker?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 14 augustus 2022 @ 23:43:14 #78
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_205641106
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het is prima dat je iemand aanhangt, echt waar. Maar het zegt wel wat als zelfs mijn grootste voorbeelden of idolen iets doen waarbij ze strafbare feiten plegen, ik ze niet als een fanboy ga zitten verdedigen. Heb je er wel eens bij stil gestaan dat deze meneer misschien niet de persoon is die jij denkt dat het is? En wat ga je doen als inderdaad blijkt dat hij die persoon niet is?
Pffff. Hoe ga ik nu eens inhoudelijk antwoord geven aan iemand die er helemaal niks van snapt. Begin eens met te begrijpen dat de gevestigde Amerikaanse politiek door-en-door verrot is. Tot voor kort maakte het eigenlijk niks uit wie er president was of wie het congress domineerde, een kliek die voor de bühne elkaars tegenstander waren maar in werkelijkheid onderdeel waren van hetzelfde systeem. Het draait in DC alleen om geld en macht en allen zijn ze gekocht door het grootkapitaal. Obama was één grote foute grap, de man die werd gebracht als een rebel tegen het verkankerde systeem was een van hun belangrijkste spelers. Het establishment blijft belastinggeld roven van de burgers, meestal door oorlogen in andere werelddelen waarbij er heel veel belastinggeld in verkeerde zakken verdwijnt terwijl de burger opdraait voor de kosten en diens kinderen in lijkzakken terugkomen.

Bush jr = Bill/Hillary Clinton = Obama = Biden

Oude wijn in nieuwe zakken.

Trump was een onverwachte glitch in de neoconservatieve plannen, die moet dus met alle
beschikbare middelen genaaid worden zodat hij in 2024 niet nogmaals kan terug keren en de globalistenplannen kan verstoren
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 14 augustus 2022 @ 23:47:25 #79
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205641145
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Pffff. Hoe ga ik nu eens inhoudelijk antwoord geven aan iemand die er helemaal niks van snapt. Begin eens met te begrijpen dat de gevestigde Amerikaanse politiek door-en-door verrot is. Tot voor kort maakte het eigenlijk niks uit wie er president was of wie het congress domineerde, een kliek die voor de bühne elkaars tegenstander waren maar in werkelijkheid onderdeel waren van hetzelfde systeem. Het draait in DC alleen om geld en macht en allen zijn ze gekocht door het grootkapitaal. Obama was één grote foute grap, de man die werd gebracht als een rebel tegen het verkankerde systeem was een van hun belangrijkste spelers. Het establishment blijft belastinggeld roven van de burgers, meestal door oorlogen in andere werelddelen waarbij er heel veel belastinggeld in verkeerde zakken verdwijnt terwijl de burger opdraait voor de kosten en diens kinderen in lijkzakken terugkomen.

Bush jr = Bill/Hillary Clinton = Obama = Biden

Oude wijn in nieuwe zakken.

Trump was een onverwachte glitch in de neoconservatieve plannen, die moet dus met alle
beschikbare middelen genaaid worden zodat hij in 2024 niet nogmaals kan terug keren en de globalistenplannen kan verstoren
Mooi verhaal, ten eerste hebben alle presidenten zo hun eigen dingen, ten tweede draait alles bij Trump om macht en geld, precies waar jij zo ontzettend tegen schijnt te zijn.

En je ontwijkt mijn vraag, waarom zou Trump dan ontzien moeten worden als hij strafbare feiten begaat? Of geloof je dat hij nooit strafbare feiten begaat?En als het blijkt te zijn dat hij dat wel doet, dan is het toch prima als daar consequenties aan verbonden zijn? Ik krijg sterk het idee dat jij graag wil dat hij onschendbaar is, wat hij ook doet. En als hij dan niet onschendbaar is, dan heeft ie natuurlijk geen wet overtreden of valt het allemaal wel mee. Want met oude wijn in nieuwe zakken heeft een strafbaar feit natuurlijk geen reet te maken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 23:52:42 #80
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205641179
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:50 schreef Bensel het volgende:

[..]
hoe weet jij of dat daadwerkelijk geheime documenten zijn? Heb jij ze ingezien?
Je weet dat het niet eens gaat om het feit of deze documenten geheim zijn of niet? Het zijn overheidsstukken die hij zonder toestemming in bezit heeft nadat hij een verklaring heeft ondertekend dat hij alle overheidsstukken die hij in bezit had terug gegeven had (de andere dozen), dat was dus een leugen van Trump.

Nu komt de FBI er dus aan te pas omdat meneer zonodig moest liegen daarover.

De volgorde is als volgt:
- Trump verlaat het Witte Huis en neemt stukken mee
- De Amerikaanse overheid vraagt de meegenomen stukken terug.
- Trump geeft (naar later blijkt) slechts een deel terug en tekent een verklaring dat alle materiaal is teruggegeven.
- Dit blijkt een leugen te zijn.
- De FBI gaat de resterende stukken halen met een warrant.

Of die stukken geheim zijn of niet is niet eens relevant, Mar a Lago is ook geen prive woonhuis maar een resort waar jan en alleman binnen kan komen, overigens
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205641187
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
'je moet de MSM niet geloven' en vervolgens zo'n kutsite meteen geloven. Zie je dat nu echt niet?
Ik vind het een prima site eigenlijk.
Altijd onderbouwd met bronnen enzo.
  zondag 14 augustus 2022 @ 23:55:30 #82
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205641197
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:04 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.blckbx.tv/bui(...)-trump-voor-spionage
[..]
Er worden in de USA behoorlijk wat vieze spelletjes gespeeld.
Nja die vieze spelletjes zie je wel terug bij Trump veel. Zo heeft hij de wet aangenomen om het meenemen van classified material strafbaar te maken.

Dat deed ie natuurlijk voor (tegen) Hillary. Daar waren heel veel van zijn aanhangers ook erg blij mee.

Stap 2 was het aanstellen van pro trump mensen in de FBI, dat is hem ook deels gelukt.

Gelukkig lijkt zijn smerige spel zich nu tegen hemzelf te keren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205641216
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Nja die vieze spelletjes zie je wel terug bij Trump veel. Zo heeft hij de wet aangenomen om het meenemen van classified material strafbaar te maken.

Dat deed ie natuurlijk voor (tegen) Hillary. Daar waren heel veel van zijn aanhangers ook erg blij mee.

Stap 2 was het aanstellen van pro trump mensen in de FBI, dat is hem ook deels gelukt.

Gelukkig lijkt zijn smerige spel zich nu tegen hemzelf te keren.
Ja natuurlijk, ze spelen daar allemaal smerige spelletjes om hun zin te krijgen.
Als trump de kans krijgt laat hij z'n tegenstanders ook opsluiten.
Maar de selectieve verontwaardiging is wel erg opvallend.
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 00:01:33 #84
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205641233
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, ze spelen daar allemaal smerige spelletjes om hun zin te krijgen.
Als trump de kans krijgt laat hij z'n tegenstanders ook opsluiten.
Maar de selectieve verontwaardiging is wel erg opvallend.
Welke selectieve verontwaardiging heb jij het nu over?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 15 augustus 2022 @ 00:01:57 #85
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205641234
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, ze spelen daar allemaal smerige spelletjes om hun zin te krijgen.
Als trump de kans krijgt laat hij z'n tegenstanders ook opsluiten.
Maar de selectieve verontwaardiging is wel erg opvallend.
Ik zie vooral het omgekeerde eigenlijk. Het zal veel mensen in principe weinig boeien als Biden bijvoorbeeld gepakt wordt voor hetzelfde. Het zal mij weinig boeien. Jammer? Ja misschien maar wel terecht. Bij Trump zie je toch een soort cult die hem probeert te beschermen. Die zien hem als de verlossing oid.

Vergeet ook niet dat Trump 4 jaar lang de machtigste man op aarde was. Die heeft enorm veel macht vergaard.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 15 augustus 2022 @ 00:06:40 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205641250
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:53 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik vind het een prima site eigenlijk.
Altijd onderbouwd met bronnen enzo.
|:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205641253
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik zie vooral het omgekeerde eigenlijk. Het zal veel mensen in principe weinig boeien als Biden bijvoorbeeld gepakt wordt voor hetzelfde. Het zal mij weinig boeien. Jammer? Ja misschien maar wel terecht. Bij Trump zie je toch een soort cult die hem probeert te beschermen. Die zien hem als de verlossing oid.

Vergeet ook niet dat Trump 4 jaar lang de machtigste man op aarde was. Die heeft enorm veel macht vergaard.
Als Trump dezelfde blunders zou maken als Biden hadden ze al lang geprobeerd om hem te verwijderen via een impechment.
Dat hebben ze destijds ook geprobeerd omdat hij zogenaamd geestelijk niet in orde was.
Nou het is toch wel duidelijk dat Biden helemaal de kluts keijt is.

De connecties met Biden en Oekraine hoor je bijna niks over, net zoals de laptop van zijn zoon.
Ik denk toch echt dat als Trump aan de macht was geweest dat het breed uitgemeten was in de media.
  maandag 15 augustus 2022 @ 00:08:11 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205641257
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als Trump dezelfde blunders zou maken als Biden hadden ze al lang geprobeerd om hem te verwijderen via een impechment.
Dat hebben ze destijds ook geprobeerd omdat hij zogenaamd geestelijk niet in orde was.
Nou het is toch wel duidelijk dat Biden helemaal de kluts keijt is.

De connecties met Biden en Oekraine hoor je bijna niks over, net zoals de laptop van zijn zoon.
Ik denk toch echt dat als Trump aan de macht was geweest dat het breed uitgemeten was in de media.
Serieus? _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 00:11:03 #89
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205641271
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als Trump dezelfde blunders zou maken als Biden hadden ze al lang geprobeerd om hem te verwijderen via een impechment.
Dat hebben ze destijds ook geprobeerd omdat hij zogenaamd geestelijk niet in orde was.
Nou het is toch wel duidelijk dat Biden helemaal de kluts keijt is.

De connecties met Biden en Oekraine hoor je bijna niks over, net zoals de laptop van zijn zoon.
Ik denk toch echt dat als Trump aan de macht was geweest dat het breed uitgemeten was in de media.
Waar slaat dit op? Dit heeft hoegenaamd niets met Biden te maken en de DoJ is een aanklacht tegen Biden jr. aan het voorbereiden.

Leuk dat jij lekker in de fabeltjesfuik zit maar dit heeft geen donder te maken met de situatie waarin Trump zich bevind door eigen toedoen.

Overigens heeft Biden net twee van de grootste wetgevende maatregelen ooit door Senaat en Congress gekregen. Dus ja, blunders hinderen hem maar weinig aan effectief zijn lijkt het
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 15 augustus 2022 @ 00:17:37 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205641298
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:53 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik vind het een prima site eigenlijk.
Altijd onderbouwd met bronnen enzo.
Dat zegt dat alles over jou, want die site is compleet fake news. Constant liegen, maar zogenaamd is de 'MSM' evil, maar deze liegende site niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205641302
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat zegt dat alles over jou, want die site is compleet fake news. Constant liegen, maar zogenaamd is de 'MSM' evil, maar deze liegende site niet.
Waar zeg ik dat de MSM evil is?
  Beste debater 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 00:19:54 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205641306
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Pffff. Hoe ga ik nu eens inhoudelijk antwoord geven aan iemand die er helemaal niks van snapt. Begin eens met te begrijpen dat de gevestigde Amerikaanse politiek door-en-door verrot is. Tot voor kort maakte het eigenlijk niks uit wie er president was of wie het congress domineerde, een kliek die voor de bühne elkaars tegenstander waren maar in werkelijkheid onderdeel waren van hetzelfde systeem. Het draait in DC alleen om geld en macht en allen zijn ze gekocht door het grootkapitaal. Obama was één grote foute grap, de man die werd gebracht als een rebel tegen het verkankerde systeem was een van hun belangrijkste spelers. Het establishment blijft belastinggeld roven van de burgers, meestal door oorlogen in andere werelddelen waarbij er heel veel belastinggeld in verkeerde zakken verdwijnt terwijl de burger opdraait voor de kosten en diens kinderen in lijkzakken terugkomen.

Bush jr = Bill/Hillary Clinton = Obama = Biden

Oude wijn in nieuwe zakken.

Trump was een onverwachte glitch in de neoconservatieve plannen, die moet dus met alle
beschikbare middelen genaaid worden zodat hij in 2024 niet nogmaals kan terug keren en de globalistenplannen kan verstoren
Denken dat Republikeinse hyperkapitalist-miljardair Trump er is voor het gewone volk... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 15 augustus 2022 @ 00:38:51 #93
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205641372
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als Trump dezelfde blunders zou maken als Biden hadden ze al lang geprobeerd om hem te verwijderen via een impechment.
Dat hebben ze destijds ook geprobeerd omdat hij zogenaamd geestelijk niet in orde was.
Nou het is toch wel duidelijk dat Biden helemaal de kluts keijt is.

De connecties met Biden en Oekraine hoor je bijna niks over, net zoals de laptop van zijn zoon.
Ik denk toch echt dat als Trump aan de macht was geweest dat het breed uitgemeten was in de media.
Ik heb het idee dat je zelf nogal selectief verontwaardigd bent, ik ken niemand op Fok! die het erg zou vinden als Biden wordt opgepakt als hij strafbare feiten pleegt, maar je bent vooral veel aan het wijzen, terwijl je net doet alsof deze man nu geframed wordt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 augustus 2022 @ 00:45:41 #94
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205641389
Idioten die wethandhavers gaan bedreigen en met een burgeroorlog dreigen, omdat iemand die ze leuk vinden zich ook aan de wet moet houden, maar dat dat blijkbaar tegen het zere been stuit. Maar ja, een user legde hier al uit dat het te maken heeft met dat Hilary en Obama dezelfde soort president waren, ongeacht dat een van de twee daadwerkelijk president is geweest.

Logica is soms lastig te vinden bij Trumpfans en het lijkt er dan ook sterk op dat het niets anders is dan fanboy-gedrag.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 augustus 2022 @ 01:48:25 #95
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205641683
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Welke selectieve verontwaardiging heb jij het nu over?
Ik gok dat hij doelt op die mensen die eerst allemaal netjes "Lock her up" riepen toen Trump daarom vroeg, maar die het vervolgens een schande vonden toen de FBI naar Mar-a-Lago toog.
  maandag 15 augustus 2022 @ 07:42:58 #97
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205641739
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als Trump dezelfde blunders zou maken als Biden hadden ze al lang geprobeerd om hem te verwijderen via een impechment.
Dat hebben ze destijds ook geprobeerd omdat hij zogenaamd geestelijk niet in orde was.
Nou het is toch wel duidelijk dat Biden helemaal de kluts keijt is.

De connecties met Biden en Oekraine hoor je bijna niks over, net zoals de laptop van zijn zoon.
Ik denk toch echt dat als Trump aan de macht was geweest dat het breed uitgemeten was in de media.
Wil je het lijstje met trump blunders nog even inzien?

Hier heb je de ranking op basis van onderzoek door historici

https://www.cbsnews.com/pictures/presidents-ranked-worst-best/

https://www.usnews.com/ne(...)cas-worst-presidents

https://truthout.org/arti(...)ents-in-u-s-history/
pi_205643790
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:07 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Volkskrant ook in een paar artikelen.
  maandag 15 augustus 2022 @ 15:02:57 #99
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_205645225
Als ik mijn bronnen goed begrepen heb, is het heel gebruikelijk dat een president die afzwaait, een flink deel van zijn presidentiële papierwerk meeneemt naar zijn huis of eigen kantoor. De papieren worden dan door de betreffende president gedeclassificeerd, wat betekent dat deze documenten dus geen staatsgeheim meer zijn. Trump had enkele archiefdozen met paperassen terwijl Obama naar verluid miljoenen pagina’s heeft meegenomen. Enkele maanden geleden nog heeft Trump in Mar-a-Lago bezoek gehad van de FBI, die een en ander controleerden en hem verzochten de beveiliging van zijn archief te verbeteren, wat hij daarna ook gedaan heeft. De kluis in Mar-a-Lago is tijdens de raid ook gekraakt, maar die zou leeg zijn geweest.

Mijn gedachte is dat Trump al die tijd heeft verwacht dat de DOJ/FBI de inval zou gaan doen, onder het mom van dat onzinverhaal over die staatsgeheimen en dan zou men meteen de sleepnetmethode hanteren; alles wat ze konden vinden meenemen en daar zou vast wel wat anders tussen zitten waarmee ze hem konden pakken, ook al had dat helemaal niks te maken met verduisterde staatsgeheimen. Dat hebben de handlangers van Mueller destijds ook geprobeerd. En dat er zoiets op stapel zou staan, was te verwachten, soortgelijke geintjes heeft DOJ/FBI ook geflikt bij Stone, Giuliani, Bannon, James O’Keefe etc.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 15 augustus 2022 @ 15:19:48 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_205645321
Je bronnen zijn fout.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205645378
Een aangekondigde inbeslagname van onwettig verkregen informatie maar een onaangekondigde overval blijven noemen zo rollen de maga boys hier. De observeerbare waarheid blijven verdraaien en dus objectief te benoemen leugens verspreiden. Triest dat zogenaamde nuchtere hollanders en zelfbenoemde kritische denkers daar in mee blijven gaan.
pi_205645390
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
mijn bronnen... Obama naar verluid... maar die zou...
Mijn gedachte is...
:)
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 15:33:59 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205645433
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als ik mijn bronnen goed begrepen heb, is het heel gebruikelijk dat een president die afzwaait, een flink deel van zijn presidentiële papierwerk meeneemt naar zijn huis of eigen kantoor. De papieren worden dan door de betreffende president gedeclassificeerd, wat betekent dat deze documenten dus geen staatsgeheim meer zijn. Trump had enkele archiefdozen met paperassen terwijl Obama naar verluid miljoenen pagina’s heeft meegenomen. Enkele maanden geleden nog heeft Trump in Mar-a-Lago bezoek gehad van de FBI, die een en ander controleerden en hem verzochten de beveiliging van zijn archief te verbeteren, wat hij daarna ook gedaan heeft. De kluis in Mar-a-Lago is tijdens de raid ook gekraakt, maar die zou leeg zijn geweest.

Mijn gedachte is dat Trump al die tijd heeft verwacht dat de DOJ/FBI de inval zou gaan doen, onder het mom van dat onzinverhaal over die staatsgeheimen en dan zou men meteen de sleepnetmethode hanteren; alles wat ze konden vinden meenemen en daar zou vast wel wat anders tussen zitten waarmee ze hem konden pakken, ook al had dat helemaal niks te maken met verduisterde staatsgeheimen. Dat hebben de handlangers van Mueller destijds ook geprobeerd. En dat er zoiets op stapel zou staan, was te verwachten, soortgelijke geintjes heeft DOJ/FBI ook geflikt bij Stone, Giuliani, Bannon, James O’Keefe etc.
Er zijn ook mensen die zeggen dat Trump ze in de haast per ongeluk heeft meegenomen. Hij had haast met inpakken omdat hij overtuigd was dat de staatsgreep zou lukken en hij dus zijn koffers niet hoefde te pakken. Dus eigenlijk is het de schuld van Pelosi.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205645499
En wederom is Russell Brand weer spot-on

People assume too much.
pi_205645505
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 19:04 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.blckbx.tv/bui(...)-trump-voor-spionage
[..]
Er worden in de USA behoorlijk wat vieze spelletjes gespeeld.
De beste man heeft alleen maar een mislukte staatsgreep met dodelijke afloop gepleegd en nu zitten opsporingsdiensten achter hem aan. Wat oneerlijk!

En bejaarde pensionado's halen er een relevant nieuwsartikel bij uit hun jeugd. Pas maar op de deep state gaat Trump aan het schavot hangen hoor.
pi_205645516
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:41 schreef very het volgende:
En wederom is Russell Brand weer spot-on

Samenvatting? En is jouw mening dezelfde als die van dit figuur?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205645525
Dat Trump en de halve republikeinse partij nog niet opgepakt zijn is tegelijkertijd een indicatie dat er nog een eerlijke rechtsstaat in de VS is en tegelijkertijd dat die heel erg zwak is.
  maandag 15 augustus 2022 @ 15:56:05 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_205645648
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:41 schreef very het volgende:
En wederom is Russell Brand weer spot-on

Russell Brand is een geflipte wappie geworden. Als hij "weer spot on" is ga ik me zorgen maken om je gesteldheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205645732
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als ik mijn bronnen goed begrepen heb, is het heel gebruikelijk dat een president die afzwaait, een flink deel van zijn presidentiële papierwerk meeneemt naar zijn huis of eigen kantoor. De papieren worden dan door de betreffende president gedeclassificeerd, wat betekent dat deze documenten dus geen staatsgeheim meer zijn. Trump had enkele archiefdozen met paperassen terwijl Obama naar verluid miljoenen pagina’s heeft meegenomen. Enkele maanden geleden nog heeft Trump in Mar-a-Lago bezoek gehad van de FBI, die een en ander controleerden en hem verzochten de beveiliging van zijn archief te verbeteren, wat hij daarna ook gedaan heeft. De kluis in Mar-a-Lago is tijdens de raid ook gekraakt, maar die zou leeg zijn geweest.

Mijn gedachte is dat Trump al die tijd heeft verwacht dat de DOJ/FBI de inval zou gaan doen, onder het mom van dat onzinverhaal over die staatsgeheimen en dan zou men meteen de sleepnetmethode hanteren; alles wat ze konden vinden meenemen en daar zou vast wel wat anders tussen zitten waarmee ze hem konden pakken, ook al had dat helemaal niks te maken met verduisterde staatsgeheimen. Dat hebben de handlangers van Mueller destijds ook geprobeerd. En dat er zoiets op stapel zou staan, was te verwachten, soortgelijke geintjes heeft DOJ/FBI ook geflikt bij Stone, Giuliani, Bannon, James O’Keefe etc.
Jouw bronnen horen thuis in BNW en deze post vol aantoonbare verzinsels ook. dit is NWS, ook niet meer wat het geweest is door de alom aanwezige fake-news verspreiders zoals jij, maar gaarne bij de feiten houden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205645754
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Samenvatting? En is jouw mening dezelfde als die van dit figuur?
Samenvatting:
-Men focust op dat het allemaal heel erg is, maar gaat niet in op wat er dan rpecies heel erg is.
-Men vermeld niet dat tal van andere mensen ook soortgelijke dingen hebben gedaan maar geen FBI op de stoep kregen.

En op zich is mijn mening inderdaad vaak hetzelfde als de mening van "dit figuur".
Het is een intelligente man die probeert het domme kortzichtige berichten van de gemiddelde media-uitbater en derhalve de sfeerbepaling die daaruit voortvloeit te doorbreken, wat een goed iets is.

En net als ik is hij niet Pro Trump, maar dus wel anti Anti-Trump.
People assume too much.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 16:08:41 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205645758
twitter


Moet de FBI de bevelen in dit soort Truth Social posts opvolgen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205645798
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:56 schreef speknek het volgende:

[..]
Russell Brand is een geflipte wappie geworden. Als hij "weer spot on" is ga ik me zorgen maken om je gesteldheid.
Een geflipte wappie... Kan je me dan een voorbeeld geven waaruit dit dan blijkt?
Heeft hij dingen gezegd die aantoonbaar onzin zijn? Ik laat me graag overtuigen, maar ik vraag me af hoe je de benadering van RB als zodanig kunt bestempelen.

Of snap je het diepere level niet en zit jij in het kamp waar tegenwoordig heel veel mensen inzitten dat wanneer je niet automatisch JA&AMEN roept bij negatief nieuws over bijvoorbeeld Donald Trump, dat je dan dus automatisch een Trumpie bent? Want volgens de media is de ultra linkse knuffelgoeroe opeens ook ALT RIGHT, want niet slaafs mee in het narratief :')
People assume too much.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 16:12:22 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205645799
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:08 schreef very het volgende:

[..]
Samenvatting:
-Men focust op dat het allemaal heel erg is, maar gaat niet in op wat er dan rpecies heel erg is.
-Men vermeld niet dat tal van andere mensen ook soortgelijke dingen hebben gedaan maar geen FBI op de stoep kregen.

En op zich is mijn mening inderdaad vaak hetzelfde als de mening van "dit figuur".
Het is een intelligente man die probeert het domme kortzichtige berichten van de gemiddelde media-uitbater en derhalve de sfeerbepaling die daaruit voortvloeit te doorbreken, wat een goed iets is.

En net als ik is hij niet Pro Trump, maar dus wel anti Anti-Trump.
Wat heel erg is is dat Trump geheime documenten stal. Die op een onveilige plek bewaarde. Toen men hem vroeg ze terug te geven loog hij daarover.

En Reality Winner die jarenlang vast zat omdat ze 1 document had meegenomen wil vast wel iets zeggen over de stelling dat andere mensen geen FBI op bezoek krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 16:13:48 #114
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205645809
Elk document dat Trump niet in zijn bezit mocht hebben kan een aparte aanklacht worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205645866
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat heel erg is is dat Trump geheime documenten stal. Die op een onveilige plek bewaarde. Toen men hem vroeg ze terug te geven loog hij daarover.

En Reality Winner die jarenlang vast zat omdat ze 1 document had meegenomen wil vast wel iets zeggen over de stelling dat andere mensen geen FBI op bezoek krijgen.
Hij had het over mensen als Hillary Clinton bijvoorbeeld.
Maar kijk anders de video en ga met hem de discussie aan.

En we zullen zien of deze tot op het bot gehate man ook de bak in gaat of dat het weer, zoals met voorgaande zaken, weer heel hoog van de toren blazen is en vervolgens het hele verhaal als een nachtkaars uitdooft.
People assume too much.
pi_205645872
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:13 schreef Ulx het volgende:
Elk document dat Trump niet in zijn bezit mocht hebben kan een aparte aanklacht worden.
Nou, dan heeft Hillary ook nog zo'n 1000 aanklachten voor de boeg.
Of is dat dan opeens weer "whataboutism" :')
People assume too much.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 16:22:52 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205645876
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef very het volgende:

[..]
Nou, dan heeft Hillary ook nog zo'n 1000 aanklachten voor de boeg.
B-b-b-b-b-but her emails?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 16:27:23 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205645921
Overigens werd HRC wel degelijk onderzocht door de FBI. Vraag maar aan Comey. Die heropende een onderzoek een paar dagen voor de verkiezingen van 2016, weet je nog?

De FBI heeft heeft Trump meerdere keren vriendelijk verzocht de gevraagde documenten terug te sturen. Hij weigerde.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205645959
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:08 schreef very het volgende:

[..]
Samenvatting:
-Men focust op dat het allemaal heel erg is, maar gaat niet in op wat er dan rpecies heel erg is.
Geclassificeerde documenten zijn strict geheim en moeten onder toezicht staan van desbetreffende instanties. Je kunt toch wel begrijpen dat geclassificeerde documenten met daarin geheime informatie over nucleaire technologie of de nucleaire strategie van de VS strict geheim en bewaakt dienen te blijven en niet meegenomen dient te worden door de voormalig-president die ze zelf in zijn eigen huis bewaart? Dat is informatie waar landen als Rusland en Saudi Arabië alles voor over hebben.

quote:
-Men vermeld niet dat tal van andere mensen ook soortgelijke dingen hebben gedaan maar geen FBI op de stoep kregen.
Je doelt waarschijnlijk op Obama. Nee, die heeft niks eigenhandigs meegenomen, die heeft gewoon netjes alle protocollen doorlopen wat zijn documenten betreft en daar zitten echt geen geclassificeerde nucleaire geheimen bij.

https://people.com/politi(...)d-documents-chicago/
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205645992
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:12 schreef very het volgende:

[..]
Een geflipte wappie... Kan je me dan een voorbeeld geven waaruit dit dan blijkt?

Heb je gelezen wat hij over Alex Jones te melden had? Het was niet zo netjes van die school shooting, maar de man had vele goede ideeën en verdiende respect. (Pizzagate?)
Terwijl hij natuurlijk in de gevangenis zou moeten zitten.
Brand is compleet van het pad af.
pi_205645999
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Geclassificeerde documenten zijn strict geheim en moeten onder toezicht staan van desbetreffende instanties. Je kunt toch wel begrijpen dat geclassificeerde documenten met daarin geheime informatie over nucleaire technologie of de nucleaire strategie van de VS strict geheim en bewaakt dienen te blijven en niet meegenomen dient te worden door de voormalig-president die ze zelf in zijn eigen huis bewaart? Dat is informatie waar landen als Rusland en Saudi Arabië alles voor over hebben.
[..]
Je doelt waarschijnlijk op Obama. Nee, die heeft niks eigenhandigs meegenomen, die heeft gewoon netjes alle protocollen doorlopen wat zijn documenten betreft en daar zitten echt geen geclassificeerde nucleaire geheimen bij.

https://people.com/politi(...)d-documents-chicago/
Je kan ook gewoon de video kijken en voor jezelf zien op welke mensen en zaken hij doelt ipv te gokken waar ik op doel in mijn samenvatting. Het filmpje duurt niet zo heel lang.
People assume too much.
pi_205646015
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:33 schreef fliert het volgende:

[..]
Heb je gelezen wat hij over Alex Jones te melden had? Het was niet zo netjes van die school shooting, maar de man had vele goede ideeën en verdiende respect. (Pizzagate?)
Terwijl hij natuurlijk in de gevangenis zou moeten zitten.
Brand is compleet van het pad af.
Uhm....en wat klopt hier niet aan?

OVerigens dik jij het nu volop aan...want hij evrdiende gewoon een normale aanpak ipv respect. En ook pizzagate kwam niet ter sprake, terwijl nu het nu laat lijken alsof RB dat verhaal wel een goede vond.
RB zegt ook het een mafkees te vinden die vaak nogal overdreven te werk gaat, maar dat je daarmee niet kan zeggen dat alles wat hij doet standaard onzin is. En dat is dus ook zo en is ook volstrekt logisch als je zo lang in het vak zit als dat Alex Jones dat zit. Net als die mafkees die het altijd over reptilians had, David Icke. Gemiddeld genomen nogal doorgeslagen, maar zeker wel punten die wel waar bleken te zijn voordat mensen wisten dat die dingen waar waren.

En waarvoor zou hij in de gevangenis moeten zitten? Omdat hij bepaalde dingen in twijfel trok en dat een beetje een smakeloze klap in het gezicht is van mensen die erbij betrokken waren? 8)7
People assume too much.
pi_205646075
Tja als je niet ziet dat Jones de ultieme haatzaaier is dan houdt het op. Ik heb het niet over standaard onzin, maar misdadige acties. Als je die gaat verdedigen dan mis je toch wat hersencellen.
pi_205646091
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:43 schreef fliert het volgende:
Tja als je niet ziet dat Jones de ultieme haatzaaier is dan houdt het op. Ik heb het niet over standaard onzin, maar misdadige acties. Als je die gaat verdedigen dan mis je toch wat hersencellen.
Hij verdedigt free speech. Niks meer, niks minder.
People assume too much.
pi_205646096
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:43 schreef fliert het volgende:
Tja als je niet ziet dat Jones de ultieme haatzaaier is dan houdt het op. Ik heb het niet over standaard onzin, maar misdadige acties. Als je die gaat verdedigen dan mis je toch wat hersencellen.
Nee hoor dan ben je helaas goed geïndoctrineerd door de niet msm kanalen die schreeuwen dat msm altijd liegen. Gevallen voor de fabeltjesfuik.
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:47:22 #126
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205646102
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:08 schreef very het volgende:

[..]
Samenvatting:
-Men focust op dat het allemaal heel erg is, maar gaat niet in op wat er dan rpecies heel erg is.
-Men vermeld niet dat tal van andere mensen ook soortgelijke dingen hebben gedaan maar geen FBI op de stoep kregen.

En op zich is mijn mening inderdaad vaak hetzelfde als de mening van "dit figuur".
Het is een intelligente man die probeert het domme kortzichtige berichten van de gemiddelde media-uitbater en derhalve de sfeerbepaling die daaruit voortvloeit te doorbreken, wat een goed iets is.

En net als ik is hij niet Pro Trump, maar dus wel anti Anti-Trump.
Obama heeft ook vanalles meegenomen maar daar zegt men van dat men ze kon raadplegen als dat nodig was (als ik tijd en zin heb zoek ik even het artikel op waar ik het uit heb)
pi_205646113
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef very het volgende:

[..]
Nou, dan heeft Hillary ook nog zo'n 1000 aanklachten voor de boeg.
Of is dat dan opeens weer "whataboutism" :')
Wil je Hilary gaan vervolgens voor iets dat legaal was op het moment dat ze het deed (de wet is immers pas in 2018 door de Republikeinen gewijzigd)?
pi_205646133
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:45 schreef very het volgende:

[..]
Hij verdedigt free speech. Niks meer, niks minder.
Het wekt bij sommigen nogal veel frustratie op als er mensen zijn die anders over die kwestie denken. Ik blijf dat ook erg opvallend vinden.
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:47 schreef the-eye het volgende:

[..]
Obama heeft ook vanalles meegenomen maar daar zegt men van dat men ze kon raadplegen als dat nodig was (als ik tijd en zin heb zoek ik even het artikel op waar ik het uit heb)
Het prefereren van een dubbele standaard is niet ongewoon binnen de Amerikaanse politiek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205646156
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Wil je Hilary gaan vervolgens voor iets dat legaal was op het moment dat ze het deed (de wet is immers pas in 2018 door de Republikeinen gewijzigd)?
Toen zij dat deed was dat ook al buiten de federale voorwaarden om.
En de FBI heeft zich toen ook gebogen over de zaak, maar besloten er niets mee te doen:

quote:
In July 2016, FBI Director James Comey said their separate investigation found there was "evidence of potential" criminal violations concerning the handling of classified information but that there wasn't sufficient reason to bring charges.
Surprise surprise.
People assume too much.
pi_205646159
Lachwekkend dat Obama erbij gesleept wordt terwijl dat verhaal allang ontkracht is.
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:57:58 #131
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205646177
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je doelt waarschijnlijk op Obama. Nee, die heeft niks eigenhandigs meegenomen, die heeft gewoon netjes alle protocollen doorlopen wat zijn documenten betreft en daar zitten echt geen geclassificeerde nucleaire geheimen bij.

https://people.com/politi(...)d-documents-chicago/
Uit 2017
https://www.thegatewaypun(...)moved-obama-library/
pi_205646186
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:54 schreef very het volgende:

[..]
Toen zij dat deed was dat ook al buiten de federale voorwaarden om.
En de FBI heeft zich toen ook gebogen over de zaak, maar besloten er niets mee te doen:
[..]
Surprise surprise.
Maar die 'no sufficient reason' was dus met de wet zoals ie er toen lag, met de strengere wetgeving zoals ie er nu ligt is die er blijkbaar wel. Wat natuurlijk kan, het Congress heeft het volste recht om die wet aan te passen maar dat kunnen ze natuurlijk niet met terugwerkende kracht doen.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 17:02:55 #133
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205646213
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:59 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar die 'no sufficient reason' was dus met de wet zoals ie er toen lag, met de strengere wetgeving zoals ie er nu ligt is die er blijkbaar wel. Wat natuurlijk kan, het Congress heeft het volste recht om die wet aan te passen maar dat kunnen ze natuurlijk niet met terugwerkende kracht doen.
Bovendien zit er ook een verschil tussen de zaken: Trump werkte actief het onderzoek tegen. Uit de camerabeelden blijkt gewoon dat er nog documenten achter zijn gebleven terwijl Trump had opgegeven dat ze allemaal al terug waren. HRC werkte wel mee met het onderzoek. En ja, daar kijkt men ook naar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:03:02 #134
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205646214
quote:
*zucht*

quote:
CLAIM: Former President Barack Obama took 30 million documents, many of them classified, to Chicago upon leaving the White House.

AP’S ASSESSMENT: False. Obama administration records are exclusively held and maintained by the National Archives and Records Administration, the federal agency confirmed on Friday. Millions of unclassified documents were transferred after Obama left office to a NARA facility in Chicago, but neither Obama’s personal foundation nor the facility set to house his presidential memorabilia have control over those papers.
Bron: https://apnews.com/articl(...)cuments-929954890662
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205646216
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

Het prefereren van een dubbele standaard is niet ongewoon binnen de Amerikaanse politiek.
National Archives counters Trump’s baseless claims about Obama records
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205646221
We hebben hier een man wiens hele leven in het teken staat van hebzucht en pralen met zijn bezittingen.
Hij neemt uiterst geheime documenten mee naar zijn onderkomen, en geeft ze niet terug als erom gevraagd wordt.

Wat is hier moeilijk aan?
pi_205646225
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:54 schreef fliert het volgende:
Lachwekkend dat Obama erbij gesleept wordt terwijl dat verhaal allang ontkracht is.
Niet door mij hoor.
People assume too much.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 17:05:25 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205646228
En het argument dat Trump de documenten gedeclassificeerd had maar was vergeten het op te schrijven gaat ook niet werken. Wat als Biden zegt dat hij de documenten direct weer tot geheim had verklaard en vergeten was dat op te schrijven?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205646229
klopt very
pi_205646231
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:59 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar die 'no sufficient reason' was dus met de wet zoals ie er toen lag, met de strengere wetgeving zoals ie er nu ligt is die er blijkbaar wel. Wat natuurlijk kan, het Congress heeft het volste recht om die wet aan te passen maar dat kunnen ze natuurlijk niet met terugwerkende kracht doen.
True, maar iets zegt me toch dat dit hoe dan ook niet hetzelfde was verlopen bij de verschillende personen. Iets met vingers in bepaalde papjes en schoppen tegen bepaalde schenen.
People assume too much.
pi_205646247
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
Bovendien zit er ook een verschil tussen de zaken: Trump werkte actief het onderzoek tegen. Uit de camerabeelden blijkt gewoon dat er nog documenten achter zijn gebleven terwijl Trump had opgegeven dat ze allemaal al terug waren. HRC werkte wel mee met het onderzoek. En ja, daar kijkt men ook naar.
Want Hillary werkte haar onderzoeken helemaaaaaal niet tegen door bijv. 33.000 emails maar vast te verwijderen :O
People assume too much.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 17:07:29 #142
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205646248
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:05 schreef very het volgende:

[..]
iets zegt me
Wat precies is dit 'iets'?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205646260
Overigens denk ik dat dit alles met een sisser afloopt en Trump niet wordt vervolgd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205646278
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens denk ik dat dit alles met een sisser afloopt en Trump niet wordt vervolgd.
Dat kan niet meer Koos.
pi_205646285
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:05 schreef very het volgende:

[..]
True, maar iets zegt me toch dat dit hoe dan ook niet hetzelfde was verlopen bij de verschillende personen. Iets met vingers in bepaalde papjes en schoppen tegen bepaalde schenen.
Maar het hoeft toch alleen hetzelfde verlopen voor verschillende personen als de omstandigheden (en dus ook de wet) hetzelfde zijn? Als nu een strengere wet geldt als in 2016 hoeven ze de kwestie niet af te handelen alsof de soepelere wetgeving uit die tijd nog van kracht is.
pi_205646311
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:09 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar het hoeft toch alleen hetzelfde verlopen voor verschillende personen als de omstandigheden (en dus ook de wet) hetzelfde zijn? Als nu een strengere wet geldt als in 2016 hoeven ze de kwestie niet af te handelen alsof de soepelere wetgeving uit die tijd nog van kracht is.
Ik zeg toch HOE DAN OOK.
Dus ook al zouden de twee kwesties zich gelijkertijd afspelen.
People assume too much.
pi_205646315
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:09 schreef fliert het volgende:

[..]
Dat kan niet meer Koos.
Waarom niet?
People assume too much.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:12:27 #148
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205646321
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:05 schreef very het volgende:

[..]
True, maar iets zegt me toch dat dit hoe dan ook niet hetzelfde was verlopen bij de verschillende personen. Iets met vingers in bepaalde papjes en schoppen tegen bepaalde schenen.
Wat een onzin... als er de laatste decennia toch één Amerikaanse politicus uitvoerig onderzocht en ondervraagt is door de autoriteiten dan is het Hillary Clinton wel. Dat ze desalniettemin elke keer met lege handen staan komt omdat het altijd door partijpolitiek gedreven rubbish is ipv dat het om daadwerkelijk gepleegde strafbare feiten gaat.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205646326
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:09 schreef fliert het volgende:

[..]
Dat kan niet meer Koos.
Laat ik het anders stellen: Trump draait niet de bak in.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205646329
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens denk ik dat dit alles met een sisser afloopt en Trump niet wordt vervolgd.
Mwah, als het puur om een paar ansichtkaarten van Kim Jong-Un of een dickpic van Macron zou gaan waren ze waarschijnlijk überhaupt niet in actie gekomen. Dat justitie het het risico waard vinden is wel een indicatie dat ze denken dat het echt ernstig is.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 17:13:19 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205646331
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens denk ik dat dit alles met een sisser afloopt en Trump niet wordt vervolgd.
Dat scenario is nu onmogelijk. Dan zou iedereen die papieren meeneemt uit een SCIF en dan bij de rechter komt gewoon wijzen naar deze zaak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205646373
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat precies is dit 'iets'?
Ervaringen uit het verleden en onderbuik voorgevoel. Iets waar ik al lang op heb geleerd te vertrouwen en me geen windeieren legt, gemiddeld gezien.
People assume too much.
pi_205646377
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:12 schreef very het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat het rotje al is afgegaan met de inval.
Volgens mij moet het recht dan herschreven worden.
pi_205646385
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:13 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat scenario is nu onmogelijk. Dan zou iedereen die papieren meeneemt uit een SCIF en dan bij de rechter komt gewoon wijzen naar deze zaak.
Ik ben ook nog steeds reuzebenieuwd waarom hij deze documenten met hoogste veiligheidsniveau wilde houden, zelfs nadat hij bij herhaling gesommeerd was de stukken in te leveren.
pi_205646389
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:12 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Wat een onzin... als er de laatste decennia toch één Amerikaanse politicus uitvoerig onderzocht en ondervraagt is door de autoriteiten dan is het Hillary Clinton wel. Dat ze desalniettemin elke keer met lege handen staan komt omdat het altijd door partijpolitiek gedreven rubbish is ipv dat het om daadwerkelijk gepleegde strafbare feiten gaat.
Dat is jouw visie. Die deel ik niet. Het was vooral dat email gedoe, en daar is ze erg makkelijk uitgekomen, ondanks de dwarsliggingen.
People assume too much.
pi_205646399
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:17 schreef fliert het volgende:

[..]
Omdat het rotje al is afgegaan met de inval.
Volgens mij moet het recht dan herschreven worden.
Goede timing dan weer, aangezien dan op basis van alleen dit gegeven al hij niet zou kunnen runnen voor president in 2024.
People assume too much.
pi_205646412
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:19 schreef very het volgende:

[..]
Goede timing dan weer, aangezien dan op basis van alleen dit gegeven al hij niet zou kunnen runnen voor president in 2024.
Tsja, if you can't do the time don't do the crime. En dat geldt natuurlijk al helemaal als je nota bene zelf de wet hebt geschreven :D.
pi_205646418
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:19 schreef very het volgende:

[..]
Goede timing dan weer, aangezien dan op basis van alleen dit gegeven al hij niet zou kunnen runnen voor president in 2024.
Trump had die documenten natuurlijk ook bij het eerste verzoek kunnen inleveren.
Hij heeft het zelf op z'n beloop gelaten en daarmee het initiatief bij de FBI gelegd.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:22:41 #159
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205646421
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:19 schreef very het volgende:

[..]
Dat is jouw visie. Die deel ik niet. Het was vooral dat email gedoe, en daar is ze erg makkelijk uitgekomen, ondanks de dwarsliggingen.
Nee, het is niet mijn 'visie', het zijn feiten die bovendien in beeld en geschrift zijn vastgelegd. Jij bent degene die aan komt kakken met 'gevoel' en ander geleuter over je eigen onderbuik.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205646441
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Trump had die documenten natuurlijk ook bij het eerste verzoek kunnen inleveren.
Hij heeft het zelf op z'n beloop gelaten en daarmee het initiatief bij de FBI gelegd.
En laten we ook eerlijk zijn: Hoe veel mensen die geen ex-president zijn zouden de mogelijkheid hebben gekregen om topgeheime documenten gewoon terug te geven en het er dan verder niet meer over te hebben.
pi_205646446
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:22 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Nee, het is niet mijn 'visie', het zijn feiten die bovendien in beeld en geschrift zijn vastgelegd. Jij bent degene die aan komt kakken met 'gevoel' en ander geleuter over je eigen onderbuik.
Ok, kom maar op dan met die beelden en geschriften waaruit blijkt dat van alle politici het vooral Hillary was die aangepakt werd en dat het alleen maar partijgeneuzel was ipv gefundeerde verwijten.
People assume too much.
pi_205646448
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En laten we ook eerlijk zijn: Hoe veel mensen die geen ex-president zijn zouden de mogelijkheid hebben gekregen om topgeheime documenten gewoon terug te geven en het er dan verder niet meer over te hebben.
Geen, dan ben je de zeepraper voor Bob.
pi_205646469
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:26 schreef very het volgende:

[..]
Ok, kom maar op dan met die beelden en geschriften waaruit blijkt dat van alle politici het vooral Hillary was die aangepakt werd en dat het alleen maar partijgeneuzel was ipv gefundeerde verwijten.
Even los van alle complottheorieën: dit topic gaat over het onderzoek naar Trump.

Het gaat niet over Jefferson, Harding, Nixon, Hillary of Obama.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 17:30:26 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205646475
SCI documenten kun je trouwens niet emailen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205646477
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als ik mijn bronnen goed begrepen heb, is het heel gebruikelijk dat een president die afzwaait, een flink deel van zijn presidentiële papierwerk meeneemt naar zijn huis of eigen kantoor. De papieren worden dan door de betreffende president gedeclassificeerd, wat betekent dat deze documenten dus geen staatsgeheim meer zijn. Trump had enkele archiefdozen met paperassen terwijl Obama naar verluid miljoenen pagina’s heeft meegenomen. Enkele maanden geleden nog heeft Trump in Mar-a-Lago bezoek gehad van de FBI, die een en ander controleerden en hem verzochten de beveiliging van zijn archief te verbeteren, wat hij daarna ook gedaan heeft. De kluis in Mar-a-Lago is tijdens de raid ook gekraakt, maar die zou leeg zijn geweest.

Mijn gedachte is dat Trump al die tijd heeft verwacht dat de DOJ/FBI de inval zou gaan doen, onder het mom van dat onzinverhaal over die staatsgeheimen en dan zou men meteen de sleepnetmethode hanteren; alles wat ze konden vinden meenemen en daar zou vast wel wat anders tussen zitten waarmee ze hem konden pakken, ook al had dat helemaal niks te maken met verduisterde staatsgeheimen. Dat hebben de handlangers van Mueller destijds ook geprobeerd. En dat er zoiets op stapel zou staan, was te verwachten, soortgelijke geintjes heeft DOJ/FBI ook geflikt bij Stone, Giuliani, Bannon, James O’Keefe etc.
Die bronnen heb je daar ook linkjes van of weet je al dat het allemaal gelul in de ruimte is van Breitbart oid.
Obama heeft namelijk geen miljoenen pagina's meegenomen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205646484
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:13 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Mwah, als het puur om een paar ansichtkaarten van Kim Jong-Un of een dickpic van Macron zou gaan waren ze waarschijnlijk überhaupt niet in actie gekomen. Dat justitie het het risico waard vinden is wel een indicatie dat ze denken dat het echt ernstig is.
Betwijfel of ze het aandurven om een oud-president op te sluiten. Bovendien leert de ervaring dat Trump altijd de dans ontspringt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205646498
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er zijn ook mensen die zeggen dat Trump ze in de haast per ongeluk heeft meegenomen. Hij had haast met inpakken omdat hij overtuigd was dat de staatsgreep zou lukken en hij dus zijn koffers niet hoefde te pakken. Dus eigenlijk is het de schuld van Pelosi.
Natuurlijk niet als zijn magacult beter was in bestormen had hij nu de Grote Leider geweest. Echt jaren geoefend die lui met hunbgeweertjes ergens in een veld in dumbtown usa maar als het erop aankomt kunnen ze de weg niet vinden in een overheidsgebouw zelfs niet ondsr begeleiding.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205646499
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Even los van alle complottheorieën: dit topic gaat over het onderzoek naar Trump.

Het gaat niet over Jefferson, Harding, Nixon, Hillary of Obama.
Dus? En ik denk dat kladderadatsch prima zelf antwoord kan geven.
People assume too much.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:43:14 #169
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205646550
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:26 schreef very het volgende:

[..]
Ok, kom maar op dan met die beelden en geschriften waaruit blijkt dat van alle politici het vooral Hillary was die aangepakt werd en dat het alleen maar partijgeneuzel was ipv gefundeerde verwijten.
Zie alleen al dit: Two years, $7 million, 800 pages later, GOP Benghazi report lands with a thud en de beelden van die hearing zijn vast wel op Youtube te vinden.

O en ik had eigenlijk toe moeten voegen 'voor Trump ten tonele verscheen' want The Donald gaat het record van Hillary Clinton natuurlijk verpulveren.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:45:06 #170
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646561
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als ik mijn bronnen goed begrepen heb, is het heel gebruikelijk dat een president die afzwaait, een flink deel van zijn presidentiële papierwerk meeneemt naar zijn huis of eigen kantoor. De papieren worden dan door de betreffende president gedeclassificeerd, wat betekent dat deze documenten dus geen staatsgeheim meer zijn. Trump had enkele archiefdozen met paperassen terwijl Obama naar verluid miljoenen pagina’s heeft meegenomen. Enkele maanden geleden nog heeft Trump in Mar-a-Lago bezoek gehad van de FBI, die een en ander controleerden en hem verzochten de beveiliging van zijn archief te verbeteren, wat hij daarna ook gedaan heeft. De kluis in Mar-a-Lago is tijdens de raid ook gekraakt, maar die zou leeg zijn geweest.

Mijn gedachte is dat Trump al die tijd heeft verwacht dat de DOJ/FBI de inval zou gaan doen, onder het mom van dat onzinverhaal over die staatsgeheimen en dan zou men meteen de sleepnetmethode hanteren; alles wat ze konden vinden meenemen en daar zou vast wel wat anders tussen zitten waarmee ze hem konden pakken, ook al had dat helemaal niks te maken met verduisterde staatsgeheimen. Dat hebben de handlangers van Mueller destijds ook geprobeerd. En dat er zoiets op stapel zou staan, was te verwachten, soortgelijke geintjes heeft DOJ/FBI ook geflikt bij Stone, Giuliani, Bannon, James O’Keefe etc.
Als ik mijn bronnen goed begrepen heb....en vervolgens allerlei conclusies trekken en aannames maken. Guiliani Bannon en Stone zijn dan ook gewoon van het zelfde criminelenteam van Trump. Ga nu eens een keer je zogenaamde bronnen kritisch bekijken ipv net doen alsof je zo'n kritisch zelfonderzoeker bent.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:45:59 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646568
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:41 schreef very het volgende:
En wederom is Russell Brand weer spot-on

Hier weer: 'MSM is onbetrouwbaar, maar die kneus op internet daarentegen...'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:48:09 #172
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646577
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:08 schreef very het volgende:

[..]
Samenvatting:
-Men focust op dat het allemaal heel erg is, maar gaat niet in op wat er dan rpecies heel erg is.
-Men vermeld niet dat tal van andere mensen ook soortgelijke dingen hebben gedaan maar geen FBI op de stoep kregen.


En op zich is mijn mening inderdaad vaak hetzelfde als de mening van "dit figuur".
Het is een intelligente man die probeert het domme kortzichtige berichten van de gemiddelde media-uitbater en derhalve de sfeerbepaling die daaruit voortvloeit te doorbreken, wat een goed iets is.

En net als ik is hij niet Pro Trump, maar dus wel anti Anti-Trump.
Nou zeg, wat spot on. Het is een redenering van niets. Je zoekt gewoon mensen op die jouw mening hebben, als jij wat anders gaat zeggen laat je hem links liggen. Je vind hem niet betrouwbaar, hij hangt rond in dezelfde krochten van het internet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205646615
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hier weer: 'MSM is onbetrouwbaar, maar die kneus op internet daarentegen...'
Hier weer: "ik besef niet dat MSM nagenoeg allemaal in handen is van een select groepje mensen die een bepaalde ideologie najagen en dat die MSM dus namens die mond spreekt. Maar iemand op Youtube (ik heb het filmpje zelf waarschijnlijk niet eens gekeken maar de titel zegt wel genoeg) MOET wel een kneus zijn als die iets anders zegt, ook al kan ie dat behoorlijk sterk onderbouwen en moet je eigenlijk gehersenspoeld zijn om tot andere conclusies te komen."
People assume too much.
pi_205646643
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Betwijfel of ze het aandurven om een oud-president op te sluiten. Bovendien leert de ervaring dat Trump altijd de dans ontspringt.
Nee natuurlijk niet dat kan toch niet ze zouden voor de hele wereld voor lul staan als hij al straf krijgt is het een soort huisarrest.
Met een beetje geluk zien we zijn kinderen wel in het gevang verdwijnen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205646686
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Betwijfel of ze het aandurven om een oud-president op te sluiten. Bovendien leert de ervaring dat Trump altijd de dans ontspringt.
Je bedoelt dat men (ondanks talloze pogingen) tot op heden gewoon niet echt wat heeft kunnen vinden? Dat klopt inderdaad.
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hier weer: 'MSM is onbetrouwbaar, maar die kneus op internet daarentegen...'
Kun je ook onderbouwen waarom dit een 'kneus' zou zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:05:14 #176
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646702
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:45 schreef very het volgende:

[..]
Hij verdedigt free speech. Niks meer, niks minder.
Pleur gewoon op met je free speech. Het is niet voor niets strafbaar wat hij deed, daar heb je een wet voor. Heeft geen fuck met free speech te maken. Jij vindt Sandy Hook ook een hoax?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:08:18 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646728
quote:
En dat van een site die bekend staat om fake news. Ga dit lekker posten in BNW. Hier word je niet serieus genomen met zulke bronnen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:11:44 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646753
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:54 schreef fliert het volgende:
Lachwekkend dat Obama erbij gesleept wordt terwijl dat verhaal allang ontkracht is.
Het is ontzettend tekenend dat die gasten maar rond blijven hangen in hun 'alternatieve media' en dan kankeren op de onbetrouwbaarheid van andere media, terwijl men deze onzin zonder enige vorm van kritiek of bewustheid klakkeloos aanneemt. Als je de boel wil ontkrachten in BNW, krijg je meteen iedereen op je dak, want je bent een kutschaap die MSM klakkeloos volgt en Biden-fan bent. Ik ken geen enkele Biden-fan hier en de meeste mensen denken kritisch na bij alle media.

Dan blijven ze ook maar lekker in BNW als ze zo graag fake news delen en geen feiten geloven.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:12:58 #179
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646759
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:17 schreef very het volgende:

[..]
Ervaringen uit het verleden en onderbuik voorgevoel. Iets waar ik al lang op heb geleerd te vertrouwen en me geen windeieren legt, gemiddeld gezien.
Want op de onderbuik (emotie) kun je volledig vertrouwen.... 8)7
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205646788
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Betwijfel of ze het aandurven om een oud-president op te sluiten. Bovendien leert de ervaring dat Trump altijd de dans ontspringt.
Ik vraag me vooral af wat er gaat gebeuren als Trump door elke rechtbank veroordeeld wordt, steeds in beroep blijft gaan en uiteindelijk voor zijn zelf ingevulde hooggerechtshof komt te staan. Dat zou misschien wel de ultieme lakmoesproef voor de Amerikaanse rechtsstaat opleveren.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:21:21 #181
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646827
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt dat men (ondanks talloze pogingen) tot op heden gewoon niet echt wat heeft kunnen vinden? Dat klopt inderdaad.
[..]
Kun je ook onderbouwen waarom dit een 'kneus' zou zijn?
Houd nou eens op met deze onzin. Je vindt het alleen geen kneus omdat hij iets zegt dat je wil horen, maar het is allemaal onderbuikgelul en fake new. Je zoekt alleen mensen op die het met je eens zijn en die vind je dan geweldig.

Hij is een kneus omdat hij constant fake news verspreid, zo'n WEF-idioot die graag inkomsten heeft en zijn kijkers erg trouw zijn, zolang hij dit soort onzin uitkraamt, Als je echt zo kritisch bent, had je al lang kunnen beseffen waarom dit soort figuren dit soort filmpjes posten. Maar goed, je bent van hetzelfde laken een pak en dat is prima, maar houdt het op de plek waar het hoort, BNW.

Jij bent zijn doelgroep en dat is prima, maar begrijp dat mensen zoals jij zijn inkomsten zijn en hij daar een heel bedrijf omheen heeft gemaakt. Natuurlijk blijft hij dingen zeggen die jij graag wil horen. Best dat je zogenaamd zo kritisch bent, maar probeer dat nu ook eens bij dit soort gasten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vis1980 op 15-08-2022 18:32:07 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205646923
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Houd nou eens op met deze onzin. Je vindt het alleen geen kneus omdat hij iets zegt dat je wil horen, maar het is allemaal onderbuikgelul en fake new. Je zoekt alleen mensen op die het met je eens zijn en die vind je dan geweldig.

Hij is een kneus omdat hij constant fake news verspreid, zo'n WEF-idioot die graag inkomsten heeft en zijn kijkers erg trouw zijn, zolang hij dit soort onzin uitkraamt, Als je echt zo kritisch bent, had je al lang kunnen beseffen waarom dit soort figuren dit soort filmpjes posten. Maar goed, je bent van hetzelfde laken een pak en dat is prima, maar houdt het op de plek waar het hoort, BNW.

Daar sta je als eerste te zeuren over de 'schaapjes' en de agenda van de globalisten. Hier word je toch wel geacht iets beter je best te doen dan de onderbuik.
Ik stelde slechts een vraag. En ondanks dat Russell Brand hier een punt heeft, volg ik zijn kanaal helemaal niet. Als ik afga op deze post ben jij beter geïnformeerd over wat hij zoal vindt en bespreekt dan ik dat ben. En ook heb ik het nooit over 'schaapjes'. Deze post slaat dus nergens op en betreft vooral projectie als het gaat om vooringenomenheid en confirmation bias mbt media. Mijn mediadieet is gelukkig erg divers en veelzijdig, daar zou je nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:40:12 #183
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205646983
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik stelde slechts een vraag. En ondanks dat Russell Brand hier een punt heeft, volg ik zijn kanaal helemaal niet. Als ik afga op deze post ben jij beter geïnformeerd over wat hij zoal vindt en bespreekt dan ik dat ben. En ook heb ik het nooit over 'schaapjes'. Deze post slaat dus nergens op en betreft vooral projectie als het gaat om vooringenomenheid en confirmation bias mbt media. Mijn mediadieet is gelukkig erg divers en veelzijdig, daar zou je nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
Deel je anders je account met iemand? Of is er nog een HowardRoark?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 19:27:59 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205647496
Blijkbaar geldtt 'stay in your lane' niet voor Russell Brand. Toch altijd leuk hoe zoiets werkt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 19:35:13 #185
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205647560
Chronologich overzichtje van de gebeurtenissen. Niet alles staat er bij, dat ze aangaven alles terug te hebben gegeven bijvoorbeeld. En ik verwacht nog meer onthullingen,

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205647765
twitter
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:59:47 #187
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205647828
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:56 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Dat lijkt mij een uitstekende actie. “Please don’t leave town” in optima forma.
pi_205647942
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:35 schreef Ulx het volgende:
Chronologich overzichtje van de gebeurtenissen. Niet alles staat er bij, dat ze aangaven alles terug te hebben gegeven bijvoorbeeld. En ik verwacht nog meer onthullingen,

[ twitter ]
Handig, bedankt.
pi_205648109
Tijdens zijn presidentschap zag Trump de VS als zijn eigendom. Alles wat goed was, was zijn verdienste. Alles wat slecht was, kwam door anderen. Trump is een narcist met de hoofdletter N. Alles draait om hem.

De staatsgeheimen zal hij ook beschouwd hebben als zijn eigendom. Hij zou er ook geen enkel probleem mee hebben om staatsgeheimen te verhandelen. Eindelijk heeft deze man weinig empathie voor anderen en teveel empathie voor zichzelf. Er zit gewoon een steekje tos. Heeft hij expres de meest gevoelig en verhandelbare geheimen meegenomen? Absoluut.
pi_205648610
Nog even een verzoekje van The Donald aan de feds, of ze alsjeblieft de documenten die hij gestolen heeft willen terug geven:

https://www.theguardian.c(...)nts-fbi-truth-social
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 21:03:47 #191
236264 crew  capricia
pi_205648630
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:56 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Van welk ander land had hij een paspoort dan? Rusland? ;)
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 15 augustus 2022 @ 21:05:18 #192
408813 crew  trein2000
pi_205648660
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Van welk ander land had hij een paspoort dan? Rusland? ;)
Of een diplomatieke (verlopen) en twee gewone, dat is niet zo ongebruikelijk onder zakenlui.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 21:05:46 #193
236264 crew  capricia
pi_205648670
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Of een diplomatieke (verlopen) en twee gewone, dat is niet zo ongebruikelijk onder zakenlui.
Welke twee gewone?
Dat is de vraag...
Definitely not CIA
pi_205648677
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:24 schreef Jojoke het volgende:
Tijdens zijn presidentschap zag Trump de VS als zijn eigendom. Alles wat goed was, was zijn verdienste. Alles wat slecht was, kwam door anderen. Trump is een narcist met de hoofdletter N. Alles draait om hem.

De staatsgeheimen zal hij ook beschouwd hebben als zijn eigendom. Hij zou er ook geen enkel probleem mee hebben om staatsgeheimen te verhandelen. Eindelijk heeft deze man weinig empathie voor anderen en teveel empathie voor zichzelf. Er zit gewoon een steekje tos. Heeft hij expres de meest gevoelig en verhandelbare geheimen meegenomen? Absoluut.
Klopt, dit zie je met alle autocraten en dictatoren. ze denken dat als zij weg vallen het land niet meer bestaat. Hitler dacht dat duitsland zou sterven. west-duitsland was zijn nachtmerrie, maar west duitsland is het succesvolste duitsland ooit geweest.
Trump is net als de dictors die hij zo aanbad, gaan geloven dat amerika zonder hem niet meer kan bestaan.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 15 augustus 2022 @ 21:09:52 #195
408813 crew  trein2000
pi_205648735
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Welke twee gewone?
Dat is de vraag...
VS?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 21:14:00 #196
236264 crew  capricia
pi_205648794
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
VS?
Dus zijn diplomatiek paspoort is verlopen. En nu heeft ie nog 2 gewone actieve paspoorten van de VS.. bijzonder.
Denk ik.
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 15 augustus 2022 @ 21:14:59 #197
408813 crew  trein2000
pi_205648811
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Dus zijn diplomatiek paspoort is verlopen. En nu heeft ie nog 2 gewone actieve paspoorten van de VS.. bijzonder.
Denk ik.
Valt wel mee, onder zakenlui niet heel ongebruikelijk. Kan in Nederland ook. Voor als er bijvoorbeeld een paspoort bij de ambassade ligt voor visa. Of omdat je niet met een paspoort naar Israël en bepaalde andere landen kunt reizen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 21:17:44 #198
236264 crew  capricia
pi_205648844
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Valt wel mee, onder zakenlui niet heel ongebruikelijk. Kan in Nederland ook. Voor als er bijvoorbeeld een paspoort bij de ambassade ligt voor visa. Of omdat je niet met een paspoort naar Israël en bepaalde andere landen kunt reizen.
Ah zo. :D
Definitely not CIA
pi_205649115
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:56 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Toch ook weer een signaal dat het geen klein bier is dat de FBI bij hem heeft gevonden.
pi_205649330
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:56 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Wil ie op reis?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205649378
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt dat men (ondanks talloze pogingen) tot op heden gewoon niet echt wat heeft kunnen vinden? Dat klopt inderdaad.
Trump heeft een lange geschiedenis van het treffen van schikkingen. Met een dikke portemonnee kom je een heel eind in het Amerikaanse rechtssysteem.

De kwesties die de afgelopen jaren speelden waren vooral politiek van aard, in die zin dat het aan het Congres was om te beslissen over het lot van Trump. Zowel het onder druk zetten van Oekraïne als zijn aanhoudende leugens over de verkiezingsuitslag hadden reden moeten zijn om Trump af te zetten. Hij werd echter uit de wind gehouden door zijn hondstrouwe Republikeinen in het Congres. Maar dat betekent natuurlijk niet dat Trump 'onschuldig' was.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 15-08-2022 22:03:23 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 15 augustus 2022 @ 22:00:17 #202
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205649431
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:27 schreef Ulx het volgende:
Blijkbaar geldtt 'stay in your lane' niet voor Russell Brand. Toch altijd leuk hoe zoiets werkt.
Meneer heeft gewoon een bedrijfje opgezet dat zich bezig houdt met het verdienen aan boze mensen, die zich onderdrukt voelen door de overheid. Het is een oneindige inkomstenbron, als je maar elke wereldgebeurtenis linkt aan een groot complot.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 22:59:41 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205650165
Whoa....

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 01:49:33 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205650639
De FBI ontkent de paspoorten te hebben. Misschien is Trump vergeten waar hij ze heeft neergelegd. Dat kan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205651472
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 01:49 schreef Ulx het volgende:
De FBI ontkent de paspoorten te hebben. Misschien is Trump vergeten waar hij ze heeft neergelegd. Dat kan.
Plottwist: Trump heeft nooit een US paspoort gehad en is eigenlijk in Kenia geboren
pi_205651564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Plottwist: Trump heeft nooit een US paspoort gehad en is eigenlijk in Kenia geboren
aangezien hier gespeculeerd kan worden.
Gewoon nog een echt Duits paspoort van de trumpfs misschien nog wel wat nazi's in de familie gehad waardoor zijn dictatoriale trekjes ook logischer te verklaren is.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:22:19 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_205651606
Ze hebben ze even meegenomen en daarna teruggegeven. Trump wist pas dat ze in beslag genomen waren toen hij ze terugkreeg, want hij zat 2000 km verderop.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205652339
People assume too much.
pi_205652349
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Pleur gewoon op met je free speech. Het is niet voor niets strafbaar wat hij deed, daar heb je een wet voor. Heeft geen fuck met free speech te maken. Jij vindt Sandy Hook ook een hoax?
Uhm nee....en RB zegt toch ook dat die uitspraken niet goed zijn.
Waar ageer je precies tegen?
People assume too much.
pi_205652366
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Want op de onderbuik (emotie) kun je volledig vertrouwen.... 8)7
Nee, je eigen instinct volgen is inderdaad echt super dom natuurlijk. Ook al kan ik er 9 op de 10 keer vanuit gaan dat ik goed zit. Je ontwikkeld die dingen ook niet zomaar hè.

En nee, het is niet een definitief iets, maar wel een eerste "guide".
People assume too much.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:56:29 #211
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205652379
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 10:54 schreef very het volgende:

[..]
Nee, je eigen instinct volgen is inderdaad echt super dom natuurlijk.
Gezien de complexiteit van de werkelijkheid en de zeer gelimiteerde hoeveelheid informatie waar je instinct zich op baseert, is dat vaak wel het geval inderdaad.
pi_205652406
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Meneer heeft gewoon een bedrijfje opgezet dat zich bezig houdt met het verdienen aan boze mensen, die zich onderdrukt voelen door de overheid. Het is een oneindige inkomstenbron, als je maar elke wereldgebeurtenis linkt aan een groot complot.
Want dat doet hij natuurlijk :')

Je laat hiermee alleen maar zien dat je niet eens snapt wat RB doet
People assume too much.
pi_205652419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 10:56 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Gezien de complexiteit van de werkelijkheid en de zeer gelimiteerde hoeveelheid informatie waar je instinct zich op baseert, is dat vaak wel het geval inderdaad.
Alsof jij ook maar een idee hebt op basis waarvan mijn instinct werkt :')
People assume too much.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:03:06 #214
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205652426
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:02 schreef very het volgende:

[..]
Alsof jij ook maar een idee hebt op basis waarvan mijn instinct werkt :')
Ik had niet door dat ik met een uniek persoon aan het spreken was bij wie 'instinct' diametraal anders werkt dan bij de rest van zijn soortgenoten.
pi_205652505
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Trump heeft een lange geschiedenis van het treffen van schikkingen. Met een dikke portemonnee kom je een heel eind in het Amerikaanse rechtssysteem.

De kwesties die de afgelopen jaren speelden waren vooral politiek van aard, in die zin dat het aan het Congres was om te beslissen over het lot van Trump. Zowel het onder druk zetten van Oekraïne als zijn aanhoudende leugens over de verkiezingsuitslag hadden reden moeten zijn om Trump af te zetten. Hij werd echter uit de wind gehouden door zijn hondstrouwe Republikeinen in het Congres. Maar dat betekent natuurlijk niet dat Trump 'onschuldig' was.
Onschuldig is een term die ik niet heb gebruikt. Ik stelde slechts dat men niet genoeg heeft kunnen vinden om hem echt voor het blok te zetten. En dat klopt ook, veelal betrof het ook een boel opgeklopte verhalen waarbij natuurlijk ook de PR-tak van de Democraten in de media betrokken was. Neem bijvoorbeeld dat hele Steele dossier of het Mueller report. Dat viel uiteindelijk ook weer tegen. Dan heb je nu die hele '6 January hearings' wat eigenlijk meer een promotiecampagne is voor de Democraten richting de midterm elections later dit jaar.

Opvallend trouwens ook weer dat jouw post driftig wordt geliked door twee Links en progressieve users. Het blijft interessant om te zien dat bij veel van dit soort politieke georiënteerde mensen de haat, rancune en wrok jegens Trump het meest aanwezig is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205652570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:03 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ik had niet door dat ik met een uniek persoon aan het spreken was bij wie 'instinct' diametraal anders werkt dan bij de rest van zijn soortgenoten.
:')
Een instinct bouw je op door ervaringen en kennis opgedaan gedurende je leven, en die zijn, logischerwijs, per persoon verschillend.
People assume too much.
pi_205652622
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Onschuldig is een term die ik niet heb gebruikt. Ik stelde slechts dat men niet genoeg heeft kunnen vinden om hem echt voor het blok te zetten. En dat klopt ook, veelal betrof het ook een boel opgeklopte verhalen waarbij natuurlijk ook de PR-tak van de Democraten in de media betrokken was. Neem bijvoorbeeld dat hele Steele dossier of het Mueller report. Dat viel uiteindelijk ook weer tegen. Dan heb je nu die hele '6 January hearings' wat eigenlijk meer een promotiecampagne is voor de Democraten richting de midterm elections later dit jaar.

Opvallend trouwens ook weer dat jouw post driftig wordt geliked door twee Links en progressieve users. Het blijft interessant om te zien dat bij veel van dit soort politieke georiënteerde mensen de haat, rancune en wrok jegens Trump het meest aanwezig is.
Lijkt mij een gezonde houding om Trump een gigantische lul met vingers te vinden.

Sterker, als je Trump beschouwt als een geschikte kerel, schort er toch iets aan je mensenkennis en beoordelingsvermogen.

Verder ben jij natuurlijk de laatste die moet zaniken over het liken van andermans post. In BNW doe jij niet anders dan standaard de bijdragen liken van gelijkgestemde users. Dat is verder helemaal prima, maar ga hier dan niet de wijsneus uit lopen hangen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:30:04 #218
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205652662
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:19 schreef very het volgende:

[..]
:')
Een instinct bouw je op door ervaringen en kennis opgedaan gedurende je leven, en die zijn, logischerwijs, per persoon verschillend.
Ah, je instinct werkt dus op dezelfde manier als bij iedereen. In dat geval: Je instinct zit er vrij vaak naast, zeker bij complexe onderwerpen.
pi_205652665
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Lijkt mij een gezonde houding om Trump een gigantische lul met vingers te vinden.

Sterker, als je Trump beschouwt als een geschikte kerel, schort er toch iets aan je mensenkennis en beoordelingsvermogen.

Verder ben jij natuurlijk de laatste die moet zaniken over het liken van andermans post. In BNW doe jij niet anders dan standaard de bijdragen liken van gelijkgestemde users. Dat is verder helemaal prima, maar ga hier dan niet de wijsneus uit lopen hangen.
Ik zou niet weten wat daar 'gezond' aan is. En met 'mensenkennis' en 'beoordelingsvermogen' heeft het al helemaal niet te maken. De haat jegens die man en zijn familie neemt bij sommigen vormen aan die ik eerder zou omschrijven als heel erg ongezond en pathologisch. Als één man zo ontzettend veel bij je weet los te maken dat je om het minste geringste aan het schuimbekken bent dan klopt er iets niet. En als je klachten hebt over BNW moet je daar zijn, dit is NWS.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205652666
Zo, even een post een duimpje gegeven.
pi_205652678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
. Dat is verder helemaal prima, maar ga hier dan niet de wijsneus uit lopen hangen.
Dat wordt geleerd op de maga school in hun narratief erg verontwaardigd zijn over anderen maar zelf dat gedrag in hypermodus uitvoeren erg doorzichtig keer op keer. De zelfreflectie ontbreekt totaal bij deze extreem rechts conservatieve users.

Trouwens een erg emotionele reactie weer van deze rechts conservatieve user dat hij zich zo druk moet maken over likes. _O-
pi_205652692
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat wordt geleerd op de maga school in hun narratief erg verontwaardigd zijn over anderen maar zelf dat gedrag in hypermodus uitvoeren erg doorzichtig keer op keer. De zelfreflectie ontbreekt totaal bij deze extreem rechts conservatieve users.

Trouwens een erg emotionele reactie weer van deze rechts conservatieve user dat hij zich zo druk moet maken over likes. _O-
Ik heb je post meteen geliked.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205652696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:30 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ah, je instinct werkt dus op dezelfde manier als bij iedereen. In dat geval: Je instinct zit er vrij vaak naast, zeker bij complexe onderwerpen.
Dat is niet mijn ervaring, maar blijf gerust uitgaan van jouw eigen gelijk, ook al heb je geen idee over wie of wat je praat.
People assume too much.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:34:52 #224
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205652709
Ik denk dat Garland wel een instinct heeft om boeven te pakken.

Of is dat weer anders?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205652733
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat wordt geleerd op de maga school in hun narratief erg verontwaardigd zijn over anderen maar zelf dat gedrag in hypermodus uitvoeren erg doorzichtig keer op keer. De zelfreflectie ontbreekt totaal bij deze extreem rechts conservatieve users.

Trouwens een erg emotionele reactie weer van deze rechts conservatieve user dat hij zich zo druk moet maken over likes. _O-
Wat is een 'maga school' in hemelsnaam? Mooie post vol fantasme verder, krijgt een duimpje van mij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205652748
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat daar 'gezond' aan is. En met 'mensenkennis' en 'beoordelingsvermogen' heeft het al helemaal niet te maken. De haat jegens die man en zijn familie neemt bij sommigen vormen aan die ik eerder zou omschrijven als heel erg ongezond en pathologisch. Als één man zo ontzettend veel bij je weet los te maken dat je om het minste geringste aan het schuimbekken bent dan klopt er iets niet. En als je klachten hebt over BNW moet je daar zijn, dit is NWS.
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ik 'haat' Trump niet. Ken die vent ook helemaal niet. Wel is mij duidelijk dat Trump een waslijst aan tekortkomingen heeft die hem extreem ongeschikt maken voor welke publiek ambt dan ook. Zijn aanhoudende gelieg over de verkiezingsuitslagen en zijn neiging om zijn aanhangers in stelling te brengen tegen (vermeende) politieke tegenstanders maken hem een gevaar voor de VS. Aangezien de kans nog altijd groot is dat hij in 2024 namens de GOP meedoet aan de presidentsverkiezingen, is het logisch dat zijn strapatsen veel 'losmaken'.

Verder heb ik klachten over BNW. Ik wijs je slechts op je eigen gedrag, dat je vreemd genoeg de maat loopt te nemen wanneer anderen hetzelfde doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:48:33 #227
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205652819
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:34 schreef very het volgende:

[..]
Dat is niet mijn ervaring, maar blijf gerust uitgaan van jouw eigen gelijk, ook al heb je geen idee over wie of wat je praat.
_O- _O-

Nee je hebt echt 100% gelijk elke keer dankzij je fenomenale instinct. Je hoeft je nergens op in te lezen of in te verdiepen! Genie!
pi_205652841
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ik 'haat' Trump niet. Ken die vent ook helemaal niet. Wel is mij duidelijk dat Trump een waslijst aan tekortkomingen heeft die hem extreem ongeschikt maken voor welke publiek ambt dan ook. Zijn aanhoudende gelieg over de verkiezingsuitslagen en zijn neiging om zijn aanhangers in stelling te brengen tegen (vermeende) politieke tegenstanders maken hem een gevaar voor de VS. Aangezien de kans nog altijd groot is dat hij in 2024 namens de GOP meedoet aan de presidentsverkiezingen, is het logisch dat zijn strapatsen veel 'losmaken'.

Verder heb ik klachten over BNW. Ik wijs je slechts op je eigen gedrag, dat je vreemd genoeg de maat loopt te nemen wanneer anderen hetzelfde doen.
Dat eerste ben ik helemaal met je eens. Natuurlijk is die man niet geschikt voor de politiek, maar ik kan ook nog wel de humor zien van zijn soms gevatte opmerkingen. Helemaal als je ziet tot wat voor hysterie dat weet te leiden bij bepaalde mensen.

Ik denk trouwens ook dat de afkeer jegens hem gebonden is aan politieke ideologie. Als je bijvoorbeeld in 2024 op een of andere manier toch DeSantis zou krijgen in plaats van Trump, zal hij eenzelfde lading haat over zich krijgen. Het zit dus dieper dan enkel Trump, en dat weten veel Amerikanen ook. Mede daarom wordt hij ook zo op op het schild geheven. Men heeft het idee dat hij als het ware de spreekwoordelijke klappen opvangt die eigenlijk voor hen bedoelt zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:55:40 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205652874
Ik heb ook wel eens gelachen om een opmerking van Willem Holleeder. Maar om dan te roepen dat het zo'n leuke vent is is ook wat overdreven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205652886
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat eerste ben ik helemaal met je eens. Natuurlijk is die man niet geschikt voor de politiek, maar ik kan ook nog wel de humor zien van zijn soms gevatte opmerkingen. Helemaal als je ziet tot wat voor hysterie dat weet te leiden bij bepaalde mensen.

Ik denk trouwens ook dat de afkeer jegens hem gebonden is aan politieke ideologie. Als je bijvoorbeeld in 2024 op een of andere manier toch DeSantis zou krijgen in plaats van Trump, zal hij eenzelfde lading haat over zich krijgen. Het zit dus dieper dan enkel Trump, en dat weten veel Amerikanen ook. Mede daarom wordt hij ook zo op op het schild geheven. Men heeft het idee dat hij als het ware de spreekwoordelijke klappen opvangt die eigenlijk voor hen bedoelt zijn.
DeSantis heeft ook bedenkelijk trekjes. Vanuit mijn perspectief is het dus logisch dat hij extreem kritisch wordt bejegend.

Verder is je verontwaardiging natuurlijk enorm selectief. Wat kregen Obama of Biden allemaal over zich heen? Of Hillary? Van de andere kant is de haat net zo sterk, zo niet sterker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205652921
Is de ideologie van elke rechtse republikein tegenwoordig Trump na apen met zijn maga gedrag feiteloos gebrabbel en de andere partij als totale extreem communistische vijand af te schilderen, dan gaat er ergens iets fout in deze ideologie waarbij als we naar de geschiedenis kijken helaas veel overeenkomsten zien met de opkomst van de nsadp waarbij elk niet welgevallige media als vijand van hun werd neergezet en het boze gepeupel veel populisme over zich uitgestort kreeg.
pi_205652957
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:48 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
_O- _O-

Nee je hebt echt 100% gelijk elke keer dankzij je fenomenale instinct. Je hoeft je nergens op in te lezen of in te verdiepen! Genie!
Tering, ben je een mentaal uitgedaagd ofzo? Nergens, maar dan ook echt NERGENS heb ik gesteld dat ik me uitsluitend baseer op mijn voorgevoel. Anders even lezen wat ik precies zei ipv met dit soort domme conclusies te komen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 16-08-2022 12:14:13 ]
People assume too much.
pi_205652990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
DeSantis heeft ook bedenkelijk trekjes. Vanuit mijn perspectief is het dus logisch dat hij extreem kritisch wordt bejegend.

Verder is je verontwaardiging natuurlijk enorm selectief. Wat kregen Obama of Biden allemaal over zich heen? Of Hillary? Van de andere kant is de haat net zo sterk, zo niet sterker.
Nou, 'sterker,' nee hoor. Helemaal vanuit een internationaal perspectief niet. Je zult weinig politici vinden die zo op een voetstuk zijn gezet als Obama en zijn familie. Die man kreeg zelfs zonder enige reden een Nobelprijs toegeschoven. Ook hier speelt politieke ideologie weer een grote rol. Het idee is namelijk dat er binnen de Westerse wereld (dit zie je ook aan de reacties op bepaalde partijen in Europa) eigenlijk geen plek meer zou moeten zijn voor traditioneel en sterk conservatief georiënteerd gedachtegoed. Dat wordt namelijk als moreel verwerpelijk gezien.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef Basp1 het volgende:
Is de ideologie van elke rechtse republikein tegenwoordig Trump na apen met zijn maga gedrag feiteloos gebrabbel en de andere partij als totale extreem communistische vijand af te schilderen, dan gaat er ergens iets fout in deze ideologie waarbij als we naar de geschiedenis kijken helaas veel overeenkomsten zien met de opkomst van de nsadp waarbij elk niet welgevallige media als vijand van hun werd neergezet en het boze gepeupel veel populisme over zich uitgestort kreeg.
Je projecteert hier en bewijst dit grappig genoeg ook in je post. Je wilt beweren dat het dus eigenlijk aan de Republikeinen ligt die anderen als extreem afschilderen, terwijl jij hier zelf de Republikeinen als nazi's wilt wegzetten. Haha. Dit benadrukt waar het probleem vooral ligt: bij de Links en progressieve medemens. Dat zien we in de VS ook keer op keer. Zodra er afwijkende visies zijn worden de demoniserende labels uit de kast getrokken. Je kent ze vast wel: racist, bigot, white supremacist, xenophobe, homophobe, transphobe, enz.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205653039
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, 'sterker,' nee hoor. Helemaal vanuit een internationaal perspectief niet. Je zult weinig politici vinden die zo op een voetstuk zijn gezet als Obama en zijn familie. Die man kreeg zelfs zonder enige reden een Nobelprijs toegeschoven. Ook hier speelt politieke ideologie weer een grote rol. Het idee is namelijk dat er binnen de Westerse wereld (dit zie je ook aan de reacties op bepaalde partijen in Europa) eigenlijk geen plek meer zou moeten zijn voor traditioneel en sterk conservatief georiënteerd gedachtegoed. Dat wordt namelijk als moreel verwerpelijk gezien.
Je mist het punt. Ik ontken nergens dat Obama door veel mensen op het schild werd gehesen. Maar dat hij aanzien genoot in de rest van de wereld, betekent niet dat politieke tegenstanders hem op handen droegen. Obama werd en wordt intens gehaat door de achterban van de Republikeinen, en die haat wordt gevoed door rechtse media.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205653148
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:07 schreef HowardRoark het volgende:

Je projecteert hier en bewijst dit grappig genoeg ook in je post. Je wilt beweren dat het dus eigenlijk aan de Republikeinen ligt die anderen als extreem afschilderen, terwijl jij hier zelf de Republikeinen als nazi's wilt wegzetten. Haha. Dit benadrukt waar het probleem vooral ligt: bij de Links en progressieve medemens. Dat zien we in de VS ook keer op keer. Zodra er afwijkende visies zijn worden de demoniserende labels uit de kast getrokken. Je kent ze vast wel: racist, bigot, white supremacist, xenophobe, homophobe, transphobe, enz.
ik projecteer hi hi. Ik constateer dat jij dat wederom als projectie wilt zien is wederom iets wat in het maga narratief draaiboek komt.

En afwijkende visies als conservatieven observeerbaar daadwerkelijk zulk gedrag als racisme of xenophobia laten zien mag het niet benoemd worden want dan wentelen ze volgens het maga draaiboek maar weer in het slachtofferrol en roepen demoniseren.

Wederom erg doorzichtig deze retoriek. Probeer dat maar te verkopen in BNW.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:56:01 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205653442
Zelfs MotherTucker vreest dat Trump diep in de shit zit.

twitter


Het had natuurlijk "very bad very fast for Trump" moeten zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205653611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je mist het punt. Ik ontken nergens dat Obama door veel mensen op het schild werd gehesen. Maar dat hij aanzien genoot in de rest van de wereld, betekent niet dat politieke tegenstanders hem op handen droegen. Obama werd en wordt intens gehaat door de achterban van de Republikeinen, en die haat wordt gevoed door rechtse media.

[ afbeelding ]
Nou, één soort van billboard. Zullen we ook even kijken naar alle haat die Trump over zich heen heeft gekregen, waarbij zelfs celebrities met de meest bizarre tirades en uitingen hun diepgewortelde rancune jegens hem probleemloos konden uiten. Maar er was ook één board over Obama hoor! Poeh hé!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205653791
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2022 09:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

Plottwist: Trump heeft nooit een US paspoort gehad en is eigenlijk in Kenia geboren.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:46:51 #239
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205654031
Kenia lijkt me stug. Maar er zijn verhalen dat de man uit Duitsland komt. Veel mensen zeggen dat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:01:08 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205654185
Ontopic maar weer.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205654256
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, één soort van billboard. Zullen we ook even kijken naar alle haat die Trump over zich heen heeft gekregen, waarbij zelfs celebrities met de meest bizarre tirades en uitingen hun diepgewortelde rancune jegens hem probleemloos konden uiten. Maar er was ook één board over Obama hoor! Poeh hé!
Dus omdat ik slechts een foto post, denk je dat er in acht jaar Obama slechts één zo'n bord is geplaatst? Gast.....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:13:15 #242
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205654277
Als ik toast maak dep ik het brood eest in een mengsel van olijfolie en wat kruiden. Erg lekker.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:14:01 #243
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205654287
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:19 schreef very het volgende:

[..]
:')
Een instinct bouw je op door ervaringen en kennis opgedaan gedurende je leven, en die zijn, logischerwijs, per persoon verschillend.
Jezus te paard wat een niveau weer op FOK! :')
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:15:04 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205654293
Drie verzegelde beëdigde verklaringen is geen goed nieuws voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205654363
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:12 schreef HowardRoark het volgende:

Opvallend trouwens ook weer dat jouw post driftig wordt geliked door twee Links en progressieve users. Het blijft interessant om te zien dat bij veel van dit soort politieke georiënteerde mensen de haat, rancune en wrok jegens Trump het meest aanwezig is.
:')

Meest aanwezig? Meer dan bijv. Capital Hill met geweld binnendringen? Dreigen om Mike Pence op te hangen? De FBI bedreigen? Letterlijk doodgaan voor Trump omdat ze "libs" willen "ownen"?

Forum posts liken!? Wat een verschrikking!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:44:34 #246
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205654530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:15 schreef Ulx het volgende:
Drie verzegelde beëdigde verklaringen is geen goed nieuws voor Trump.
De vraag is wanneer we hier iets van gaan horen. Ik denk dat het nog weken tot maanden kan duren. Als de FBI echt een zaak heeft zullen ze die eerst compleet waterdicht maken, en ten tweede zullen ze waarschijnlijk voorbereidingen nemen om agenten/hoofdkwartieren te beveiligen/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205654765
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:15 schreef Ulx het volgende:
Drie verzegelde beëdigde verklaringen is geen goed nieuws voor Trump.
Kan van alles zijn.
pi_205654803
Als Trump daadwerkelijk voor het gerecht moet komen en tegen een veroordeling aanloopt ben ik wel benieuwd hoe zijn aanhang gaat reageren, dat zijn er tenslotte nog zo'n 70 miljoen en die zijn behoorlijk luidruchtig.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205655226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:14 schreef xzaz het volgende:

[..]
Jezus te paard wat een niveau weer op FOK! :')
Ja, ik bedoelde dus het onderbuik-, voorgevoel.
De dingen waar je vanzelf een radar voor ontwikkeld. Ervaringen. Je kent ze wel. Denk ik.

Dus niet de primitieve instincten die je vanaf je geboorte meekrijgt.
Leek mij erg duidelijk waar ik het over had als je het gesprek zou volgen, maar blijkbaar is dat dus niet voor iedereen zo vanzelfsprekend :')
People assume too much.
pi_205655356
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:58 schreef very het volgende:

[..]
Ja, ik bedoelde dus het onderbuik-, voorgevoel.
De dingen waar je vanzelf een radar voor ontwikkeld. Ervaringen. Je kent ze wel. Denk ik.

Dus niet de primitieve instincten die je vanaf je geboorte meekrijgt.
Leek mij erg duidelijk waar ik het over had als je het gesprek zou volgen, maar blijkbaar is dat dus niet voor iedereen zo vanzelfsprekend :')
Ik heb een leuk woordje voor je: intuïtie.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_205655366
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:23 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
:')


Forum posts liken!? Wat een verschrikking!
Moet je voor de grap eens in het VS topic in BNW kijken hoe daar letterlijk elke 'Biden/links is stom, Trump is goed'-post door hetzelfde clubje steevast geliked wordt.
pi_205655447
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:15 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Moet je voor de grap eens in het VS topic in BNW kijken hoe daar letterlijk elke 'Biden/links is stom, Trump is goed'-post door hetzelfde clubje steevast geliked wordt.
aLs Je KlAcHtEn hEbt OvEr bNw MoEt Je DaAr ZiJn, DiT iS nWs.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:35:36 #253
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205655545
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

Zullen we ook even kijken naar alle haat die Trump over zich heen heeft gekregen, waarbij zelfs celebrities met de meest bizarre tirades en uitingen hun diepgewortelde rancune jegens hem probleemloos konden uiten.
Tsja, hij heeft het er zelf ook wel naar gemaakt. Als jij President van de VS bent en jezelf als megalomane, narcistische leugenaar gedraagt, dan gaan mensen daar iets van vinden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_205655563
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:14 schreef OllieA het volgende:

[..]
Ik heb een leuk woordje voor je: intuïtie.
Dat is het woord wat ik zocht ja ^O^
People assume too much.
pi_205655607
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, 'sterker,' nee hoor. Helemaal vanuit een internationaal perspectief niet. Je zult weinig politici vinden die zo op een voetstuk zijn gezet als Obama en zijn familie.
Lol, die gast kon niet eens mosterd eten zonder verhaal van de dag te zijn op de grootste nieuwszender van het land, maar oh oh oh, wat is iedereen gemeen tegen Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205655637
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Lol, die gast kon niet eens mosterd eten zonder verhaal van de dag te zijn op de grootste nieuwszender van het land, maar oh oh oh, wat is iedereen gemeen tegen Trump.
Ter illustratie:

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:26:59 #257
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205655891
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:58 schreef very het volgende:

[..]
Ja, ik bedoelde dus het onderbuik-, voorgevoel.
De dingen waar je vanzelf een radar voor ontwikkeld. Ervaringen. Je kent ze wel. Denk ik.

Dus niet de primitieve instincten die je vanaf je geboorte meekrijgt.
Leek mij erg duidelijk waar ik het over had als je het gesprek zou volgen, maar blijkbaar is dat dus niet voor iedereen zo vanzelfsprekend :')
Vrouwelijke intuïtie ken ik wel. Ik vind dat altijd een beetje trans overkomen als een man dat claimt. Zeker als je het zo promoot.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205656195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 17:26 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vrouwelijke intuïtie ken ik wel. Ik vind dat altijd een beetje trans overkomen als een man dat claimt. Zeker als je het zo promoot.
Zo onzeker :')

Maar jij hebt zoiets dus niet? Lijkt me best kut, want het zou zo vanzelfsprekend moeten zijn voor mensen met een normaal functionerend brein.
People assume too much.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:22:22 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205656292
Trump geeft Meadows nu de schuld dat de documenten niet zijn teruggegeven. Je weet wel, die door de FBI geplante documenten die waren vrijgegeven door Trump.

twitter


Ik denk niet dat Meadows moet gokken op een overwinning van Trump in 2024 en dan maar hopen op gratie krijgen. Mijn intuïtie zegt dat flippen een betere strategie is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:31:36 #260
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205656408
Hmm we zijn weer bij haat en schuimbekken en dergelijke terechtgekomen zie ik.

mensen met normale sociale antennes voelen intuïtief een zekere mate van walging bij figuren als trump, heeft verder niets met haat te maken. Gewoon zo’n oprisping alsof je een kroket gebakken in oud vet hebt gegeten. Intuïtief omdat ze onderhuids de smeerlapperij, het narcisme, de oplichter van alles en iedereen herkennen. Sommigen kunnen het niet meteen thuisbrengen, maar het gevoel is er, althans bij mensen met normale sociale vaardigheden.

Haat is een veel te groot woord, walging is het woord wat de fans zoeken. Walging vergelijkbaar met een smerige drol die een beetje stinkt die op je stoep terecht is gekomen
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:36:43 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205656475
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:31 schreef mcmlxiv het volgende:
Hmm we zijn weer bij haat en schuimbekken en dergelijke terechtgekomen zie ik.

Sommigen hebben het liever daarover dan over het feit dat Trump stukken mee naar huis nam die hij niet had mogen meenemen. Daar is namelijk niet echt een excuus voor te verzinnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:39:57 #262
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205656500
Meadows is ondertussen al weken van de radar verdwenen. Dat is geen goed teken voor Trump. Trump zal dus ook snappen dat er een grote kans is dat Meadows hem voor de bus gaat gooien. Vandaar kutsmoes nummer zoveel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:40:49 #263
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205656515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Sommigen hebben het liever daarover dan over het feit dat Trump stukken mee naar huis nam die hij niet had mogen meenemen. Daar is namelijk niet echt een excuus voor te verzinnen.
Tja, wanneer 6 januari 2021 je niet wakker heeft geschud dan ben je denk ik reddeloos verloren voor normale democratische verhoudingen. Het goedpraten van een bestorming van het parlement, het goedpraten van opjutten door trump, het goedpraten van niet laten ingrijpen door dezelfde trump.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:51:38 #264
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205656607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:39 schreef Ulx het volgende:
Meadows is ondertussen al weken van de radar verdwenen. Dat is geen goed teken voor Trump. Trump zal dus ook snappen dat er een grote kans is dat Meadows hem voor de bus gaat gooien. Vandaar kutsmoes nummer zoveel.
Verdwenen als in helemaal niet meer gezien of als in heeft al weken geen media optredens meer gedaan?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205656613
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:22 schreef Ulx het volgende:
Trump geeft Meadows nu de schuld dat de documenten niet zijn teruggegeven. Je weet wel, die door de FBI geplante documenten die waren vrijgegeven door Trump.

[ twitter ]

Ik denk niet dat Meadows moet gokken op een overwinning van Trump in 2024 en dan maar hopen op gratie krijgen. Mijn intuïtie zegt dat flippen een betere strategie is.
Ach ja, de standaardleugens waar domrechts maar al te graag intrapt:
Er zijn geen documenten.
En als er wel documenten zijn, dan bevatten ze geen gevoelige informatie.
En als ze wel gevoelige informatie bevatten, dan waren ze al declassified.
En als ze niet declassified waren, dan had Trump ze allang teruggegeven.
En als hij zie niet had teruggegeven dan was het de schuld van iemand anders.
Ja, maar Obama!
pi_205656622
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja, wanneer 6 januari 2021 je niet wakker heeft geschud dan ben je denk ik reddeloos verloren voor normale democratische verhoudingen. Het goedpraten van een bestorming van het parlement, het goedpraten van opjutten door trump, het goedpraten van niet laten ingrijpen door dezelfde trump.
Waar wordt er hier in dit topic de schermutselingen van 6 januari 2021 goedgepraat? Ik zie dat namelijk niemand doen. En het is trouwens wel grappig dat je begint over 'normale democratische verhoudingen'. Jij was toch ook degene die recent nog meermaals opperde dat laagopgeleiden eigenlijk geen stemrecht zouden moeten hebben? Doe nu niet alsof je zelf zo'n voorstander van een democratie bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:00:59 #267
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205656707
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:51 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Verdwenen als in helemaal niet meer gezien of als in heeft al weken geen media optredens meer gedaan?
Dat laatste in ieder geval. Ik denk dat zijn advocaten hem hebben verteld dat hij zijn waffel moet houden in het openbaar en nergens op moet reageren. En dat geeft niet de indruk dat hij keihard bezig is Trump te verdedigen. Integendeel. Mij lijkt het dat hij voor zijn eigen hachje gaat.

En aangezien er Trumpisten zijn die FBI kantoren aanvallen en oproepen tot het doden van agenten en hun hele families lijkt het me ook slim als hij niet te vaak op straat rondloopt. Eén woordje van Trump en hij heeft leipo's met AR-15's achter zich aan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205656966
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar wordt er hier in dit topic de schermutselingen van 6 januari 2021 goedgepraat? Ik zie dat namelijk niemand doen. En het is trouwens wel grappig dat je begint over 'normale democratische verhoudingen'. Jij was toch ook degene die recent nog meermaals opperde dat laagopgeleiden eigenlijk geen stemrecht zouden moeten hebben? Doe nu niet alsof je zelf zo'n voorstander van een democratie bent.
"schermutselingen"
8)7
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205656984
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:31 schreef recursief het volgende:

[..]
"schermutselingen"
8)7
Iets met voeren en niet doen.
pi_205657271
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:31 schreef recursief het volgende:

[..]
"schermutselingen"
8)7
"coupe-poging"
8)7
People assume too much.
  Beste debater 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:01:49 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205657291
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:59 schreef very het volgende:

[..]
"coupe-poging"
8)7
Dat was het ja, in alle hoedanigheden.

Het absolute dieptepunt was nog wel dat er een Confederale vlag door het Witte Huis is gedragen. Veelzeggender dan dat krijg je het niet: verraad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:03:14 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205657304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:59 schreef very het volgende:

[..]
"coupe-poging"
8)7
Begin je nou over zijn pruik?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:07:05 #273
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205657342
twitter


Het valt te proberen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205657347
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat was het ja, in alle hoedanigheden.
:') ok man
People assume too much.
pi_205657350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Begin je nou over zijn pruik?
:D
People assume too much.
  Beste debater 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:10:36 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205657382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:07 schreef very het volgende:

[..]
:') ok man
Aangezien meer dan 600,000 Amerikanen het leven lieten in de door de Confederale plantersbazen gestarte burgeroorlog; het Witte Huis het symbool is van de kracht en eenheid van de Unie waar honderdduizenden soldaten voor zijn gestorven en de plaats waar de grootste president aller tijden, Abraham Lincoln, diens thuis en hoofdkwartier had, is het feit dat men het in 2021 alsnog presteerde een vlag die voor alles wat on-Amerikaans is juist door die sacrale hallen te wapperen, buitengewoon schofferend en spreekt boekdelen over Trump en diens achterban. En vooral wat er op 6 januari gebeurde: een hernieuwde, agressieve poging de Federale Unie omver te werpen omdat een bepaald groepje extremisten het niet eens was met een legitieme verkiezingsuitslag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205657452
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:07 schreef very het volgende:

[..]
:') ok man
Waarom denk jij dat Trump wilde dat Pence de electors niet zou tellen uit door Biden gewonnen staten? Waarom denk je dat er ook fake electors gestuurd werden?
  Beste debater 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:19:46 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205657513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat Trump wilde dat Pence de electors niet zou tellen uit door Biden gewonnen staten? Waarom denk je dat er ook fake electors gestuurd werden?
Luister gewoon Trump's gesprek met de tellers in Georgia, gewoon slecht cabaret (en waarschijnlijk illegaal).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:22:42 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205657544
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Luister gewoon Trump's gesprek met de tellers in Georgia, gewoon slecht cabaret (en waarschijnlijk illegaal).
Uiteraard illegaal. Een bank binnenlopen en 'Je geld of je leven' brullen kun je ook niet verdedigen met een 'gebbetje om te lachen, edelachtbare'.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205657594
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Uiteraard illegaal. Een bank binnenlopen en 'Je geld of je leven' brullen kun je ook niet verdedigen met een 'gebbetje om te lachen, edelachtbare'.
Ja, alleen het is wel weer lekker verhuld, wat sommige mensen zal verwarren. "Kun je niet ff tienduizend Euro vinden?" zal voor cultists van deze overvaller niet per se overkomen als een gebod.
  Beste debater 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:27:05 #281
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205657611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, alleen het is wel weer lekker verhuld, wat sommige mensen zal verwarren. "Kun je niet ff tienduizend Euro vinden?" zal voor cultists van deze overvaller niet per se overkomen als een gebod.
My crowds were really really big
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:34:50 #282
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205657707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Aangezien meer dan 600,000 Amerikanen het leven lieten in de door de Confederale plantersbazen gestarte burgeroorlog; het Witte Huis het symbool is van de kracht en eenheid van de Unie waar honderdduizenden soldaten voor zijn gestorven en de plaats waar de grootste president aller tijden, Abraham Lincoln, diens thuis en hoofdkwartier had, is het feit dat men het in 2021 alsnog presteerde een vlag die voor alles wat on-Amerikaans is juist door die sacrale hallen te wapperen, buitengewoon schofferend en spreekt boekdelen over Trump en diens achterban. En vooral wat er op 6 januari gebeurde: een hernieuwde, agressieve poging de Federale Unie omver te werpen omdat een bepaald groepje extremisten het niet eens was met een legitieme verkiezingsuitslag.
Het is gewoon te hopen dat er genoeg mensen in de VS zijn die het allemaal wel zien voor wat het is en tevens begrijpen dat ze op het punt staan om een illiberal 'democracy' te worden, AKA a DINO (Democracy in name only).

Dat is het enige wat telt en in november, na de midterms, weten we meer.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205657948
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:59 schreef very het volgende:

[..]
"coupe-poging"
8)7
Een coupe was het natuurlijk niet. Maar voor sommigen biedt het gewoon uitkomst om het op die manier te framen. Dan kun je het immers erger doen laten lijken dan het was. Maar bij een daadwerkelijke coup moet er een poging worden gedaan om een huidige regering af te zetten (vaak met de hulp van een tak van de huidige staat zoals het leger of de politie).
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:34 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Het is gewoon te hopen dat er genoeg mensen in de VS zijn die het allemaal wel zien voor wat het is en tevens begrijpen dat ze op het punt staan om een illiberal 'democracy' te worden, AKA a DINO (Democracy in name only).

Dat is het enige wat telt en in november, na de midterms, weten we meer.
Nou, inderdaad. Een 'illiberal democracy' zoals bijvoorbeeld het klimaat nu al is op bepaalde prestigieuze universiteiten in de VS. Het is daarom hopen op een enorme #RedWave. Zowel in November als in 2024 onder DeSantis, dat zou fantastisch zijn. Forward zou ik trouwens ook uitstekend vinden met een gematigde kandidaat. Dat zou misschien nog wel de grootste zegen voor de VS kunnen zijn. Maar een derde partij blijft helaas nogal omstreden daar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:02:40 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_205658100
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een coupe was het natuurlijk niet. Maar voor sommigen biedt het gewoon uitkomst om het op die manier te framen. Dan kun je het immers erger doen laten lijken dan het was. Maar bij een daadwerkelijke coup moet er een poging worden gedaan om een huidige regering af te zetten (vaak met de hulp van een tak van de huidige staat zoals het leger of de politie).
[..]
Nou, inderdaad. Een 'illiberal democracy' zoals bijvoorbeeld het klimaat nu al is op bepaalde prestigieuze universiteiten in de VS. Het is daarom hopen op een enorme #RedWave. Zowel in November als in 2024 onder DeSantis, dat zou fantastisch zijn. Forward zou ik trouwens ook uitstekend vinden met een gematigde kandidaat. Dat zou misschien nog wel de grootste zegen voor de VS kunnen zijn. Maar een derde partij blijft helaas nogal omstreden daar.
Het was zeker geen coupe want dat zeg je over haar, of auto's.

Het was wel een coup.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Self-coup

Amerikaanse universiteiten zijn overigens geen democracies. Dat waren ze wel in Nederland maar ook al een tijdje niet meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:14:49 #285
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205658357
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Amerikaanse universiteiten zijn overigens geen democracies.
Bovendien gaan ze niet over wet en regelgeving, noch hebben ze de beschikking over leger en politie om eea eventueel met geweld op te kunnen leggen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205658727
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:59 schreef very het volgende:

[..]
"coupe-poging"

  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:31:38 #287
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205658747
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:14 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Bovendien gaan ze niet over wet en regelgeving, noch hebben ze de beschikking over leger en politie om eea eventueel met geweld op te kunnen leggen.
Maar ze zijn links en woke en pro LGBTQ dus dat moet een slinks complot zijn!

Praktisch opgeleid rechts begrijpt nooit zo goed wat oorzaak en wat gevolg is…
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:36:34 #288
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205658869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:00 schreef very het volgende:

[..]
Want dat doet hij natuurlijk :')

Je laat hiermee alleen maar zien dat je niet eens snapt wat RB doet
Ja dat is precies wat hij doet, sinds de corona. Open je ogen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:43:43 #289
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205659079
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:55 schreef Ulx het volgende:
Ik heb ook wel eens gelachen om een opmerking van Willem Holleeder. Maar om dan te roepen dat het zo'n leuke vent is is ook wat overdreven.
Dat je hem niet leuk vindt heeft met je politieke overtuiging te maken. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205659109
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja dat is precies wat hij doet, sinds de corona. Open je ogen.
Nee, dat is niet wat hij doet. Open je oren. En je hart
People assume too much.
pi_205659132
quote:
Slechte poging haha...

Maar coup idd....we weten het. Autocorrectie is een teef
People assume too much.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:46:47 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205659160
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, één soort van billboard. Zullen we ook even kijken naar alle haat die Trump over zich heen heeft gekregen, waarbij zelfs celebrities met de meest bizarre tirades en uitingen hun diepgewortelde rancune jegens hem probleemloos konden uiten. Maar er was ook één board over Obama hoor! Poeh hé!
Obama= een Keniaan vergeten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:53:40 #293
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205659305
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:16 schreef Hathor het volgende:
Als Trump daadwerkelijk voor het gerecht moet komen en tegen een veroordeling aanloopt ben ik wel benieuwd hoe zijn aanhang gaat reageren, dat zijn er tenslotte nog zo'n 70 miljoen en die zijn behoorlijk luidruchtig.
Die zijn dan ook gewoon dom als hij strafbare feiten heeft gepleegd. Zo simpel is het, blijkbaar vind men dat iemand die ze 'leuk' vinden dat ie dan ook maar onschendbaar moet zijn. Als ie maar 'de libs ownt; .

Die vergeten vaak ook dat er veel meer mensen in USA zijn die het niet met ze eens zijn, vandaar ook de verbazing dat meer mensen op Biden hebben gestemd. Veel daarvan hebben niets met Biden, maat stemden tégen Trump en met een tweepartijensysteem heb je weinig andere keuze. 'Het volk' is dan ook vaak helemaal niet het volk, maar 'mensen die het mij eens zijn'.

Maar helaas zie je ook hier mensen die er door zijn beïnvloed en nu bij alle boze mensen aansluiten, als het maar tegen de overheid is. Die zou corrupt zijn en de media propaganda, maar ironisch genoeg hangt men dan weer wel Putin aan en extreem corrupte figuren, die het probleem wel eventjes in hun eentje oplossen, zonder kennis van zaken te hebben.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:54:47 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205659337
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:04 schreef very het volgende:

[..]
Tering, ben je een mentaal uitgedaagd ofzo? Nergens, maar dan ook echt NERGENS heb ik gesteld dat ik me uitsluitend baseer op mijn voorgevoel. Anders even lezen wat ik precies zei ipv met dit soort domme conclusies te komen :')
quote:
Een instinct is een soortspecifiek en aangeboren gedragspatroon, waarbij ervaring of leren geen rol speelt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:19 schreef very het volgende:

[..]
:')
Een instinct bouw je op door ervaringen en kennis opgedaan gedurende je leven, en die zijn, logischerwijs, per persoon verschillend.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:58:52 #295
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205659426
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:11 schreef very het volgende:

[..]
Zo onzeker :')

Maar jij hebt zoiets dus niet? Lijkt me best kut, want het zou zo vanzelfsprekend moeten zijn voor mensen met een normaal functionerend brein.
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:37 schreef very het volgende:

[..]
Dat is het woord wat ik zocht ja ^O^
Ik laat mij liever informeren en lees mij in, terwijl ik zoveel mogelijk probeer intuïtie een rol te laten spelen. Soms begin ik wel daarmee, maar kom ik op andere gedachtes door mij in te lezen.

Fijn dat je inmiddels het juiste woord had gevonden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:22 schreef Ulx het volgende:
Trump geeft Meadows nu de schuld dat de documenten niet zijn teruggegeven. Je weet wel, die door de FBI geplante documenten die waren vrijgegeven door Trump.

[ twitter ]

Ik denk niet dat Meadows moet gokken op een overwinning van Trump in 2024 en dan maar hopen op gratie krijgen. Mijn intuïtie zegt dat flippen een betere strategie is.
Maar is natuurlijk tegelijkertijd ook een hoax en het valt allemaal wel mee. Fake news!

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja, wanneer 6 januari 2021 je niet wakker heeft geschud dan ben je denk ik reddeloos verloren voor normale democratische verhoudingen. Het goedpraten van een bestorming van het parlement, het goedpraten van opjutten door trump, het goedpraten van niet laten ingrijpen door dezelfde trump.
er is inmiddels een aardige groep die het aanvallen van het Binnenhof ook zou toejuichen. Ook vele malen vond men het prachtig als Europa of Nederland als schurken werden neergezet. Daarnaast blijf ik walgen van figuren die net doen alsof we in een soort Noord-Korea leven en mensen toejuicht die juist al die Westerse waarden rondom media, vrijheid van meningsuiting en oppositie willen aanpakken.

Een bom op Europa zal een vreemde situatie opleveren in bepaalde hoeken van onze samenleving en Fok-site.

Tribunalen!

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:52 schreef HowardRoark het volgende:
Een coupe was het natuurlijk niet. Maar voor sommigen biedt het gewoon uitkomst om het op die manier te framen. Dan kun je het immers erger doen laten lijken dan het was. Maar bij een daadwerkelijke coup moet er een poging worden gedaan om een huidige regering af te zetten (vaak met de hulp van een tak van de huidige staat zoals het leger of de politie).
Wat was het wel dan, want meneer heeft er werkelijk alles aan gedaan om onrust te veroorzaken door te stellen dat er gefraudeerd is en dat Pence de benoeming van Biden ongedaan moest maken.

De beerput gaat een keer wel open, het was ook niet voor niets dat Barr ineens met kerst naar zijn familie ging. Je kunt toch echt niet ontkennen dat Trump toch echt van plan was de democratie omver te gooien, voor eigen gewin. Waarschijnlijk voelt dat voor jou niet zo, want de kans is groot dat je keihard voor zijn leugens bent gevallen en daadwerkelijk gelooft dat er fraude was gepleegd, ondanks de bakken vol met verworpen rechtszaken en gebrek aan bewijs. Het was altijd al zijn plan als hij zou verliezen, dat zei hij zelfs voordat de verkiezingen daadwerkelijk van start gingen. Stop aub met net te doen alsof het allemaal geframe was, het komt zo kinderachtig over.

En niet zo ontkennen, want de dagen voor 6 januari werd er op BNW al over gespeculeerd en men wist zeker dat Trump president zou blijven ,wan er zou wat gebeuren op 6 januari. Zelfs zijn supporters geloofde dat en gingen er om juichen. Dat terwijl het de meest ondemocratische manier is van omgaan met verkiezingen. En dát laat zien waar het hart van deze mensen ligt, maar met politiek of democratie heeft het geen fuck te maken. Voor een coupe heb je geen leger nodig, een boze menigte werkt ook.



En dan die figuren die de dag erna gingen beweren dat het én Antifa was én terechte bestorming én allemaal wel meeviel. Hoe dan ook; de 'linkse kerk' maakte van een mug een olifant.

Zeg dan gewoon dat politiek je geen reet interesseert en dat je niet verder komt dan 'ha ha, die meneer doet lekker lomp, kijk anderen eens geïrriteerd zijn!', maar met een volwassen houding over politiek heeft het geen reet te maken.

[ Bericht 18% gewijzigd door Vis1980 op 16-08-2022 22:19:09 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205659708
Christus te paard, worden hier ook al "discussies" gevoerd op basis van feitenvrij geneuzel, "handige formuleringen" om de realiteit niet te hoeven benoemen en semantische haarkloverij? Dit is toch gewoon NWS? Of zit ik mis?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205659729
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:59 schreef very het volgende:

[..]
"coupe-poging"
8)7
Poging tot antidemocratische machtsgreep dmv geweld en intimidatie dan. Jij je zin.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205660202
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:12 schreef recursief het volgende:

[..]
Poging tot antidemocratische machtsgreep dmv geweld en intimidatie dan. Jij je zin.
Machtsgreep :')
Wel echt de meest kansloze en belabberd uitgevoerde poging denkbaar dan...
People assume too much.
pi_205660286
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
Ik laat mij liever informeren en lees mij in, terwijl ik zoveel mogelijk probeer intuïtie een rol te laten spelen. Soms begin ik wel daarmee, maar kom ik op andere gedachtes door mij in te lezen.
Dat is dan het verschil tussen jou en mij. Mijn intuïtie sluit meestal wél aan op wat ik daarna aan feitenkennis binnenhaal
People assume too much.
pi_205660303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
[..]

Spuit 11 :')
People assume too much.
pi_205660306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:33 schreef very het volgende:

[..]
Dat is dan het verschil tussen jou en mij. Mijn intuïtie sluit meestal wél aan op wat ik daarna aan feitenkennis binnenhaal
Klinkt als confirmation bias, makes sense.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')